ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юрій Гундарєв
2024.11.16 09:39
Той, хто танцює бариню,
поверни нам загиблих,
щоб з посмішками безхмарними
піднялися з могили,
щоб наша земля свята
очистилася від мін,
а знищені міста
повстали з руїн,

Віктор Кучерук
2024.11.16 05:48
Зненацька гавкнула собака,
Зробивши злякано підскок, -
І подалася з переляку
В свій облюбований куток.
Завила втомлена сирена
І винувато, й голосніш,
І смерті страх вселився в мене
Та краяв серце, наче ніж.

Микола Дудар
2024.11.15 22:56
Поміж негоди, поміж невзгод
Поміж свого і чужого
Кожне життя — це лиш епізод
В Книзі Буття Неземного

Поміж замовин, поміж бажань
Поміж данини за спрощу
Кожне життя — аванс без питань

Микола Соболь
2024.11.15 17:30
«Па хахлам! Агонь!» – 
А далі що? Тут пів години лету.
Ця ніч комусь остання на землі.
Переплелись бездушна лють ракети
та вбивча бездуховність москалів.
А з ким Господь? Наразі невідомо.
Щоб не було, тримати, друже, стрій.
Ті нелюди порушили свідо

Ігор Шоха
2024.11.15 14:51
Росіє малохольна,– ух ти! Де ти?
Куди ти лізеш – у... чи на..? Межа
між нами є, але на жаль
ти хочеш на... бо ми, таки, планета
в якій і на якій ти нам чужа..

Ой, ненажера! Як її розперло
і як іще витримує земля

Володимир Каразуб
2024.11.15 14:46
Покинь обладунки свої в кімнаті з товстої романіки,
Свою недолугу, видовжену тінь спускаючись долу
У внутрішній дворик з колодязем,
замок порослий травою між кам'яною бруківкою, покинь
Куртуазний апостроф розкішних жіночих грудей
І готичне небо,

Іван Потьомкін
2024.11.15 11:40
Юдейська непорочна Діво,
Даруй, що руки опускаю в розпачі безсило,
Бо неспроможен відтворить належно
Твоє замилування світом...
...То був печальний і прощальний погляд
Бо ж до пуття ти ще не знала,
Чи Ерец- Їсраель побачиш знову.
“Елі, Елі

Віктор Кучерук
2024.11.15 07:33
Жбурляю камінь, як гранату,
В той бік, де взявся жаром схід, –
Чиню сусідові відплату
За покалічений мій рід.
Прокльони шлю і тичу дулі
У бік того, хто дотепер
Живе безрадісно минулим
І в кім інстинкт тварин не вмер.

Микола Соболь
2024.11.15 07:03
Зимові сни рум’янцем на щоці.
Їх не лякає втомлена завія.
Метелиця під вікнами засіє
і ти заснеш із книгою в руці.
Борвій завиє під твоїм вікном,
гілки зашкряботять посеред ночі,
але безсилі духи поторочі
перед зимовим, найсолодшим сном.

Микола Дудар
2024.11.15 06:51
Умовно кажучи — капець
Теплу жовтневому… теплу
Он навіть вибіг вітерець
В похилу змочену хулу…
Ще тільки бавився теплом
Учора з дітьми залюбки,
Тепер не вітер, вітролом
Не вистачає коцюби…

Світлана Пирогова
2024.11.14 20:30
Небеса дриготіли - прорив залізяччям,
Яке несамовито мчалось до когось.
Враз вдалині вибухало зовсім незряче,
У полі голім, чи десь за сивим рогом.
А часто летіло оскаженіло-бридко
І падало, - розриваючи будинки.
Лилися сльози дощами по мідних ринва

Євген Федчук
2024.11.14 16:17
У теремі і тихо, й прохолодно.
Промінчик сонця біга по стіні,
Крізь дірку пробиваючись в вікні,
Що наглухо завішене сьогодні.
Аби ніщо завадить не змогло
Йому прийняти рішення важливе.
Душа його то закипа від гніву,
У пустоту вихлюпуючи зло,

Юрко Бужанин
2024.11.14 15:18
О Небожителько, зійди в мої обійми!
Богине, на мої молитви відгукнися!
Ти б знала, люба, як набридло бути сильним,
Як серце рветься твоїй волі підкоритись.

Блаженством є відчуть твої, кохана, руки
У себе на долонях і кожен пальчик твій
Зацілувати

Микола Дудар
2024.11.14 08:57
До моря я не встиг. Ріки оминав.
І пристало горе. Себе пізнавав…
Тиха заводь поруч — тема для казок…
У відлунні «небож» чути слово «Бог».
Скільки треба «того», щоб «проснувся» світ?
Знов не та дорога… знову абеліт…

Абеліт - вибухова суміш

Віктор Кучерук
2024.11.14 05:09
Уже сказати, певно, треба,
Що, свій прискорюючи плин,
Я так наблизився до неба,
Що чую шурхоти хмарин.
Зневіра, туга і розпука
Мене терзають без пуття, –
Не можу вирватися з муки
Свого стражденного життя.

Сонце Місяць
2024.11.13 21:10
моя ненависть тиха & беззбройна
сезон осінній час реприз
еринії збирають вогкий хмиз
іржавіє усе зелене щойно

жнива на заході на сході форс мажор
неконвенційні офензиви
підносить свій ліхтар осяйний діва
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Джура Заморочник
2024.09.28

Фоміч Валерій Андрійович Пожежник
2024.09.25






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Світлана Костюк (2013) / Вірші

 Про натхнення
Розхристана і дика, як сова,
Спиває ніч мінорні схлипи вулиць.
У зав`язь мрій вплітаються слова,
Де ще живе мій неземний прибулець.
Люблю цей час. І тишу. Й самоту.
Із чаші неба пити трунок дива...
І відчувати простір, висоту,
І вірити, що пишеш - знать, щаслива...
І наближати космос до трави,
Аби душа ширяла поза часом,
Шепочучи високі молитви
У парі із окриленим Пегасом...
Так легко, добре. Завше б так було...
Виповідати марно. Відчуваю...
Натхнення біле ангельське крило
Відносить Душу...А куди...
Не знаю...

2013




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-07-10 11:27:15
Переглядів сторінки твору 17627
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.272 / 5.86)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.290 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.781
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Поезія Романтизму і Сентименталізму
Метафізична поезія
Поезія фентезі
Автор востаннє на сайті 2016.07.13 19:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:38:00 ]
Добре. Зріло і пір*їнно водночас. У кращих традиціях національної класики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:55:57 ]
Ваша похвала окрилює і піднімає рівень відповідальності за кожне написане слово.Дякую щиро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:39:13 ]
PS. Поставив би високу оцінку, так просите ж "не оцінювати" цифрами слова... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:49:35 ]
Дякую щиро- прещиро...Колись був період( що гріха таїти), коли хотілося, щоб РМ оцінила...Перегоріла, переосмислила...Вирішила, що щирий коментар важить більше просто цифри...Оцінка від Вас - велика спокуса. Ледве втримуюся. Ще раз дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:46:55 ]
Не знаю як коли, а нинька те крило занесло Вас до вдячних захоплених читачів - і нема на то ради. Молодчина.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:52:21 ]
А я вже думала, що моя творчість почала розчаровувати Вас, Ярославе. Давненько заглядали на мої сторінки. Зачекалася дружніх порад. Дякую щиро.Радію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2013-07-10 11:50:28 ]
Що не вірш, то поезія - справжня, щира. Натхнення Вам радувати читачів своїм творчим словом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 11:54:01 ]
Олександре! Щиро радію Вашому поверненню на ПМ.Спасибі за теплі слова.Навзаєм!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-10 13:05:17 ]
Світланко, дуже майстерно!
І неймовірно щиро!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 15:28:34 ]
Дякую, Лесенько. Втішена.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-10 14:30:19 ]
"Від космосу до трави"... Яке ж воно гарне і зворушливе Ваше, Світланко, натxнення! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 15:29:18 ]
А який зворушливий коментар! Дякую)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 14:46:26 ]
Певно, на Умань спочатку, Свєт... А потім і далі...
Пегас знає куди. Сподобалося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 15:31:42 ]
Так і бути, довірюся на цей раз Пегасові. Може, не розіб*є, не зблудить. Дякую, генерале.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 15:32:37 ]
Пардон, Генерал з великої (знову Полковник насварить:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кисельов (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-10 16:41:27 ]
Класична українська часопросторова філософська лірика. Взірець творчої зрілости авторки. Щиро дякую, пані Світлано!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 19:25:51 ]
Щиро дякую і Вам, Юрію.Так написалося, як відчувалося...Така вона, жіноча філософія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нінель Новікова (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 18:15:50 ]
"...Спиває ніч мінорні схлипи вулиць..." Отримую справжню насолоду від таких Ваших поетичних знахідок! Щиро дякую! Будьте щасливі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 19:23:49 ]
І Вам безмежно вдячна, Нінель)))Навзаєм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2013-07-10 19:39:19 ]
Натхнення біле ангельське крило
Відносить Душу...А куди...
Не знаю...

Значить, натхнення знає "куди", і йому треба довіряти і довірятися!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 19:44:40 ]
А з ним не дуже й повоюєш, Ксеню...Сама розумієш...Дякую)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 20:30:49 ]
Натхнення біле ангельське крило
Відносить Душу...А куди...
Не знаю... - з н а й о м е . . . )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 21:14:34 ]
Дякую щиро. Це добре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослав Артимович (Л.П./М.К.) [ 2013-07-10 22:22:56 ]
Ангельський вірш... Зачаровує...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 00:13:10 ]
Дякую, Мирославе! Це приємно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Мазур (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 23:29:14 ]
"І вірити, що пишеш - знать, щаслива..." - такий девіз сучасної поетеси...
Будемо вірити!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 00:13:56 ]
Звичайно, будемо, Наталочко.Дякую)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2013-07-10 23:58:13 ]
Світлано, просто божествено написано, на одному подиху, справді муза водила Вашим пером, навіть збіги приголосних - два в одному рядку: У зав"яЗЬМРіЙВПЛітаються слова сприймаються природно. ЩО то, коли домінують свіжі образи, думки, вся ця технічна юринда не помічається. Зараз читаю Вінграновського є збіги приголосних по два в одному рядку, купа дієслівних рим, але їх помічаєш уже тільки завдяки професійному рефлексу. Так і у Вас, воно непомітно, наближаєтесь до класиків.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 00:19:35 ]
Дякую, приємно чути таке від редактора. Аж знітилась. Написала поезію цю сьогодні, справді на одному подиху, вперше не звернула уваги на приголосні.Вони мені не псували гармонії і тоді, коли вголос перечитала( бо я завжди так роблю)...Дивина. І справді ангельське було натхнення...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Надія Таршин (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-11 08:33:25 ]
Прочитала і на душі блаженство від краси і справжньості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:04:02 ]
Щедра і добра Ваша душа, Надіє...Дякую щиро)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 08:34:16 ]
"І вірити, що пишеш - знать, щаслива..."
"Знать" - русизм...

