ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.

Микола Соболь
2024.05.31 05:53
Коли я чую: великий русский язык,
то розумію, які ми неповноцінні,
хтось просто, до болю, вторинним бути звик
і тягне у ярмо прийдешні покоління,
нате, їжте Єсеніна, Блока натще,
або ковтайте Бодрова збочені фільми.
Цікаво, що треба суспільству дати

Віктор Кучерук
2024.05.31 05:24
Красу весни в обіймах літа
Уже не видно так, як слід,
Хоча продовжує жаріти
З останніх сил весняний цвіт.
Він ще повсюди погляд гріє
І трохи пахне на зорі,
Але менш зроджуються мрії
Біля цвітінь цих у дворі.

Артур Курдіновський
2024.05.31 00:10
Софійка. Шість років. Чернігів.
Сьогодні з'явилась нова
Сторінка злочинної книги,
Яку написала москва.

Софійка. Чернігів. Шість років.
Ракетний удар. Тільки мить.
Вивчати багато уроків
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ляна Лада / Вірші

 Some…
Піду вторгую нову душу
Хай час тепер біжить назад
Ілюзію явитись змушу
Щоб стерегтись химер принад

Вже нудить з награних амбіцій
Цих меншовартості плодів
А гонор - чистка інквізицій -
По краплі совість знекровив

І тяма скута в мішури обнову
Лукавства опій венами потік
Піду... вторгую душу нову
Облуді я вкорочу вік

09/10/2008

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Критус Нахман 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-10-10 14:01:53
Переглядів сторінки твору 16222
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.443 / 5.38  (4.444 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 4.168 / 5.25  (4.264 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.716
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2015.01.09 10:20
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-10-10 15:20:35 ]
Лано, пропоную дещо підкоригувати ритм:

"Ілюзію рядном завішу"

"А гонор- чистка інквізицій-
По краплі совість знекровив"

"І тяма- в мішури обнові
Зла опій венами потік
Піду... вторгую душу нову
Облуді вкорочу я вік!"

:)





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-10-10 15:26:01 ]
Йой, перепрошую:

ЛЯно :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-10 16:10:18 ]
Дуже дякую, Ганно!
Щось я ніяк з ритмом не подружусь :))
все виправила, тільки от "Зла опій..."
Ви вже вибачайте, але "зло" тут трошки не те... це має бути щось типу - фальші, нещирості, хитрощів...
А що, "лукавство" зовсім не підходить?
якшо вже дуже кострубато, я буду щось ше думати :)
Ще раз дякую за Вашу допомогу :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Прекрасна Єлена (М.К./Л.П.) [ 2008-10-13 04:50:52 ]
душу - завішу не пасує, краще - притрушу, але тоді уже не рядном. листям, наприклад.

