ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.06.03 10:33
Одружився, ще нема і тижня,
У алькові - любощів кальян.
Покусай мене, любаско, ніжно,
Хай вирує пристрасть-окіян.

Заціловуй кріпко, аж до дрожу,
Так, щоб непритома облягла.
Сили тануть! Рухатись не можу!

Віктор Кучерук
2024.06.03 06:51
Дочекалися ми благодатної зливи,
Упоїлись водою грунти і без неї масні, –
Яскравішими стали – вдоволена нива
Й незатьмарені житом волошок блакитні вогні.
Враз повищали в зрості зелені посіви,
Забуяли ще більш, у тісняві хлібів, бур’яни, –
Все жив

Артур Курдіновський
2024.06.03 01:59
Мені у двері серпень подзвонив.
Цей звук - лише йому властива риса.
Я відчинив. Впізнав без зайвих слів.
І бачу у руках його валізу.

У тій валізі - суміш літніх трав,
Там запах яблук, вечори спекотні.
Стояв навпроти мене і мовчав,

Ілахім Поет
2024.06.03 00:04
Зачатий ще під Донну Саммер в ритмі диско -
Свою незайманість втрачав під Депеш Мод.
Я динозавр; я із часів, коли не зиску
Чекали від життя – любові та пригод.

Девіз мій: живемо єдиний раз життя ми -
Що нині згаяв, не поверне вже ніхто.
Тому якщ

Володимир Бойко
2024.06.03 00:03
Прославлені диктатори закінчують безславно. Безголові полюбляють очолювати (по їхньому - "возглавлять". На одного діяльного злочинця припадають тисячі злочинно бездіяльних. Російський заштатний урка домігся міжнародного визнання, скоївши міжна

Борис Костиря
2024.06.02 22:46
Я загубився у гаях понять,
Я віддалився від людей натхненно.
І нависає видиво проклять,
Що поселились на землі нужденній.

Розчарувавшись в марноті доби,
Я поселився в лісі одиноко
І слухаю мелодію дубів,

Світлана Пирогова
2024.06.02 21:46
Лебідкою літає літо,
Лимани ллються легко.
Лопоче липень листям липи,
Лещицю ловить легіт.

Лугам липневим, лану - лоскіт.
Лаванда любить ласку.
Ліатриси лягають лоском.

Юрій Гундарєв
2024.06.02 20:36
Ольга Сімонова, позивний «Сімба". Надзвичайно вродлива, сексапільна, завжди зі стильною зачіскою з підголеними скронями… Росіянка за походженням, родом із Челябінська. Загинула за свободу України. Їй було 34 роки.
Починала парамедиком у добровольчому пі

Роксолана Вірлан
2024.06.02 17:57
Той, з ким умовилися стрітись
багато тому ще віків,
лишивши ключ на ґанку
літа,
знамення тайне на вікні;
з ким обіцялися впізнатись
помежи всесвіту шляхів,
перетекти міжсвітні ґрати,

Ісая Мирянин
2024.06.02 17:46
ЛОДЗІЄВСЬКИЙ Я щиро радий, що Ви вирішили зупинитися у нас, пане Залужний. Сподіваюся, що Вам у нас сподобається. Але мені нестерпно хочеться почути про Ваші дипломатичні пригоди у Британії. ЗАЛУЖНИЙ Насправді мене відряджали зовсім до іншої краї

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Аліса Коцюба (1987) / Вірші

 Тебе




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-06-09 12:01:22
Переглядів сторінки твору 5427
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.538 / 5.45)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.389 / 5.38)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.779
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2019.04.25 00:34
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Шевченко (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-09 15:01:54 ]
- Отдать тебе любовь?
Как там у Роберта Рождественского, кажется:
- Отдай!
- Она в грязи.
- Отдай в грязи!
- Я погадать хочу.
- Гадай!
- Еще спросить хочу.
-Спроси!

В Вашем стихотворении есть что-то общее. Оно переполнено любовью.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Коцюба (Л.П./М.К.) [ 2009-06-10 16:15:08 ]
Вы знаете, Тамара, не читала этого стихотворения, но теперь найду. Спасибо за комментарий :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Шевченко (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-10 20:37:08 ]
http://www.litera.ru/stixiya/authors/rozhdestvenskij/otdat-tebe-lyubov.html

Тут этот стих, почитайте. Только я не согласна с его последней фразой, ведь когда любишь, то готов на всё.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Коцюба (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 11:14:46 ]
Спасибо, Тамара :) Прочла. Честно говоря, общее в этих стихах немного разное по мотиву, как мне кажется. В стихе Рождественского ну прям действительно согласие абсолютно на все: от друзей откажусь, захлебнусь, убью, если надо... И с концовкой я даже согласна. Когда с таким человеком находишься рядом, не чувствуешь его присутствия, везде только ты сам - он полностью перестает существовать. Разве интересно так? А как же процесс завоевания? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 13:20:07 ]
Тамаро Шевченко, ви зауважили "ведь когда любишь, то готов на всё." Ви мали на увазі - "ведь когда любишь, то готов на всё" хорошое, доброе?

Перепрошую, прекрасні дами, але мене турбує ось що, в моє недосконало-логічне розуміння світу ніяк не втямлюється як можна спочатку любити, а потім не любити? Чи пов'язувати з любов'ю все (і добре і погане).

Ви ж маєте на увазі "любов", як дарунок Небес, про яку говорив і Христос?
Тоді здатний любити не може не любити? І хто вже полюбив, той не розлюбить?

Чи ви маєте на увазі, що Христос говорив саме про розуміння "любові" як "влюбленности", як тілесної пристрасті?

Чому я про це кажу - бо якщо називати речі не своїми іменами, то й не своє життя проживеш, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Коцюба (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 18:26:18 ]
Вы знаете, довольно сложно однозначно ответить на этот вопрос любому человеку (хоть данный вопрос и адресован не мне, но постараюсь объяснить). По поводу "Когда любишь, готов на все хорошее, доброе". У кого, какие доказательства любви. Кому-то достаточно просто знать, что тебя любят, для кого-то не менее важно понимать, что ради него можно пойти и на перекор моральным законам.
А что касается"Ви ж маєте на увазі "любов", як дарунок Небес, про яку говорив і Христос?
Тоді здатний любити не може не любити? І хто вже полюбив, той не розлюбить?". Любовь, о которой говорил Христос - это любовь к каждому человеку, - абсолютно каждому. Вот Вы можете сказать, что любите меня? "як можна спочатку любити, а потім не любити?" А Вы будете любить меня после того как я обижу ваших родителей и детей, унижу Вас прилюдно...

"Чи ви маєте на увазі, що Христос говорив саме про розуміння "любові" як "влюбленности", як тілесної пристрасті?
Конечно, здесь речь идет о влюбленности и страсти, как Вы выразились. НО. Это не плохо. Это нормально. Невозможно остановить чувство, которое вызывает выработка амфитамина в крови человека, когда рядом другой человек. А если это грешно, то почему Господь создал нас такими? Почему он позволяет нам из миллионов людей выбирать одного, чувства к которому отличаются от чувств к остальным? Почему тогда он не позволил чувствовать такую же эйфорию при виде абсолютно любого человека? Или даже забрать у нас возможность чувствовать влюбленность и похоть, чтоб чувства ко всем были равными? Я никак не могу понять еще вот что: если сексуальное влечение - это грех, зачем тогда Бог создавал людей, которым размножаться просто грешно? Я не атеистка. Я верю в Бога. Но я не уверена, что все то, что дошло до нас, было именно таким велением Божьим. Это так же, как и "в воскресенье нельзя работать, шить, вязать, стирать". А почему? Кто знает, почему? Нееет, это вовсе не грешно. просто людям выгодно считать, что это грешно, раз Господь так велел. Мы толкуем все так, как удобно нам или нам втирают в наши мозги это так, как выгодно. А на самом деле имеется ввиду, что воскресенье - день, который должен быть посвящен отдыху, размышлениям. И совсем неплохо, если я отдыхаю, вышивая :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 20:29:43 ]
Алісонько, я недаремно зачепив це питання.
Хоча і не ставив його напряму вам, але саме від вас очікую, що ви це питання внесете колись до переліку своїх надзавдань. Кожен талант повинен ставити перед собою творчі надзавдання, так?

Проблема з цим надзавданням у тому, щоби точніше оперувати значеннями у своїй творчості. Ось українська словесність поволі почала відділяти Любов від Кохання. Те саме варто було би зробити напевно і російській словесності?
Перепрошую, далі йдуть мої роздуми-сентеції. :)
Ось ви кажете, "А Вы будете любить меня после того как я обижу ваших родителей и детей, унижу Вас прилюдно..." - відповім - теоретично "ТАК". Чому? Бо Любов - категорія абсолютна, Божественна. Це Божественний вимір людини - (кохання - людський вимір), і якщо, скажімо, ви для мене на такому рівні являєте Любов, то ви, відповідно, володієте найвищими людськими достоїнствами, а значить, просто так образити не можете. Має бути дуже вагома причина для цього. Як хірург просто так не робитиме операції, так і людина, яку люблять, не зробить зла, а тільки добро. Отже, якщо людина, яка викликає до себе відчуття любові (а це тільки Божественне поняття), ганить прилюдно мене, то я заслуговую цього і цим мене пробують врятувати.
До речі, любов і не викликає жодного шалу в крові, чи в голові. Вона відкриває всі наші порти без зміни фізичного стану.
Кохання може перерости у любов, але кохання так і залишиться інструментом автоматичного продовження роду людського, натомість любов - свідчить про зрілість і повноцінність індивідума.
Очевидно, що любити ми не можливо кожного, тому для мене слово "любой" - "кощунство". Цікаво було би знати, як слово "любимый", "Любый" впало до рівня "любОй". Як на мене, це просто катастрофа глузду і віри... :(

Ось про це надзавдання, Алісо, я і кажу.

