ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.09.28
14:04
Усе частіш спада на думку Богу
Як янголи тримаються ще там, у горніх висях,
Бо ж глупота людська сяга все вище й вище?
Мабуть, бояться вже на Землю сходить,
Принишкли біля Всевишнього господи.
Уже й самі розказують, мов казку,
Як їм хотілось аж до с
Як янголи тримаються ще там, у горніх висях,
Бо ж глупота людська сяга все вище й вище?
Мабуть, бояться вже на Землю сходить,
Принишкли біля Всевишнього господи.
Уже й самі розказують, мов казку,
Як їм хотілось аж до с
2024.09.28
10:42
Не писали би ні віршів, ні романів,
Не буяло б навесні зело.
Без любові пересохли б океани,
Без любові сонце не зійшло б.
Не зустрілись би закохані ніколи,
І дитини не почули б сміх.
Без любові вся планета охолола б,
Не буяло б навесні зело.
Без любові пересохли б океани,
Без любові сонце не зійшло б.
Не зустрілись би закохані ніколи,
І дитини не почули б сміх.
Без любові вся планета охолола б,
2024.09.28
09:52
Коли панує моветон
у цілоденній каламуті –
уже чіпляються за тон,
не апелюючи до суті!.
у цілоденній каламуті –
уже чіпляються за тон,
не апелюючи до суті!.
2024.09.28
09:13
СУБОТА, 28-е вересня! Вітаю...
ДОРОГА ПИСЬМЕННИЦЬКА БРАТІЄ! У мене ВЕЛИКЕ СВЯТО... Сезон ЗОЛОТОЇ ОСЕНІ, вересневих ОСІННІХ ДОЩІВ та раннього БАБИНОГО ЛІТА відкриває з'ява моєї довгожданої післяювілейної збірки ВИБРАНОЇ ЛІРИКИ, яка вийшла в двох обклад
ДОРОГА ПИСЬМЕННИЦЬКА БРАТІЄ! У мене ВЕЛИКЕ СВЯТО... Сезон ЗОЛОТОЇ ОСЕНІ, вересневих ОСІННІХ ДОЩІВ та раннього БАБИНОГО ЛІТА відкриває з'ява моєї довгожданої післяювілейної збірки ВИБРАНОЇ ЛІРИКИ, яка вийшла в двох обклад
2024.09.28
08:43
Висять на гіллі абрикоси…
Здалеку манить самота…
А тут ще вітер голо - босий
І не покинеш блокпоста
Щоби тако пірнути в серпень,
Забути геть, бронижилет...
У цю прийдешню літа зелень
Зустрітись з кумом Василем…
Здалеку манить самота…
А тут ще вітер голо - босий
І не покинеш блокпоста
Щоби тако пірнути в серпень,
Забути геть, бронижилет...
У цю прийдешню літа зелень
Зустрітись з кумом Василем…
2024.09.28
06:39
Дні стають короткими, як миті
Нещодавніх зоряних дощів, –
Жалюгідні залишки блакиті
Одягнули з хмарності плащі.
Тьмяне мерехтіння листопаду
Кожен день нагадує про те,
Що уже лишилося позаду
Швидкоплинне літо золоте.
Нещодавніх зоряних дощів, –
Жалюгідні залишки блакиті
Одягнули з хмарності плащі.
Тьмяне мерехтіння листопаду
Кожен день нагадує про те,
Що уже лишилося позаду
Швидкоплинне літо золоте.
2024.09.28
05:24
На криниці збоку, на гвіздочку,
зачекалась кварта спраглих губ:
«Йди водиці зачерпни, синочку,
та присядь у затінок під дуб».
Кажуть: неживе не розмовляє
та душею зовсім не кривлю,
якщо йшов хоч раз до виднокраю,
стріти мав криниченьку свою.
зачекалась кварта спраглих губ:
«Йди водиці зачерпни, синочку,
та присядь у затінок під дуб».
Кажуть: неживе не розмовляє
та душею зовсім не кривлю,
якщо йшов хоч раз до виднокраю,
стріти мав криниченьку свою.
2024.09.28
03:02
Зросли, чи ні, поміж тривог
Не відповім… відповіси
Якщо ти є той самий Бог,
Чому лютуєм від Краси,
Вона ж не ділиться на двох?
Отож…
Біжиш, чи ні, словами між
Не відповім… відповіси
Якщо ти є той самий Бог,
Чому лютуєм від Краси,
Вона ж не ділиться на двох?
Отож…
Біжиш, чи ні, словами між
2024.09.27
15:47
Дощ у шибку стукає косий
Вітром кинутий іздаля,
Сотня крапель дзвінкоголосих
Ніжно ім'я твоє промовля.
Він малює й змиває букви ,
Я вдивляюсь у мокре скло.
Скільки ще цій розлуці бути ,
Вітром кинутий іздаля,
Сотня крапель дзвінкоголосих
Ніжно ім'я твоє промовля.
Він малює й змиває букви ,
Я вдивляюсь у мокре скло.
Скільки ще цій розлуці бути ,
2024.09.27
08:08
Геееей!...
Гея-гея-гея-Геееей.
А війна війною,
а поля кістками...
Запеклися кров'ю
імена у камінь,
Гея-гея-гея-Геееей.
А війна війною,
а поля кістками...
Запеклися кров'ю
імена у камінь,
2024.09.27
06:08
Посіє осінь мжичку. Хай росте.
Такі часи: нікому не догодиш.
Стає все більше листя золоте
і сонячної меншає погоди.
Примружу очі, обпекла краса,
всі літні барви в першім падолисті,
високі до нестями небеса,
Такі часи: нікому не догодиш.
Стає все більше листя золоте
і сонячної меншає погоди.
Примружу очі, обпекла краса,
всі літні барви в першім падолисті,
високі до нестями небеса,
2024.09.27
05:24
Твоє волосся вбране в квіти
Леліло барвами лугів
І сильно пахло розігрітим
Манливим духом літніх днів.
Воно текло привабно в жменю,
Долоні повнячи теплом, –
І серце билося шалено,
І мріям ліку не було…
Леліло барвами лугів
І сильно пахло розігрітим
Манливим духом літніх днів.
Воно текло привабно в жменю,
Долоні повнячи теплом, –
І серце билося шалено,
І мріям ліку не було…
2024.09.27
04:59
Збережи для себе пам’ять… Будь-яку
Зупинись, заляж та хоч би де
Бажано без сліз, до коньяку
І ніяких мов щоб про буфет…
Вигукни собі щось… вигукни будь-що
Запереч тим вигукам, станцюй…
І не передумаєш якщо,
Зупинись, заляж та хоч би де
Бажано без сліз, до коньяку
І ніяких мов щоб про буфет…
Вигукни собі щось… вигукни будь-що
Запереч тим вигукам, станцюй…
І не передумаєш якщо,
2024.09.27
01:07
Сталося це 7 липня 1977 року, в день коли совкові містики і повітові пророки вважали, що настане кінець світу сього. Всесвітньої катастрофи не сталося, але кінець світу настав в межах однієї комунальної квартири в місті, що було забуте Богом і літераторам
2024.09.26
18:39
теми що давно & всім від них тошно
операції в маніпуляційній о так
скидання масок демаскує тотожні
злотогінний сезоноксамит ну-да
& де-небудь у жмеринці чи в криворівні
сходить місяць сріблиста його печать
на устах тліє млість і мовчатимуть півні
операції в маніпуляційній о так
скидання масок демаскує тотожні
злотогінний сезоноксамит ну-да
& де-небудь у жмеринці чи в криворівні
сходить місяць сріблиста його печать
на устах тліє млість і мовчатимуть півні
2024.09.26
14:51
Тихий вечір. Зорі небо всіяли, як маком.
Місяця іще немає, тож вони і сяють.
Вітер десь у очеретах сонний позіхає,
Шарудить та постіль стеле, аби було м’яко.
По балці тече потічок невеликий зовсім.
На вигині старі верби буйно розрослися,
Стоять тісн
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Місяця іще немає, тож вони і сяють.
Вітер десь у очеретах сонний позіхає,
Шарудить та постіль стеле, аби було м’яко.
По балці тече потічок невеликий зовсім.
На вигині старі верби буйно розрослися,
Стоять тісн
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
2023.12.07
2023.11.15
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Николай Блоха (1973) /
Проза
Кий, Щей, Хорей, и Лебедь как часть Змея Горыныча.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Кий, Щей, Хорей, и Лебедь как часть Змея Горыныча.
Кий, Щей, Хорей, и Лебедь как часть Змея Горыныча.
В основе древнерусских традициях до христианского мира, что для христиан были олицетворены в образе Змея Горыныча, были три брата и сестра, каждый из них олицетворял, в себе основу той или иной традиции.
Кий – олицетворял мировоззрение и являлся главой над рода, а также главой культа реки, олицетворяя собой основу жизни. Как глава над рода, Кий решал большую часть вопросов, связанных с меж родовым общением, решение спорных вопросов, поскольку авторитет Кия как главы культа реки был непререкаемый, и пользовался авторитетов на всех территориях древнерусского государства, которое древние греки называли Скифия. Причиной авторитета Кия был его статус, учитывая, тот факт, что Кий это не имя, а титул, который присваивался человеку, достигшего высшего понимания сути реки жизни. Одним из признаков которого было возможность влияния как на жизнь отдельного рода, так отдельного человека не прибегая к насилию, при этом оставаясь вне влияния реки жизни. Также человек носивший титул Кий, мог также носить титул Щей.
Щей – олицетворял мудрость и защитника над рода. Причиной появления титула Щей – змей в культе реки, связана с умением змей жить как в воде, так и на суши, что как нельзя точно олицетворяет суть война. Таким образом Щей это человек достигший наибольшей военной доблести наряду с мудростью в жизни. В тоже время кроме титулов Кий и Щей, человек мог носить и третий титул Хорей.
Хорей – в свою очередь олицетворял хранителя мира мёртвых. О данном титуле не мы можем узнать в самом неожиданном месте, «Аиде» и других греческих произведениях древности. Согласно которым Харон – Хорей перевозил души умерших по реве Стикс, а по другой версии — через реку Ахерон, что согласно готским традициям Архей, поскольку мы знаем, что иногда названия трансформируются то и Ахерон и Архей это одна река, также как и Харон и Хорей. А поскольку «Аида» описывает события произошедшие не с писателем а пересказанные, через несколько поколений, то т нельзя говорить о точности, но не будем забывать, что греки сами признавали сходство Скифских богов и богов олимпа.
В тоже время согласно культа реки, хорей провожал в мир мёртвых, и в нашей памяти, это звучит как – хоронить, похорон – по хорону перейти в мир мёртвых (по обряду Хорея перейти в мир мёртвых). Гораздо реже один человек умудрялся олицетворять в себе четыре титула, в том числе и носить титул Лебедь, и причина в том женщины не так часто заслуживали право ношения трёх первых титулов.
Лебедь – олицетворяла мать над рода, и проводила души людей, в мир живых. Данный титул присваивался мудрой женщине, знающей традиции культа реки и имеющей опыт, в том числе и решении родовых вопросов. Среди носителей титула Лебедь встречались и женщины войны, что в одном лице объединяли все четыре титула.
Таким образом, в основе древнего мира, стояли четыре основных образа, что олицетворяли в себе один образ треглавого дракона Змея Горыныча, как божества хранящего древний мир, эго мудрости его.
В основе древнерусских традициях до христианского мира, что для христиан были олицетворены в образе Змея Горыныча, были три брата и сестра, каждый из них олицетворял, в себе основу той или иной традиции.
Кий – олицетворял мировоззрение и являлся главой над рода, а также главой культа реки, олицетворяя собой основу жизни. Как глава над рода, Кий решал большую часть вопросов, связанных с меж родовым общением, решение спорных вопросов, поскольку авторитет Кия как главы культа реки был непререкаемый, и пользовался авторитетов на всех территориях древнерусского государства, которое древние греки называли Скифия. Причиной авторитета Кия был его статус, учитывая, тот факт, что Кий это не имя, а титул, который присваивался человеку, достигшего высшего понимания сути реки жизни. Одним из признаков которого было возможность влияния как на жизнь отдельного рода, так отдельного человека не прибегая к насилию, при этом оставаясь вне влияния реки жизни. Также человек носивший титул Кий, мог также носить титул Щей.
Щей – олицетворял мудрость и защитника над рода. Причиной появления титула Щей – змей в культе реки, связана с умением змей жить как в воде, так и на суши, что как нельзя точно олицетворяет суть война. Таким образом Щей это человек достигший наибольшей военной доблести наряду с мудростью в жизни. В тоже время кроме титулов Кий и Щей, человек мог носить и третий титул Хорей.
Хорей – в свою очередь олицетворял хранителя мира мёртвых. О данном титуле не мы можем узнать в самом неожиданном месте, «Аиде» и других греческих произведениях древности. Согласно которым Харон – Хорей перевозил души умерших по реве Стикс, а по другой версии — через реку Ахерон, что согласно готским традициям Архей, поскольку мы знаем, что иногда названия трансформируются то и Ахерон и Архей это одна река, также как и Харон и Хорей. А поскольку «Аида» описывает события произошедшие не с писателем а пересказанные, через несколько поколений, то т нельзя говорить о точности, но не будем забывать, что греки сами признавали сходство Скифских богов и богов олимпа.
В тоже время согласно культа реки, хорей провожал в мир мёртвых, и в нашей памяти, это звучит как – хоронить, похорон – по хорону перейти в мир мёртвых (по обряду Хорея перейти в мир мёртвых). Гораздо реже один человек умудрялся олицетворять в себе четыре титула, в том числе и носить титул Лебедь, и причина в том женщины не так часто заслуживали право ношения трёх первых титулов.
Лебедь – олицетворяла мать над рода, и проводила души людей, в мир живых. Данный титул присваивался мудрой женщине, знающей традиции культа реки и имеющей опыт, в том числе и решении родовых вопросов. Среди носителей титула Лебедь встречались и женщины войны, что в одном лице объединяли все четыре титула.
Таким образом, в основе древнего мира, стояли четыре основных образа, что олицетворяли в себе один образ треглавого дракона Змея Горыныча, как божества хранящего древний мир, эго мудрости его.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію