ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.05.19 04:20
Открытое письмо Артуру Курдиновскому Артур Дмитриевич, меня смутили и даже весьма огорчили Ваши последние по времени публикации. Несколько цитат. О русском языке - «свинособача мова» («Народу, отрезающему головы»). Однако в миру, как говорится, Вы об

Артур Курдіновський
2024.05.19 02:31
У колгоспі "Червоне дишло"
Вся свідома громадськість вийшла.
Уперед понесли їх ноги,
Перекрили усі дороги.

Транспорант несе дядя Юра,
Визначна й відома фігура.
І кричить він, хоча й не хлопчик:

Вадим Василенко
2024.05.18 20:22
Заступаєш у тінь, як у сірий, понурий куток,
Не прикритий від ока, що зрить віковою злобою.
Підійшовши до прірви, торкаєшся краю ногою,
Прислухаючись. Серце й годинник відлічують крок.
Чий це вирок? Урок? І ти зводиш свій зір, як курок.
Але це пантом

Тетяна Левицька
2024.05.18 18:30
Я виходжу зі гри, бо кохання не гра,
а святе почуття незбагненне.
Це блаженство душі, світло вічного Ра,
на солоних губах рідне ймення.

Не гравець запасний, що на лаві вузькій
жде на зоряний час з нетерпінням.
Заздрість чорна і біла — пристрітом

Микола Соболь
2024.05.18 11:26
Шановна редакція майстерень! Чому видалено мій допис-відповідь гундарєву і при цьому його юрко-гав залишився не тронутим? Це така вибірковість? Я маю свою думку щодо гундарєва і дорофієвської і висвітив це без порушень правил сайту. гундарєва дуже зачипт

Віктор Кучерук
2024.05.18 06:42
Уже навкіл не міражі,
А дійсність повсякденна, –
Як сирота в сім’ї чужій,
Вчуваю скверни терні.
Стає все важче далі жить
Мені в хисткій хатині, –
Тривоги множаться щомить
В новім життєвім плині.

Микола Соболь
2024.05.18 05:41
– Крок у небо.
– А далі що?
– Тиша.
Більше такої не буде ніде.
І тільки вітер купол колише,
навіть двигун літака не гуде –
тиша.
Тут горизонти зовсім інакші,

Артур Курдіновський
2024.05.18 01:39
Я - твій промінчик, вірний оберіг.
Тебе, кохана квіточко, зігрію!
Врятую я твою крихку надію
В байдужості засніжених доріг.

Я згаснув. Так багато ще не встиг!
Але своїм теплом я втілив мрію
В життя твоє. Я добре розумію:

Ілахім Поет
2024.05.18 00:04
Зроби це, поки я ще не встиг на око зважити pro і contra.
В моєму світі нема святих. То страть його поцілунком шльондри.
А хочеш – ніжно-грайливим «ні» розбий його на слова та звуки.
Будь найзначнішим митцем брехні та диригентом моєї туги.
Замкни в ду

Іван Потьомкін
2024.05.17 20:47
«Це добре, – розум говорив, –
Що стрілися вони, сказати б,
Вже на фінішній прямій.
Але навіщо?»
«Навіщо? – озвалось серце. –
А стільки часу переконувать себе,
Що то лиш спогад отроцтва?»
«Стривай, чи ще когось

Володимир Каразуб
2024.05.17 19:20
Починаючи з міста в якому усе слова,
Починаючи з вулиць де трава обростає камінь,
Кроки стирають підошви запилюжених сандаль,
І пейзаж витісняє пам'ять
Про все, що залишилось вчора, як сонце близьким
Здається далеким, — насправді, як на листівці,

Козак Дума
2024.05.17 15:23
А ви б хотіли чути танго ночі,
а чи ранково-світанковий вальс,
або закрити з насолоди очі
і серце в такт забилося у вас?

А як щодо отримати утіху
або відчути раювання смак
і помирати жартома зі сміху?.

Світлана Пирогова
2024.05.17 09:49
Дощ весняний цілує обличчя спросоння,
Доторкається лагідно вій,
Долітає краплин ніжний рій,
І вологі стібки пролягають на скроні.

