ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Софія Цимбалиста
2023.02.01 12:50
Ти мрієш про квиток у невагомість.
Про дорогу в один кінець
до чогось неозореного.
Ти мрієш про єднання
з природою.
Ти мрієш почути
тихий плескіт води.
Мрієш відчути

Олександр Сушко
2023.02.01 10:11
Грішу щоночі. А уранці каюсь,
Бо змалку не байдужий до краси.
Без грішників монахи б не рождались,
Монашки теж пощезли би усі.

Та що монашки! Не було б пророків,
Апостолів та сонмища святих!
О, зохен вей, русалі кароокі!

Хельґі Йогансен
2023.02.01 00:14
Життя завмерло, хоч іще не осінь.
Колись гуляла пристрасна жара,
Палка, жагуча, змінюючись зливою.
Тепер нудьга спішить до мене в гості.
Момент прощання... а мої слова
Тремтять ледь чутно нотами тужливими.

Сумую, сам на себе я сердитий,

Володимир Каразуб
2023.01.31 21:29
Так густо, гучно
До сліз і крику,
До гупоту тисяч що кинулись в танець,
"Скажи мені люба, чому не танцюєш,
Скажи, мені люба, що з голосом сталось?"
Так густо і гучно,
До темного крику,
До гупоту тисяч підкинутих грудок,

Ольга Олеандра
2023.01.31 20:26
Дихає темрява вогкою довгою піснею.
Слів не розчути, бубніння лірично сумне.
Шепче у вухо, стискає виски доброзичливо.
Все це мине, ось подивишся, все це мине.

Чому ти, темряво, лізеш до мене в розрадниці?
Чому вважаєш минання доречним кінцем?
Чут

Нічия Муза
2023.01.31 17:10
Жили ми у союзі як брати,
а от окремо... кожне пам’ятає,
як партія вела до висоти
із низини болотяного краю.

Тоді ділив усе великий брат –
і їжу, і продукцію – пайками...
а нині лиш народний депутат

Ігор Деркач
2023.01.31 17:03
Усе, необхідне сьогодні – на часі,
та обрана каста одне визнає –
украдене – це уже їхнє наразі,
допоки керують лакеї-рантьє.

Минули майдани, настала розруха
у серці держави, в її голові...
Феміда клепає(ні слуху, ні духу

Сергій Губерначук
2023.01.31 15:35
Ми – нація. Нам слід добре пам’ятати все минуле. Нам слід читати себе без помилок. Людина, будь-яка, повинна жити з собою в майбутньому прогресі цілої нації і зараз з усієї глибини свого невеличкого людського серця – я повертаю до Вас усіх, мої лю

Володимир Бойко
2023.01.31 14:49
Прощай, убитая россия,
Страна запуганных рабов.
Ты бредишь манией мессии,
Ты вечно в поиске врагов.

Прощайте, дикие уроды,
Исчадья дьявольских болот.
Исконно мерзкому народу

Гриць Янківська
2023.01.31 11:48
Де дві дороги сходяться в одну,
Щоби з'єднати заблукалі долі,
Де вічність і буття настільки кволі,
Що і найменший подих вітру руйнує їхні мури –
Туди злітаються прокинувшись Амури,
Проспавши і сніданки, і полуденки, й вечері,
Вистежують народжен

Іван Потьомкін
2023.01.31 11:36
В каждом старом городе есть несколько мест, без которых просто немыслим сам его образ. В Иерусалиме – это Стена плача и шук Махане Егуда. Как ни парадоксально прозвучит, но обе эти достопримечательности эмоционально как бы дополняют одна другую. Стена

Олександр Сушко
2023.01.31 09:59
Помер мій учитель і наставник Дмитро Васильович Павличко і калейдоскоп спогадів про нього накрив мене з головою. Великий письменник постійно був присутнім у моєму житті і ця втрата сприймається так само гостро, як смерть брата, якого поховав минулого ро

Хельґі Йогансен
2023.01.31 09:44
Я бачив рай. Тримав твої долоні,
Все відчував, та рухатись не міг.
Гаряча кров пекла вогнем у скронях
І танув я, неначе мокрий сніг.

Здавалось так, що хором стоголосим
Кругом твоє лунало лиш ім’я.
Твої уста, каштанове волосся

Софія Цимбалиста
2023.01.31 07:23
Зневіра часто ходить поруч.
З'являється тоді,
коли бракує сил йти далі.
Вона спустошує усе.
Робить порожнім до того
сповнене натхненням серце.
Вона завжди близько.
Завжди там, де її не чекаєш.

Віктор Кучерук
2023.01.31 06:18
Безмовні хмари пурпурові
Тривожить душу на зорі, -
Відтінків полум'я і крові
Помалу більшає вгорі.
Зі сходу зводиться заграва
Та небом шириться скоріш, -
Чому ж так холодно і тьмаво,
І огортає смуток вірш?..

Юрій Лазірко
2023.01.31 03:31
день набухає
мов брунька
вибухне
в сім хіросім
смерті іуди-цілунки –
зими завжди
на часі
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18

Євген Чорний
2019.04.01

Величко Анастасія
2019.01.16






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Традиції «Поетичних Майстерень»
Майстерні
Найважливішою річчю в житті нашого видання повинні були би стати відшліфовані роками і творчим авторським підходом традиції, які в автоматичному режимі формували і зберігали би характерне імпозантне обличчя "Майстерень", дозволяли зрозуміло і комфортно почувати себе авторам на цій території.


Отже, надсилайте свої зауваження, формулюйте спостереження, інше...

Традиції

Авторські дані
Прізвища, псевдоніми, імена авторів повинні бути написані українською мовою.
Вибрані псевдоніми повинні бути коректними, своїм звучанням вони не повинні принижувати інших авторів.

Оцінки і оцінювання, Конкурси
Редактори, зазвичай не беруть участі в головному поетичному конкурсі "Майстерень".
Ставити оцінки не обов'язково.
Але той, хто не ставить час від часу оцінок іншим - не може бути у числі переможців основного поетичного конкурсу "Майстерень".
Намагатися дотримуватися Порад та застережень при оцінюванні інших.
Оцінка не повинна гробити автора, але сукупність оцінок дає розуміння, що краще, а що гірше, як і для автора, так і для читача.
Наше справедливе оцінювання стосується швидше творчості автора в цілому (тобто всі ваші оцінки), а не конкретного твору, де раптом ви помітили помилку.

Коментування
Якщо говорити найсерйознішим чином, то немає сенсу втрачати час на ПМ, чи будь-де, на коментування, якщо таке коментування не працює на нас - тих, що навчаються поезії. У першу чергу, навіть в коментарях, ми повинні працювати над своїм стилем! І той, хто цього у нас не робить НІКОЛИ ніким для поезії не стане. Можливо це лише суб'єктивна думка адміністрації, але просимо зауважити, що наш час і тут БЕЗЦІННИЙ, і немає потреби втрачати його намарно...

а також
Писати коментарі не обов'язково.
Але той, хто не залишає час від часу коментарі під творами інших авторів - не може бути у числі переможців основного поетичного конкурсу "Майстерень".
Коментарі не повинні явно працювати на імідж того, хто коментує.
Коментарі варто писати у доброзичливому тоні, без провокативних натяків, які можуть викликати (і вже не раз викликли) кровну вендету, і навіть невеличку громадянську війну.
Видаленням того чи іншого коментаря, автор сторінки твору створює бажаний для себе напрямок розмови.
Власник сторінки, що зберігає грубі коментарі, бере на себе відповідальність за них - можливо угледівши у них якусь необхідність. Але, зазвичай, краще таке видаляти.

Наші безсмертні творіння
Щодо пародій - це хоча і важливо, але в разі, якщо автор виступає із запереченням потреби в присутності власного оригіналу на сторінці іншого автора, як і свого прізвища там, то адміністрація повинна виконати авторське побажання без жодних зволікань.
А також якщо пародія образливо скерована проти автора оригіналу, то адміністрація не повинна підтримувати таку публікацію на сторінках ПМ.

Радісно підтримуються:
а) творчі спроби, здійснені літературною українською мовою, з очевидною для читача роботою автора над кожним своїм рядком, образом, словом;
б) творчі спроби написані на тому чи тому діалекті української мови;
в) з цікавістю сприймаються спроби мистецького повернення до вжитку "забутих" слів, чи новотворень, коли вони і справді пасують, композиційно і по суті доцільні.

"Жовчно" критикуються:
а) невиправдані, нецілісні використання діалектної мови, неоправдане використання іншомовних запозичень, коли вони порушують, а не додають, руйнують, а не творять.
б) твори провокативного характеру, що ображають гідність людей, націй, народів...


..........................................

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Погляди на життя «Поетичних Майстерень»


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Контекст Погляди на життя «Поетичних Майстерень»
Дата публікації 2008-01-12 14:17:19
Переглядів сторінки твору 31141
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.780
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:30:58 ]

Щодо цензури і самоцензури на ПМ

Йшлося про публікацію Андрія Мироховича "Іс*с був піратом". Публікація видалена адміністрацією з огляду на некоректне, як на думку адміністрації, використання автором образу Ісуса.

Коментарі

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:05:42 ]
Несподівана і цікава паралель... приваблює ця довірлива розмовна форма вірша.


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:12:09 ]
Перепрошую, але це крайній прояв несмаку поєднувати власну недалекість із Ісусом і Апостолами, не кажучи вже про інші тонкощі.
Такі публікації адміністрація на ПМ не зберігає.
Якщо цей текст вам дорогий, то збережіть його деінде.
Текст буде видалений за годину...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:16:48 ]
цензура?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:22:12 ]
Жорстка

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:24:29 ]
ваше право


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:25:29 ]
до речі, деінде - це де, на іншому ресурсі чи в іншому розділі ПМ?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:32:54 ]
На ПМ ні.

Прикро, що ви дозволяєте собі таку небезпечну гру з фундаментальними цінностями, вас від цього не стане більше, а слід залишиться, точніше - рана...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:45:46 ]
мені так видається, що ви просто утрируєте, така рецепція для мене аж надто несподівана.

Загалом це так нескромно, але я коли чую про гру з фундаментальними цінностями то вмент згадую про Салмана Рушді (ось і зараз)

З повагою

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:04:23 ]
Не тільки Рушді вправно руйнує і наносить рани. Таких дуже багато, які шукають ефектного, барвистого і (чомусь так у них виходить) найчастіше таки цинічного вирішення, у той час, коли вирішення чого б не було, лише в доброчинстві - чомусь те доброчинство, здебільшого, прозоре, як повітря, як чиста вода... Малопомітне, а кидається в очі неприродними якостями інше, на жаль...
Такий нинішній "гламур"...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:29:24 ]
Але Рушді - майстер слова, а Хомейні з усім своїм доброчинством чистим, як вода та фундаменталізмом не викликає жодної симпатії, принаймі в мене.
Цікаво - доброчинство запроваджує цензуру, яка за визначенням є відмовою від діалогу.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
До чого тут Хомейні, пане Андрію?
Рушді гадив у підніжжі однієї зі світових релігій...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:47:47 ]
так вони вже перечитали його і відволали свій вирок, справа все таки не в текстах, важливими є їх рецепції


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 15:57:18 ]
як це до чого Хомейні - це є він був основним літературним критиком Рушді?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:59:17 ]
Шановна Майстерень Адміністрація, цензура потрібна, - але ж мені здається, що це надмірно вже... все змінюється...(далі по тексту) і фундаментальні цінності набувають забарвлення, неможливого в інші минулі вже часи...
З повагою.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:07:27 ]
Константи гармонії і краси не змінилися.
На ПМ намагаємось триматися начал, а не деяких прикрих, особистісних скінчень...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:18:15 ]
все змінюється, а найперше константи

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:20:56 ]
N.B. В одному віддаленому дуже столітті еталоном жіночої краси були товста шия і очі виразно-опуклі (на полотнах видатних живописців), а зараз науковці з іншої сфери дослідили, що тоді в тих краях була поширена хвороба щитовидної залози... це, підкреслюю, пишу на берегах нашої розмови.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:24:12 ]
угу, і рубенсовські красуні зараз сидять на дієтах та лікують ожиріння

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:26:09 ]
Константи непорушні, помітні спроби відхилення від них...
Так, на жаль нинішні роблять все для цього - і все більше народжується дауанів, сіамських близнят, жінки мають страшенні проблеми з вагітністю, чоловіки зникають як чоловіки...

Але це цивілізаційні і особистісні відхилення від констант, вибір смерті...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:28:40 ]
Давно сказано - часи міняються і ми разом з ними...

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:31:26 ]
Марія Гончаренко, звідки ви взяли, що товста шия і виразно опуклі очі - це Божественна константа?
Принаймні тут ми говоримо про доброчинство і фундаментальні цінності. Жіночість і чоловічість - це вже наближення до констант, але вони глибше.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
в часи Гомера константою був гекзаметр - хто зараз так пише і хто сприймає світ мітологізовано, як Гомер із своїми читачами? Атеняни стратили Сократа, але потім стратили і його оскаржувачів.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:43:02 ]
Це знову ж таки відхилення від людяності.
І прикладів такого відхилення безліч. В тому числі і ця публікація...
Ще раз зауважу, що не суспільство створює константи і не суспільству їх змінювати...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:49:09 ]
щодо констант краси - здається, загальноприйнята думка, що краса - це біологічна доцільність

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:11:13 ]
Цей вірш - просто кривляння. В Андрія, перепрошую за такий вислів, просто гальма не працюють.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:22:10 ]
по-перше, це не кривляння.
по-друге, щодо гальм - самоцензура це добре, але не занадто.

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:25:49 ]
А що це таке, як не кривляння? Поясніть, будь ласка. Я саме так сприйняла Ваш текст, Андрію!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:20 ]
може, розмова, розповідь-про-себе (ЛГ)

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:23:38 ]
варіант творчої біографії.

це авторський текст.

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:18:42 ]
Чому ти переходиш на особистості?

А вірш - дуже класний.

Просто таким як ти його не зрозуміти, от і все.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:49:47 ]
за класний - спасибі.
а на особистості переходити не варто всім, краще говорити про текст-як-текст, як на мене

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:03 ]
О, шановний пане Володимире Ляшкевичу! Відчуваю жесть! Ше одне на берегах цієї розмови: зовсім недавно Борхісевське трактування Іуди не сприймалося, м"яко кажучи, а зараз і святі отці кажуть вже так...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:53:00 ]
даруйте, треба - Борхесівське...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:15:30 ]
І Л. Толстого відлучали від церкви...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:18:00 ]
Я вже мовчу про Джордано Бруно, Жанну Д'Арк та інші дрова.
Геоцентрична концепція зовсім недавно була константою. а потім "Адаме, я поставив тебе в центрі всесвіту" - а потім Освенцім. Що константа?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:37:24 ]
Мені здається, що якби з"явилася друга частина, щось на зразок "знаєш коли мені виповнилось 33" - всі претензії шановної МА були б вичерпані... бо, власне, тут просто напрошується диптих.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 13:51:20 ]
Константи проявляються в доброчинності, в життєдайності, - це їх, констант, краса. Краса дається і жінці, і чоловікові, наче в борг, наче на виріст, - далі вона зникає з наших облич від частих зловживань, або залишається, зріднившись із нашою якісною сутністю.
Так само і з цивілізаціями, які є нагромадженням наших "я"...

Я щиро сподіваюся, що коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться, ви відчуєте безпосередній вплив цих констант, а до того часу прийміть на віру, що вони існують...

Переносимо цю дискусію (коментарі) на іншу сторінку, я вкажу яку, де за бажання, можна буде продовжити...

А текст, таки видаляємо...

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:19:03 ]
Жаль.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:45:58 ]
? що саме?

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:46:45 ]
що Редакція так зреагувала!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:50:51 ]
це її право


• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:52:11 ]
звичайно. тому я лише можу сказати, що жаль.


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:53:43 ]
я чогось не сприймаю цієї ремінісценції з "Портрету Доріана Грея".
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:52:06 ]
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст

Шановний пане Андрію Мирохович, це не особисті нападки, це проста констатація досвіду щодо цілком природного творчого онтогенезу кожного автора, на шляху якісних перетворень.

В нашому випадку йдеться про інтелектуальну чутливість кожного адекватного автора, яка з часом здатна значно покращуватися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:40:00 ]
Мова все-таки про текст.
Якщо текст видалено, то мова про що
1. (не)інтелектуальну чутливість кожного адекватного автора
2. інтелектуальну (не)чутливість кожного адекватного автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:41:39 ]
до решти

3. інтелектуальну чутливість (не)кожного адекватного автора
4. інтелектуальну чутливість кожного (не)адекватного автора
5. інтелектуальну чутливість кожного адекватного (не)автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:42:53 ]
і мова все-одно мала б бути про текст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 18:35:44 ]
Звичайно, мова про текст.

А щодо інтелектуальної чутливості - то, думаю, цілком природно вважати, що вона не з'являється при народженні в остаточному своєму вигляді, а нормальним чином розвивається.

А щодо видалення публікації, то основа діяльності ПМ - відповідальність адміністрації за те, що відбувається на сторінках ПМ, а отже максимальна коректність щодо загальнолюдських цінностей...
Спочатку було - ледь не кожен день щось виправлялося. Нині - раз на тиждень, місяць...

Зрештою, кожен має нині змогу зробити власну е-трибуну і підіймати там гострі питання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 18:50:26 ]
+1 редакція завжди права, в тому числі з вищенаведеного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 18:55:09 ]
І до речі, купа втіхи - обіцяли видалити протягом години (до 12-ої з хвилинами), а видалили коли - ось воно, громадянське суспільство і активне обговорення.
і ще до тої речі, я вже подумав, що Ляшкевич не видалить, але-але. Він редактор, так-то.
Редактор правий завжди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-08 18:30:53 ]
Долучаючись до привітань на адресу нашого любого жіноцтва, радію, що є такий День, як 8 березня!
Особливий День Весни!
Попри всі інші світлі сторони цього дня - побутові, і абсолютно святкові й неземні, знаю, що цей день таки дуже важливий і сенсово, бо він прийшов навзамін жорстокості минулого, заперечуючи оте минуле суто осяйним сьогоденням! А життя - це завжди сьогодення, і, для нас, чоловіків, це таки, попри все, завжди наші жінки!
Не менш важливо, що ініційоване це свято саме представницями того народу, якому різні сили глибоко "вживили" недолю, - тими, що прагнули відкрити світу звільнене з неволі ницих і грубих стереотипів сили витончене жіноче єство ...
Як Христос замінив темні старожитні традиції животворною Вічністю, так і нам слід жити світлим - і цей день з числа саме таких днів. І кількість таких днів - необмежена. ) Дивлячись на прекрасних наших жінок нині, дозволяючи їм нині значно більше, аніж у важкі зимові будні, ми, надіюсь, уважніше дивимось крізь наших Красунь у майбутнє. Бо ж тільки наші жінки можуть нам відкривати Божисту Нескінечність радості - і душевно, і тілесно!
Нехай, зазвичай, нам, чоловікам, більше властива узагальненість і монументальність помислів щодо майбуття, але такими вже ми є, тож і добре, що саме сьогодні, можливо і "дещо змушено", повертаємось до реальності дійсних величин і насолод. Бо ж, якщо чесно, то найбільша монументальність, якою нам дано насолоджуватися насправді - це жіночі форми, жіноча краса, жіноче тіло, тільки це ми можемо обійняти, і ощасливлено завмерти, можливо і не підозрюючи, що звідусіль цю всю композицію оточує жіноче єство...

Зі святом вас, дорогі жінки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-25 15:40:58 ]
А взагалі шановне товариство, принаймні якась частина його, має рацію, коли говорить про потребу в завершенні чергової фази "воєнних" дій. Тому, цілком ясно, що необхідне адміністративне втручання, бо позиції абсолютно непримиримі.
Отже, з причини постійного провокування конфліктів на ПМ, а також за поширення відверто наклепницьких свідчень в Інтернеті, на Фейсбуці, а саме хворобливих марень "Виявляється, Боглдан Ступка тепер не людина - через свої політичні погляди. " (і з посиланням на цю публікацію на ПМ) - Лібуркіній Любові (Чорнява Жінка) відмовлено в технічній підтримці її перебування на ПМ. (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000819162303)
Це крайній крок, але з тим, хто поширює в якості "редактора" на ПМ і за межами його неправду і сіє ворожнечу, інакше не можливо. Це вже не вперше, але цього разу - востаннє. Помилку можна пробачити, а постійні, такого гатунку вчинки - напевно таки ні. Толерантність толерантністю - але для подальшого творчого існування ПМ це доводиться робити попри всі вагання і пошуки конструктиву.
За свідоме поширення цього ж обману в інтернеті також відмовлено в користуванні сайтом Я.Петришину, а також буде відмовлено всім іншим, хто цілком свідомо вводитиме в оману читачів щодо дійсного стану справ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-25 15:47:04 ]
Можна було мене лишити звання редактора простіше, ніж пускатися на такі неадекватні кроки. Але, як видно, у вас дворічний цикл такий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-05 11:26:20 ]
Із http://maysterni.com/publication.php?id=83768

