ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Бойко
2024.11.25 01:10
На загальному тлі людства нелюди виглядають набагато помітнішими за людей. Про «священную войну» найбільше розпинаються ті, що не мають за душею нічого святого. Усе, що вбиває московитів – то на благо цивілізації. «Сибір неісходима» так і пре з к

Микола Дудар
2024.11.24 21:57
По кілька сот разів «несмій»
«Не сумнівайся, ти тут зайвий»
І як чужому навздогін:
«Усіх нещасть провайдер…»
«Там не сиди і не чіпай
І не дивись… сходи в комору
І не музИч і не співай» —
Мабуть родивсь не впору?

Сонце Місяць
2024.11.24 20:42
святику тридцять, сват позивний
простосердечний, а не дурний
багатослів’я для нього чуже
набої звичаєм не береже

загинути просто в будь-яку мить
повсюди розтяжок купа & мін
але казав побратим василь

Іван Потьомкін
2024.11.24 19:38
Коли сина з першого класу перевели в третій, батько вирішив поїхати з ним до Києва, показати дім, де прожив тридцять років поспіль, а головне – школу, де сам вчився. І ось вони в Києві. Не без хвилювання заходить батько в школу і першим стрічає завгоспа

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Калашник (1986) / Публіцистика

 Пояснювальна запиcка
Це відповідь на надмірну увагу до моєї скромної персони на моїй авторській сторінці.
Автор прийняв рішення зробити паузу. Це буде мудро, мені так здається. Це історія про автора, критиків і критику. Хто прав хто винен, рекомендую ще раз розібратись читачу.
Автор тут тому що письменник, сподівається, що може себе таким називати. Поетом себе не вважаю, про що вказала на авторській сторінці, яку, звісно, ніхто не читає.
Все почалось із поезії, її легше прочитати, ніж прозу. Всі говорять одне і теж, немає ритму. Автор згоден,я ритму надолужую по-можливості наголосом на зміст і римою. Значить погано надолужую... Скільки разів я маю це повторити, щоб мене почули?
Сподіваюсь на мудрість читача, тому що далі історія буде вестись на конкретних прикладах, в умовах конфіденційності джерела, джерела потім, вразі чого, самі себе проявлять.
Моя перша критика звучала так: "Ірино, тут два вірші з двома назвами?
І не по темі. Ви на авторській сторіночці написали про себе "філософ". Це ваше самовизначення_самосприйняття чи щось фахове?" Все б нічого,я пояснила, що з двома назвами начудила, розбираюсь зі сторінкою, і що "Моя філософія" - це спільна назва всіх моїх віршованих. Пояснила чому вважаю себе філософом, закінчивши думку фразою:"І якщо це не філософія, киньте в мене камінь." Мені прийшла відповідь: "Камінь - то не наша зброя )". Автор винен, на той час працювала з критикою іншого твору, і відповіла в по темі іншого твору. Відрізняюсь різкістю суджень, але ж об'єктивна думка завжди зважена, сувора, але справедлива. Та думка була об'єктивна не по темі, про що мені не забарились сказати. Я ще раз переглянула сторінку і вибачилась, пояснивши, що досі розбираюсь зі сторінкою. Думала все, інцидент вичерпано... До пори, до часу.
Найпоширеніша критика має таку формулу:
"1. збитий ритм.
2. рими "кохання-чекання"....
3. "над римой" - має бути над римою.
4. "строчками крутими" -"строчки" рос.слово. укр - рядки.
5. таблетки - пігулки.
про інше вже не буду."
Все б нічого, та автор не бачить, що критик читав віша. Автор не сумнівається, що вірш було прочитано. Але як можна прочитати вірш не побачивши змісту? Де зауваження по темі? Не побачивши рими? Як можна бачити самі слова? Даруйте, але подібну критику автор об'єктивною не вважає. На веду приклад об'єктивних суджень:
"Серйозна тема, натхненний вірш, але треба над ним попрацювати.
Іринко, бажаю успіхів!"
І ще один.
"Сам задум непоганий. Але до досконалості треба попрацювати. На мій погляд, вичленити головні напрями і скоротити до талановитого мінімуму. Бо запитуючи, і, якби повчаючи інших, треба уникати тих же помилок, зокрема ритм, русизми. А за спробу пізнати глибину питання підтримаю.
Поети шліфують слово роками.
Це праця, важка і невпинна.
Іринко, все гаразд, прислухайтесь до порад, пишіть, пишіть, шукайте своє, не бійтесь різати і виокремлювати головне. Мені й самому важко це робити, але слова останнього Вашого рядочку прямо вказують шлях. Щасти."
До подібного роду критики в мене немає жодної критики. Дакую їх авторам.
Але коли розпочинається критика типу:
"Я думаю, автору більше не варто розмінюватися на літ.сайти, а треба одразу нести свої вірші в Нобелівський комітет. Удачі!"

""Вірші - не просто римовані твори.
В них ритми, звучання, пісня, гармонія" - добре було б, якби автор цих рядків адресував їх і собі теж."
Мені ще один приклад "подобається" дуже.
"то Ірина ще не розібралась із системою :)"
Ніхто на мене не ображайтесь. Було три критика, які, в моєму розумінні, мисленням між собою дуже не відрізнялись, і вони в мене справді злились в одну людину. Чим більше я їх слухала, тим менше чула об'єктивності і тим більше емоцій. Поширений прийом, повтор однієї і тієїж фрази. Я зрозуміла. Є ще ж перефраз, та інші якісь посилання, аргументи, поради. Людина не може бути правою вже тому, що не допускає ймовіність вланої не правоти.
Найгірше було коли посипались, і пішов коментар безпосередньо по ситуації. Я вже людей між собою не розрізняла і сприймала як єдине ціле. Наговорила дурниць, згодна. Від мене чекали дії і вони її отримали. Не добре вийшло з адресатом тієї моєї промови, поскільки висловилась я загалом по ситуації, а на горіхи отримала вона. Хоч саме ця дівчина сказала варте уваги по суті: "краще спробуйте проспівати свої вірші, якщо все пройде без збою - ритм правильний." Нарешті, нормальне пояснення про особливості ритму у вірші, а не констатування факту його відсутності і нічого більше.
Я не хизуюсь своєю войовничою натурою, як те вирішили. Я просто іншого шляху не знаю, постійно доводиться відстоювати себе, серед добрих людей... От в чому я справді винна, це в тому, що допустила слабкіть. Я не мала права підаватись на різного роду критику, яка такою й не була по суті. То ж прошу пробачення у всіх. Я зробила висновки. Час покаже їхну вірність.
Прошу вас проявіть мудрість до сказаного.

10. 02. 2011






      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-10 16:39:12
Переглядів сторінки твору 12245
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (3.884 / 4.84)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.158 / 5.33)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.796
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні оцінювати
Автор востаннє на сайті 2016.12.30 13:22
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-10 17:20:49 ]
"Серйозна тема, натхненний вірш, але треба над ним попрацювати" - це коменти ні про що, це не критика. якщо тебе влаштовують такі коменти - їх тут багато, ти просто блокуєш свою сторінку від тих людей, які коментують по суті і не бояться вказувати тобі на помилки - і маєш в себе на сторінці лише побажання успіхів. все дуже просто.

цирк з прощальними листами і цирковими розборками - такого не має бути на літ.сайті, імхо.

"в моєй смєрті прошу нікого нє вініть. лист нобелям відправила"

Успіхів, Ірино! Бережіть нерви :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-10 17:27:03 ]
Ірино, Ви занадто близько сприймаєте критику. Не можу не погодитися із Юлею, критика потрібна нам усім для росту. Якби не було критики, не було би й еволюції, ми б далі залишилися в первісно-общинному ладі. Повірте, що за критики, чи то рецензію, дехто готовий дуже багато віддати, а тут ми маємо її.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-10 17:36:20 ]
"У нас нема професійної критики. Як правило, колеги обмежуються фразою: ”Геніальна річ”. А хотілося б аналізу." Павло Вольвач, з інтерв"ю http://gazeta.ua/index.php?id=370584


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-10 17:45:23 ]
так, це основна проблема, особливо для початківців. Але свої недоліки без критики ми ніколи не помічаємо, "большое видиться на растояние" (Есенин). Критика насправді дуже важлива, вона може й інколи злить нас, але змушує переглянути наші недоліки. Головне навчитися правильно її розуміти. Адже спрагла до зауважень людина завжди почерпне щось для себе. Але не кожен захоче це робити, тому й інколи, коли намагаєшся комусь допомогти, людина не сприймає твоїх старань і після цього у тебе пропадає всілякий інтерес до спроби аналізу її твору, і ти обмежуєшся простим та банальним "гарно, чудово, неймовірно"))))

Мені (правда не літературному плані, а написанні дисертації) дають зауваження навіть до постановки слів у реченні, до зайвих слів, до зведення до мініму таких слів (лише, майже, і т.д) тому приходиться інколи переписувати один і той самий абзац по 20 разів))). Так що я вважаю, що та критика яку дають тут, - тільки вершки справжнього аналізу. Тому і не варто так бурхливо на неї реагувати


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-10 17:49:49 ]
Тарасе, +500!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-10 17:54:16 ]
))))треба б ще створити сайт критиків))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-10 19:37:03 ]
Будемо точніші. Ви, Ірино, забули ще про одне спілкування.
http://maysterni.com/publication.php?id=57673&p=1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-10 20:39:41 ]
Іро, знаєте, у чому я з Вами погоджусь? У тому, що у ПМ практично немає фахової критики. Щоб бути хорошим критиком, треба мати не менше здібностей, аніж для написання віршів. І термінологією треба володіти, і уміти пояснювати і доводити свою думку, і уміти , говорячи про негативні речі, утримуватись від негативних емоцій і переносу негативу з твору на автора. Багато хто тут прагне такої критики, але не може її отримати. І знаєте чому? Бо ось такою реакцією на коментарі, як Ваша, ми заважаємо один одному ростити у собі критика. Легше всього написати «мусі-пусі», або «кака-бяка», нічого про цьому не пояснюючи. Я тут уже два роки, і все поглядаю на рубрику «критика», сподіваючись натрапити хоч на якийсь зразок детального аналізу чийогось твору, щоб знати, як це має виглядати. І з цією ж метою переглядаю, по можливості, коментарі іншим. Ви наводите зразок якісної, на Ваш погляд, критики: «Серйозна тема, натхненний вірш, але треба над ним попрацювати». Але виникають питання:
1) Автор коментаря справді вважає тему серйозною, чи написав так, аби підтримати автора твору, чи взагалі фразу зі стелі взяв, аби щось сказати?
2) Вірш справді натхнений, чи це ті ж граблі, що і з темою?
3) У яких напрямках автору твору слід працювати, аби не повторювати помилок?
Другий наведений Вами приклад «якісного» критичного зауваження кращій, але зауваження у ньому теж не надто конкретні, аби дійсно сприяти зростанню автора.
То чи можна радіти «критичному» коментарю, від якого ні холодно, ні жарко? Хіба не є більш цінним коментар, що вказує на конкретний недолік? Більшість з нас тут у статусі любителів, а не професіоналів, і вправності не вистачає як у написанні віршів, так і у написанні критичних коментарів, то ж чи варто ставити на перше місце обра́зи?
До речі, Іро, войовничість у відстоюванні власної думки – річ непогана, головне до ворожості не опускатись. :) У більшості випадків люди не такі, як ми їх собі уявляємо, тож, коли нам здається, що до нас ставляться вороже, треба спочатку викреслити у собі фактор готовності до зустрічі з ворогом, а потім уже зважувати всі «за і проти». Бажаю Вам, Іро, щоб Ви відкрили у собі здатність перевертати «ворогів» на друзів, і Вам не доводилось «постійно… відстоювати себе, серед добрих людей....»



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-10 23:31:16 ]
А я, дорога Тетяно, чомусь вважаю, що то все дурня, що можуть написати критики про поезію, яку вони писати не вміють, а значить і не розуміють її, і не зрозуміють ніколи...

Ще раз публічно зауважу, що більшість тих "високобрових" навіть модернізм із модерном плутають, не кажучи вже про "постмодерн" із "постмодернізмом". Та й більшість енциклопедій нинішніх теж це плутають.
Тож якщо хочете, це провина адміністрації - яка особливо не підтримує той потік перекручень і перекривлювань, якого аж занадто багато у світі.

Краще почути авторам-початківцям (у поезії) декілька скупих порад щодо руху в конкретному творі у правильному напрямку від авторів-практиків, аніж прочитати десятки сторінок від "недотеоретиків"...
А потім, хіба "недотеоретики" розуміються хоч трохи в тому, що потрібно конкретному авторові згідно його Промислу? Хіба творчі цілі автора часто збігаються із цілями спраглого до вшанувань критика? Бо якщо критик справді пробує проявити своє творче начало - тоді відразу і він стає об'Єктом критики...
Тому, як писав один Видатний Майстер і переклав Інший Великий Майстер - "Глибокодупні – такі вони здебільша, сучасні критики.
В них не обличчя, а дволиччя, дві півсферичні половинки:
мед борзописцям і потворам, яд геніальним, може, творам. Глибокодупні – такі вони здебільша, сучасні критики. Коли цей Янус отверзає анус (що в них замісто уст), виходить – пст!... – виходить іскрометний пшик, виходять екскременти-шик..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 10:34:01 ]
Та про що ви говорите, яка професійна критика може бути на літ.сайтах!

Знаєте, що таке "професійний"? - це якщо людина заробляє гроші певною діяльністю. наприклад, професійний фотограф - це не той, що має крутий фотік, ходить в ліс фоткає гілочки і виставляє їх в інтернет, - а той, хто фоторграфуючи - заробляє.

Професійна критика - просто так не пишеться.

Як каже Вольвач у тому ж інтерв"ю - "Знаю, що Бондар-Терещенко за критичну статтю править 20 чи 50 доларів. Це правильний підхід".

Отож, не може бути професійної критики ні на ПМ, ні на будь-яких інших літ.сайтах! Це те ж саме, що консультація лікаря на сайті лікар.інфо чи юриста на якихось юр.сайтах он-лайн.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 13:11:27 ]
Юлія, ви, схоже, плутаєте Божий Дар із яєчнею?

І чому ви ставите гроші на перше місце?
Професіоналізм - це від "професія", чи не так? Професіонали у поезії - це поети, а не професійні критики.
Ось професіонал у малярстві - Ван Гог - не мав справи з грошима. А напівлюбитель Пікассо - ще й як мав... А що кажуть, казали "повійні" критики тоді і тепер?
Оцінювати професійність можна і потрібно не тільки грошима, - у цій справі гроші, схоже, найдурніша річ... Але абсолютна більшість, окрім як із категорією грошей, ні з якою більше справи не мають?
За такою логікою, дорога Юля, і головного Творця не слід вважати професіоналом доки диявол йому не заплатить? :(
Наприклад я у своєму попередньому коментарі казав лише про тих горе критиків, які самі не пишуть поезію, але готові вішати лапшу на вуха читачеві.

Але схоже, Юліє, що ви досі не розумієте сутність Мистецтва, і ваші натяки на суцільний необ'єктивізм всього що тут робиться мене інколи таки вражають.
Може ви щось нам розкажете про мистецтво, раз уже готові говорити про професійність чи не професійність критики. Раз дозволяєте собі такі заяви, що автори, які живуть поезією на літсайтах нічого в ній не смислять.
Це ж означає, що ви, Юліє, в цьому щось розумієте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 13:13:33 ]
стоп, оцього - "автори, які живуть поезією на літсайтах нічого в ній не смислять", як і багато чого іншого, перефразованого вами, - я не казала. то про що ми можемо говорити далі, якщщо ви неадекватно сприймаєте мої слова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 14:16:15 ]
НЕ обманюйтеся - ви це сказали:
"Та про що ви говорите, яка професійна критика може бути на літ.сайтах!" - це ж ваші слова?
Чи будете зараз говорити, що тут одні невмійки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 14:37:15 ]
це сказала Тетяна Роса, я її підримала, згадавши слова Вольвача. Якби я вважала, що невмійки - не ходила би на ПМ. Логічно?

Якщо мене вважаєте абсолютно нерозумною, то приведу ще раз думку кандидата на ШП, члена НСПУ - "У нас нема професійної критики".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 15:05:22 ]
Якщо узагальнювати цитату, сказану Вольвачем, виносити її за контекст його інтерв'ю (здається), що не правильно, то, така відірвана фраза, не несе у собі жодного смислу.

Бо і Вольвач, і Ляшкевич, і Шешуряк, прекрасно знають, що в країні достатньо професіоналів своєї справи, і кожне їх слово є золотим для їхніх послідовників. Навіть жест такого професіонала точнішим буде за тону словесного сирцю...

Зрештою, якщо говорити про потреби масового читача - то ось маємо тут, у нас, Тетяну Дігай, вона чудово дає раду із початковим направленням - на добро і позитив, на основні риси. І це глибоко професійно.
А щодо жадань "інтелектуалів-імпотентів", яким візьми і подай і ще в рай їх "інтелектуально" проведи, то "посередників за гроші" у нас малувато. Але ці посередники аж ніяк не професіонали Поезії.
А те, що ви, Юліє, не чуєте того, що чує на сторінках "Майстерень" більшість авторів - а саме скупі, чи не дуже, точні чи натяками розмови професіоналів - це теж вражає.
"Краще" це "ворог хорошого", а для "кращого" потрібно аби виросли нові покоління замість совкових решток, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 15:57:46 ]
РМ, ви не зрозуміли, про що я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 13:15:39 ]
а те, що я говорю про те, про що більшість мовчить (хоча думає точно так само), бо боїться конфліктів - то я вже до того звикла. мені боятися нема чого, бо я чесна, передусім, перед собою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 14:18:32 ]
Ваші слова говорять лише про вашу далекість від розуміння проблеми, як на мене, звичайно. І як на мене, звичайно, життя існувало ще до Юлії Шешуряк, як і основні домовленості на ПМ щодо імперативу творчості над імперативом в'їдливості...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 13:20:02 ]
щодо грошей - лише спогади про уроки укр.мови в школі, і про вчительку, яка пояснювала значення слів:

професіоналізм - високе (професійне) володіння певним фахом, справою (професією).

професія - рід занять, трудової діяльності, що вимагає певних знань і навичок і є для когось джерелом існування.

То для кого з критиків ПМ критика є фахом і джерелом існування? (це риторичне запитання)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 14:29:12 ]
ЯКОГО ІСНУВАННЯ, ЮЛІЄ? Що є існуванням, джерелом існування, і що є матеріальним забезпеченням, підтримкою існування - ось над чим вам, схоже, потрібно глибше задуматися.
Ви, схоже, надто спрощено бачите життя?
Чи вдаєте оце?
Тоді ні Симоненко, ні Шевченко, ні абсолютна більшість митців не була фахівцями, наприклад, в поезії. Та й зараз напевно жодного немає, бо чиє існування нині забезпечує поезія, як джерело доходів? Зате багато чиє життя поезія наповнює змістом ІСНУВАННЯ...

І ось це є погляди Юлії Шешуряк, якими вона усе вимірює? Вам не здається, що ви багато чого не бачите?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 14:39:46 ]
ми говоримо про різні речі, а тому конструктивного діалогу у нас не вийде


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 15:07:33 ]
Мені здається, що ви сперечаєтеся про різні значення терміна. Є "професійність", означена "корочкою", а є - обріями досконалості та майстерності в будь-чому. Але, на жаль, і сьогодні це явище вже частіше спостерігається, наявність "корочки" ще не означає професіоналізму. Або, припустимо, "гадалка", яка бере за свою роботу гроші, чи професіонал вона? А знамениті джазові музиканти - без спеціальної освіти - хіба вони не "профі"?
Тобто, ваша суперечка - про "дух і букву" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 15:10:28 ]
Отож бо, саме це і потрібно враховувати, чи на цій сторінці чи на сторінці Чорногуза, що є речі і явища, які не входять у ваш (чи мій світ)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-11 13:23:51 ]
Юля, ти точно Шешуряк? Бо остання фраза з точністю до коми безперервно звучить з вуст іншої Юлії. Володимирівни.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 13:34:58 ]
Олександре, то я, Ю.Ш. а ВОНА - працює))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-11 13:46:47 ]
В нашій країні професіональним (...) себе мало хто вважає. В основному всі себе вважають високопрофесіональним. Юля, коли з'явиться якась потреба в аматорі, до твоїх послуг.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-11 13:52:33 ]
Олександре, я завжди з радістю прислухаюсь до Ваших слів, Ви ж знаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-11 15:05:02 ]
З яких пір ми на ви? Здається з самого початку були на ти. Щось не так, якась мимовільна образа закралась в твоє (Ваше) серце? Чесне слово ніяких скелетів в шкафу.
А як засіб для існування, так для Пушкіна поезія була єдиним засобом. І не тільки Пушкіна. А для когось навіть і збагачення. Некрасов наприклад. І вони цього не приховували.
"Не продается вдохновенье, но можно рукопись продать...". Пушкін, так ще й своїх мав утримувати. Ще до одруження.
Критики на початку потребують вливань, але коли автор стає популярним, так самі можуть поживитися.
Був би твір твором, а кому пошерстити знайдеться. Ага, Юліє?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 15:11:56 ]
По-моему, если уж зашла речь о средствах существования, то, наверное, в самый раз вспомнить и о ремесленниках - т.е., о тех самых высококлассных специалистах по изготовлению горшков, корзин, а в нашем случае - и печатной продукции.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-12 19:18:40 ]
Саш, пробач, я вже заплуталась, з ким на "Ви", а з ким на "ти" )))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-11 16:51:39 ]
Ого… Оце розходились… Ну що ж, це має свідчити про те, що ситуація з критикою ще гірша, аніж я думала, і хороший критик така ж рідкісна дивина, як абсолютно незаангажований і чесний суддя у нашій країні. Війна між істиною і вигодою триває стільки ж, скільки існує людство, при чому перша найчастіше виграє тоді, коли той, кому вона була потрібна, безповоротно програв у часі. Ну що ж, можливо, не варто ламати списи у цьому напрямі. Чесно кажучи, критика як окремий розділ літературного процесу мене не цікавить, оскільки я дуже далека від такого явища, як «розкрутка». Я взагалі далека від багатьох речей. Але до розуміння деяких все ж хотілося б наблизитись хоча б у доступному моєму розуму обсязі. Хай я буду нездатною на розуміння, що є геніальним, а що таким бути не може, але зрозуміти параметри технічної досконалості, думаю, більшість здатна. Більшість новеньких у ПМ стикається з однією і тією ж проблемою: вони не бачать своїх помилок і досить часто сприймають зауваження, як придирки і недоброзичливе ставлення, а оскільки на практиці реалізовувати тезу, що інша думка ще не є ознакою ворога, дуже важко, виникають абсолютно безглузді конфлікти, які аж ніяк не сприяють чиєму б то не було творчому зростанню. Але якби у новачка перед очима була хоч якась схема оцінювання технічного стану твору з посиланнями, де можна знайти більш поглиблену інформацію по окремих питаннях, він чи вона читко б бачили, що зауваження не голослівні і мають під собою конкретне обґрунтування, навіть якщо той, хто зробив зауваження, зробив це не надто вдало. Та й самі мали б можливість уникнути хоч деяких помилок. Техніка – це усього лиш рівень оволодіння певними навичками, і, на відміну від рівня талановитості, легко піддається обґрунтуванню при оцінюванні. Але зараз у коментарях у достатньому обсязі немає навіть цього. Чому я так стверджую? Дуже просто. Беремо когось, хто досяг певного рівня: йому у коментарях співають дифірамби і ставлять високі оцінки. Але з якихось причин цей «хтось» на деякий відносно тривалий час вибуває з ПМ. За цей час відбвається певна зміна складу «постійно присутніх». Наш «хтось» повертається. І що? А то, що , якщо його група підтримки розпалась, він знову отримує критичні зауваження. Тож виникає питання, у яке місце слід засунути отримані ним раніше дифірамби і усіх, хто їх йому наспівував. Як кого, а мене не цікавить похвала з-за прихильного ставлення, я б воліла знати справжній стан речей. І, думаю, не тільки я. Тому для мене навіть неякісна критика краще, аніж ніякої. І я хотіла б бачити її під своїми творами, бо сподіваюсь, що умію відрізняти біле і чорне...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-12 19:20:14 ]
Тетяно, чи можна мені писати коментарі під Вашими текстами?