ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її

Володимир Каразуб
2024.11.22 12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.


08.02.2019

Володимир Каразуб
2024.11.22 09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто

Микола Дудар
2024.11.22 09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…

Козак Дума
2024.11.22 08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Шпилька» (2010) / Публіцистика

 Давайте придумаємо назву!

Простір для польоту фантазії необмежений.
Літати можуть всі!

Образ твору «Дамський Клуб», по суті не є назвою, це як вид об'єднання чи певне спрямування у спілкуванні для певного кола осіб.
Клубу потрібна назва, ось над цим ми разом і подумаємо.


Назва має бути цікавою, дотепною, красивою і звучати гордо. До розгляду приймаються всі варіанти, від самих безглуздих і простих до справжніх шедеврів словотворення, несподіваних поєднань та словосполучень.



1. Красиве і цікаве жіноче ім’я.
2. Перероблене чоловіче ім’я.
3. Запозичена з міфології, стародавніх легенд, кіно, живопису, тощо. Утворена, з використанням вигуків, прикметників, прийменників, тощо і адаптована до сьогодення.
4. Складна назва утворена за рахунок об’єднання двох і більше слів.
5. Несподіване і непоєднуване, як «вибухова суміш» чи «приємний мікс».
6. Назва як виклик звичному, буденному, стереотипному.

Дякуємо Вам за участь та вклад в розвиток жіночого об'єднання у рамках сайту "Поетичні майстерні".




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-18 14:10:09
Переглядів сторінки твору 27578
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (0.419 / 5.58)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.415 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.752
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Дамський клуб, публіцистика
Автор востаннє на сайті 2011.03.26 16:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2011-02-18 14:51:35 ]
Дамский клуб "Не дам"
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Сіль (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 23:16:46 ]
Вдало!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 15:55:41 ]
Музотерапія. ;-))) Ніжка на шпильці. ;-))) Мадамське п'юрко. ;-))) Барвисті панчохи (як антипод синему чулку).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 16:23:27 ]
Дамський клуб
"І_Аз_Воз_Дам" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 16:26:16 ]
А чоловічий як?
Так і залишимо?
Наразі "«Клуб усамітнених чоловіків»
http://maysterni.com/user.php?id=4999

До речі, ДЖЕНТЛЬМЕНИ, записуйтесь туди. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 16:47:01 ]
То тамка, де бімбру несут і п`ют самі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-18 20:33:43 ]
Доброго вечора! "Фіолетові Бобри" - це назва для чоловічого клубу. У цій назві ніякого підтексту і натяку немає. Просто я читала дуже гарну казку одної молодої авторки про фіолетового бобра, як він хотів одружитися на личинці хруща, бо думав, що це зачарована принцеса. Він на ній одружився, хоча згодом виявилося, що це зовсім не принцеса. Але інколи вони були щасливі, дуже щасливі.Так і наші чоловіки-поети хай будуть щасливими, як фіолетовий бобер у цій добрій казочці... Бо наше життя таке! Я так думаю. А Ви, шановна Редакціє Майстерень, можете зі мною або погодитися, або - ні!

ПС.: Ця казка - філософська. Можна її читати і дітям, і дорослим


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 20:53:29 ]
фіолетові бобри - це вам не рожеві слоники, авжеж!
пс. добре, хоч не блакитні бобри )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 16:46:01 ]
"Кабаре без Панчо Хи" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 20:26:50 ]
Пропоную "Феміна". Або "Femina" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 20:35:20 ]
Аргументи: ця назва ніжна, сексуальна, кокетлива, чуттєва і аристократична ) Що ще потрібно жінкам? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 20:46:56 ]
Угу, а мо` тоди "Клюб цнотливих феміністок"? нє? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 20:54:53 ]
Зенько, якщо ти каску з мозку знімеш, то відчуєш різницю між феміною (жінкою) і феміністкою ) Корінь слова однаковий, а зміст різний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 21:25:09 ]
Спакуха, Мрійцю, зара здойму.
А шо я сам би записався у клюб цнотливих фемі - галіфе на крісло і в корсет. Логнуся у ПМ як скажімо Жагуча Цнота і ніх не буде знати же під сподом
люфа і підтяжки... Ги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 21:37:19 ]
ех, паручік ) та ти хоч увесь в корсет затягнись, по самі ці... як їх... все одно "акцент" видаватиме )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 21:46:08 ]
ну я можу прикинутись білосніжков (кхммм...лайлялля...прокашлюєсі)
ну там вдавати жутка грамотного...ого..тобто грамотну...
Тіпа:
"Ось ви які, зараз я скину свою білу рукавичку і заїду....нє... не то.. і зафугашу... неа....тьфу...
і осоромлю Вашу гідність перед невинністю" - ну як?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 21:49:49 ]
Зенічку, котику, а чом би тобі у джентльменський клуб не записатися? будеш бобром ))) відчуваю, нам тут доведеться перевірку влаштовувати новим учасницям ) знаєш, як Пап перевіряли? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 21:52:44 ]
на Пап не знаю - знаю на Мам.
а то шо мазок брати будут?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 22:07:24 ]
не лінуйся, пошукай в інеті, як перевіряли Римських Пап на статеву приналежність )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 22:11:01 ]
А ну так би й сказала же римських Пап.
Я знаю, бо був жем там на їній курії - охороняв трон під який папомази ходили....
Тоди я як істинна фемі - не дамсі, віялом відмахуватимусь врукопашню пайду,
літери навмисно поперекучую, грамоту фількину повішу перед носом
у буфеті фемі-спілки,о.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-02-18 23:13:56 ]
ПолікарПеМа


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:43:28 ]
Ось правильно натякає пан Василь, має бути українською мовою щось таке наше, на кшталт "Ладонька", "Муза Поета", "Остання рима" або ж античні богині і міфологія "Немезида", "Весталка", "Останній день Діоніса"? :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:47:02 ]
перепрошую, звісно, але "Ладонька" - то клуб більше домогосподаркам підійшов би. Але щось на rinfkn "Сымейного куточку" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:48:45 ]
тобто "або на кшталт..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:51:55 ]
Та з "Ладонькою" спеціально, він "кіс-кіс", а там тигра (ну як воно в житті і буває)... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:54:14 ]
та в житті по-різному буває, але: "як ви човен назвете..." )
тут мені один досвідчений мужчина порадив "Ля Фам" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 23:58:23 ]
Пішов в Ля Фам
а там лафа.
То ту сто грам
то там не дам...
на то ано і утра.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 23:54:43 ]
Ну раз є "Не дам", то хав ебавт "В дамках"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 23:58:06 ]
Взагалі, це справа жіноча :)
Як прекрасні Дами вирішать, так і буде...

Думаю, що за декілька днів консенсус серед барвистих і граціозних ефірних субстанцій буде знайдено...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 00:01:24 ]
Отожбо, а то позбігалися чоловіки назву жіночому клубу шукати ) собі краще придумайте, доки вас фіолетовими бобрами не назвали )

Втім, відсутність назви не заважить завтра провести перші випробування (не побоюсь цього слова) першого чоловіка, який переступить цей небезпечно-солодкий поріг )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:08:28 ]
Як на мене - то люба назва підійде аби лише без кореня фем - мене прикладово при нім передригує...
Фіолєтові бобри - чудова назва - я себе таким саме і почуваю коли пасу конопельку на плантаціях в Гондурасі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 00:12:14 ]
Зенько, передригнутий ти ще приваблівишим стаєш.
Взагалі, як справедливо зазаначида дорога РМ, ми самі-самі-самі )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:17:51 ]
О, то так - але шо би ви без нас передригнутих робилисьти?
Для кого водягалисьтись, марафетились?
А ми бобри фіолєтові такі - не єдного дуба завалили, хіх :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:21:03 ]
А ще мені квітка подобається "Орхідея".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 00:21:57 ]
А хто сказав, що "без вас" взагалі? Нє-нє-нє... Але назву своєму "зборіщу" вже якось той )
Дуби, кажеш, завалили? А вони часом на бобрів не падали, нє? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 00:23:09 ]
З орхідеями - то до Василя Кузана. Це він плантацію розводить. Поруч з гречаними ланами ) Можеш там філію клюбу "Фіолетові бобри" започаткувати )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:33:18 ]
Врежім дуба раньше срока :)
Ну тра знати де зуби стесувати і з котрого боку файку запалювати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:34:43 ]
Слухай, раз ми фіолєтові бобри - то ви тоди такі ж бобрихи - логічно принаймі, нє? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 00:37:08 ]
щось я не помітила, щоб ця назва вже прижилася серед представникыв чоловычого клубу )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 00:45:24 ]
хіх, не хвилюсі так, Мрійцю, по клаві на літери вукраїнські попадай - всі ці клюби - це велика булька і умовність...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 11:07:00 ]
Як оживилися! Чудово!
Я теж прилучуся :)

Венера в панчохах, до речі, про панчохи. Хтось запропонував Барвисті панчохи - дуже цікаво, дотепно а головне, по жіночому.

Амазонка з помадою.
Зваба 90/60/90.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 11:34:57 ]
Все в житті відносно.
Категоричність - річ дуже мінлива, сьогодні ти кажеш "так", а завра вже точно переконаний, що "ні".

Фіолетові бобри - кумедно, але асоціації не дуже чоловічі, щось на кшталт Голубая луна.
Чому бобри і чому саме фіолетові а не сині чи пурпурові????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 14:36:55 ]
Поки варила макарони:

- "Куртизанський олімп"
- "Богемія"
- "Губки бантиком"
- "Долина конвалій"
- "Лучниці кохання"
- "Десерт для Адама"
- "Острів краси"
- "Полуничне небо"
- "Дніпровські русалки"
- "Українські фіалки"
- "Віналія" (ВІра НАдія ЛЮбов і Я, букву ю опускаємо).
- "Амазонки в міні спідницях"
- "Зваба в рожевих панчохах"
- "Афродіта & сестри кохання"
- "Приборкувачі мачо"
- "Капризна грація"
- "Долина фей"
- "Фейна столиця"
- "Фейна держава"

Піду ще яйця пожарю, може ще щось придумаю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 14:41:13 ]
- "Шоколадоїдки"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 14:48:08 ]
Адочко, ми ж, здається, не для борделя назву придумуємо ) Спрямуй свою фантазію в більш високі сфери )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-19 14:56:58 ]
- "Земля фей"
- "Діаманти Венери"
- "Володіння фей"
- "Златовласка з люстерком"
- "Янгол носить стрінги"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 15:49:09 ]
А що скаже з приводу назви таємнича Самба Літа? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:44:40 ]
Як кораблик назовеш, так він і попливе. А що робити йому, коли назви немає! Йти на дно чи летіти угору???

Дамочки, пропонуйте свої варіанти! :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 12:51:16 ]
А є ще така пропозиція щодо назви Д.К. Осяйної Довершеності. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 14:45:25 ]
Або ж ДК "9-го березня" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 14:47:52 ]
О, це мені подобається ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 14:48:53 ]
Але без "го". Просто "9 березня".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 14:34:48 ]
А чому тоді не "7 березня"?
чи взагалі "Березень" чи закоханий березень ???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 15:54:00 ]
Тоді нехай Осяйні Досконалості прокритикують таку скромну пропозицію (зрештою, яку завжди можна змінити) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 12:29:19 ]
Мені не подобається.
Занадто самозакохано і досить незрозуміло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 13:21:26 ]
Що саме "досить незрозуміло", Адочко?
9 березня - це присмак післясвята, це нарядна сукня на стільці, це терпкуватий аромат весняних квітів, настояний за ніч, це невловимий запах еротики... і в той же час - це купа брудного посуду, вигляд якого змушує жіночий погляд приховувати за ніжністю строгість і рішучисть по відношенню до чоловіка. А ще - це весна )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 13:43:40 ]
Незрозуміло - "Осяйні Досконалості".
"9 березня" - гарно, багатозначуще (навіть занадто, але якось просто і таке відчуття що чогось не вистачає. Будуть думати, що ми не постаралися навіть назву гарну придумати.
А якщо і "9 березня" , то треба ще щось додати у назву.

Це моя така думка, звичайно, я можу і помилятись. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-24 13:54:31 ]
Іноді вдавана простота приховує великі глибини )
Проста діжка не заважала Діогену, якій в ній жив, залишатися філософом )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 14:31:37 ]
"Іноді вдавана простота приховує великі глибини )" - згодна обома лапами.
З таким розкладом і "Вона" - багато чого в собі приховує, згодна зі мною?
"Дебера" - від 9 березня, а краще "Капризна Дебера" чи мрійлива, чи ще якась. Ну що скажете, жіночки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 14:33:20 ]
Чому більше ніхто не хочу прилучатись?
Невже всім всеодно, як буде називатись Клуб?! - Не вірю!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-28 12:20:45 ]
Дівчата, а хто придумав назву "ШПИЛЬКА" ???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-28 12:45:16 ]
Це на пару дві феї з одного львівського архітектурного б'юрка (зареєстровані у вас-нас як "Шанель ЯрКо") запропонували. Я не зміг відмовитись, і ось явив для вашого розгляду такий варіант...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-28 12:48:52 ]
У мене асоціація з групою "Шпильки" і Сергеєм Звєревим. Двоє проти одного, да буде так! Але...

Шпилька так шпилька :) Сподіваюсь, шпилька не та що колеться.
З повагою і розумінням, Ада.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Самба Літа (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-02 11:28:33 ]
Буенос діос, кохані! нарешті я з вами, а то зграї диких мавп подерли кабелі, а грізлі інтернет погризли.
Респект Зеньові! Я тя люблю і безмежно тішуся з коментарів!

Стосовно назви. Сподобалось "Губки бантиком", "Фейна країна" Пропоную на розгляд варіянти
Перчений шоколад
Декольте або де(кольт)е
Венерині черевички (до речі, це квітка)
Шпички і шпильки
Дами і дамки
Косметичка
Зелена туш
Цілунок музи
Оксамитові троянди
Мереживні рукавички
Райська птаха
Перламутрові пір"їни...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-02 13:04:18 ]
Вітаю, Самбо. Треба було хутчіше бананами від диких мавп відбиватися ) Ми, здається, вже з назвою - "Шпилька", що, як на мене, вельми влучно і багатосенсово )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Самба Літа (Л.П./Л.П.) [ 2011-03-02 14:02:42 ]
Чудова назва, хай буде! - весна наступає, ми в шпильках теж виступаємо, чудові свята наближаються…
До речі, про березневі свята. Третього березня японці відзначають свято дівчат. В усіх родинах, де є дівчата, ставлять на окрему поличку ляльки-іграшки (дівчинка, хлопчик – «імператриця» та «імператор», їх дітки). Це для майбутнього щасливого родинного життя.
Не буду уточнювати стосовно дамочок-дівчаток, але погодьтеся, імператрицею приємно почуватися, чи не так? Сумніваюся, що усі наші друзі/кавалери/залицяльники достеменно знають тонкощі святкування, але можемо собі вигадати, кому що більше до вподоби!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-03-02 14:27:34 ]
цікава ідея )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-03-02 14:46:33 ]
Я перепрошую, о прекрасні Дами,
о чарівна Самбо, ви справді танцівниця, чи просто так являєте нам внутрішній свій світ?
Якщо ж бо справді, то зважайте - почуття
беззахисні такі у баядерок... :(