ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
2024.11.20
05:44
Ти не повинен забувати
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
2024.11.20
05:12
Спиваю натхнення по краплі
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
2024.11.20
05:11
Які залишимо казки?
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
2024.11.19
21:50
Тим часом Юрик, ні, то Ярек
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
2024.11.19
18:51
Я розпався на дві половини,
Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Богдан Манюк (1965) /
Проза
Трійця
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Трійця
Три ночі поспіль він снився мені живим. Перший сон виокремив його в стінах краєзнавчого музею: я, завідувач, розповідав групі школярів про мистецькі стилі місцевих художників, коли відчув на собі прискіпливий погляд, відомий мені ще з 2004 року… Тоді, оглянувши нову експозицію, гість моїх останніх снів, що був на той час вельми енергійним у свої сімдесят, озвучив добру сотню запитань і уважно вислухав усі мої відповіді. Дещо з почутого піддав сумніву і вимережив своє бачення мистецтва. Відтак ми емоційно дискутували в музеї щонеділі, скидаючись на два листочки одного дерева, що тріпотять на вітрі: різнило тільки те, що один із них ще міцно тримався за гілку, а іншому, на жаль, вже бачився політ через осінній смуток додолу…
З часом мені відкривалися, відгранювали і навіть дошкуляли незмінні риси постійного відвідувача. Щонайперше – пунктуальність. Для нього не існувало причин, які могли б відтермінувати зустріч. Одного грудневого дня ми повинні були потиснути руки один одному в стінах музею о 12.00. За кілька хвилин до цієї приватної зустрічі мені зателефонувала вчителька, з якою працюємо разом у сільській школі. Надривний, ніби з потойбіччя голос: померла її мати… Просить допомогти завантажити на причіп легковика труну для покійної, придбану в магазині ритуальних послуг. Підхоплююся й біжу, у найближчому провулку наштовхуюся на свого знайомця, Богдана Романовича, а достеменніше на його вкрай здивований, передгрозовий погляд…
- Повернуся за десять хвилин, - вигукую, не зупиняючись.
Власник магазину довго метушиться, пропонуючи труни на вибір, згодом повільно виводить золотисті букви, що зблиснуть на вінках, мов душі згорьованої родини… Злодійкувато тікає година. Оглядаюся на оклик. Поблизу Богдан Романович.
- Ви негідник, - кидає у вічі, - не дотримали слова!
Скипаю.
- Хіба не бачите? Не на посиденьках. Зайдете в музей після сонного часу.
Зрозумівши мій натяк на його звичку спати вдень, добавляє.
- І хам!
- Який не хоче вас бачити! - ставлю крапку в нашій розмові.
Після такої словесної перестрілки не бачимося тижнів два. Сльотавим ранком стукіт у двері музею.
- Заходьте.
Переступив поріг.
- Доброго дня! Визнайте, що ви неправий.
- Ну, Богдане Романовичу, - приховую посмішку, - формально – так, але є ще моральний аспект…
Вдає, що задовільнився почутим і відразу про інше.
- Чув про надходження книг із діаспори. Хотів би ознайомитися.
Переглядає трепетно кожну книгу, щось виписує. Через п’ять годин подає мені кілька аркушів, на яких зазначені назви і сторінки найбільш цікавих творів.
- Прошу пана завідувача, - віддає шану старій манері звертання, - се прочитати в першу чергу і не посилатися на зайнятість, і не натякати, що тепер в такому обсязі читають лишень пенсіонери, звісно, такі, як я.
Пропозицію сприймаю серйозно, із вдячністю, бо маю справу з інтелектуалом, що володіє досконало італійською, французькою, англійською, німецькою, словацькою, чеською, російською, польською та румунською мовами. І, здається, цей перелік надто скромний, бо як тоді пояснити численні переклади мого співрозмовника з китайської, японської тай багатьох інших мов.
Трохи поміркувавши, дістає з-за пазухи листа, написаного ним румунському президентові Траянові Басеску румунською. Слухаю уважно, затамувавши подих, але коли довідуюся з перекладу, що звичайний український пенсіонер наполягає на поверненні Україні Придністров’я, зауважую скептично.
- Чи відгукнеться сановний румун? Якби якась політична сила намагалася…
- Вважаєте мене Дон Кіхотом, - насуплюється.
- Не ображайтеся, - знизую плечима, - але схоже на те.
- Як знати… Як знати… - тисне мені на прощання руку і холодно, і приязно водночас.
У першому з трьох моїх сновидінь Богдан Романович явився в старій військовій пілотці, яку носив за життя, наражаючись на кпини. Вказав на коло вогню – звідти викотилася вогненна куля, довкруг якої рушили великі й дрібні твердині, крилаті й безкрилі істоти, обабіч спалахували сонця, а над кулею – пустка: ні на міліметр нічого вищого від неї. Миттєво утворювалися ідеальні поверхні, стишувалися хвилі, що перед тим здіймалися надто високо. Складалося враження: куля пильнує, щоб у всьому, що рухається, дихає і змінюється, не псувалася філігранна точність. А потім куля знову стала часткою рідного кола… і згасила коло, з неймовірною точністю випередивши дзвін будильника на моєму столі…
- Тут така справа, Богдане Івановичу, - наблизився до мого вуха начальник відділу культури після наради, - скаржиться на вас постійний відвідувач музею, той, ваш тезко. Три рази, каже, не застав на робочому місці. Показував блокнот, де занотовано: субота – чотири, неділя – шість, понеділок – п’ять хвилин очікування… Одне слово – дурня, бо в завідувача, як у тій приказці: одна татара в три шеренги шикуйсь! А все ж… якось владнайте справу.
- Знову спізнюєтеся! – ловлю докір Богдана Романовича, повернувшись від начальника в музей. Заледве стримуюся від різкої відповіді і , опанувавши емоціями, запитую.
- Чого вам?
Простягує журнал.
- На сімнадцятій сторінці відгук про мою книгу, гарний, професійний. Взяв у розповсюджувача почитати і гадаю, чи не придбати – коштує дві гривні п’ятдесят копійок.
Погортавши сторінки, усвідомлюю, що вартість цього об’ємного ілюстрованого журналу не менше двадцяти гривень, а для початку приваблюють покупців…
- Не мучтеся, - видихую, - куплю журнал для музею: будете користуватися.
- За свої? – округлює очі.
- Так.
- Марнотратство!
В наступному сні Богдан Романович вийшов назустріч під громовиці. В руках – клапоть ширми, за спиною – темінь і вигуки натовпу: розіпни! Розіпни!
- Йдемо в лоно темені, кличе, - усі мусять наосліп знайти свій хрест. Зряче дано єдиному – Месії… Дослухайтеся до Нього. Усім потрібно, образившись, полюбити ближнього, адже хтозна, чий тягар важчий…
Прокидаюся і в пам’яті зринає наша остання зустріч. Тоді постійний відвідувач зайшов попрощатися.
- Я невдовзі помру. Знаю це як лікар зі стажем. Якихось три дні, і в обідню пору – прощавай життя!
- Отакої! – зводжуся на ноги, - хіба можна в деталях передбачити власну смерть?
- Не боюся смерті, - продовжує монотонно, - вона – закономірність.
Після тривалої паузи стишена фраза.
- Син не запросив мене на своє весілля, там, бачте, зберуться гості елітного кола.
Тихо зітхаю у відповідь. Думається: хтозна, чий тягар важчий…
- Дайте слово, - просить, прямуючи до дверей, що навідаєтеся на мою могилу, хоча б для того, щоб помовчати, і обов’язково покладіть на могильну плиту тюльпан.
Знічений до краю, зронюю.
- Обіцяю.
Богдана Романовича не стало через три дні. Впав біля рідного дому в обійми полудня та смерті, чий прихід вирахував з тією ж… філігранною точністю…
Третього сну я добре не пам’ятав. Все в ньому миналося, наче в тумані. Сильний вітер, перехрестя доріг, високі дерева, знайома постать покійного, голуб у піднебессі… На відміну від попередніх снів ніякого смислового зв’язку. Завинив перед покійним, не дотримавши обіцянки, - міркувалося. Тому й навідується три ночі…
Гожої днини поспішаю зі школи, щоб мати час помовчати, або ж все-таки сказати Богданові Романовичу щось вагоме серцем… відкинувши призму, через яку дивлюся на світ. Ой! – спохопився, - забув в учительській приготований тюльпан. Повертаюся. Втрачено десяток хвилин. Тепер уже два кілометри галопом. Як на зло, в обличчя сильний вітер, тополі ліворуч вигинаються, мов гімнастки, тюльпан за пазухою притиснувся до серця… Хутчіше б до перехрестя доріг, щоб не прошмигнув автобус. Ривок, ще ривок – ні, не наздогнати втраченого часу! А ось воно, перехрестя! Наступної миті завмираю: з перехрестя – страшний гуркіт! Наблизившись, бачу: з кузова лісовоза, що відкрився на ходу, ринули величезні колоди. Найбільше їх на тому місці, де завше очікую автобус. Вгамовую хвилювання, полегшено зітхаю. Перехрестившись, зводжу очі до неба – високо наді мною, окресливши круг, зливається з піднебессям голуб.
2012р.
З часом мені відкривалися, відгранювали і навіть дошкуляли незмінні риси постійного відвідувача. Щонайперше – пунктуальність. Для нього не існувало причин, які могли б відтермінувати зустріч. Одного грудневого дня ми повинні були потиснути руки один одному в стінах музею о 12.00. За кілька хвилин до цієї приватної зустрічі мені зателефонувала вчителька, з якою працюємо разом у сільській школі. Надривний, ніби з потойбіччя голос: померла її мати… Просить допомогти завантажити на причіп легковика труну для покійної, придбану в магазині ритуальних послуг. Підхоплююся й біжу, у найближчому провулку наштовхуюся на свого знайомця, Богдана Романовича, а достеменніше на його вкрай здивований, передгрозовий погляд…
- Повернуся за десять хвилин, - вигукую, не зупиняючись.
Власник магазину довго метушиться, пропонуючи труни на вибір, згодом повільно виводить золотисті букви, що зблиснуть на вінках, мов душі згорьованої родини… Злодійкувато тікає година. Оглядаюся на оклик. Поблизу Богдан Романович.
- Ви негідник, - кидає у вічі, - не дотримали слова!
Скипаю.
- Хіба не бачите? Не на посиденьках. Зайдете в музей після сонного часу.
Зрозумівши мій натяк на його звичку спати вдень, добавляє.
- І хам!
- Який не хоче вас бачити! - ставлю крапку в нашій розмові.
Після такої словесної перестрілки не бачимося тижнів два. Сльотавим ранком стукіт у двері музею.
- Заходьте.
Переступив поріг.
- Доброго дня! Визнайте, що ви неправий.
- Ну, Богдане Романовичу, - приховую посмішку, - формально – так, але є ще моральний аспект…
Вдає, що задовільнився почутим і відразу про інше.
- Чув про надходження книг із діаспори. Хотів би ознайомитися.
Переглядає трепетно кожну книгу, щось виписує. Через п’ять годин подає мені кілька аркушів, на яких зазначені назви і сторінки найбільш цікавих творів.
- Прошу пана завідувача, - віддає шану старій манері звертання, - се прочитати в першу чергу і не посилатися на зайнятість, і не натякати, що тепер в такому обсязі читають лишень пенсіонери, звісно, такі, як я.
Пропозицію сприймаю серйозно, із вдячністю, бо маю справу з інтелектуалом, що володіє досконало італійською, французькою, англійською, німецькою, словацькою, чеською, російською, польською та румунською мовами. І, здається, цей перелік надто скромний, бо як тоді пояснити численні переклади мого співрозмовника з китайської, японської тай багатьох інших мов.
Трохи поміркувавши, дістає з-за пазухи листа, написаного ним румунському президентові Траянові Басеску румунською. Слухаю уважно, затамувавши подих, але коли довідуюся з перекладу, що звичайний український пенсіонер наполягає на поверненні Україні Придністров’я, зауважую скептично.
- Чи відгукнеться сановний румун? Якби якась політична сила намагалася…
- Вважаєте мене Дон Кіхотом, - насуплюється.
- Не ображайтеся, - знизую плечима, - але схоже на те.
- Як знати… Як знати… - тисне мені на прощання руку і холодно, і приязно водночас.
У першому з трьох моїх сновидінь Богдан Романович явився в старій військовій пілотці, яку носив за життя, наражаючись на кпини. Вказав на коло вогню – звідти викотилася вогненна куля, довкруг якої рушили великі й дрібні твердині, крилаті й безкрилі істоти, обабіч спалахували сонця, а над кулею – пустка: ні на міліметр нічого вищого від неї. Миттєво утворювалися ідеальні поверхні, стишувалися хвилі, що перед тим здіймалися надто високо. Складалося враження: куля пильнує, щоб у всьому, що рухається, дихає і змінюється, не псувалася філігранна точність. А потім куля знову стала часткою рідного кола… і згасила коло, з неймовірною точністю випередивши дзвін будильника на моєму столі…
- Тут така справа, Богдане Івановичу, - наблизився до мого вуха начальник відділу культури після наради, - скаржиться на вас постійний відвідувач музею, той, ваш тезко. Три рази, каже, не застав на робочому місці. Показував блокнот, де занотовано: субота – чотири, неділя – шість, понеділок – п’ять хвилин очікування… Одне слово – дурня, бо в завідувача, як у тій приказці: одна татара в три шеренги шикуйсь! А все ж… якось владнайте справу.
- Знову спізнюєтеся! – ловлю докір Богдана Романовича, повернувшись від начальника в музей. Заледве стримуюся від різкої відповіді і , опанувавши емоціями, запитую.
- Чого вам?
Простягує журнал.
- На сімнадцятій сторінці відгук про мою книгу, гарний, професійний. Взяв у розповсюджувача почитати і гадаю, чи не придбати – коштує дві гривні п’ятдесят копійок.
Погортавши сторінки, усвідомлюю, що вартість цього об’ємного ілюстрованого журналу не менше двадцяти гривень, а для початку приваблюють покупців…
- Не мучтеся, - видихую, - куплю журнал для музею: будете користуватися.
- За свої? – округлює очі.
- Так.
- Марнотратство!
В наступному сні Богдан Романович вийшов назустріч під громовиці. В руках – клапоть ширми, за спиною – темінь і вигуки натовпу: розіпни! Розіпни!
- Йдемо в лоно темені, кличе, - усі мусять наосліп знайти свій хрест. Зряче дано єдиному – Месії… Дослухайтеся до Нього. Усім потрібно, образившись, полюбити ближнього, адже хтозна, чий тягар важчий…
Прокидаюся і в пам’яті зринає наша остання зустріч. Тоді постійний відвідувач зайшов попрощатися.
- Я невдовзі помру. Знаю це як лікар зі стажем. Якихось три дні, і в обідню пору – прощавай життя!
- Отакої! – зводжуся на ноги, - хіба можна в деталях передбачити власну смерть?
- Не боюся смерті, - продовжує монотонно, - вона – закономірність.
Після тривалої паузи стишена фраза.
- Син не запросив мене на своє весілля, там, бачте, зберуться гості елітного кола.
Тихо зітхаю у відповідь. Думається: хтозна, чий тягар важчий…
- Дайте слово, - просить, прямуючи до дверей, що навідаєтеся на мою могилу, хоча б для того, щоб помовчати, і обов’язково покладіть на могильну плиту тюльпан.
Знічений до краю, зронюю.
- Обіцяю.
Богдана Романовича не стало через три дні. Впав біля рідного дому в обійми полудня та смерті, чий прихід вирахував з тією ж… філігранною точністю…
Третього сну я добре не пам’ятав. Все в ньому миналося, наче в тумані. Сильний вітер, перехрестя доріг, високі дерева, знайома постать покійного, голуб у піднебессі… На відміну від попередніх снів ніякого смислового зв’язку. Завинив перед покійним, не дотримавши обіцянки, - міркувалося. Тому й навідується три ночі…
Гожої днини поспішаю зі школи, щоб мати час помовчати, або ж все-таки сказати Богданові Романовичу щось вагоме серцем… відкинувши призму, через яку дивлюся на світ. Ой! – спохопився, - забув в учительській приготований тюльпан. Повертаюся. Втрачено десяток хвилин. Тепер уже два кілометри галопом. Як на зло, в обличчя сильний вітер, тополі ліворуч вигинаються, мов гімнастки, тюльпан за пазухою притиснувся до серця… Хутчіше б до перехрестя доріг, щоб не прошмигнув автобус. Ривок, ще ривок – ні, не наздогнати втраченого часу! А ось воно, перехрестя! Наступної миті завмираю: з перехрестя – страшний гуркіт! Наблизившись, бачу: з кузова лісовоза, що відкрився на ходу, ринули величезні колоди. Найбільше їх на тому місці, де завше очікую автобус. Вгамовую хвилювання, полегшено зітхаю. Перехрестившись, зводжу очі до неба – високо наді мною, окресливши круг, зливається з піднебессям голуб.
2012р.
• Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Дивитись першу версію.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію