ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2026.05.14 19:42
Не чуть зозуль в Єрусалимі.
Та, зрештою, немає в тім біди,
Коли заходить мова про літа,
Бо кожен день прожитий,
Мов випадково знайдена підкова,
Що чимось пам’ять обпліта.
Блажен, у кого стачить сили
Дослухати зозулю до кінця

Євген Федчук
2026.05.14 19:35
Під городом під Фелліном гримить канонада.
Ляхи з шведами в кривавій зійшлись колотнечі.
Тягарем війна лягла та на козацькі плечі,
Що згодились помагати ляхам – вже й не раді.
На золоті спокусились – та ляхи не платять.
Харчів зовсім не підвозять, а

Артур Курдіновський
2026.05.14 19:05
Критикую київську поетесу
Виважено, крок за кроком.
А що ще робити з жінками,
Коли 70 років?

Артур Курдіновський
2026.05.14 18:56
Фрік - фрікує,
Бик - бикує,
ПРОВОКАТОР-ПРОВОКУЄ!

Юрій Гундарів
2026.05.14 18:40
Кажуть, без кохання жити неможливо...
Я живу - й нічого! Поки що не вмер.
Я - самодостатній чоловік щасливий,
З радістю виходжу я в прямий етер…
(З останніх поетичних надходжень)

Так, без кохання він не вмер,
хоча з коханням помирав

Артур Курдіновський
2026.05.14 15:11
Кажуть, без кохання жити неможливо...
Я живу - й нічого! Поки що не вмер.
Я - самодостатній чоловік щасливий,
З радістю виходжу я в прямий етер.

Кажуть, що кохання - вища нагорода...
А у мене інші нагороди є!
Маю гостре слово та кричущу ноту -

Кока Черкаський
2026.05.14 14:22
Четвертий закон Менделя
Ми не вивчали в школі.
Мендель дала декому пенделя,
Натякнувши, що цей король голий.

Датчанин Ганс Крістіан Андерсен
І шведка Астрід Лінґрен
Перетнулися в Такера Карлсона,-

Борис Костиря
2026.05.14 12:40
Суботнім днем я вийду в місто чуле,
Де заблукала в хащах пустота,
Де воскресає втрачене минуле
Й сідають пилом на асфальт літа.

Побачу, що ніхто не поспішає
І вулиці безлюдні в самоті.
Як проблиски дощу чи водограю,

Юрій Гундарів
2026.05.14 12:28
я хочу слів нових михайль семенко я хочу слів нових щоб ці слова не як полова щоб як трава Мабуть, вже понад років десять я уважно стежу за неочікуваними, інколи навіть на межі фолу, маршрутами музи Андрія Мироховича. Недаремно у його вірші, який

Ірина Вовк
2026.05.14 11:52
РУСАЛКА НА ЙМЕННЯ «ЛЮБАВА» Над Десною тумани, як сиве старе полотно, Де вода забирає у пам’яті сонячні кроки. Він – державна печатка, він – мудрість, він – горде вино, А вона… тільки трави і погляд дівочий глибокий. Над Десною розлилася ніч, гус

хома дідим
2026.05.14 09:55
мені би невагомого чогось
як флейти сякухаті
померти на цій кухні
на цій хаті
оскільки більш
нічого не зійшлось
закинути ще
у пакет сміттєвий

Вячеслав Руденко
2026.05.14 08:11
Алебастровий дзбан над безоднею лине
У руці мозолистій безнадійної драми.
Чи зустрінеться в полі Чигирин з Чигирином
У прадавній задумі, над полину дарами?

В фрагментарному відблиску вічної зброї
Знов палають на сонці теракотові стегна
Від нащадкі

Охмуд Песецький
2026.05.14 07:38
Римуються з укриттям
Буття і життя доладно.
І твій поетичний тям
Збирає трійне зверцадло.

Так мислиться уночі
В підземній міцній споруді
З барсеткою на плечі,

Тетяна Левицька
2026.05.14 07:25
Знов день промайнув, не лишивши світлини
на обрії неба в рожевім суцвітті.
А я ж не хотіла в гіркому полину
лишати сльоту на холоднім граніті.

Переболить, та, мабуть, не сьогодні —
ще рана глибока слізьми кровоточить,
і падає вечір у чорну безодню

Віктор Кучерук
2026.05.14 06:54
Безжурний світ
Дитячих літ
Був щедрим на утіхи
І їхній слід,
На північ й схід, -
Не стерта часом віха.
Тих давніх днів
Звучить мотив

Софія Кримовська
2026.05.13 19:36
Всесвіт, як пазли, вкладає долі
у величезну картину часу.
Бачиш, на тім, нині міннім, полі
сіяно-орано люду маса:
крик породіллі і свист нагайки,
лязкіт мечів і чаїний клекіт,
маками квітне земля-китайка
кров'ю просочена вглиб... Далеко
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Аліса Бєздєтна
2026.05.14