"У парі із окриленим Пегасом..." Як відомо,Пегас крилатий...А якшо крилатий Пегас і ще й окрилений - надмірне навантаження на коня! Чи витримає він, Світлано?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 20:25:02 ]
Мати крила і бути окриленим - різні речі, Сергію.
"Знать"- розмовна форма, у нас так кажуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 20:25:48 ]
Витримає, бо він окрилений:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 09:14:36 ]
А це тому, що збіги - збігам - рознь, як кажуть північні сусіди, отже вжито такі приголосні, які легко прочитуються разом і тому перестають, по суті, бути збігами.
Окрилений Пегас, як на мене - навпаки додає свіжості й оригінальності прочитання цього образу.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:09:29 ]
Ви мене зрозуміли, Ярославе. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 10:14:12 ]
Пегас не може бути неокриленим!Він так окрилився, що у нього й справді крила виросли. Тож це своєрідна пересторога нам,віршувальникам, аби надто не окрилювалися, бо справжні крила виростуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:12:26 ]
Не переживайте, Сергійку, не "зазвізджуся"...Коли зустріну - упізнаю, привітаюсь ще й посміхнуся :):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інна Ковальчук (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 10:18:54 ]
.А куди...
Не знаю...
Неймовірно гарний вірш!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:13:27 ]
Дякую за розуміння та жіночу солідарність, Інно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анрі Бой (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-11 15:09:19 ]
Яке збуджуюче одкровення...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:14:43 ]
Та це не откровення, Анрі...Це стан душі, окриленої натхненням. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 17:52:03 ]
Відчувається - на одному подиху!
Щодо Пегаса, то чого ж - і він може бути окриленим в переносному значенні, нмд) Може, його поетка яка надихнула...
А от сова... чому вона розхристана і дика?
Може, над образом ночі (чи то сови) ще варто подумати... Перевівши подих) Можливо, я помиляюсь, тоді вибачте, Світлано.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:20:34 ]
Дякую, що відчули, Любо...З Пегасом так і є...Він, як і душа поета, буває окриленим (не лише наявністю крил...)А ніч, залежно від настрою ЛГ, може бути і таємничою, і ніжною, і розхристаною(як душа)...Про дику (ніч і сову) подібні асоціації...
...На рівні відчуттів, асоціацій...У поезії, думаю, можна...Тримаймося)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:25:46 ]
Але факт залишається фактом: якщо Пегас не окрилений,то це означає,що він вже Не Пегас, а просто коняка! Ой чий- то кінь стоїть? Чи то кінь? Кінь!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:35:41 ]
Окрилений, Сергійку, то як закоханий (у мрію, поезію, жінку...)А хто про просто тягне плуга - коняка...:)Хочете спілкуватися далі?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:38:45 ]
Так, Світлано,коли ми з вами окрилені, то коло нас -
Пегас... Коли не окрилені - Пегаса поблизу немає...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:44:11 ]
Ми поруч не буваємо окрилені:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:28:57 ]
Пегас не може бути не окриленим, це так, пане Гупало, але про його окриленість уперше ориганільно і неповторно сказала Світлана Костюк. І якщо Ви в цьому вірші не помітили нічого позитивного, то годуєте лише свою пиху надмірну і зарозумілість, а не прагнете допомогти поетесі. Боїтеся, щоб хтось краще за Вас не написав? А я, наприклад, цьому радію і вчуся тоді, як хто краще за мене напише


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:38:02 ]
Не переймайтеся, Ярославе. То мій земляк дуже хоче зі мною поспілкуватися. Йому не подобається, коли мене хвалять. Бо похвала може зіпсувати поета:):):) Дякую за підтримку!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:29:42 ]
Оригінально, перепрошую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роксолана Вірлан (Л.П./М.К.) [ 2013-07-11 19:34:22 ]
Тому що Пегас буває зі складеними і опущеними крилами, - а буває окриленим! - тому цей образ СИЛьНИЙ!!!!!!
Світлано, вражають рядки, -як і завжди. Натхнення Вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:40:26 ]
І я так вважаю, Роксолано. Це треба відчути...Дякую. Не завжди почуваєшся окриленим...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:42:45 ]
Роксолано, коли Пегас опускає крила, він все одно - окрилений. Пегас - міфічний кінь, а не птиця: наприклад, горобчик, індик,півень...В основі Пегаса - окриленість, в основі горобчика - "цвірінь", в основі півня - "кукуріку", в основі індика - те, що мені нещодавно приписував Я. Чорногуз...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роксолана Вірлан (Л.П./М.К.) [ 2013-07-11 19:47:19 ]
Окриленість, Сергію - то ознака розгорнутих крил, що виявляє певні настрої: радість, щастя, рух, любов.
Опищені крила це не ОКРИЛЕНІСТь - це тільки наявність крил, але це ще не емоційні виплески. Опущені крила - це сум, безнадія і так далі:)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:48:39 ]
Коли опускає - то вже не окрилений, даруйте:):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роксолана Вірлан (Л.П./М.К.) [ 2013-07-11 19:48:53 ]
але це ще не емоційні виплески енергій, що спонукають до нетхнення, Опущені крила - це сум, безнадія і так далі:)
( вибачте, бо випустила кавалок тексту:)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:59:49 ]
)))!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:11:20 ]
Мені, ображеному, приємно чути Ваші, Роксолано, думки,бачити, що нарешті в коментарях з'явилася жінка з нетрафаретним мисленням.Одначе коли, за вашою логікою, в Пегаса опущені крила, а значить - віршотворець оточений сумом-безнадією, Пегас і тоді окрилений. Адже багато поетів творили найкращі твори саме в стані меланхолії-суму-безнадії. Творили не СУПРОТИ, а ЗАВДЯКИ! Значить, Пегас окрилений завжди! Якщо ж звульгаризувати легенди і міфи про Пегаса, то його можна поставити поряд з горобцем, півнем та індиком.Тоді дійсно: Пегас буде з крилами, але не завжди буде окриленим,все залежатиме від бажання того чи іншого поета(поетки).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:29:13 ]
Повечеряли і повернулися, Сергію? Щось мучить? Це моя сторінка, а не Роксоланина. І Пегас мій. Вгамуйтеся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 23:17:05 ]

Словник української мови
Академічний тлумачний словник (1970—1980)
в означеннях
Тлумачення, значення слова «окрилений»:

ОКРИЛЕНИЙ, а, е.

1. Дієпр. пас. мин. ч. до окрилити. Окрилений успіхом, виходив Микола з клубу (Володимир Гжицький, Вел. надії, 1963, 121); Окрилені високими ідеями епохи, радянські шевченкознавці своїми працям;и збагачують духовну культуру будівників комунізму (Радянське літературознавство, 5, 1964, 73); В той день на базі злітали й сідали важкі окрилені сигари літаків, повільно обертались.. антени радарів (Вадим Собко, Срібний корабель, 1961, 41).

2. у знач. прикм. Сповнений натхнення, душевного піднесення: натхненний. Ішов [Івоніка] справді окриленим кроком (Ольга Кобилянська, II, 1956, 97); Окрилене слово Івана Франка супроводжує нас у ратних подвигах і в праці (Олександр Корнійчук, Разом із життям, 1950, 65).

Словник української мови: в 11 томах. — Том 5, 1974. — Стор. 679.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:35:48 ]
Ой Ярославе,Вас повело ! Звідки і Вас стільки зла? А хто сказав, що я нічого позитивного не помітив у вірші Світлани? Світлано, прошу :заспокойте Ярослава, він бабою базарною стає. Жаль...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 20:33:45 ]
Радила б Вам, Сергію, заспокоїтися. Мій Пегас - мені видніше, чи окрилений він, чи ні. Бо не буду з Вами кави пити в Луцьку . Можна обходитись без образ взаємних.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:45:07 ]
Я вже, Світлано, йду. КОМЕНТАРІ МОЇ МОЖЕТЕ ВИДАЛИТИ, КАВИ ЗІ МНОЮ - МОЖЕТЕ НЕ ПИТИ... Нічого ж не трапилося....Чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:46:53 ]
І не ображайте, Сергію, інших чоловіків у присутності жінок, будь ласка. Ярослав заступився за жінку- поетесу. Ви ж у нас на ПМ маєте відповідний імідж, Вами створений.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:48:39 ]
І чим же я ображаю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:51:52 ]
Перечитайте свої попередні коментарі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:50:35 ]
Звичайно, нічого. Просто чийсь неокрилений Пегас пробігся по моїй сторіночці.Не видалю, лишу напам*ять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 19:59:45 ]
Видаляти - не видаляти коментарі? Як хочете... Я йду вже, і собі поображаюся! ((:


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-12 09:48:36 ]
Cвітлано, все одно ж Ви коментарі мої видаляєте! Залишаєте тільки те, що Вам підходить?Мені такий варіант не подобається.Вчора Ви запитали: "А що - хіба можна писати і не мислити?" Я навів приклад із пародії Ярослава Чорногуза:"Тепер переварюю радо насито –
Вечеря ГАЗАМИ віршів кімната." Дописавши: "Естетика? О Боже!" Це приклад, коли віршотворець пише неусвідомлено, не думаючи! Це була відповідь на Ваше запитання.
Чому видалено коментар?
Він - не коректний?
А коментарі Ярослава Чорногуза, в яким мене він звинувачує у негативному ставлення до земляків,коректні? (Чорногуз - друга людина у моєму житті, що звинуватила мене у заздрості. І це при тому, що Я.Чорногуз ніколи мене не бачив,зовсім мене не знає.Хоча насправді - я завжди дякую Богові, що він мене позбавив цієї негативної риси!). Виходить, що Ви погоджуєтеся з паном Чорногузом...А для чого, Світлано, писати в коментарях про те, що я Вам зізнавався у приватній розмові? Вам не можна довіряти? Мабуть, що так... Жаль... Щодо коментування Ваших віршів моєю особою - немає проблем:
а) можете мені сказати, і я не буду коментувати;
б) можна мене заблокувати, і я не зможу коментувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-16 20:25:54 ]
Не зовсім коректно писати про інших авторів на моїх сторінках,Сергію. Я не амбітна, на жодні так звані "заздрощі" не реагую. А копіювати у коментарях особисте повідомлення - це краще? Як вважаєте за потрібне, Сергію(це відносно віри).Коментуйте по суті.Не блокуватиму. Майте таку можливість.Удачі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-16 21:55:00 ]
"Не зовсім коректно писати про інших авторів на моїх сторінках,Сергію".
А якщо пише Ярослав Чорногуз - то це коректно? Втім, я Вас зрозумів! Не вчора народився ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-16 22:02:51 ]
Це всіх стосується. Шкода, що Ви знову зрозуміли все не так.Відносини не треба виясняти у коментарях, а вірші аналізувати. Для іншого є багато інших можливостей.Я не думаю, що Ви до мене відноситеся "предвзято" і зовсім не серджуся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Катерина Ільїна (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-11 20:53:48 ]
Чуттєво! Тільки... може я помиляюся, але читаючи, наче помітила алітерацію. Наче вірш передає мелодію дощу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 20:57:38 ]
В ту ніч і справді вулиці схлипували дощем , Катю...Ви відчули. Дякую за відгук і візит.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Катерина Ільїна (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-11 20:59:56 ]
Чуттєво! Тільки... може я помиляюся, але читаючи, наче помітила алітерацію. Наче вірш передає мелодію дощу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:31:50 ]
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:30:05 ]
Я, пане Гупало, із козацького роду, і над усе люблю правду, волю і справедливість, а ще, як поет, точність слова. І те, що Ви називаєте злом у мені, є справедливе обурення з приводу того, що прочитавши такий чудесний вірш, Ви не спромоглися знайти в ньому нічого ТАЛАНОВИТОГО і доброго, про що НЕСПРОСТОВНО свідчать усі Ваші коментарі, там є тільки повчання типу "Пегас із опущеними крильми - теж окрилений"!, що свідчать про рівень Вашого інтелекту. Вам Роксолана Вірлан дала на це чітку відповідь. Ви боїтеся признатися самому собі, що Вас жаба заздрості давить, що інші талановито пишуть Ваші земляки, тому Ви кидаєте свою ложку дьогтю в їхню бочку меду.
