ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Критика | Аналітика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.05.07
18:44
«Чи ти знаєш, чому я без остраху бавлюся з тобою?»- спитав якось хлопчик змійку.
«Ані разу не спадало на думку».
«А тому, що, як запевнив тато, із зубів твоїх висотали яд. Це, мабуть, після того, як чоловік із милосердя підібрав і поклав за пазуху напі
2024.05.07
12:18
Микола Біленький. 53 роки. Львів‘янин. Професійний клоун.
У перші дні війни повернувся з Англії, де працював за контрактом, щоб добровольцем піти на фронт.
Після контузії залишається зі своїми побратимами, адже їм конче потрібне його сонячне мистецтво.
У перші дні війни повернувся з Англії, де працював за контрактом, щоб добровольцем піти на фронт.
Після контузії залишається зі своїми побратимами, адже їм конче потрібне його сонячне мистецтво.
2024.05.07
09:38
Зорані очі
Оригінал тексту автора
Зоряні очі
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
Оригінал тексту автора
Зоряні очі
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
2024.05.07
07:20
Впаде до ніг листок останній,
знесилений, мов листопад,
його нездійснене бажання –
не повернеш весни назад,
пожухлими створились луки,
густіші сутінки гаїв
і одинокий кавкіт крука,
де стихла пісня солов’їв.
знесилений, мов листопад,
його нездійснене бажання –
не повернеш весни назад,
пожухлими створились луки,
густіші сутінки гаїв
і одинокий кавкіт крука,
де стихла пісня солов’їв.
2024.05.07
06:51
Розмежований війною,
Гомонить безладно світ, –
Постачати ще нам зброю,
Чи давати вже не слід?
Світ дарма гадає знову,
Зволікаючи, на жаль, –
Чи обмежиться лиш Львовом,
Чи до Праги пре москаль?
Гомонить безладно світ, –
Постачати ще нам зброю,
Чи давати вже не слід?
Світ дарма гадає знову,
Зволікаючи, на жаль, –
Чи обмежиться лиш Львовом,
Чи до Праги пре москаль?
2024.05.07
01:36
Неначе все - так само, як раніше...
Але чомусь хапається рука
За порожнечу. Березнева тиша -
Багатообіцяюча така.
Здавалося б: чого мені чекати?
Викреслюючи урочисті дати
Пожовклого свого календаря,
Але чомусь хапається рука
За порожнечу. Березнева тиша -
Багатообіцяюча така.
Здавалося б: чого мені чекати?
Викреслюючи урочисті дати
Пожовклого свого календаря,
2024.05.06
14:26
Мовчить триклятий сюзерен,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.
Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.
Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,
2024.05.06
09:56
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.
Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.
Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені
2024.05.06
09:25
Слова для пісні від імені чоловіка)
Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.
В очах твоїх я бачу щастя,
Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.
В очах твоїх я бачу щастя,
2024.05.06
06:23
Уже від ранку й дотемна
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…
2024.05.06
02:08
Сказав їм Воїн: "Слава Україні!"
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!
Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!
Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка
2024.05.06
00:12
Не зважай. Так нерідко трапляється у житті. Силоміць не закохують. Ще не зумів ніхто це заперечити… Щастя – то казка на DVD. Там вино почуттів – тут у мене суцільний оцет. Не зважай. Хай лисиця-кохання мене гризе, як спартанця, чий образ пригадую все ч
2024.05.05
20:48
Кому – весна, кому – війна,
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.
2024.05.05
20:09
П'ять речень
Як утворилася наша ватага і на чому трималася? - одним реченням сформулювати непросто. Скажу так: і звичайнісінький працівник рибного господарства, і пихатий податківець з братами, і я - досвідчений пройдисвіт - усі ми гарно проводили ч
2024.05.05
18:39
Пасха
Якщо хрестять немовля - це злочин. Хрещення вважається нелегітимним, оскільки людина не може сказати навіть слова проти.
Якщо хрестять неповнолітню дитину - це злочин, оскільки дитина не розуміє куди її ведуть. І навіщо. Просто традиція така
2024.05.05
13:01
Коли хтось дива подивитись захотів.
Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Критика | Аналітика):
2024.04.15
2024.03.02
2023.02.18
2021.07.17
2021.01.08
2020.12.05
2020.03.12
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Майстерні Колективні (1970) /
Критика | Аналітика
Галантний Маньєрист. ПМ розвідки із практичної поетопатії.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Галантний Маньєрист. ПМ розвідки із практичної поетопатії.
Творче завдання: Дослідження стимулювання єднання творчо-світоглядних шкіл Поетичних Майстерень у контексті осягнення буржуазно-пропагандистської теорії, щодо цілковитої природності смерті автора.
Мета: Досліди проводилися із ціллю підтвердити чи відкинути новітні модернові теорії про природність смерті автора на тлі злиття творчих методів і шкіл.
Інструментарій для дослідження
- Зразки кращої світової поезії.
Суб'єкти дослідженнь
У дослідах добровільно брали участь:
- поетичні хом’ячки, з нірок на пагорбах „Майстерень”;
- поетичні кобилки, із просторих лугів тих же „Майстерень”.
Хронологія дослідів із короткими висновками:
• Крапля нікотину вичавлена із композиції хорошого світового автора-курця доводить втомлену очікуванням щастя поетичну красуню-кобилку до самогубства,
а ось поетичного хом’ячка-характерника дере на енергійні плюстерка, що хутряними кружечками випурхують в небо у темпі композиційної ритміки.
• Крапля канабіноїда, випарена з композиції хороше штрикнутого небесним зіллям автора світового рівня, пробиває вечірню поетичну красуню-кобилку на „хі-хі”, ранкову на "ху-ху не хо-хо", денну ж бо переносить крізь обідню перерву у стані сугестивно-медитативного відключення,
а ось поетичного хом’ячка-характерника знову ж таки цілодобово роздирає на пихаті хутряні шматочки, але від безупинного реготу, - „він кращий? кращий?..”
• Крапля кокаїну, винюхана із твору порядно ширнутого автора світового рівня, протягом доби абсолютно безсоромно розкриває увесь творчий потенціал поетичної красуні-кобилки, але наступного дня кобилці дуже, дуже не по собі, а ось поетичного хом’ячка-характерника починає перти од власної неповторної, неузутної, нетрахнутої крутості. На ранок жодних незручностей у відчуттях хом’ячка не помічається, він і далі активно нагрібає свій літературний Монблан.
• Крапля героїну, злизана з ранковою росою з тіла добре відірваного від реалу майстра світових астральних сходжень, неждано стрімко підіймає самооцінку поетичної красуні-кобилки, вона ірже і веселиться, нестямно прагне контактів - а ось поетичного хом’ячка-характерника починає ще більше плющити од власної неповторної, необутної, нетрахнутої крутості, - на ранок залишається легка ейфорія, що добре знімається акуратним щигликом під фіст, під час щохвилинного підйому хом’ячка на вершину свого літературного Монблану...
• Крапля вичитаного із шедеврального твору кетаміну забезпечує вечірній поетичній красуні-кобилці чотири годинки здорового, безтурботного сну (інтим не пропонувати), - а ось поетичного хом’ячка-характерника ковбасить декілька діб, він ганяє Майстернями, гучно критикує все, що бачить і жаліється на сезонну творчу кризу, і на те, що його Монблан чергово поваляли низькими рейтингами. :(
• Крапля світового амфітаміну дозволяє денній поетичній красуні-кобилці зосередитися на головному у своєму досить невдалому особистому житті, а ось поетичного хом’ячка-характерника від раптового глибокого окосіння переносить до гострої параної на тлі кишківникових страждань і подальшого повного тілесного катарсису. Наранок хом’ячок і кобилка нічого не пишуть, тим більше - не читають, переживають.
• Крапля злизаного у світових майстрів поетичного астралу триптаміну повсякчас забезпечує поетичній красуні-кобилці деяку кількість спектральних глюків і легкий мандраж на відходняку, а ось у поетичного хом’ячка-характерника із голови починають рости роги, квіти і усіляка інша кольорова гадість. Годинок на вісім. Ранок наступного дня виглядає теж ніяким, геть зіпсованим, - красуня-кобилка читає жіночі романи, а хом’як-характерник гризе нігті, але день повертає надію - хом’ячок знову видає свої 5-6 шедеврів, із похвилинною тарифікацією дати їх народження. А кобилка йде на танці.
