ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.11.15 22:56
Поміж негоди, поміж невзгод
Поміж свого і чужого
Кожне життя — це лиш епізод
В Книзі Буття Неземного

Поміж замовин, поміж бажань
Поміж данини за спрощу
Кожне життя — аванс без питань

Микола Соболь
2024.11.15 17:30
«Па хахлам! Агонь!» – 
А далі що? Тут пів години лету.
Ця ніч комусь остання на землі.
Переплелись бездушна лють ракети
та вбивча бездуховність москалів.
А з ким Господь? Наразі невідомо.
Щоб не було, тримати, друже, стрій.
Ті нелюди порушили свідо

Ігор Шоха
2024.11.15 14:51
Росіє малохольна,– ух ти! Де ти?
Куди ти лізеш – у... чи на..? Межа
між нами є, але на жаль
ти хочеш на... бо ми, таки, планета
в якій і на якій ти нам чужа..

Ой, ненажера! Як її розперло
і як іще витримує земля

Володимир Каразуб
2024.11.15 14:46
Покинь обладунки свої в кімнаті з товстої романіки,
Свою недолугу, видовжену тінь спускаючись долу
У внутрішній дворик з колодязем,
замок порослий травою між кам'яною бруківкою, покинь
Куртуазний апостроф розкішних жіночих грудей
І готичне небо,

Іван Потьомкін
2024.11.15 11:40
Юдейська непорочна Діво,
Даруй, що руки опускаю в розпачі безсило,
Бо неспроможен відтворить належно
Твоє замилування світом...
...То був печальний і прощальний погляд
Бо ж до пуття ти ще не знала,
Чи Ерец- Їсраель побачиш знову.
“Елі, Елі

Віктор Кучерук
2024.11.15 07:33
Жбурляю камінь, як гранату,
В той бік, де взявся жаром схід, –
Чиню сусідові відплату
За покалічений мій рід.
Прокльони шлю і тичу дулі
У бік того, хто дотепер
Живе безрадісно минулим
І в кім інстинкт тварин не вмер.

Микола Соболь
2024.11.15 07:03
Зимові сни рум’янцем на щоці.
Їх не лякає втомлена завія.
Метелиця під вікнами засіє
і ти заснеш із книгою в руці.
Борвій завиє під твоїм вікном,
гілки зашкряботять посеред ночі,
але безсилі духи поторочі
перед зимовим, найсолодшим сном.

Микола Дудар
2024.11.15 06:51
Умовно кажучи — капець
Теплу жовтневому… теплу
Он навіть вибіг вітерець
В похилу змочену хулу…
Ще тільки бавився теплом
Учора з дітьми залюбки,
Тепер не вітер, вітролом
Не вистачає коцюби…

Світлана Пирогова
2024.11.14 20:30
Небеса дриготіли - прорив залізяччям,
Яке несамовито мчалось до когось.
Враз вдалині вибухало зовсім незряче,
У полі голім, чи десь за сивим рогом.
А часто летіло оскаженіло-бридко
І падало, - розриваючи будинки.
Лилися сльози дощами по мідних ринва

Євген Федчук
2024.11.14 16:17
У теремі і тихо, й прохолодно.
Промінчик сонця біга по стіні,
Крізь дірку пробиваючись в вікні,
Що наглухо завішене сьогодні.
Аби ніщо завадить не змогло
Йому прийняти рішення важливе.
Душа його то закипа від гніву,
У пустоту вихлюпуючи зло,

Юрко Бужанин
2024.11.14 15:18
О Небожителько, зійди в мої обійми!
Богине, на мої молитви відгукнися!
Ти б знала, люба, як набридло бути сильним,
Як серце рветься твоїй волі підкоритись.