А Бог і справді ні в чому не помиляється, принаймні, я нічого грішного, гріховного, що би вийшло із під його Рук, ще не бачив.

Тому, коли ми маємо справу зі свідомими перекрученнями, потрібно намагатися користуватись найбільш точним розумінням слів, інакше все одно що користуватись сфальсифікованою дорожною картою.

І ще, якщо Людина має стосунки із Богом, то тільки Він вирішує, хто із нас Людина, до того часу ми тільки кандидати? Тобто всіх називати людьми, це теж катастрофічне перекручення сенсів.
Бо далі тоді вже нікуди - тому ніхто нікуди і не йде?
Ще раз наголошую, що це мої скромні думки - з приводу і без приводу :)




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-06-11 21:08:38 ]
(Репліка з кущів)
"кохання так і залишиться інструментом автоматичного продовження роду людського" - кхм-кхм.
А мені здавалось, що той інструмент якось не так називається, бо кохання все ж таки - не інструмент.
Скільки роздумів... а все через відсутність у російській мові слова "кохання" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 22:20:11 ]
Кохання - це пристрасть, а пристрасті у зрілих особистостей минають, це, схоже, закон досконалої старості.
Бо ж вибачте, пристрасний старець виглядає "нелєпо". :(
А любов - залишається.

Пристрасті юності фантастично приємний Божий дарунок, але витончені Любові старості - це не до порівняння. :)
Але зрозуміло, це тільки для тих, хто збирається жити далі. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-06-11 22:37:01 ]
Володю, ми говоримо про очевидні (принаймні, для мене) речі. Однак, як же пощастить зрілим (літнім) жінці(чоловіку), якщо її "половина" звертатиметься до неї "кохана(ий)" :) Уся справа,як завжди,- у віддтінках. До речі, не пригадую іншої мови, крім української, де б ці поняття різнилися. У європейських мовах є "секс" і "любов".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Коцюба (Л.П./М.К.) [ 2009-06-12 11:16:14 ]
"Кохання - це пристрасть, а пристрасті у зрілих особистостей минають, це, схоже, закон досконалої старості". Да. Я полностью с Вами согласна. "Кохання" от "Любові" разительно отличается. И даже та любовь, которая остается после "Кохання" (в русском языке действительно так не выделить :)), отличается от той, которой мы должны быть способными любить каждого.
В действительности... чем старше человек, тем меньше "интенсивность" его "Кохання". И не потому это происходит, что в зрелом возрасте влюбленный выглядит нелепо. Мы просто привыкли к тому, что со стариками таого не происходит, потому для нас это дико :) Объяснение тому, что люди помладше легче и сильнее влюбляются опять же сводится к выработке амфитамина в крови: каждый раз, когда мы влюбляемся, - именно влюбляемся, а не испытываем чувство любви, в организме вырабатывается некая доза амфитамина, что объясняет само чувство эйфории. НО. Влюбленность проходит через год-три (и не потому что мы ветрены)- такая нагрузка на организм в течение длительного времени может оказаться смертельной. Потому влюбленность проходит, а когда наступает следующая, требуется большая доза амфитамина для возникновения такого же эйфорического чувства. Обычное привыкание :) Так что, природа сделала нас таковыми. Для людей в возрасте сложнее влюбиться, потмоу что доза этого лояльного наркотика должна быть слишком большой (ведь они за свою жизнь навлюблялись ого го!), а сам процесс его выработки организмом для старика может быть смертельным :

И конечео же умение любить без страсти - это высший Дар. Жаль только, что еть он не у каждого, а из тех, кто все же его имеет, далеко не все могут понять, что исчезновение влюбленности - это не конец. Не каждый может распознать в себе чувство любви, будучи уверенным в том, что любовь - это то самое, что опьяняет нас природным наркотиком :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 22:21:37 ]
А у великій російській словесності, я думаю чимало адекватних коханню знайдеться означень, для розвитку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-06-11 22:38:22 ]
Наприклад, "влюбленность".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-06-11 23:05:16 ]
Просто точніше використовувати означення і вони розростуться кущами нових слів. Страстность, пылкость, наваждение, очарованность...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Прекрасна Єлена (М.К./Л.П.) [ 2012-02-05 04:38:35 ]
неба-небиль - хорошо, но тебе-себе - плохо.