• Крапля мескаліну зі світової скарбниці зміщує у поетичної красуні-кобилки всю систему вимірів, вибудовуючи ажурні композиції на зразок Ейфелевої башти на чотирьох копитцях,
а ось у поетичного хом’ячка-характерника моментально перетворює в Шай-Хулуда і Бен-Гуріона. Особливо небезпечними стають карликові поетичні-хом’ячки, швидкість їхніх непродуманих дій приємно дивує навіть їх самих.
• Крапля отриманого зі щедрих рук збоченого світового Майстра лизергіну: відкриває до того вельми скромній поетичній красуні-кобилці доступ у Матрицю, (задля надійного повернення, за інструкцією, задок кобилки міцно тримається в руках Майстра, а за відсутністю такого - в руках Перехожого),
а для поетичного хом’ячка-характерника назавжди закриває двері в реальний світ, утримати від остаточного переходу в електронну форму за куций хвостик так ні разу і не вдалося... :((
• Одночасне покраплинне введення зазначеної розмаїтості “стимуляторів” неминуче проводить поетичну красуню-кобилку крізь тривалі постсенсуальні метаморфози зі стану від передлітально-здивованого стовбняку до релікто-скам’янілого ощиріння,
а поетичного хом’ячка-характерника від початково поміченого свічення кінчиків хутряних голочок, якими розпирається шкірка, до нормальної щільності розподіленого усім обсягом лабораторії галюциногенного розпилення мініфейєрверків, очевидно недонароджених поетичних шедеврів, бо запаху і інших матеріальних слідів натомість не помічено...
Висновки: Удавана чи явна смерть автора - явище цілком доконане, і різноманітне у залежності чим труїти. Бо поетична красуня-кобилка і поетичний хом’ячок-характерник істоти зовсім різні, і у творчому плані їх дослідженими стимуляторами поєднати можна тільки через смерть. Смерть автора, звичайно.
Отож вважаємо, що смерть автора повністю можлива, але проходить не природнім чином. Що доводить, перед вживанням препаратів потрібна чітке розуміння подальшого вибору - або поезія, або поет+поетка=любов, або смерть автора від передозу...
Мета: Досліди проводилися із ціллю підтвердити чи відкинути новітні модернові теорії про природність смерті автора на тлі злиття творчих методів і шкіл.
Інструментарій для дослідження
- Зразки кращої світової поезії.
Суб'єкти дослідженнь
У дослідах добровільно брали участь:
- поетичні хом’ячки, з нірок на пагорбах „Майстерень”;
- поетичні кобилки, із просторих лугів тих же „Майстерень”.
Хронологія дослідів із короткими висновками:
• Крапля нікотину вичавлена із композиції хорошого світового автора-курця доводить втомлену очікуванням щастя поетичну красуню-кобилку до самогубства,
а ось поетичного хом’ячка-характерника дере на енергійні плюстерка, що хутряними кружечками випурхують в небо у темпі композиційної ритміки.
• Крапля канабіноїда, випарена з композиції хороше штрикнутого небесним зіллям автора світового рівня, пробиває вечірню поетичну красуню-кобилку на „хі-хі”, ранкову на "ху-ху не хо-хо", денну ж бо переносить крізь обідню перерву у стані сугестивно-медитативного відключення,
а ось поетичного хом’ячка-характерника знову ж таки цілодобово роздирає на пихаті хутряні шматочки, але від безупинного реготу, - „він кращий? кращий?..”
• Крапля кокаїну, винюхана із твору порядно ширнутого автора світового рівня, протягом доби абсолютно безсоромно розкриває увесь творчий потенціал поетичної красуні-кобилки, але наступного дня кобилці дуже, дуже не по собі, а ось поетичного хом’ячка-характерника починає перти од власної неповторної, неузутної, нетрахнутої крутості. На ранок жодних незручностей у відчуттях хом’ячка не помічається, він і далі активно нагрібає свій літературний Монблан.
• Крапля героїну, злизана з ранковою росою з тіла добре відірваного від реалу майстра світових астральних сходжень, неждано стрімко підіймає самооцінку поетичної красуні-кобилки, вона ірже і веселиться, нестямно прагне контактів - а ось поетичного хом’ячка-характерника починає ще більше плющити од власної неповторної, необутної, нетрахнутої крутості, - на ранок залишається легка ейфорія, що добре знімається акуратним щигликом під фіст, під час щохвилинного підйому хом’ячка на вершину свого літературного Монблану...
• Крапля вичитаного із шедеврального твору кетаміну забезпечує вечірній поетичній красуні-кобилці чотири годинки здорового, безтурботного сну (інтим не пропонувати), - а ось поетичного хом’ячка-характерника ковбасить декілька діб, він ганяє Майстернями, гучно критикує все, що бачить і жаліється на сезонну творчу кризу, і на те, що його Монблан чергово поваляли низькими рейтингами. :(
• Крапля світового амфітаміну дозволяє денній поетичній красуні-кобилці зосередитися на головному у своєму досить невдалому особистому житті, а ось поетичного хом’ячка-характерника від раптового глибокого окосіння переносить до гострої параної на тлі кишківникових страждань і подальшого повного тілесного катарсису. Наранок хом’ячок і кобилка нічого не пишуть, тим більше - не читають, переживають.
• Крапля злизаного у світових майстрів поетичного астралу триптаміну повсякчас забезпечує поетичній красуні-кобилці деяку кількість спектральних глюків і легкий мандраж на відходняку, а ось у поетичного хом’ячка-характерника із голови починають рости роги, квіти і усіляка інша кольорова гадість. Годинок на вісім. Ранок наступного дня виглядає теж ніяким, геть зіпсованим, - красуня-кобилка читає жіночі романи, а хом’як-характерник гризе нігті, але день повертає надію - хом’ячок знову видає свої 5-6 шедеврів, із похвилинною тарифікацією дати їх народження. А кобилка йде на танці.
• Крапля мескаліну зі світової скарбниці зміщує у поетичної красуні-кобилки всю систему вимірів, вибудовуючи ажурні композиції на зразок Ейфелевої башти на чотирьох копитцях,
а ось у поетичного хом’ячка-характерника моментально перетворює в Шай-Хулуда і Бен-Гуріона. Особливо небезпечними стають карликові поетичні-хом’ячки, швидкість їхніх непродуманих дій приємно дивує навіть їх самих.
• Крапля отриманого зі щедрих рук збоченого світового Майстра лизергіну: відкриває до того вельми скромній поетичній красуні-кобилці доступ у Матрицю, (задля надійного повернення, за інструкцією, задок кобилки міцно тримається в руках Майстра, а за відсутністю такого - в руках Перехожого),
а для поетичного хом’ячка-характерника назавжди закриває двері в реальний світ, утримати від остаточного переходу в електронну форму за куций хвостик так ні разу і не вдалося... :((
• Одночасне покраплинне введення зазначеної розмаїтості “стимуляторів” неминуче проводить поетичну красуню-кобилку крізь тривалі постсенсуальні метаморфози зі стану від передлітально-здивованого стовбняку до релікто-скам’янілого ощиріння,
а поетичного хом’ячка-характерника від початково поміченого свічення кінчиків хутряних голочок, якими розпирається шкірка, до нормальної щільності розподіленого усім обсягом лабораторії галюциногенного розпилення мініфейєрверків, очевидно недонароджених поетичних шедеврів, бо запаху і інших матеріальних слідів натомість не помічено...
Висновки: Удавана чи явна смерть автора - явище цілком доконане, і різноманітне у залежності чим труїти. Бо поетична красуня-кобилка і поетичний хом’ячок-характерник істоти зовсім різні, і у творчому плані їх дослідженими стимуляторами поєднати можна тільки через смерть. Смерть автора, звичайно.
Отож вважаємо, що смерть автора повністю можлива, але проходить не природнім чином. Що доводить, перед вживанням препаратів потрібна чітке розуміння подальшого вибору - або поезія, або поет+поетка=любов, або смерть автора від передозу...
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію