ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2025.12.14 22:21
Зима невідчутна і геть невловима.
Непрошений сніг скиглить, проситься в рими.

Куди ж закотилась її булава?
Напевно, порожня зими голова.

Ми втратили зиму, як грізний двобій
Переднього краю ідей і вогнів.

Іван Потьомкін
2025.12.14 18:39
Той ряд бабусь,
Що квіти продають на Байковім, –
Здається вічний.
Їх або смерть обходить стороною,
Або ж вони…
Bже встигли побувати на тім світі.
Порозумілися з Хароном
І вдосвіта вертаються до нас.

Артур Сіренко
2025.12.14 17:36
Цвіркун очерету співає сонети зірок,
А море зелене озерне
підспівує шелестом:
Тихо падають краплі, пугач Улісс
Чекає рибалку, в якого кишені
Повні каштанів, які назбирав
У світлі жовтого ліхтаря Місяця
На вулиці нео

Ярослав Чорногуз
2025.12.14 15:10
По піску у Сахарі ідуть,
Угоряють від спеки пінгвіни,
Перевернута метеосуть -
Модернового хеллоуіну.

Все у світі тепер навпаки --
Вже снігами мандрують верблюди...
Сніг скупий, ніби зниклі рядки,

Євген Федчук
2025.12.14 11:48
Туман висів, як молоко густий.
В такому дуже легко заблукати.
І будеш вихід цілий день шукати,
І колами ходити в пастці тій.
Коли він свою гаву упіймав
І не помітив. Мов мара вхопила
В свої обійми. Коли відпустила,
Товаришів уже і слід пропав.

Світлана Пирогова
2025.12.14 10:33
Якби усі людей любили,
То, звісно, в думці не було б війни.
Але в сучасників гора вини,
Яка і породила бійню.

Зупинить хто це божевілля,
Що вміщує в собі ненависть,зло.
Горить у полум'ї людина й тло,

Тетяна Левицька
2025.12.14 10:29
Красою приваблював завше,
літав за туманами в брід.
Тонув комашнею у чаші —
п'янким і бентежним був світ.
Із кокона гусені вийшов
метелик у ясну блакить.
Віночком заврунилась вишня —
сніжисто на сонці ярить.

Віктор Кучерук
2025.12.14 09:23
Перед мною уранці
Натюрморти малі -
Чай видніється в склянці
Та папір на столі.
А ще фрукти і квіти
Кличуть часто в політ
Мрії з настрою звиті,
Думам різним услід.

С М
2025.12.14 06:11
Стіна що із пророцтвами
По швах потріскує
На інструменті смерті ще
Яскраві сонця вилиски
Ще навпіл роздираєшся
І снами і кошмарами
О хто вінка поклав би там
Де тиша крик затьмарить?

Мар'ян Кіхно
2025.12.14 04:43
Мені приємно у твоєму товаристві.
Я навіть не навиджу тебе.
Можливо, зазнайомимося близько й
колись-то збіг обставин приведе

нам кілька років пережити разом.
Тобі подібну я подеколи шукав
і ти не проти. Звісно, не відразу.

Мар'ян Кіхно
2025.12.14 02:46
Повстань!
Страшний бо Суд іде,
почеплений, як материнська плата,
немов дощу тяжка мені заплата,
та батьківський нечуваний
хардрайв.

Прівіт, мала.

Микола Дудар
2025.12.14 00:08
Було колись під шістдесят,
А ви ще вештали думками…
Поміж віршованих цитат
Цідили ніжними струмками…
І що ж такого в тих думках?
Думки з думок втечуть у вірші,
А вас пошлють за шістдесят
Й струмки на вигляд стануть інші…

Кока Черкаський
2025.12.13 23:44
Послання віків скупі, як сніг,
Що грайливо мерехтить в місячному сяйві,
але це не біда*.
Сни ллються, як симфонії з радіо «Люксембург»,
з просторів небес, що хмарами оповиті,
але там ніколи не було симфоній…


Борис Костиря
2025.12.13 21:01
Сніг скупий, як послання віків,
Мерехтить у грайливій сюїті.
І симфонія ллється зі снів
У просторах, що небом сповиті.

Сніг скупий, ніби зниклі рядки
У віршах, що прийшли із нікуди.
Сніг скупий, ніби помах руки.

В Горова Леся
2025.12.13 16:56
Дощ крижаний у шибу - музика крапель мерзлих.
Колеться сон у друзки, сиплеться за вікно.
Ближче до ранку дійсність, ніч неохоче кресне.
І на окрайці неба синій цвіте вінок.

Зорі тум утерла сірим своїм подолом -
Виглянули, обмиті, жаль, що всього н

Микола Дудар
2025.12.13 12:09
Відтепер і дотетер
Ти у пошуках — стажер…
Тільки з ким й куди іти?
Безліч склепів до мети…
Омбіркуй, не гарячкуй,
Краще знов пофантазуй…
Боже мій… Куди попер?
Краще б ти в собі завмер…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Пекун Олексій
2025.04.24

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Зоя Бідило
2023.02.18

Олег Герман
2022.12.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Традиції «Поетичних Майстерень»

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Погляди на життя «Поетичних Майстерень»


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Контекст Погляди на життя «Поетичних Майстерень»
Дата публікації 2008-01-12 14:17:19
Переглядів сторінки твору 37017
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.780
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-22 13:34:22 ]
Аню, коли і що я казав? Прошу цитату, бо не знаю - що ви саме маєте на увазі. І навіщо говорити про "недолуге"???
А щодо дитячих віршів, то їх писати мало хто взагалі вміє з дорослих.
От зараз Роман Скиба цим займається, Ігор Калинець вже більше тридцяти років теж...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 13:44:40 ]
Майстерень Редакція (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 18:58:46 ]

...кожен автор може стати переможцем наших конкурсів, стала і Ганна Осмоловська, як на мене, вона талановита, але ще шукає себе, і це не дивно в її віці.

Порівнювати нашу Ганну з дорослими поетами ще рано, а ось із "молодими" цілком можна.
Я вважаю, що це натяк організаторам конкурсу на необхідність розділяти конкурс на дві частини - конкурс серед "молодших" і серед "старших" - думаю, що в майбутньому так і робитимемо.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-22 14:40:04 ]
Дякую за цитату.

Як на мене, цілком нейтральна цитата, без образ, і з коректним згадуванням про ваш прекрасний вік, який називається юністю.

Щодо вашого запитання про критерії і бажання наперед знати "чого варто уникати, щоб не писати недолугих дитячих віршів..." - критерії існують, найвищі критерії "добра", "добротності" описані в Старому Завіті, Бутті 2.31. "І побачив Бог усе, що створив: і воно було дуже добре..."
Т. Шевченко: "„Ми восени таки похожі // Хоч капельку на образ божий, // Звичайне, що не всі, а так,// Хоч деякі...”.

Ставайте собою, Аню, відкривайте красу Творця і себе в цій красі, що ще можна сказати? Робіть те, що повинні робити в молодості - це найголовніше для вас зараз. Потім, коли у вас буде значно більше свободи, потрібно буде робити трохи інше, а що саме - Промисел вам відкриє у повній мірі, була би сила і совість для виконання... Здебільшого - ні сил, ні совісті таки не вистачає старшому поколінню для самореалізації тут, на Землі, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 14:46:51 ]
дякую. Божого Промислу і справді варто дослухатися.

але я думала, що йдеться конкретно про якість моїх віршів (яка від віку залежить мало, а то й узагалі не залежить), а не про мій...прекрасний вік.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-22 12:08:07 ]
Зважаючи на сталу присутність, і активність, і досвід цих авторів, і те, що ресурс уже звик до них, важливо було би надати статус редакторів Івану Редчицю, Василю Степаненку, Тамарі Ганенко, Вячеславу Семенку, Любі Долик, Оксані Лозовій, Ярославу Чорногузу, Світлані Луцковій, Вікторії Сироватко...