Хоч би справді який недолік помітили, то я б, може, погодився. А то ж нема до чого присікатися.
Не завжди земляцтво робить людей спільниками, а спільність душ і почувань. Видатний поет і земляк Світлани Костюк Ігор Павлюк зовсім інакше оцінив цей вірш і Богу дякувати. А Вам, пане Сергію, хай буде хоч трохи соромно.
Вибачте, Світлано, нагупали Вас тут трохи, то я окрилене своє чорногузівське крило підставив...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:44:18 ]
О, Ярослав Чорногуз - козацького роду! Я - теж козацького роду! Ну і шо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:45:57 ]
А це,нешановний Ярославе, бруд: "...що свідчать про рівень Вашого інтелекту. ... Ви боїтеся признатися самому собі, що Вас жаба заздрості давить, що інші талановито пишуть Ваші земляки, тому Ви кидаєте свою ложку дьогтю в їхню бочку меду." За це можете і відповідати!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:48:42 ]
Сергію, вгамуйтеся врешті. Ви сказали свою думку, я її почула. Своєї міняти не буду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:39:19 ]
:):):)Дякую. Я не переймаюся. Пан Сергій так розважатися любить(сам зізнавався ). Це йому приносить задоволення, а от чи окриленість???...
У мене різне натхнення буває. Попередній вірш "Чого ж це я плачу"...писала без окриленості душі, хоч і з натхненням...Воно у мене різне буває.І мій Пегас не завжди одинаковий. Інколи злий, роздратований, інколи окрилений. На рівні відчуттів...пропускаю вірші крізь душу і слова того міняти не буду.Дякую за розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 22:51:02 ]
Дякую, Світлано, за розуміння.Ще раз повторюю:можете мої коментарі видалити.Успіхів! Я не намагаюся Вам щось довести, але й не розважався сьогодні. Просто - висловив мою думку. Робити висновки Вам! Можете прислухатися до єлейності та сюсюкання Ярослава Чорногуза, а можете залишатися тверезою поеткою, котра не тільки пише, а й мислить. .До речі, я його творів не зачіпаю...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 23:20:35 ]
"Окриленість"- як душевне піднесення...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 23:08:22 ]
2. у знач. прикм. Сповнений натхнення, душевного піднесення: натхненний. Ішов [Івоніка] справді окриленим кроком (Ольга Кобилянська, II, 1956, 97); Окрилене слово Івана Франка супроводжує нас у ратних подвигах...
Це скопіювала зі словника для Вас, Сергію. Я вжила слово у значенні піднесення душевного. А вірші пишуться не лише у хвилини піднесення...Вловіть різницю. Не можна так вперто нав*язувати свою думку. Бо моя з Вашою тут не збігається. А можна писати і не мислити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 23:19:12 ]
На добраніч!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-11 23:31:05 ]
Окриленості!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-07-16 22:02:47 ]
Не переймайтеся! Я докладу максимум зусиль,аби моїх коментарів на Ваших сторінках не було.
ЦЕ ОСТАННІЙ МІЙ КОМЕНТАР під Вашими творами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-07-16 22:07:33 ]
Щкода. Я не переймаюся. Потребую дійсно коментарів, а не дискусій різних авторів між собою на моїх сторінках(і не на тему віршів). Як вважаєте за потрібне, Сергію. Сподіваюсь, що не образила Вас.Удачі і натхнення! Щиро.