Дощ весняний вже сипле старанно в долоні
Водограєм ранковим - любов,
Розмиваючи слід від оков,

Козак Дума
2024.05.17 09:24
Ти людина-пригода,
та надовго тебе не стає…
Увертюра і кода –
неодмінне обличчя твоє.
Лише ступиш на сцену,
тільки соло своє заведеш –
і лице Авіценни
обертається махом на треш!.*

Юрій Гундарєв
2024.05.17 09:03
Укотре Микола Соболь починає першим. Незважаючи на свої постійні виправдовування: «Не я першим починаю!»… Так, на мій вірш «Моя вишиванка», який 16 травня був опублікований на всіх провідних літературних порталах, зокрема урядовому, Соболь надіслав прово

Віктор Кучерук
2024.05.17 05:31
Припадаю до шиби
І дивлюсь, як у вись
Доокола садиби
В млі тумани звелись.
Не ясніє світання
За зволоженим склом, -
Виникає бажання
Знов забутися сном.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Галина Украйна
2024.05.18

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Марина Єщенко (1986) / Вірші

 Зрадь
Зрадь мене, любий, у понеділок, зрадь із білявкою!
Біла сорочка і випрана вже і попрасована!
У холодильнику – торт, пелюстки трояндові...
В опері ложа найкраща зарезервована...

Зрадь мене, любий, зрадь у вівторок, зрадь і у середу...
Зрадь з секретаркою, з донькою друга, із іноземкою,
Щоб не стуливши... очей вона впала мертвою,
І від блаженства відчула себе безсмертною...

Зрадь мене так, щоб я йшла, і всі тицяли пальцями,
Щоби давилися сміхом і, може, нарешті, вдавилися.
Зрадь у четвер, у суботу, а хочеш – у п’ятницю?
Лиш не в неділю. Неділя ні з ким не ділиться.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-08-31 09:41:19
Переглядів сторінки твору 24553
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.921 / 5.5  (4.879 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.693 / 5.5  (4.678 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.769
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Поезія Романтизму і Сентименталізму
Автор востаннє на сайті 2015.11.13 21:21
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 09:53:42 ]
Які пристрасті!
А можливо так і повинно було статися? Особливо коли мужчина дуууже мужній??? :)
Ділитися потрібно чи ні? :)

А якщо серйозніше, то мужчина, схоже, сходиться із іншими жінками, коли своя віддаляється від нього, або ж недостатньо щільний купол чарівності на нього одягає...

Словом, справжня зрада починається, як на мій скромний розсуд, із відторгнення, відкидання чарівності власної коханої - бо якщо ця чарівність є, то нищити її злочин, якщо ж немає - то що поробиш...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Закарпатець (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 09:56:11 ]
Сподобалося! Вогонь і пристрасть. Не діліть Його і з ким, будь-ласка. Творчого настрою вам! Доступні мені дві пятірки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 09:58:16 ]
А наші бажання усі збуваються... Ви справді цього бажаєте, Марино? Зрозуміло, що це таке гірке бажання, навиворіт - а ну ж все-таки збудеться?

В останньому рядочку - лишнє "не"...

Вірш ніби проситься на пародію, але занадто вже у ньому гірка іронія...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 10:56:40 ]
Ох, Валеро, не прочитавши твій комент, написала свій - і про те ж саме...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 11:04:11 ]
Коли я писав свій коментар, коментарів ще не було, а коли опублікував - виявилось, що двоє вже мене випередили.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 10:55:15 ]
Дуже пристрастно і жертвенно! Навіть не звернула уваги з першого разу на техніку. з другого разу - звернула :) Римувати одні й ті самі частини мови в одному й тому ж відмінку, ще й так багато - це якось некошерно. Попри це - моя оцінка 5.5, бо головне від вірша - це відчуття. А воно було сильним.

Щодо тематики. Не рекомендую писати Вам такі вірші. Чому? Бо все написане коли-небудь збувається. Я не раз вже так обпалилася (чи то лоханулася :) ).
А я не думаю, що Ви така мазохістка, що згодні на те, про що написали. Наснаги. І розуму.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 11:02:51 ]
А я зразу звернув увагу на техніку, але вирішив почекати, поки більш технічно підковані своє слово скажуть.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:08:07 ]
Така відчайдушна лють свідчить про те, що в неділю йому не позаздриш :) І це правильно.

Щодо тематики. Пишіть, Марино, про все, що болить. Коли воно виходить у слова з голови і душі, ви його відпускаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 11:27:49 ]
відпускається воно - не в пустоту, і не в нікуди. я би сказала - не відпускається, а звільняється. і записується як бажання десь у Космосі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:32:17 ]
такі емоції треба звільняти, інакше вони вибухнуть всередині. а Космос - терплячий і мудрий, відсіє зайве. тим паче, якщо події вже відбулися, бо такі вірші на пустому місці не пишуться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 11:49:06 ]
М.П., а не було в тебе такого, що ти написала вірш, і не знаєш, про що і кому - а потім все справджується до слова? Краще дійсно писати про те, що вже було.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:53:05 ]
Так це і написано про те, що було. Невже не зрозуміло?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:33:51 ]
Згідна тут з Юлею. Воно відпускається, з рук, з серця, з душі. Та летить бумерангом, а потім як бабахне, голова на друзки, серце на шматки, душа третю п"ятку знайти не може. Тому варто думати, перед тим як щось відпускати у світ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:40:11 ]
Звісно, давайте випускати у світ лише метеликів і враження від солодкого траху. Або тупі описання невмілих дівчаток закомплексованих чоловіків середнього віку. Не світ буде, а карамелька.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Мазур (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:11:24 ]
мені просто сподобалось...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:17:09 ]
Бійтеся неділі, Маринко... Не дарма кажуть : Запретный плод сладок. У будні дні ви йому, начебто, дозволяєте зраду, а ось у неділю - ЗАСЬ! Остерігайтеся неділі, мила дівчинко. :-) Сильна енергетика у твору, душа бурлить!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 11:28:20 ]
Чого ви такі мазохістки, жінки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:35:27 ]
Це не мазохізм, це лють. Справжня і жива. Жіноча.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 11:50:05 ]
Фройд би плакав (с)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:53:21 ]
Боюся, що Фройд у наші часи знайшов би інше хоббі :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:28:49 ]
Та він і так зрадить, навіщо стільки просити. :) А особливо в неділю. А потім ще й скаже, ти ж сама напросилася, а що в неділю, то ти на машині їздила, принцип інерції знаєш? От і мій мотор не зупинився, проїжджаючи повз позачергову білявку. Насправді наші слова матеріалізуються. Я собі років два тому такого зі злості понаписувала, досі розхльобую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 11:47:36 ]
О! я ж про те ж саме написала!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:51:05 ]
Читала, Юлю, і погоджувалася. А от Мрія Поета мріє про кров поета, напевне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:54:41 ]
Звісно, Галино. Вона ж тільки кров"ю і живиться. Як Ви здогадались?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:50:43 ]
Ой, скільки прекрасних і живих слів, емоцій - а трохи розмислити про природу явища слабо, чи не цікаво? Головне емоції? :)

То чому між жінками і чоловіками таке стається?
І, можливо, так і повинно бути?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:53:10 ]
А природу явища ви мені колись пояснили, чарівний редакторе. Я вже знаю, тому залишаються емоції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:56:03 ]
Ах, проклятий слероз! Тоді перепрошую :)

А може в лір.героя теж безпам'ятство? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 11:56:36 ]
Можливо, дорога Редакіє, так і повинно бути. Але тоді вже з обох боків. Щоб розмовляти про природу явища на парітетних началах, так би мовити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 12:09:09 ]
Так, о осяйна рішучістю Мріє! :)

Принаймні, третій закон Ньютона свідчить про це: тіла взаємодіють одне з одним із силами, однаковими за модулем і протилежними за напрямом та напрямленими вздовж однієї прямої.

Тобто, ваша реакція Мріє, цілком відповідає законам цього світу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 12:12:39 ]
Вибачте таку слабкість земній (поки) жінці, о, мудрейша Редакціє :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 11:57:46 ]
Я зраджу тобі в понеділок,
У кайф так почати тиждень.
Вівторком продовжу діло,
Усе з цього дня я вижму!

А далі пішло, помчало
Ось середа, там четвер…
Невже зупинитись маю
У п’ятницю я тепер?..

Не звикла кидать я справу,
Що так розпочата завзято,
Не маю такого права!
Навчили так мама й тато.

Два дні вихідні у державі,
Візьму я тайм-аут від зрад…
Ну, любий, берись до справи,
Хоч рад, дорогий, хоч не рад!!!

Каюсь, не втрималася! Ото противнюча натура феміністична!!!;-)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 12:03:13 ]
хдд))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:03:17 ]
Оце по нашому. Клас, а який тайм-аут, два ковточки мінералки і... Бідний любий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:07:00 ]
Ось тут лють, справжня, жіноча. Яка знайшла один з правильних виходів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 12:10:00 ]
Насправді це руйнівний шлях. І годиться він хіба для сублімації в творчості. Бо у житті таке означає програш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 12:14:53 ]
Руйнувати можна лише щось цілісне, напевно, а не руїни?

Можливо, мало би йтися про якийсь Творчий процес, але жодною зі сторін він не пропонується, так?

Тому вирок однозначний і безсумнівний - цей союз (ліргероїв) тимчасовий? :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 12:16:52 ]
Це правда. І чим скоріше вона це зрозуміє, тим краще.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:01:15 ]
В ліргероя швидше безпутство, ніж безпам"ятство.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:27:52 ]
А, може, у літгероїні лише один такий тиждень за усе життя ( ну, припустімо, десь на курорті;-)), а так вона - законослухняна жінка та любляча дружина і матір?.. Що тоді?.. А він - ну вже такий дотошний, сидить весь час вдома, дістає, а в неділю їде на риболовлю... Ось жінці й шкода цієї святої днини, у яку здалося б і про свій чоловічий ОБОВ'ЯЗОК згадати!!! ;-))) А ми усе драматизуємо з вами...;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:33:15 ]
Бачила на курорті всяке, а такого... Щоб законослухняна та ще й любляча дружина та зі всіма підряд. Це швидше вільнонайомна. Хоча може то я домислила зі всіма підряд, бо якщо з одним всі дні підряд, то ще можливе, та й то потім винною себе почуває.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:28:34 ]
Якщо героїня знає про зради з понеділка по п"яницю, то це вже програш. Причому програли обоє, а особливо герой, бо у нього нема нічого, крім нових помилок. А жити треба далі, і бажано пам"ятати про святу неділю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Поеток Ясон (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 12:34:20 ]
не так цікавий твір, як реакція жіночої половини)
напевне, для виразу справжньої люті можна було б дозволити і ненормативну лексику)
Всі налетіли на літгероя не враховуючи:
- а може його поведінка - реакція-відповідь на поведінку, яка зафіксована в укр. нар. пісні "Ти ж мене підманула"? Тобто, вона казала і у понеділок, і у віторок, до речі, і неділя не стала виключенням. в результаті - "підманула-підвела" і, як продукт сублімації покривдженого автора - чудова пісня, яка абсолютно відповідає ментальності українського чоловіцтва)
до чого веду..
лють - банальна, хотілося б цікавішої реакції..
якщо вже літгероя підбивають до такого сексуального марафону, то чи не простіше приводити дівчат йому додому, аби і люди менше знали та й самій контролювати якість партнерш?)
з чого сир-бор?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 13:01:34 ]
ти заводиш дискусію не в той бік. сторінка Декамерону десь тут поряд ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 16:58:47 ]
О, Ясоне! Бачу, подорож позбавила вас меланхолії. Ви навіть намагаєтесь жартувати )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Поеток Ясон (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 17:56:07 ]
зроду не вмів жартувати) це вас дезорієнтувала права дужка в кінці речень


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-08-31 18:40:33 ]
а, тепер буду знати, що це у вас тік такий, нервовий )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:34:57 ]
Мабуть, з мене емоцій досить. Розкипілася тут чайником, спец по зрадах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:38:17 ]
В моїй уяві, звичайно, не з усіма підряд. От закрутив жіночці голову якийсь ловелас з підходом... А вдома сидить на дивані такий собі Обломов, що й з хати його не вигонеш! Ось вона й намагалася якось його розрухати - та іди вже хоч зрадь!!!;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:45:20 ]
Ото вже зовсім цікаво. Таких ОблОмових бачила, але таких обломовИх ще не зустрічала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 12:41:00 ]
Мої рідненькі, я зовсім не лютувала, а жартувала... Давайте з усім брудом життєвим будемо розправлятися СМІХОМ!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 12:56:21 ]
Про що ви всі говорите... Ну просто клуб анонімних зрадників, чи то гурток юних психологів? Жаль, авторка десь блукає і ще не бере участь в дискусії. Що можна знати про зради в 23 роки. І який там може бути літгерой...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 13:10:24 ]
Юлю, подивилася вашу сторінку, то що, у 23 про зради нічого не відомо, а у 26 Крим, Рим і мідні труби вже позаду? Тут швидше зібрався клуб анонімних жертв зради, та й то всі підписані. Зрадники тихо п"ють пиво.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 13:14:00 ]
О, так))). Зрадники не пишуть і не читають віршів, вони тихо зраджують, а потім ще й деякі тим вихваляються))) А потім в неділю (в котру паски святять) ідуть до церкви і побожно б'ють поклони та цілують ікони. А тоді (з понеділка, напевно?) знов беруться за своє).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 13:20:58 ]
Підписані не всі :) Є анонімні мрії і ясони. Хто з них зрадники, а хто жертви... Все це дуже відносно. Є ще така категорія, як "співучасник зради".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-08-31 13:32:22 ]
Якщо людина ховається за ніком, то вона має що ховати, це її право. Іноді краще анонімно зробити щось добре, ніж з відкритим забралом паскудити.
Про співучасника цікаво, це хто? Хто свічку тримав, чи вино наливав? О горе бармену, безвинно засудженому! Не ображайтесь, то мене так попускає деколи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 13:34:07 ]
ні, Галинко, я мала на увазі - коли вільна людина має інтимні стосунки з не-вільною. Тоді зраджує хтось один. А інши - співучасник зради. Я вважаю так. І це теж впливає на карму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2010-08-31 16:44:00 ]
Стільки сказано, що і додати щось важко! Дійсно, надзвичайно цікава позиція Героїні.Цікава психологія її поведінки, побажання і відчуття.
Ще цікавіша реакція читачів, в основному жіноцтва! ТАКЕ розмаїття! Прямо шквал! І наразі ще нема коменту самої авторки. Від себе - матеріал дуже вдячний...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2010-08-31 21:24:52 ]
За риму згодна – повна дурниця, але яке просилося на папір, таке й записувала, я цей вірш узагалі серйозно не сприймала як витвір мистецтва. Буває пишеш і відчуваєш, що це щось сильне, а цей вірш з розряду "сам прийшов". Я його не оцінюю якось високо.

Щодо шалених дискусій... Хм... Моя ліргероїня зовсім не мазохістка, а її коханий навряд чи колись її зрадить... Її думки – таке собі самолюбування – від усвідомлення, що її не зможе зрадити коханий... навіть якщо вона дасть привід, можливість і т.д...

а щодо того, що написане збувається, згодна на всі 100 %
побачимо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-01 10:32:11 ]
Напевно, всі вірші з розряду "сам прийшов"). У мене, наприклад, теж.)))

А Ви знаєте, Марино, щойно жінка подумає, що хоче зрадити чоловіка, як чоловік уже її зрадить...))) Так що експериментувати в цьому напрямі не варто...) Але Ви все-таки експериментуєте...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2010-09-01 21:55:00 ]
всі вірші з розряду "сам прийшов", але є такі, які піддаються редагуванню, є такі, що не записав, бо дурниця, а цей типу і викинути жаль, і вдосконалювати якось небажання...

Оці приклади про "жінка подумає – чоловік зрадить" ви часом не зі свого досвіду?..

І про експерементувати в цьому напрямі ви не уточнили: в літературі чи...?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-02 08:01:47 ]
А хто ж може знати, що жінка думає?:) Вона й сама деколи про це не здогадується.:)

З літератури, Мариночко, причому езотеричної.;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-02 14:28:17 ]
З особистого досвіду? Ні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ґеорґус Аба (Л.П./Л.П.) [ 2010-09-01 12:31:36 ]
таки справді, Не-діля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-03 12:33:13 ]
Ну, ось, Мариночко, і я опублікував відгук на Ваш вірш. Не пародія, ні. Називається "Не зраджуй, мій легіню любий..." http://maysterni.com/publication.php?id=51803


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-01 17:52:58 ]
А Ви знаєте, Марино, цей вірш редакцією журналу "Дніпро" запропоновано надрукувати у їхньому журналі. Отже, моя Вам щира вдячність за натхнення!

