ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Любов Вороненко (1960) / Вірші

 Розваги Морфея
Коли розпадається день між уламками часу,
І тіні промерзлі танцюють німу пантоміму,
Ти хочеш віддати життя за одну лиш хвилину,
Зустрітись на мить, а по тому - померти відразу.

І впасти холодним дощем поміж темними мурами,
Чи каменем з даху старої, як світ, кам’яниці,
І плакати разом з розмитими часом скульптурами
Засмучених левів, яким не зліпили левицю.

Коли розпадаються ночі посрібленим порохом,
І тіні, стривожені ранком, сповзають під ноги,
Ламає світанок безжалісним сонячним порухом
Збудовані снами в далеке минуле дороги.





Найвища оцінка Ванда Нова 5.5 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Сонце Місяць 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-01-26 22:55:42
Переглядів сторінки твору 20594
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.877 / 5.44  (4.872 / 5.35)
* Рейтинг "Майстерень" 4.833 / 5.44  (4.758 / 5.27)
Оцінка твору автором 5
* Коефіцієнт прозорості: 0.757
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Автор востаннє на сайті 2011.10.08 23:12
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Юрчак (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-26 23:36:27 ]
1. "німу пантоміму" - масло масляне
2.Ти хочеш віддати життя за одну лиш хвилину,
Зустрітись на мить, а по тому - померти відразу. - То за хвилину чи за мить?
3.Чи каменем з даху старої, як світ кам’яниці, - а звідки на даху старої кам'яниці камінь? Голуби нанесли каменюк, чи в давнину дахи робили з каменю? Чи це будинок реставрується, і в майстрів цегла падає? Чи камінь просто мусить впасти на голову, хтось хоче віддати життя за хвилину?
4. А загалом враження приємне, левів лише шкода, стільки років утримуються ))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 10:13:21 ]
Даю відповідь усім Вашим Х.
1. Пантоміма говорить мовою жестів, рухів. Німа ж пантоміма - це зміна форми у просторі і часі;
2. Мить не має розміру, вона у всіх різна. І день спливає, як єдина мить...;
3. Ваше третє нагадало мені епоху примітивного соцреалізму, де все незрозуміле було неможливим. Щоб зрозуміти, треба народитися у Львові. Камінь, це просто образ. А щодо дахів, то підніміться на дахи на Ринку, там все і побачите.
4. А що, левиця потрібна лише для примітивного сексу? І від чого у Вас "загалом враження приємне".
Шановна Х, мене не засмутила ваша оцінка. Френка Гері теж не всі розуміють. Ну знайдіть поезію про кризу, просто і актуально, а головне доступно.
З повагою до всіх Ваших Х.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 23:50:36 ]
Людо, Ви, мабуть, вирішили, з однієї крайності в іншу кинутись. Як не "6", то "4". Чесно кажучи, серед всіх ваших зауважень тільки перше має під собою підставу.
Бо хвилина і мить - тут синоніми. А каменем - з кам"яниці - все одно, як каменем у воду.
Буду рада прочитати у Вас вірші, які були б хоча б на рівні цього, за який ви поставили "4".

Тезко, а кому все ж таки постав "старої, як світ(,)". І "ламає дороги" - якось не вкладається у мене в цільний образ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Юрчак (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-26 23:57:13 ]
4 за правилами оцінювання означає "Було б добре, якби..."

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 23:59:58 ]
Отож, якби. Просто я думаю, що ставити оцінки (якщо так вже кортить, бо це ніяк не є обов"язком) треба більш виважено.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 10:24:43 ]
Дякую, кома випала по дорозі, вже на місці.
Це був сон, дивна подорож дорогами, що прокладає Морфей, а світанок все зруйнував. Як це вкласти в образ без ламання доріг? Help me.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-27 10:45:55 ]
Любочко, з минулими святами! :-)
Чудовий вірш, як на мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 19:12:39 ]
Взаємні вітання і велике дякую:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-27 11:42:09 ]
:)))))))))))))

Любове, з поверненням Вас!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 19:18:22 ]
Дякую, може якось відсвяткуємо зустріч і сотворимо щось спільне? Це було весело:) Рада чути тебе і ми, здається, були на ти?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Романів (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-27 15:38:26 ]
І мені сподобався:)) Такі вірші, мабуть, тільки у Львові пишуться. Дуже красиві образи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 19:26:49 ]
Ти просто відчуваєш Львів, дякую:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 19:31:05 ]
гарно, Любо.
дуже мені зараз у такт.
дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 19:51:44 ]
І я тебе люблю:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 20:53:34 ]
:-*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 19:45:21 ]
Читаючи такі речі, можна пошкодувати, що я не львів"янка, і що на майстернях не можуть уявити, звідки береться камінь на даху.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 19:58:49 ]
Якщо важко уявити, варто побачити. А дахи у нас знамениті:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-27 20:30:36 ]
Любцю,
Файний віршик і вартує (імхо) більше ніж штири - то факт.
Думаю, що Людмила просто підійшла до цього вірша з гумором.
А шо хоїнку Ти ше не розібрала? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-27 20:35:23 ]
намйок зрозуміла, хоїнку приберемо :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 22:52:54 ]
Любо, відповім на вашій сторінці на ваше запитання.
Нормальний вірш у вас. Гарний і на своїй хвилі.
І особливої різниці із Натальчиним не має - хіба що Наталя дещо доробить свого. Та і вашу композицію можна, звичайно, напевно удосконалити, але навіщо і чи буде вона тоді ваша?
Ви ж не ставите собі за мету поетичні надзавдання. Просто пишете вірші для себе і друзів. І воно вартує того. І це є самодостатньою цінністю.
Щодо оцінок.
Ми ставимо оцінки - бо у нас Майстерні (напевно мільйонний раз це кажу) - не виставкова зала, а певний інструментарій допомоги, впливу, натяку, подяки авторові зі сторони інших авторів. І аби не прибити автора таким впливом і існують поради для оцінювання. І все - хочеш оцінюй, хочеш - не оцінюй, не оцінюйся...
І взагалі, коли автори вперше з'являються (або після дуже тривалої відсутності) в Інтернет спільнотах, то вони поводять себе спочатку не так, як потім,- спершу надто різко, з викликом, потім це проходить. Думаю, що у цьому основна причина сьогоднішнього непорозуміння.
І звичайно потрібно, аби швидше призвичаїтись, утихомирювати свій гонор до прийнятного спільнотою рівня. І все.
Бо як написано у Львові, на фронтоні Домініканського собору
Soli Deo honor et gloria est


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-28 16:30:20 ]
Перепрошую, але відповідь на свої запитання я не отримала. Не зрозуміла, хто поводився "надто різко, з викликом" ? Непорозуміння у тому, що мене зацікавила професійність та критерії оцінювання шановної ХХХ (Наталя+Людмила?), з огляду на відсутність її поетичного доробку. Бо 4 чи 6 може ставити лише людина, що володіє високою поетичною майстерністю і це природна цікавість, до чого тут гонор:/. Також не думаю, що надпис має відношення до нашої розмови, бо високий рейтинг на майстернях аж ніяк не наближує нас до ореолу слави, ну хіба що хтось уявить себе Богом. З повагою ЛВ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-28 16:35:38 ]
Любань, охолонь :) Доробок у Людмили Юрчак був, але вона видалила всі вірші, коли вирішила нас залишити. Емоціїї вже вкотре перемогли здоровий глузд. Криза у всьому :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 16:38:39 ]
Мила Любо, ну є такий користувач - наша землячка, шановна Людмила Юрчак, з якоїсь причини вона терміново видалила свої твори з наших сторінок.
А моє цитування надпису із фронтона храму, якраз і стосується таких емоційних кроків, коли люди видаляють всі свої твори через невеличку критику, забуваючи, що лише "Один Бог - у (безсумнівній і незаперечній) честі і славі", наскільки я розумію про твердить той латинський вираз.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 13:20:09 ]
О, це була б чудова ідея, Любо! Пошукай у моєму недавньому, може, знайдеться щось достойне твоєї пародії? ;)

"Ти" мені тут кажуть майже всі, а ось я- тільки якщо мені запропонують...я тут одна з наймолодших, тому не наважуюся "тикати" першою, тим паче, тут є багато користувачів, які це просто не сприймуть, ба навіть обуряться... :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 13:45:39 ]
2 РМ:

А Ви певні, за перепрошенням, що Люба не ставить перед собою надзавдання та надцілі в Поезії? Мене то зачепило, якщо чесно, бо Ви й мені могли сказати те саме, що Любі, і це при тому, що надзавдання я перед собою таки ставлю і не збираюся цього приховувати...

А ще- бо вірші "для друзів"- то далеко не Любин рівень. Тобто далеко їм до Люби... Мені, наприклад, цей вірш із його нетривіальними образами та римами смакує в мільйони разів більше, ніж геніяльний доробок деяких Р2, що потопає в римах "небо-треба" та порівняннями на кшталт "гострий, як бритва"...

ІМХО :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 14:35:01 ]
Тоді ви, люба Ганно, ніколи не утруждали себе читанням правил ПМ.
Бо бачите - біля вашого імені два Л.П. - вам ніколи не приходило поцікавитися - що то таке.
А там відповідь на ваше запитання.

Потім, зі всією повагою до Люби кажу, що вона теж, як і ви, Ганусю, вибрала собі статус Л.П.

Щодо ваших зауважень до геніального доробку авторів R2 (ви ж бо без лапок це сказали-написали) - то повинен сказати, що ви знову ж таки ще недостатньо досвідчена, аби все осягнути.

Безумовно, у вас є права на емоції (як без цього), але ви повинні добре усвідомлювати, що ви ними уже давно користуєтесь - на всі сто. І колись емоції переростуть у досвід і глибше розуміння, і тоді ви побачите світ зовсім іншим, аніж нині.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 14:51:36 ]
Пане Володимире, що таке "ЛП" я прекрасно знаю, і чому я цей статус для себе вибрала- знаю теж. Мене просто всі засміють, якщо я зроблю деякі зміни у графі "творчий вибір автора". А з Правилами я свого часу дуже детально ознайомилася.

Щодо недостатнього досвіду сперечатися з Вами не буду, бо це- безрезультатно. До того, що я читаю, я підходжу не лише з позиції "гарно-погано", а й із позиції філолога, тобто своїми дурними та недосвідченими мізками намагаюся щось аналізувати і робити якісь висновки.

При своїй думці- лишаюся, тим паче це- ІМХО, яке я нікому не нав"язую.

з повагою,
Ганна

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 15:43:37 ]
1) Ганно, якщо ви собі у "Змінити дані" встановлюєте "майстер-клас", то це якраз і значить, що ви перед собою ставите дуже серйозні поетичні задачі. І чого хтось повинен із цього сміятися?
А зараз маємо, що ви готові ображатися на те, що до вас можуть ставитися не надто серйозно, хоча ви самі про це просите, встановивши собі "Л.П."?
2) Яким би ви не були філологом, але є поняття часу, який тільки і дає більш-менш цілісну уяву про світ, а заодно і про глибини поезії.
Я тільки про це - і тому мені вкрай неприємно, що ви дозволяєте собі у нашій розмові такі перли "тобто своїми дурними та недосвідченими мізками намагаюся щось аналізувати і робити якісь висновки".
Ми якось дискутували із Мирославою Меленчук про те, чи можуть між собою нормально спілкуватися різні покоління.
На жаль, бачу, що я був правий - ми один одного не розуміємо. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Вороненко (М.К./Л.П.) [ 2009-01-28 16:27:03 ]
Цікава цитата "...що до вас можуть ставитися не надто серйозно, хоча ви самі про це просите, встановивши собі "Л.П."...
Мабудь зміню дані, з Вашого дозволу. Несерйозне ставлення, це якби гра, в поезію, сумно...
Різні покоління можуть чудово спілкуватися, якщо жодне не прагне піднятись(як одне, так і інше), опустивши іншого, а прагне зближення через взаєморозуміння. Ви це можете, ви це робили не раз і це те, чим можна пишатися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 17:02:04 ]
Не втрималась я, щоб не вставити 5 копійок. Просто вважаю, що отой власний вибір автора щодо статусу -це питання не стільки претензій на "серйозні поетичні задачі", скільки скромності чи нескромності автора. Не маю нічого проти статусів класиків, які самі їх собі вибирають. Але Ганна, якщо і не оцінила себе на майстер-клас, принаймі своєю наполегливістю претендує на серйозне сприйняття. Хоча й вірші її майстерні.
Крім того, про недосвідчених молодих критиків можна теж посперечатися. Бо деякі з них якраз набагато прискіпливіше і об"єктивніше оцінюють твори інших. Можливо, студенти можуть аналізувати поезію занадто "академічно", але в цьому теж є свої переваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 17:20:00 ]
Ігор Павлюк. Якось без імені негарно звучить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-28 17:27:07 ]
Елін, ну про яку особливу скромність можна говорити на СПЕЦИФІЧНОМУ поетичному сайті, який постулює не гламурність, не виставковість, а саме робочий процес віршотворення.
Тобто, хоча сама Поезія і є суцільні натяки і недосказаності, але у виборі наших пріоритетів ми не можемо чекати, поки їх хтось зробить за нас.

Це чимось мені нагадує наприклад надмірну скромність авторів, які не подають себе вчасно на різні високі Всеукраїнські конкурси.
Потрібно подавати, бо раз поет, значить у цьому війську і з цим поетичним військом ти ідеш уперед, і хто тобі може дорікнути, що ти намагаєшся брати висоти - одну за одною?
І кров'ю своєю за це все розплачуєшся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-28 17:30:10 ]
Так, Ігор Павлюк, безумовно, майстер. Але я ж не про майстрів, а про класиків. А класиками (чи не класиками) людину робить час, який віддаляє його від сьогодення. Це, звісно, моя точка зору.
ПиСи. А от цікаво, пан Ігор теж вважає себе живим класиком?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-28 17:30:11 ]
Любко, а твоя нова фотка забойна! Просто шаленство літа.
Що, до речі, на твоєму плечі написано?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 17:34:30 ]
То виявляється до статусів тут ставлення набагато серйозніше, ніж про це говориться. То статус неважливий, то, якщо автор сам себе не возвеличив, значить і оцінюють його як випадкового відвідувача. Аню я підтримала. Про літературні конкурси - окрема розмова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 15:56:17 ]
Якщо я Вас чимось образила- вибачте :) В мене така манера спілкування, намагатимуся щось із цим робити. Тим паче зі старшими мені завжди цікавіше спілкуватися- навіть коли думки часом і не збігаються...

Щодо "МК", то я поки що не бачу резону його собі встановлювати, бо зараз- усього лише вчуся. Але навіть на цьому скромному етапі свого творчого шляху я ну майже офіційно заявляю, що буду безмежно рада серйозній критиці з боку редакторів.

із теплом та повагою,
Ганна

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 16:00:53 ]
О, це вже інша розмова. Так і тримати.

Щиро ваш, добрий критик.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 16:03:52 ]
Дякую за розуміння! Рада, що ця розмова завершилася на позитивній ноті :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-28 16:05:19 ]
Я би так не узагальнювала, Володю. Чудово можуть (якщо, звісно, вони дивляться в одному напрямку). Досвід здобувається, здібності розвиваються. Я розумію, звичайно: те, що молодим здається першовідкриттям, старші вже забули, коли знали. І цей - часовий - люфт іноді стає перепоною. Може, варто тоді шукати "нейтральну полосу"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-28 17:33:35 ]
Так на ній ми всі і "перебуваємо", ні? Хоча однаково на різних... хмарках.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-28 17:36:45 ]
Головне, щоб не в різних... окопах :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 16:08:22 ]
О! Дискусія продовжується! *з нетерпінням чекає, а що ж буде далі, але вже в ролі спостерігача*

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-28 17:41:35 ]
Елю, не зовсім :) якщо автор (на думку редакції, та й узагалі) справді талановитий, то його сприймають серйозно без його згоди/дозволу.

Дякую, що мене підтримуєш! :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Шон Маклех (Л.П./М.К.) [ 2016-09-20 22:39:33 ]
Прекрасний вірш! Лосконало: і по формі і по змісту. Дуже сподобалось!