Тетяна Мілєвська (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-05 00:06:58 ] -

пане редакторе, а в чому тут збіг ("Лили(сь с)лова у творче піднебесся", ред.), це швидше асонанс і алітераці,засоби звукопису?
буває дуже корисно,може б, оскільки це приватний сайт, ви виставили нам точні вимоги, якими ви б хотіли бачити вірші на своєму сайті, вимоги, це, в принципі, Ваше право, власника, тільки поезія - річ демократична, вона і існує, аби в канонах створювати нові канони.
З повагою

Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-05 11:01:15 ]

Тетяно, ми і поезія - різні речі. ПМ тримаються русла не вихваляння скромних і дуже скромних творчих спроб, а можливого вдосконалення наших умінь. Саме тому адміністрація наполягає на різних не дрібничках у творах, які автори скеровують на головні сторінки.
Адміністрація, в цілому, не відділяє поетичних спроб від поезії, але вимагає, аби на головні сторінки автори відправляли уважно доглянуті композиції.
Отже - НЕОБОВ'ЯЗКОВІ збіги, порушення наголосів, ритмізації. Безумовно - вульгарні, цинічні публікації теж не проходитимуть - тобто, говоримо і про рівень етики-естетики, відповідний перебуванню у публічних місцях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-13 12:00:13 ]
Щодо пародій - це хоча і важливо, але в разі, якщо автор виступить із запереченням потреби в присутності власного оригіналу на сторінці іншого автора, як і свого прізвища там, то адміністрація виконає авторські побажання без жодних зволікань.
А також якщо пародія образливо скерована проти автора оригіналу, то адміністрація не буде підтримувати таку публікацію на сторінках ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-08-02 11:53:35 ]
А ще є такий собі ефект Даннінга, який, думається, поширений і в поетичних колах. І потребує переростання )

"Ефект Даннінга - Крюгера - когнітивне спотворення, яке полягає в тому, що «особи, які мають низький рівень кваліфікації, роблять помилкові висновки і приймають невдалі рішення, але не здатні усвідомлювати свої помилки в силу свого низького рівня кваліфікації».
Це призводить до виникнення у них завищених уявлень про власні здібності, в той час як дійсно висококваліфіковані особи, навпаки, схильні занижувати свої здібності і страждати недостатньою впевненістю у собі, вважаюючи інших більш компетентними.
Таким чином, менш компетентні в цілому мають більш високу думку про власні здібності, ніж це властиво просто компетентним, які до того ж схильні припускати, що оточуючі оцінюють їх здібності так само низько, як і вони самі.

Гіпотеза про існування подібного феномена була висунута в 1999 році Джастіном Крюгером і Девідом Даннінгом, які при цьому посилалися на висловлювання Чарльза Дарвіна («Невігластво частіше народжує впевненість, ніж знання») і Бертрана Рассела («Одна з неприємних властивостей нашого часу полягає в тому, що ті, хто відчуває впевненість, дурні, а ті, хто володіє хоч якимось уявою і розумінням, сповнені сумнівів і нерішучості»).
Для перевірки висунутої гіпотези Крюгер та Даннінг провели серію експериментів за участю студентів - слухачів курсів з психології в Корнельському університеті. При цьому вони виходили з результатів досліджень своїх попередників, які продемонстрували, що некомпетентність багато в чому виникає з незнання основ тієї чи іншої діяльності, будь то розуміння прочитаного, керування автомобілем, гра в шахи, гра в теніс і т. п.
Ними була висунута гіпотеза, що для осіб із низькою кваліфікацією в будь-якому виді діяльності характерно наступне:
1. Вони схильні переоцінювати власні вміння;
2. Вони не здатні адекватно оцінювати дійсно високий рівень умінь у інших;
3. Вони не здатні усвідомлювати всю глибину своєї некомпетентності;
(4 У разі, якщо рівень цих умінь вдається значно підвищити, у них з'являється здатність усвідомити рівень своєї колишньої некомпетентності ..)

Результати експериментів, які підтвердили висунуту гіпотезу, були опубліковані в англ. Journal of Personality and Social Psychology"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-08-02 14:56:54 ]
цікаво :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-01-01 18:45:02 ]
Щодо деяких аспектів діяльності ПМ в 2013 та 2014 роках.

Перш за все, усьому високому поетичному товариству найглибша подяка за публікації в 2013 році, за витримку, і теплі емоції, за взаємопідтримку, за рух нашої поезії вперед, за поблажливість до адміністрації, в т.ч. ПМ.
Планка 2014 буде вищою, та й ми вже більше вміємо, і ще більше навчимося. )
З Новим Роком!

Між тим, шановні колеги, ви вже пробачте, що адміністрація не може дозволити собі особливо дружніх стосунків з авторами ПМ, утім, як і стосунків неприязних. Адміністрація, ж бачиться, лише як свого роду система відповідальності за розвиток ресурсу в напрямку "поетичного народовладдя", з основним акцентом на домінанту не стосунків автор-читач, автор-автор, а таки автор-поезія, автор-поезія-промисел. В цьому сенсі цього року сталося і розширення можливостей авторів рівнів R у формуванні всіх рейтингів ("народного" і "ПМ"), а також і технічних можливостей нових-старих авторів, наприклад, при публікації творів на головних наших сторінках.
В цілому ж для адміністрації в 2013 році важливими були доброзичливі мікровпливи на творчість кожного нашого автора з огляду на покращення милозвучності поетичної мови (відсутність збігів, що дуже часто є штампами), а також і обережні етико-естетичні вимоги, як до авторського образу в цілому, так і до його публікацій на наших сторінках, зокрема. Це все нікуди не дінеться і в 2014 році, бо ми всі лише на шляху до досконалості, і сторонній дружній погляд і поміч (вкрай делікатні) з розумінням того, що саме потрібно кожному з нас у всій нашій самобутності, - не зашкодять.
Утім, починаючи з 2014 року особливо цінною мала би стати більш глибока авторська праця над сенсами, над максимально точним розумінням означень вживаних слів. Адміністрація вважає, і продовжує вважати за доцільне у розумінні слів, як означень, опирання не стільки на "актуальні" стереотипи від невідомо чи відомо кого із суто сучасних світових джерел, скільки на потребу, за змоги, торкатися витоків слів, для найбільш гармонійного, а значить, і найбільш чесного, найбільш доброчинного їх використання. Бо ж символьна, магічна складова кожного слова не змінює свою дію на нас і простір навколо від того, як змінюється з часом розуміння масами цих слів. Зазвичай, це не так важливо для макросвіту, але коли автор збільшується, поглиблюється до стосунків із мікросвітом (який, власне, і творить макросвіт), тоді ситуація, схоже, різко змінюється і невидиме стає значно більш впливовим фактором...
Тому, хоча, і, як то найчастіше стається, перша творча криза зустрічає нас на рівні недосконалої милозвучності, та вже наступна точно чекатиме в нагромадженні неточно використовуваних означень. І ця криза більш небезпечна, бо торкається вже не лише нашого письма, але й життя в цілому.
Є й наступні етапи криз, але до них ще потрібно нам дорости. )
Саме тому, для уникнення важких наслідків для авторів і ПМ в цілому, адміністрація наголошує на більш свідомому ставленні до слів, які ми вживаємо. Зрозуміло, зважаючи на творчі рівні авторів - тобто, на глибину впливу.
До цього особливі вимоги на сторінках ПМ звучали стосовно "людини", "любові", "Бога-Творця", тощо, а також назв та імен, які могли викликати міжнаціональні, та міжконфесійні ворожнечі. Це також буде актуальним і в цьому році. Але є і просто широкий спектр слів, що можуть нести в собі небезпеку для подальшого творчого (доброчинного) зростання кожної авторської сутності, - коли за штампами загального і звичного розуміння раптом виявляється те, що може руйнувати подальші труди і здобутки. В цьому сенсі, для прикладу, хотілося би привести таке просте і зрозуміле нам усім слово як "історія". Здавалося б нічого такого, але якщо автор гармонійно захоче вийти за межі чи то інформації "З Тори", чи то "З Тора", тоді краще користуватися і дещо іншими словами...
Зрозуміло, такі тонкощі не стосуються всіх і кожного, але багатьох з нас таки вже стосуються...
І, зрозуміло, і надалі сайт функціонуватиме без надмірностей з боку адміністрації, у сподіваннях, що нинішня вагомість дій авторів зі статусом R втримає і від "компанійщини", і від воєн просто між авторами...


1   2   3   4   5   Переглянути все