Я здивувався, що тут стояла моя оцінка Вашому віршу "5.25". Чому? Напевно, я був незгодний з самою фабулою, коли сама кохана просить її зрадити. Але ж зрозуміло, що прохання це - саркастичне, іронічне, з розпачу... Тому щиро Вас перепрошую і міняю свою оцінку на "5.5". На жаль, більшу поставити не в змозі - рейтинг Майстерень не дозволяє. :)

І де Ви пропадаєте, Марино, що так давно Вас не чутно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 00:05:39 ]
о, мої вітання!!!
а звідки ви знаєте, що цей вірш зацікавив редакцію журналу "Дніпро"? І як вони про нього дізналися?

та да, трохи пропадаю... просто натхнення до поезії нема, а прозу на цьому сайті якось не дуже читають:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 09:02:50 ]
Я опублікував свій вірш на іншому сайті, де редактор журналу "Дніпро" залишив коментар з пропозицією надрукувати його у журналі. А ще трохи раніше цей журнал надрукував мій вірш про Відень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 09:06:43 ]
Ой, забув подякувати за вітання, так втішився зустрічі.) Щиро дякую, Марино!

Щодо прози - мені от теж чомусь некомфортно читати проза з монітора.) Одного разу ледве себе примусив, коли був членом жюрі.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 10:53:41 ]
ухти, а де ви були членом журі?)
а мого вірша "Дніпро" надрукувати не хоче?))))
хех


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 10:58:02 ]
Членом журі я був на іншому сайті.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 11:00:19 ]
А хіба у "Дніпро" Вас не друкували? Можливо, прозу, якщо не вірші? А на сайті Вашого літоб'єднання пише, що твори членів друкуються у часописі "Дніпро". Чи це не Ваші?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 11:03:46 ]
моїх ще не друкували)
кілька разів надсилала, постійно приходить відповідь, що мої твори відібрали у бібліотеку журналу, але так вони у їхній бібліотечці і завалялися((((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 17:29:41 ]
Нічого, знали б Ви, скільки у їхній бібліотечці моїх віршів завалялось.))) Лиш один надрукували.)))
Зате у списку їхніх авторів я числюсь.)
Але десь я Вашу прозу все-таки читав. Чи то на сайті Вашого літоб'єднання, чи то тут. А сплутав, можливо, тому, що читав у "Дніпрі" інших авторів, які публікуються і тут. Ігоря Павлюка, точно пам'ятаю, та Анатолія Черняхівського.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 18:08:47 ]
я теж твори багатьох авторів поетичних майстерень бачила в "Дніпрі"... І Юлі Шешуряк, і Патари Бачії, і Зоряни Ель, і Ніка Волошина...
Ну, надіюся, колись і свої там побачу...
ну або прозу:)

тут моя проза теж є) можете зацінити, але без пародій:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-20 18:31:46 ]
А, так, вже бачу. Обов'язково почитаю. Отже, читав Вашу прозу на сайті літоб'єднання, бо тут лиш тепер побачив.

Ага, я на прозу теж пару пародій написав, так мене автор попередив, що за третю пародію пошле куди подалі, от я і припинив.))) А то хто ж їх знає, тих авторів.))))))) До речі, вперше таку реакцію зустрів. А там можна було цілу поему з пародій писати. Ну, чи роман у віршах.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Музичишин (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-18 22:27:15 ]
сподобалось*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 09:47:39 ]
а що значить зірочка?
я внизу шукала посилання, але не знайшла:)
жартую)

дякую за коментар:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Скорода (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 11:23:27 ]
Вкотре перечитую і вкотре я в захопленні!!! Дякую, Марино!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-25 10:27:49 ]
так і бути, вивчу на пам"ять і буду при нагоді всім декламувати)
ти мене в цьому майже переконала:):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Вівчар (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 13:45:35 ]
мммм, гарно і відчайдушно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-24 23:25:31 ]
ну не знаю, не знаю)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-25 10:53:37 ]
Ну нєт, нєт так да! Замість того, щоб сказати - відпочинь милий, я тобі і того і сього, так іди ще й подруг її втішай!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-25 11:05:56 ]
подруг - не подруг, а вихідний йому даю
так що все по трудовому законодавству...:)