Блаженством є відчуть твої, кохана, руки
У себе на долонях і кожен пальчик твій
Зацілувати

Микола Дудар
2024.11.14 08:57
До моря я не встиг. Ріки оминав.
І пристало горе. Себе пізнавав…
Тиха заводь поруч — тема для казок…
У відлунні «небож» чути слово «Бог».
Скільки треба «того», щоб «проснувся» світ?
Знов не та дорога… знову абеліт…

Абеліт - вибухова суміш

Віктор Кучерук
2024.11.14 05:09
Уже сказати, певно, треба,
Що, свій прискорюючи плин,
Я так наблизився до неба,
Що чую шурхоти хмарин.
Зневіра, туга і розпука
Мене терзають без пуття, –
Не можу вирватися з муки
Свого стражденного життя.

Сонце Місяць
2024.11.13 21:10
моя ненависть тиха & беззбройна
сезон осінній час реприз
еринії збирають вогкий хмиз
іржавіє усе зелене щойно

жнива на заході на сході форс мажор
неконвенційні офензиви
підносить свій ліхтар осяйний діва

Борис Костиря
2024.11.13 19:29
Дерева облисіли, і крізь них
Ми бачим сутність світу первозданну.
І крізь туман у муках неземних
Народжується істина, як панна.

Удалині палахкотять вогні
Домівок в тиші чистім узбережжі.
Так прагнення щоденні та земні

Іван Потьомкін
2024.11.13 16:30
Лиця українські в юдеїв...
Юдейські лиця в українців...
Неважко тут і заблудиться.
Часом питаєш: «З ким і де я?»
Не заблуджусь.
Дороговказом узяв собі
Одне-єдине:
Шукать не мову і не расу,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Традиції «Поетичних Майстерень»

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Погляди на життя «Поетичних Майстерень»


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Контекст Погляди на життя «Поетичних Майстерень»
Дата публікації 2008-01-12 14:17:19
Переглядів сторінки твору 34456
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.780
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-14 10:19:58 ]
Одна із поширених відповідей адміністрації щодо авторських проблем:
"... Зі своєї сторінки ви можете видаляти не корисні, як на вашу думку, коментарі.
Навіть більше того, ви просто зобов'язані слідкувати за порядком на ваших сторінках.
Якщо є проблемні коментарі (які знаходяться в допустимих межах коректності висловлювань) на інших сторінках, то ви можете публічно обговорити проблеми з ними пов'язані на відповідних сторінках - із редакцією, адміністрацією, іншими авторами - наприклад, на одній із зазначених на
http://www.maysterni.com/publication.php?id=17280

Коментарі, які містять прямі образи автоматично повинні видалятися власниками сторінок, або адміністрацією, якщо існує відповідне звернення.
Що пан Ростислав (адмін), а деколи і я, періодично робимо.

Щодо ЕПН ( http://www.maysterni.com/user.php?id=177 )- там теж багато чого видаляється, але формально у "Відкритому Античемпіонаті "Майстерень" ЕПНи висловлюють своє захоплення певними творами, - що адміністрація повинна у такому випадку робити? Дискутуйте з ними. Звинувачуйте у некоректності і необ'єктивності, у аналітичній неадекватності - це буде приводом для можливого видалення тих чи інших публікацій від ЕПН.
Як на мене - такий шлях вирішення проблем був би найбільш ефективним..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-07 11:59:54 ]
Щодо коментування
Як на мене, автор має право на погляди в усі сторони. Власне, як і читач.
Але чи можемо ми, читачі, диктувати авторові, що писати? Інколи наші коментарі носять характер таких порад.

У нашому колі - авторів, напевно найдоцільніше ефективно витрачати свій час, і коментувати близькі для себе на даний момент теми.
Тобто я би радив шановним критикам бути трохи егоїстами - шукаючи для себе вигоди, звертати увагу не на ідеї, ідеологію, а на художню сторону, на ті чи інші прийоми, вирішення.

Якщо нас цікавлять практичні деталі, альтернативне бачення їх вирішення - то є зміст у коментуванні, а якщо не йдеться про якусь вигоду для нас, то у чому сенс коментування?

З іншого боку навряд чи доцільно підходити до кожного авторського творіння із найвищими вимогами. Тобто є й ескізи, є завершені чи не завершені картини - і то, й інше має свою цінність.
І, головне, автор публікує на "Майстернях" свої твори не стільки для нас, читачів "Майстерень", скільки для самого себе. Автор формує свою бібліотеку, додає, віднімає - це його творча Майстерня.