Ілюзію в листки натрушу - зміст абсолютно протилежний, зате не поганий, як вам Ляно ? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-13 08:35:04 ]
а може, "Ілюзію в рядки запишу"?
і той зміст десь там пробігає... а Вам як би така зміна виглядала?
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Прекрасна Єлена (М.К./Л.П.) [ 2008-10-13 22:04:05 ]
Ой, Ляно.. Риму слід підбирати за наголошеним складом. У вас наголос падає на ДУшу, отже і наступна рима має вкллючати закічення Ушу, а якби ДУШУ, то це було би ідеально. Наприклад, заДУШУ.
Ілюзію в собі заДУШУ.
Однак, я помітила ваш варіант Ілюзії сарказм приглушу - доволі вдало :) Вітаю ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-13 22:18:12 ]
а знаєте, мені Ваш варіант теж сподобався, можливо він навіть більш влучно відображає суть :)
йой, шо ж з тим злощасним рядком...як деколи кілька слів примушують думати по пару днів :)))
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-13 22:22:07 ]
а знаєте, мені Ваш варіант теж сподобався, можливо він навіть більш влучно відображає суть :)
йой, шо ж з тим злощасним рядком...як деколи кілька слів примушують думати по пару днів :)))
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-10-14 19:59:57 ]
Ляно, найголовніше у вашому творчому процесі, як на мене, те, що ви ставите перед собою певні якісні задачі. І їх потрібно сміливо і публічно ставити. У цьому - і весь кайф наш від Майстерень.
Мені очевидно, що така чутлива жінка, як ви, зараз бореться із вчорашніми умовностями життя, і намагається прийти до себе, ідеальної. І славно - хочете, і прийдете.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 20:25:02 ]
Пане Володимире, такі слова - як бальзам на душу кожній жінці, і я теж не вийняток :))
можливо, Ви мене тоді зможете розсудити - який варіант мені обрати? який на Вашу думку є найвлучнішим в цьому вірші?
цей вже здається п"ятим буде :)))
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-10-14 21:16:14 ]
Ляно, зараз погляну.
Утім, стати "іншою" одним віршем не можливо. Це поступовий процес, і особливо не варто переймайтися макс. вдосконаленням віршів, вони наразі приходять на тому рівні сприйняття, на якому важко досягнути своїх ідеалів. Потрібен час і досвід. І тоді, скажімо у вірші, ви будете життя сприймати-передавати не через вузьку шпаринку емоцій, а стереоскопією, поєднанням жіночої природної чуттєвості та досягнутим рівнем особистої інтелектуальної чутливості... О, сказанув. :)
Першим кроком я би радив прийняти до уваги те, що відкриті емоції - це і у віршах небезпека, і їх потрібно трішки приховувати різними речами на дальніх планах. Тільки великі Майстри можуть собі дозволити гратись із вогнем на передньому плані :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 21:24:36 ]
стати "іншою"? хм...шось я не дуже зрозуміла про що Ви...
та я впринципі знаю рівень своїх можливостей, не всім ж дано бути поетом,і я точно знаю, що поетом мені не бути :))
Як недавно казав пан Ю.Л., я теж знаю "своє місце" :)))
а так як я є просто аматор, то напевно мені вже і нема чого втрачати, можна і емоції оголювати, хіба нє? ;)
а в цьому конкретному вірші мені не дає спокою один рядок:
"Ілюзію явитись змушу"
я його стільки раз змінювала, що і з рахунку збилась, ну муляє він мене чомусь :)))
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 21:50:19 ]
Ляночко,
Всі ми тут аматори і вчимося одне в одного і всі ми поети і всі - люди.
Хто за поезію нині прокормить сім`ю? А ті, що сидять і протирають
задки у покликаних до того місцинах - вони від того думаєте "бліже к тєлу"?
Ви пишіть, як серце підказує, а решта..., коли має прийти - прийде.
Головне мати віру в собі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-10-14 21:53:38 ]
Під "іншою" я маю на увазі - стати собою. Не всі це встигають за життя, та й не всім це до пори до часу потрібно :(
А хто не хоче бути поетом, не повинен писати вірші, чи не так?
А оголити емоції, це навіть більше аніж оголити тіло? отож доглянутість, доцільність, зарядженість має значення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 21:57:25 ]
А я люблю красиво-оголене жіноче тіло - це ж витвір мистецтва.
Ням-ням. Дайош стриптиз душі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:04:06 ]
Пане Володимире, я вже дожилася до того віку, коли вже маю сформовані стійкі переконання і принципи, тому я думаю, що можу з впевненістю сказати - я є така яка є, а точніше - я вже є собою :))
Чи хочу бути поетом? питання, яке на яке нема в мене однозначної відповіді. Тому що, з одної сторони я точно знаю, що не вистарчить мені таланту, щоб справді стати Поетом, а от з другої - вірші для мене - це свого роду сльози душі :))
Що я маю на увазі? а те, що слізьми виводяться "токсини" з організму, а от віршами (у мене) - "токсини" з душі. Тому і хочеться і колиться водночас....
Щось я розвідвертнічалась :))))
Вже вибачайте :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:05:43 ]
Ви як відчували, що "стриптиз душі" намічається :)))
Прям телепат ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:19:29 ]
Єйко,
Чекатимем с. Я ж вовк - нюхом чую, чухом сню. :)
Стриптиз, стриптиз, стриптиз!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:22:31 ]
ну дик...во вже було вище :)))
не будьте таким ненаситним вовком ;)
хорошого (чи то оголеного) потрошки, жиби не знудило :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:38:29 ]
Аб-аб-со-гррррр-лют-но. Але ми вовки такі - ненажери, або роздираємо, або ковтаємо загалом. :)
Попрошу починати з опуску рюшечок на плечику...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:41:07 ]
а Ви жартівник, пане Юрію :))))
хто б подумав :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 22:46:32 ]
З вовками "шюткі пльохі" :)
Можна всіх рюшечок позбутися і не зауважите ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2008-10-14 23:15:16 ]
Якщо Ви зазирнете до словника з латини предмет походження слова амбіція (ambitio), то побачите скільки негативу на цьому слові: честолюбство, суєтність, низькопоклонство, кар'єризм тощо. Так що Ви праві, коли відкидаєте цю бридоту. от би нашим діячам так! Вони ж, навпаки, не нахваляться своїми амбіціями.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-14 23:32:14 ]
Це дивлячись під котрим кутом дивитися на це слово, Сергію.
Я наприклад вважаю, що людина без амбіцій - ні-риба-ні-м`ясо - тюфтяй.
Це так само як дивится на слово "націоналізм" - теж можна трактувати - кому як захочеться - севбто -зручно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2008-10-14 23:55:17 ]
Існує, Юрію, чудове, розкотисте рідне слово: гонор, гоноровий, і не потрібно нам мавпувати чужого. Вони ж нас не мавпують. Також, до речі, оте убоге "Вав" (чи як там воно пишеться), уживати, особливо поетичній братії - не варт, бо є наше, прекрасне з тим таки значенням:"Овва".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-15 08:39:10 ]
"гонор" - якщо Ви уважно порівняєте ці два слова (з "амбіцією" мається на увазі), то побачите, що їх значення дещо різниться. Але ж, кожен сам собі вибирає трактування, яке йому більше до снаги, чи не так?
Далі - "Овва" - а Ви дивились у тлумачному словнику значення цього слова? якщо так, то мали б там прочитати наступне - "Уживається для вираження здивування, сумніву, іронії і т. ін. "
В розмовній ж мові "убоге" "Вав" чи "Вау" переважно вживається, коли отримуються несподівані або приємні враження... Тим більше, що цих слів по словниках тлумачних Ви не знайдите, тому висновок - чисто розмовні вигуки, придумані людьми для підсилення передачі своїх емоцій при спілкуванні.
Та й, пане Сергію, якби вся проблема людства зводилась лишень до вживання граматично некоректних чи запозичених слів, то життя б здавалось раєм....
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2008-10-15 11:53:59 ]
Взагалі, змістовно, вірш про оновлення душі мені сподобався. Сковорода показав, що треба робити зі старою душею:

Убій ту душу, брат, так упраздниш весь ад.
(САД БОЖЕСТВЕННЫХ ПЂСНЕЙ. ПЂСНЬ 28-я)

Щодо "амбіції", крім "гонористість", ще можна вживати: стремління, прагнення... Головне послуговуватись і розвивати своє слово в усіх його відтінках. А відносно емоційного вигуку "Овва", то словник-онлайн не дає вичерпного його тлумачення. За тим, "і т. ін.", ще й вираження: несподіванки, захвату, захоплення. Ось приклад з Інтернету: "Овва! Голуб миру залетів до хати!" Тут і подив, і здивування. Якщо підставити "Вау" - зміст не зміниться, але "Овва", як на мене, багатше і глибше. З повагою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-16 12:13:06 ]
"... Ось приклад з Інтернету: "Овва! Голуб миру залетів до хати!" Тут і подив, і здивування.... "
От Ви тут самі говорите - подив, здивування. Це те саме значення цього вигуку про яке і я говорила.
"...Якщо підставити "Вау" - зміст не зміниться..." - та нє, акраз тут і зміниться зміст, тому що тепер він буде передбачати - піднесення, радість і т.п...
Тай, чого ми сперечаєось, я ж не кажу, що вигук "Вау" потрібно вживати в літературі, а всього - навсього маю на увазі, що це чисто розмовне.
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2008-10-16 22:42:35 ]
"Тай, чого ми сперечаємось..."
Думаю, не сперечаємось, а спільно, як люди причетні до словотворення, намагаємось встановити істину. Звичайно, і подив і здивування - синоніми. Це моя помилка, я вже потім її розгледів. Здається, я хотів сказати "захват" чи "захоплення", про що вище вже говорив. Тому в реченні про голуба "Овва" виражає і захоплення (піднесення, радість), і здивування.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-17 08:32:38 ]
:))
Шановний Сергію, Ви помилки не робили. Все правильно - "подив" має і таке визначення в словнику - "Надзвичайне здивування від когось, чогось, захоплення ким-, чим-небудь." З мого ж боку це було "грою слів", я просто Вас заплутала. Напевно, хотіла захиститись за це злощасне "Вау", яке сама частелько вживаю, але СУТО (зауважте) в розмовній мові. Тай хто не грішить мовним суржиком :)) Якби так не було, то напевно б спілкування було дещо нудним, якщо можна так виразитись. Бо деякі (дуже маленька часточка)такі недосконалі слова (в розумінні чистоти мови) надають трохи кольорів і емоційності. Забігаючи наперед, скажу, що я теж за чистоту української мови :)) але не є аж занадто катигоричною щодо розмовної.
Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:11:41 ]
Ото вже мужики, так і в*ються біля гарненької дівчини, а оцінку гарну не можуть поставити, тільки язиками пасталакают. Тра виправляти, хто як не Д-р. Нахман полікує занепалий рейтинг панєнки.
:) Дуже гарний твір, свіжі рими, гарний погляд на ритмічну образність, метафоричність твору просто вражає, особливо сподобалося про "опій, який потік по венах", у мене спрацював професійний рефлекс і потекла слина (даруйте за фізіолоґічні деталі)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-10-22 21:21:08 ]
Ну раз і другий дохтор каже, що цілком годиться, значить годиться.

Ляно, ми насправді всі тішимося живому - бачите і дохтори теж ;:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:24:00 ]
:))))
Тобто пане Дохфторе - Ти часто бавишся з опіком та венами??? ;)
Чи то від хфотки так...?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:24:40 ]
опійком :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:31:39 ]
оєйку!
з чого б то всі раптом такі добрі стали ;)
я вже м збиралась свої манатки складати, а теперкай не знаю, чи то тішитись, чи ше скорше втікати...:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 21:39:21 ]
Не перейматеся так сильно, Ляно! Не знаю, як у інших дохторів, а у д-ра Нахмана інколи бувають такі витончені підходи, що не зрозуміти без опіуму: чи він серйозно, чи просто знущається... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:41:23 ]
кажете :))
а я то думаю...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:45:57 ]
Ні - він серйозно - це вироблений рефлекс.
У нас вовків щось подібне, але ми дикі бестії і тренування струмом не проходили.
Де ж ми Вас таку файну відпустимо? (ласкаво усміхається, вуха припали, хвіст мітлою)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:49:14 ]
йой, пане Юрію
вовкам довіряти не можна, а тим паче самітникам... ковтнуть і призвіща навіть не спитають :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 21:56:23 ]
А ви зі собою журнал "Воуг(к)" носіть у бардачку до сукенки і палку ковбаски - як я
раптом зголоднію - то коббасосочка піде, а як дуже зголоднію - то журнальчиком мене
відволікайте ^-^, там де воугчиці вишкіруються...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ляна Лада (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 22:02:23 ]
я б з радістю, але нажаль таких журнальчиків не читаю, та й в бардачку не ковбаска валяється :))