Андрій Стельмахер
2026.04.29

Дитячої Творчості Центр
2026.04.29

Ян Вікторія А Вікторія
2026.04.23

Макс Катинський
2026.04.22

Лія Ланер
2026.04.18

Оксана Алексеєва
2026.04.14






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Іван Гонта / Вірші

 Наш Самвидав




Найвища оцінка Валентин Бендюг 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-10-10 16:20:29
Переглядів сторінки твору 13980
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.820 / 5.25  (4.853 / 5.4)
* Рейтинг "Майстерень" 4.524 / 5  (4.675 / 5.28)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.786
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2010.10.16 15:44
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 17:07:08 ]
Іронічно заколосили Ви, Іване :))
"І все такі" - "всі" ????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 17:12:11 ]
Та я міряв і "все", і "всі", але лишив ось так. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-10 17:17:45 ]
Мої вітання :)
Симпатичний віршик :)
Як правильно - "вертіти" чи "крутити" ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 17:29:01 ]
:) Дякую, пані Оксано. А що, хіба неправильно? Власне, жіноцтву має бути видніше. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-10 17:37:17 ]
Та, власне, пане Іване, слово "вертіти", як і "верткий" є у українських словниках. Я можу помилятися, тому надіюся на появу пана Святослава Синявського, він дасть пораду обґрунтовано і зі знанням, а я раджу тільки інтуїтивно, серцем (мої словники не годяться)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 17:43:28 ]
Якось грайливіше звучить - вертіти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 17:44:36 ]
Якось грайливіше звучить - вертіти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-10 17:47:00 ]
Ага, особливо, коли "задком" ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 20:15:38 ]
це що - гумор? щодо аналогічних римоспроб один мій знайомий літкритик влучно каже: " письменницький орган свербить". що автор при цьому хотів сказати навіки залишається таємницею...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 20:28:17 ]
Це іронія, Юлю. Лазірку он це було очевидно. :) А що, Вас зачепило?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 20:32:42 ]
мене завжди чіпляє, коли не можу зрозуміти сутності процесу. ну, згодна, коли щось подібне пишуть для студентських капусників... а так... зараз спробую знайти іронію, наприклад, тут: "І всі такі корисні та поживні..." Де іронія? Фраза заради фрази, як на мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 20:40:12 ]
Ну так поставте мені одиницю або двійку - що заслуговую. Що Вас стримує? Але ж ні, тут не ставлять низьких оцінок, навіть за погані твори. Чому? А поганих творів тут достатньо. І поганих поетів теж. От я й порівняв їх з городиною, з дешевою городиною, яку продають пучками.
Але ж не треба думати, що я всіх тут присутніх вважаю слабкими поетами. Але відсутність низьких оцінок підживлює графоманство у бездарностей.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 20:45:20 ]
ставити оцінки, тим більше одиниці - це все одно що тішити власну гординю. "не розумію і не хочу" - чи не так? все одно що розписатися у власній неспроможності:) я просто прагну зрозуміти мотиви: навіщо складати саме такі вірші. Ви пояснили - я зрозуміла. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-10 20:50:17 ]
Не згоден. Треба ставити оцінки. Треба людям показувати, коли вонги роблять непотріб. Якось я робив одну річ, і показував знайомим. Вони казали "О! Класно". І тільки один сказав: "Дорогенький, це ж фігня!" І пояснив, чого це фігня. Я їй був страшенно вдячний!
У всякому разі, Юлю, дякую за реакцію. Потішили мою гординю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-10 20:51:09 ]
Ти ба! А я собі уявила рядочки книжечок кольорових на Петрівці (ринок у Києві) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-10-10 20:54:19 ]
А оцінки за вірші ставити не потрібно. Потрібно давати поради. Ставлення поетичних душ до оцінок є різне: когось низька оцінка підштовхне до покращення творчості, іншого - уб'є наповал. А гарна порада - це неоціненний скарб. Відсутність поради і уваги також непростима...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 21:03:43 ]
Іване, правдива точка зору та її адекватне сприйняття передбачає тісні дружні взаємини:) Коли починаєш висловлюватись "від фонаря" згідно творчості незнайомої людини зазвичай у відповідь отримуєш звинувачення у необєктивності...хоча будь-яка оцінка апріорі субєктивна:) У Вашому творі відомий анекдотивний вислів про три пучки на гривню особисто в мене викликав дуже неоднозначні асоціації. Враховуючи те, що фраза відноситься до особистостей поетів, а не до їх творів..це якось... неакуратно...образливо якось:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 21:34:00 ]
Цікава розмова. Утім, який сенс звинувачувати авторів, які свідомо навчаються поезії на спеціалізованому сайті? Вони ж не випускають бездарних книжок, вони не продаються, просто намагаються осягати близький собі Предмет. Ось і все. Щодо оцінок, то без них неможливо зробити більш-менш глибокий і якісний ресурс.
Щодо опублікованого вірша, то напевно є зміст його зазначити як "Сатира. Чорний гумор та інші дошкульності"? Це є у формі для редагування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2007-10-10 22:15:59 ]
Редакція як завжди вражає своєю коректністю і толерантністю. Щодо зазначення змісту - цілковито згодна, це дещо помякшувало б позиції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-10-11 08:52:48 ]
Юля Бро: "фраза відноситься до особистостей поетів, а не до їх творів". Ні, фраза стосується творців поганих творів, а не живих людей, які є більше ніж просто поетами.
Зазначати вірш як "Сатира. Чорний гумор та інші дошкульності" не хочу, бо це ж, ніби, означає його участь в конкурсі, а я брати участь в конкурсі не маю наміру (нема з чим:)). Най буде все, як є.
Це був стьоб, провокація. Може й трохи жорстка, ну але нехай, я навіть не каюсь. :) А ще ж, як сказав один поет, "всі поети брешуть". Хоча це можна коректно і толерантно назвати гіперболізацією. Прошу зазначити, що я й над собою стібаюсь, бо ж я теж, на одній грядці з вами і навіть не зарікаюсь від публікації інших своїх творів. Слабеньких. :) І я насправді дуже радий, що є такий ресурс в інтернеті і вдячний його творцям.