Тобто завжди буде актуальним такий образ - Операційний стіл перед нашими, глядацькими, очима - за склом монітора, але наскільки ми можемо і повинні втручатися у ті процеси?

• Захист від "спаму". 18.11.08. Задіяне чергове "покращення".
Програмно втілено право автора на відсутність неприємного для себе читача.
Тобто, "мізантропи" зможуть звільнити себе від будь-якої читацької активності, а дехто просто від декого - тимчасово, чи надовго.
Для цього потрібно вказати того чи іншого користувача на своїй сторінці "Змінити дані".
Щастя, утім, не буде повним, бо редактори таки зможуть проходити крізь заборони. Але і з цим, думаю, можна щось вдіяти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 11:36:06 ]
Володимире, я повторю своє запитання, яке Ви імовірно не помітили на сторінці Елі Форманюк. Упевнена, відповідь на нього цікавить не лише мене:

Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 21:26:30 ] - відповісти

Мене, Володимире, теж цікавить питання, чому деяких зрілих авторів довго "тримають" в любителях, в той час як свіжих на сайті персоналій - як от Блакитна Кішка - блискавично переводять у R2.
Не сперечаюся, авторка цікава - але при всій повазі, це не до рівень Мирослави Меленчук чи Еліни Форманюк...Як саме визначаються критерії переведення [Любителя в R2]?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 12:15:17 ]
і сюди ж.
аби трохи зняти тягар відповідальності з головного редактора, який і так має купу мороки з нашими мегатворчими і емоційними авторами, можна було б розглянути як варіант:
надання статусу типу Р2 скажімо, голосуванням.
наприклад,
дати список авторів у столбік, і запропонувати редакторам, визначити шляхом таємного голосування тих, хто вже довів свої творчі світи до стану Р2, для інших це означатиме, що ще потрібен певний час для вдосконалення.

на голосування ж варто було б винести і деяких нинішніх Р2шників, які отримали свій статус скажімо, за останній рік.
було б дуже корисно і показово.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 13:15:09 ]
А чи насправді так важливі для реального творчого зростання автора "статуси чи рейтинги"?
От якщо тобі, Нік, змінити рейтинг з Р2 на "любительський" - невже ти почнеш писати набагато слабше, ніж зараз, а якщо "Васі Пупкіну" змінити "любительський на Р1" - він відразу почне творити геніальні шедеври? Маю величезний сумнів. Як на мене, це питання (оцінки - рейтинги) не може бути надто важливим для реально талановитих авторів, адже це вже не Поезія, а , скажімо,її "апендикс" - є - так є, нема - ну і дідько з ним :о)))
Якщо вже за щось боротись, так відразу за "дінамітну премію" ;оР

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 14:54:55 ]
Серже, панове, звичайно - надання статусу суттєво не впливає на якість поезії автора. Одначе, все пізнається у порівнянні, чи не так? Які можуть бути настрої у талановитих ЛП, які бачать, як авторам, які їм явно програють по рівню, "роздається" майстер-клас? Невже це робиться для того, щоб спонукати їх активніше працювати? Я проти таких методів.

А уявіть собі новачка на сайті, який прийшов вчитися - і окрім шанованих безсмертних класиків - хоче вчитися і в молодих МК. Ви не вважаєте, що він ризикує обрати собі дещо некоректні орієнтири, якщо деякі МК-статуси не відповідають дійсності?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 15:29:45 ]
Вандо, ну хіба можна для власно творчого орієнтиру передусім сприймати авторські статуси, рейтинги, премії, престижні (непристижні) автомобілі, круті квартири чи дачі? Імхо, потрібно сприймати (несприймати) власне творчість потенційного вчителя. І сприйняття це має проходити крізь серце, а воно рідко коли може помилятись в цьому питанні. Людина просто має розуміти або автор-вчитель - “частина мене”, або митець – “пише красивенько, правильно, майстерно, але це – зовсім не моє”.
Наприклад, особисто про себе можу сказати, що у деяких молодих або дуже молодих “малорейтингових” авторів ПМу я вчусь набагато більше, ніж у авторів, кимось названих “класиками”, які , зрозуміло, визнані і талановиті, але для себе, з тих чи інших причин, я не можу у них “взяти” майже нічого. Нехай в цьому є елементи нігілізму, але якщо молодий автор збирається вчитись, спираючись на “зовнішні регалії”, велика ймовірність що такий вибір точно буде хибним і ні до чого путнього не призведе.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 16:18:20 ]
Серже, я теж задаюся цим питанням "хіба можна?" і тим, що "ні до чого путнього це не призведе". Але чомусь підозрюю, що для багатьох молодих авторів ці регалії все таки мають вагу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 17:22:41 ]
В такому випадку я можу лише щиро порадіти за тебе (можливо, тому ти вже чогось і досягла у поезії), а от відносно згаданих тобою “молодих” авторів...
ПМ – найбільше - “школа”, і найменше – “дитячий садок”. І тут вже кожен автор має розуміти, а чого він власне прагне (навіть не концентруючи увагу на “вчителях”):
- просто спробувати себе на поетичній ниві
- висловити віршами те, що “наболіло”
- “потусуватись в цьому колі”
- вдосконалити власне мововолодіння
- чогось досягти у творчості
- дорости до видання книжки (книжок)
- стати автором, твори якого цікаво буде читати іншим
- стати автором, нових творів якого ЙОГО читачі вже чекатимуть з великим нетерпінням
А відносно ідеалів і сприйняття їх статусів “молодими”...
Як казав дідусь Дарвін:”Кожен має пройти свій еволюційний шлях” (для досконалення деяких – вистачить року, деяким мало буде і всього життя). От саме про останніх, я так розумію, ми з тобою наразі і говоримо. І чи варто штучно скорочувати їхній довгий шлях еволюціїї? Скоріше всього, їм варто просто обрати для себе іншу сферу і іншу дорогу, на якій вони себе знайдуть набагато швидше, і досягнуть набагато більшого, ніж у творчості.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 19:59:28 ]
Нікусю, ось мій варіант "столбіка":

1. Ондо Лінде.
2. Юлія овчаренко.
3. Василина Верховинка.

Певна: щодо цих трьох авторів мене багато хто підтримає!

Щодо нового статусу Мирослави: дякую, пане Володимире, що прислухалися до нашої пропозиції! :) А Мирославу- радо вітаю! :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 20:00:40 ]
Йой, перепрошую за малу літеру в п.2...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 20:58:57 ]
Це справді важливо, пам'ятати один про одного, турбуватись. Так що ви-ми зробили добрі вчинки.
І ще зробимо. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-01-19 22:37:51 ]
...Анцю, люба, ти мене до сліз зворушила. Це дуже радісне відчуття,коли про тебе хтось гарно думає. І турбується. Думаю, я це на все життя запам’ятаю.:) Але, гадаю, той статус мені зовсім не пасує, не та комплекція :)) А комплекс неповноцінності мене й так загризає, без усіляких чинів, ось так, дорога моя. Дякую тобі на добрім слові. це для мене цінніше над ... багато що.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Сазанський (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 13:26:20 ]
Як і в більшості випадків має рацію Достойна Пані Новікова. Колоду періодично потрібно тасувати ! .. Я б , наприклад, не був би проти якби Шановний Провідник ЛМ надав мені статус " учня Літературних Майстерень.." А всі мої скромні рейтинги і статуси розділив між бажаючими.. .Форма - категорія безмежно ефемерна... і на Золотому Олімпі безммертні покійники навколо Вічної Ватри сидять у солом’яних брилях і потертих плащаницях..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 15:57:57 ]
Вітаю, колеги!
Поспішаємо повільно. :)
Все насправді відбувається поступово. Серед тисячі наших авторів є сильніші, є слабші, і в кожного своя динаміка. А ще є і різні мистецькі напрямки, і настільки різні, що і не сприймаються "не прихильниками".

Вчора виникли питання щодо адекватності оцінювання нами авторки Еліни Форманюк, і прийшли ми до висновку, що оцінюємо її строго, на рівні R2 авторів, а не "Любителів".
Тому і надала адміністрація шановній Еліні статус, який офіціалізує такий строгий підхід.
І воно було Еліні потрібно?

Тобто, ці статуси передусім потрібні для розуміння, наскільки строго ми повинні оцінювати того чи іншого автора.

І багато наших авторів не прагнуть, аби ми їх творчість під мікроскопом переглядали. Багатьом хочеться просто мистецького спілкування і без наїздів. Такі конфлікти вже були у нашій історії.

Що стосується Мирослави Меленчук, то ось ви, Вандо, як автор і як редактор підняли це питання, і Аня Осмоловська теж - значить адміністрація повинна відповісти на питання, і відповідає позитивно.
Якщо Мирослава не проти - то ми змінюємо її статус на R2.

Щодо того, чому одним дають суворіші R-умови швидше, а іншим пізніше - то відповідь залежить в основному тільки від вашої творчої активності. Тобто, ваші дії змушують адміністрацію якось їх кваліфікувати, ось і все.

А ідея, щодо голосування, висунута Нікою, виглядає ніби непогано. Але, як на мене, до неї ще потрібно дорости нашому ресурсу.
Зараз ми начебто знаходимося на рівні індивідуальної відповідальності - хтось із редакторів пропонує переглянути статус того чи іншого автора, адміністрація реагує (якщо до неї це звернення доходить).
І нехай поки що так все залишається (що крайня адміністрація), бо якщо ми нині візьмемо курс на нетворчі колегіальні рішення, то невдовзі прийдемо до повного КПРС, що святе і не підсудне.
А так є адміністрація, що трохи заважає жити, є декілька груп більш-менш дружніх між собою авторів, і майже тисяча творчих одинаків, чиє усамітнення, схоже, найбільш характерна форма для поетичного існування?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 16:07:01 ]
Можливо, йдучи руслом пропозиції Ніки, можна "зробити" між R1 i R2 ( у рейтингах) проміжну групу авторів, яка формуватиметься з групи R2 і "Любителів Поезії" і існуватиме у динамічному вигляді 10-15-ти тимчасово кращих (вершина якогось постійного голосування), проголосованих редакторами і переможцями головного конкурсу таємно. Таке постійне голосування могло би багато про що натякати нам усім.
Але це також не зразу. Запитаю у програмістів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 23:19:44 ]
якщо шановна адміністрація попри все
все ж хоче повною мірою взвалити на себе тягар відповідальності за кастовий розподіл жителів сьогошнього ресурсі - моя їй повага. як там писали (ачи не писали...): якщо сиситему не можна змінити, її завжди можна вдосконалити :)
звісно, мова не йде про всякі там формально-пунктирні штуки, типу, у кого рейтинг довший...тьфу, єресь, - вищий. йдеться про те, яким ми робимо простір свого існування.
бо який смисл стоічно і гордо виступати проти певних недогідних нам, стоічним і гордим, умовностей, хоча б час від часу не пробуючи щось змінити? слова, не підтримані діями безвартісні, на жаль.
ой, пааафосно вийшло :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 23:25:05 ]
Нікусю, а які умовності ти маєш на увазі? )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-16 10:48:27 ]
Ніколь, якщо я тебе вірно зрозумів, то невже у, скажімо наступному, основному конкурсі ПМ, серед претендентів ми зможемо побачити "Ніка Новікова"? ;о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-19 12:02:12 ]
Ганю, умовності маю на увазі умовні :) типу, рейтинги, статуси, які насправді кардинальної користі автору не приносять, але вцілому відображають певну динаміку, читабельність. і коли вже йдеться про те, що даний ресурс обрав саме таку тактику і стратегію відбору авторів, отже нам ,існуючи в її межах, зовсім не зле час від часу вносити свої пропозиції щодо коректив у кращі боки :) ну, коли зайвий час є, наприклад :)


1   2   3   4   5   Переглянути все