Я звернуся до шановних авторів із пропозицією підтримати ініціативу адміністрації, погодитися отримати відповідний статус.

Нагадаю, що життя авторське ніяк від цього не зміниться, просто надалі думка - оцінка, коментарі, конкурсний вибір - таких авторів буде мати вище значення, і формуватиме не лише "народний" погляд, але і фаховий погляд "Майстерень" в цілому.

Названим авторам буде надіслана відповідна пропозиція, з проханням тільки позитивної відповіді. :)

І, безумовно, ці автори матимуть право брати участь в наших конкурсах, ставати лауреатами. Бо це наша участь в загальному літературному процесі.

Нагадаю, що переможці нашого головного поетичного конкурсу впливають на життя "Майстерень" нарівні із редакторами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-22 15:36:34 ]
Володимире, а звідки взялося саме 35? Що за сакарльне число таке? Чому не 33 чи 30? Це значить, що, скажімо, Аня Осадко, якій ще немає 35, не доросла до того, щоб зрозуміти, просякнути і оцінити творчість, наприклад, того ж Юрія Лазірка чи Івана РЕдчиця або чудової і мною палко любимої Світлани Луцкової?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 15:44:24 ]
а якщо, припустімо, людина НЕ зазначає свій вік узагалі? або ж вказує, що їй 80 років, хоч насправді це не так, але юридично довести нічого не можливо? що тоді робити з цими авторами? автоматично приписувати їх до молодих/зрілих, чи...взагалі ігнорувати їх як можливих учасників/переможців Головного конкурсу?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-22 15:48:54 ]
от-от, це вже дискримінація буде за віковою ознакою. Потім піде статева :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 15:53:46 ]
нмсд, спершу треба цю проблему вирішити (якщо це технічно можливо, а це - неможливо...ну хіба що в примусовому порядку).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-22 15:57:14 ]
не згодна,Ганю. Тут же не паспортний стіл і не суд. Не можна примушувати людину давати про себе дані, які вона з тієї чи іншої причини не хоче давати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 16:06:26 ]
не на той комент відповіла :(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-22 16:15:17 ]
Знаєте, ви би краще щось пропонували, а то руйнувати всі майстри. :)

Отже, повторюсь для креативного сприйняття - (пропозиція) пропонується розділити конкурсну авдиторію на уявно молодих (30, 33, 35 років?), і інших - (після якогось віку) - виборці, як і зараз, редактори і переможці минулих відзначень (з 2004).

Але - (пропозиція) одні й ті самі виборці не зможуть бути членами журі "і там, і сям". Доведеться визначатися - чи вибиратимуть серед "молодих", чи серед "інших". До "інших", між тим, можуть зараховуватися і молодші віком автори, які отримали вже статус "R2".

Разом з тим, вважаю цілком природним, що молодші віком виборці краще знають і тому більш справедливо оцінюватимуть молодшу авдиторію, а старші - старшу.

Потрібно буде при цьому натиснути у "Змінити дані" якусь галочку, аби виборець міг віднести себе до певного журі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-22 16:18:51 ]
Може, Ви не помітили?
"Це значить, що, скажімо, Аня Осадко, якій ще немає 35, не доросла до того, щоб зрозуміти, просякнути і оцінити творчість, наприклад, того ж Юрія Лазірка чи Івана РЕдчиця або чудової і мною палко любимої Світлани Луцкової?"
Знаю, Вам близька футбольна тематика. Хіба матчі "молодіжної ліги" судять спеціально обрані молоді судді?
Скажіть, будь ласка, прямо: чому одні й ті ж редактори не можуть голосувати і там, і там?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-22 16:20:35 ]
Тих, хто не вказуватиме вік (серед "ЛП" і "R2") - відносимо до молоді, звичайно. Вони ж саме на це і натякають, не вказуючи свій вік, чи не так?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-22 16:24:09 ]
Скоріше, вони натякають на те, що вік не має значення :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-22 16:29:20 ]
згідна!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-01 15:31:52 ]
Відповідь талановитим авторам.

Ви зауважуєте, що на ваших сторінках редактори нечасто бувають. Але що вони вам можуть сказати? Що порадити?
У вас суто своя дорога, і більшість читачів ще остаточно не розуміє, яка саме. Тому, думаю, що нормальний стан речей, це спокій довкола автора, коли можна сконцентрувати зусилля тільки на творчості.

У чому ж тоді полягає "редакторство"? Швидше у формуванні більш-менш об'єктивного рейтингу "Майстерень", виборах нових переможців, публікуванні нових і нових творів високого рівня, на яких можна навчатися Поезії й іншим.

Але навчатися поезії, я так розумію, не можливо користуючись загальними порадами, потрібні і різноманітні зразки, і прямі й доброзичливі стосунки авторів між собою - той підкаже одне, той - інше. Так чи інакше - з роками увиразняться різні школи, авторитети певних напрямків...

Словом, рости без поспіху, але у постійно.

Очікуване закінчення чергового етапу модернізації ресурсу повинно дати нові "покращення", у тому числі і коефіцієнти прозорості текстів - думаю, що це буде вельми корисним для всіх нас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-04 12:37:16 ]
У світлі нещодавніх, та й постійних дискусій на Майстернях, щодо якості коментування і оцінювання, ще раз викажу погляди адміністрації ПМ на ці питання, як і на питання критики і аналізу авторської творчості взагалі.

1) У спілкуванні між авторами повинна бути присутньою етика і естетика.

2) Аби братися за "писання" - потрібно мати уявлення про світ, про його конструктив і, бажано, оцінивши різні світоглядні точки зору. Їх не так вже й багато.
Дві основні: Руйнування і Творення.

2.1)Якщо наші користувачі займаються Творенням - жодних проблем із адміністрацією не буде.

2.2)Що стосується руйнування, то відповідь буде, як завжди, жорсткою, без огляду на імена і регалії. ПМ ніколи не стане місцем, з якого поширюється зло - через це із сайту пішло вже багато талантів, напевно туди, де дозволено все...

3) Щодо способів творення і творчості взагалі, то тут якраз і працюють стилі - цілі мистецькі напрямки. Навіть якщо ви їх не знаєте, це не значить, що підсвідомо не дотримуєтеся одного з них, або не "присіли" на руйнуванні чи спробі "оновлення" ("модернізму")одного із них.

4) Якщо для вас мистецькі напрямки - тьма єгипетська, то не вдавайте, що ви вищі за це, нічого не вдавайте, просто вчіться далі, а не намагайтеся повчати інших...

5) Для того і Майстерні, щоби нормально розвиватися, і не заважати іншим це робити, і якщо ви вже на вершині, то Майстерні вам не потрібні - тоді не затримуйтесь тут.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки

Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [2010-09-05 10:37:46]

Сайт створений і для роботи просто авторів із не просто авторами. :) Яким чином відбувається ця "робота", ця взаємодія - окреме питання.

Власне, якщо уважно придивитися до "Майстерень", то сюди заглядають швидше усупереч, аніж слідуючи за течією.
Тому що:
а) яка б не була, але цензура існує - немає звичної вседозволеності; :(
б) автори змушені виступати під власними іменами-прізвищами, або вибирати пристойні псевдоніми;
с) як би це не виглядало суб'єктивно, але тут ставлять різні оцінки;
д) авторів "нещадно" рейтингують;
є) потрібен інколи тривалий проміжок часу для формування об'єктивного ставлення до себе, як до автора;
ж) і так далі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:30:58 ]

Щодо цензури і самоцензури на ПМ

Йшлося про публікацію Андрія Мироховича "Іс*с був піратом". Публікація видалена адміністрацією з огляду на некоректне, як на думку адміністрації, використання автором образу Ісуса.

Коментарі

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:05:42 ]
Несподівана і цікава паралель... приваблює ця довірлива розмовна форма вірша.


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:12:09 ]
Перепрошую, але це крайній прояв несмаку поєднувати власну недалекість із Ісусом і Апостолами, не кажучи вже про інші тонкощі.
Такі публікації адміністрація на ПМ не зберігає.
Якщо цей текст вам дорогий, то збережіть його деінде.
Текст буде видалений за годину...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:16:48 ]
цензура?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:22:12 ]
Жорстка

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:24:29 ]
ваше право


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:25:29 ]
до речі, деінде - це де, на іншому ресурсі чи в іншому розділі ПМ?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:32:54 ]
На ПМ ні.

Прикро, що ви дозволяєте собі таку небезпечну гру з фундаментальними цінностями, вас від цього не стане більше, а слід залишиться, точніше - рана...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:45:46 ]
мені так видається, що ви просто утрируєте, така рецепція для мене аж надто несподівана.

Загалом це так нескромно, але я коли чую про гру з фундаментальними цінностями то вмент згадую про Салмана Рушді (ось і зараз)

З повагою

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:04:23 ]
Не тільки Рушді вправно руйнує і наносить рани. Таких дуже багато, які шукають ефектного, барвистого і (чомусь так у них виходить) найчастіше таки цинічного вирішення, у той час, коли вирішення чого б не було, лише в доброчинстві - чомусь те доброчинство, здебільшого, прозоре, як повітря, як чиста вода... Малопомітне, а кидається в очі неприродними якостями інше, на жаль...
Такий нинішній "гламур"...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:29:24 ]
Але Рушді - майстер слова, а Хомейні з усім своїм доброчинством чистим, як вода та фундаменталізмом не викликає жодної симпатії, принаймі в мене.
Цікаво - доброчинство запроваджує цензуру, яка за визначенням є відмовою від діалогу.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
До чого тут Хомейні, пане Андрію?
Рушді гадив у підніжжі однієї зі світових релігій...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:47:47 ]
так вони вже перечитали його і відволали свій вирок, справа все таки не в текстах, важливими є їх рецепції


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 15:57:18 ]
як це до чого Хомейні - це є він був основним літературним критиком Рушді?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:59:17 ]
Шановна Майстерень Адміністрація, цензура потрібна, - але ж мені здається, що це надмірно вже... все змінюється...(далі по тексту) і фундаментальні цінності набувають забарвлення, неможливого в інші минулі вже часи...
З повагою.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:07:27 ]
Константи гармонії і краси не змінилися.
На ПМ намагаємось триматися начал, а не деяких прикрих, особистісних скінчень...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:18:15 ]
все змінюється, а найперше константи

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:20:56 ]
N.B. В одному віддаленому дуже столітті еталоном жіночої краси були товста шия і очі виразно-опуклі (на полотнах видатних живописців), а зараз науковці з іншої сфери дослідили, що тоді в тих краях була поширена хвороба щитовидної залози... це, підкреслюю, пишу на берегах нашої розмови.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:24:12 ]
угу, і рубенсовські красуні зараз сидять на дієтах та лікують ожиріння

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:26:09 ]
Константи непорушні, помітні спроби відхилення від них...
Так, на жаль нинішні роблять все для цього - і все більше народжується дауанів, сіамських близнят, жінки мають страшенні проблеми з вагітністю, чоловіки зникають як чоловіки...

Але це цивілізаційні і особистісні відхилення від констант, вибір смерті...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:28:40 ]
Давно сказано - часи міняються і ми разом з ними...

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:31:26 ]
Марія Гончаренко, звідки ви взяли, що товста шия і виразно опуклі очі - це Божественна константа?
Принаймні тут ми говоримо про доброчинство і фундаментальні цінності. Жіночість і чоловічість - це вже наближення до констант, але вони глибше.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
в часи Гомера константою був гекзаметр - хто зараз так пише і хто сприймає світ мітологізовано, як Гомер із своїми читачами? Атеняни стратили Сократа, але потім стратили і його оскаржувачів.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:43:02 ]
Це знову ж таки відхилення від людяності.
І прикладів такого відхилення безліч. В тому числі і ця публікація...
Ще раз зауважу, що не суспільство створює константи і не суспільству їх змінювати...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:49:09 ]
щодо констант краси - здається, загальноприйнята думка, що краса - це біологічна доцільність

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:11:13 ]
Цей вірш - просто кривляння. В Андрія, перепрошую за такий вислів, просто гальма не працюють.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:22:10 ]
по-перше, це не кривляння.
по-друге, щодо гальм - самоцензура це добре, але не занадто.

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:25:49 ]
А що це таке, як не кривляння? Поясніть, будь ласка. Я саме так сприйняла Ваш текст, Андрію!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:20 ]
може, розмова, розповідь-про-себе (ЛГ)

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:23:38 ]
варіант творчої біографії.

це авторський текст.

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:18:42 ]
Чому ти переходиш на особистості?

А вірш - дуже класний.

Просто таким як ти його не зрозуміти, от і все.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:49:47 ]
за класний - спасибі.
а на особистості переходити не варто всім, краще говорити про текст-як-текст, як на мене

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:03 ]
О, шановний пане Володимире Ляшкевичу! Відчуваю жесть! Ше одне на берегах цієї розмови: зовсім недавно Борхісевське трактування Іуди не сприймалося, м"яко кажучи, а зараз і святі отці кажуть вже так...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:53:00 ]
даруйте, треба - Борхесівське...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:15:30 ]
І Л. Толстого відлучали від церкви...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:18:00 ]
Я вже мовчу про Джордано Бруно, Жанну Д'Арк та інші дрова.
Геоцентрична концепція зовсім недавно була константою. а потім "Адаме, я поставив тебе в центрі всесвіту" - а потім Освенцім. Що константа?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:37:24 ]
Мені здається, що якби з"явилася друга частина, щось на зразок "знаєш коли мені виповнилось 33" - всі претензії шановної МА були б вичерпані... бо, власне, тут просто напрошується диптих.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 13:51:20 ]
Константи проявляються в доброчинності, в життєдайності, - це їх, констант, краса. Краса дається і жінці, і чоловікові, наче в борг, наче на виріст, - далі вона зникає з наших облич від частих зловживань, або залишається, зріднившись із нашою якісною сутністю.
Так само і з цивілізаціями, які є нагромадженням наших "я"...

Я щиро сподіваюся, що коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться, ви відчуєте безпосередній вплив цих констант, а до того часу прийміть на віру, що вони існують...

Переносимо цю дискусію (коментарі) на іншу сторінку, я вкажу яку, де за бажання, можна буде продовжити...

А текст, таки видаляємо...

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:19:03 ]
Жаль.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:45:58 ]
? що саме?

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:46:45 ]
що Редакція так зреагувала!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:50:51 ]
це її право


• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:52:11 ]
звичайно. тому я лише можу сказати, що жаль.


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:53:43 ]
я чогось не сприймаю цієї ремінісценції з "Портрету Доріана Грея".
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:52:06 ]
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст

Шановний пане Андрію Мирохович, це не особисті нападки, це проста констатація досвіду щодо цілком природного творчого онтогенезу кожного автора, на шляху якісних перетворень.

В нашому випадку йдеться про інтелектуальну чутливість кожного адекватного автора, яка з часом здатна значно покращуватися...


1   2   3   4   5   Переглянути все