ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.06.07 16:42
Сонце радісно блискоче,
В небі плещеться блакить, –
Я від світла мружу очі,
Тінь шукаючи щомить.
Спекотливе літо душні
Дні дарує щедро так,
Що засмаг і непорушно
Сад причаєно закляк.

Самослав Желіба
2024.06.07 11:52
    Коли йдеться про Отто Вайнінґера, то спершу спадає на думку його характеристика статей. Але на нашу думку значно важливішим і цікавішим є його вчення про сутність і критерії ґеніальности та принципову різницю між ґеніальністю й талантом. У вітчизняній

Юрій Гундарєв
2024.06.07 08:29
У Жмеринці тихій
будинок гостинний -
гратчаста стріха,
на стінах картини
і феєричний стіл...
Песик рудий на заваді
флюїдам недобрих сил,
на ліжку -

Козак Дума
2024.06.07 05:38
Її манили дуже… міражі,
а ще – увага усього загалу.
Вона була цнотлива… у душі,
але її душа того не знала.

Вона нужди не знала ні у чім,
купалася у славі і розкошах.
Шикарний ресторан – для неї дім,

Артур Курдіновський
2024.06.07 01:35
Сіре... Темно-сіре... Світло-сіре...
Дуже бідна гама почуттів.
Бенефіс застиглої зневіри -
Струм нікому не потрібних слів.
Хтось зрадливо зойкнув та зомлів...
Хтось зрадливий знав про все потворне -
Чорне, темно-чорне, світло-чорне,
Маючи на все

Ілахім Поет
2024.06.07 00:08
Крім совісті, ніхто не дасть поради.
Звичайно, що на герці двох світів
Ніхто з людей не хоче помирати,
Але як бидло жити – поготів.

Всім очевидно, ким це розпочато.
Де зле коріння довгих заморок.
Не буде переможеним пощади,

Євген Федчук
2024.06.06 19:21
Дідусь з онуком подалися в ліс.
Якраз весна, навкруг все зеленіє,
Усе яскраво розквітає скрізь
Й душа від того в кожного радіє.
Ліс недалеко, скоро за селом.
Туди частенько з дідусем ходили.
Але улітку то усе було,
А тут весна лиш набирає сили.

Борис Костиря
2024.06.06 13:15
Посуха виснажує землю,
Посуха випалює думки.
Колись на цій землі
росли пишні пальми,
а тепер лютує самум.
Колись тут росли думки
про величність буття,
які лягли в пожовклі

Борис Костиря
2024.06.06 13:15
Посуха виснажує землю,
Посуха випалює думки.
Колись на цій землі
росли пишні пальми,
а тепер лютує самум.
Колись тут росли думки
про величність буття,
які лягли в пожовклі

Ольга Олеандра
2024.06.06 13:10
Останній вірш душа напише на своїй
невидимій для ока оболонці.
Вона не виграла цей вирішальний бій.
Вона його програла? Сонце
пропало в непроглядній чорноті,
нічого й цятки світлого не видно.
Трапляються затьмарення в бутті,
для чогось, очевидно, н

Іван Потьомкін
2024.06.06 11:38
Є ще такі куточки на Подолі,
Куди заходиш, начебто в дитинство.
Вузенькі вулички дрімають сном старечим
І все довкола тишею сповито.
Сюди, між трьох славетних гір,
Збігають балакучі дерев’яні сходи.
Тут кропива чатує ревно двір.
Тут з дерези долине

Микола Соболь
2024.06.06 09:37
із розділу Дніпровий склеп)

«Чого стоїш? Збирай свої пожитки,
уже вода заходить у село!» –
так комуняки знищили Ошитки.
Все потонуло, ніби й не було.
А ще недавно тут бузьковий клекіт
злітав у небо і будив малят

Віктор Кучерук
2024.06.06 04:39
Від весняного тепла
Просинається бджола
І шукає медоносні квіти, –
Гостро-чуйним хоботком
Ссе з цвітінь нектар кругом,
Та ніяк не може розповніти.
Бо від ранку дотемна
Не спиняє збір вона,

Артур Курдіновський
2024.06.06 01:57
За ним - його родина, рідна хата
І спогади - великі та малі.
Він буде у загарбника стріляти
Зі степу, з лісу, навіть з-під землі.

Окупували кляті московити
Дитинство, хати рідної поріг.
Залізо у повітрі. В'януть квіти.

Ілахім Поет
2024.06.06 00:32
Ніч - перший план для пари суперстар.
Татамі для кохання відьми й мага.
Моя любов - як місячний удар.
Твоя - неначе місячна засмага.
Неочевидний привід божевіль -
Затемнення всіх мізків поступове.
Я – безнадійний хорор-водевіль.
Ти фентезі-нуар, м

Ілахім Поет
2024.06.05 19:51
Фантазерка така… Безперервно вигадуєш Бога,
Щоб пробачив гріхи, що надумала їх ти сама.
Так, характер складний. Це тому, що натура глибока.
Напівсвітло м'яке – то й інтимна твоя напівтьма.

В океанах твоєї душі заблукає да Гама.
Навіть Амундсен міг
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Мирослава Меленчук (1983) / Вірші

 Тим, хто шукає...




Найвища оцінка НаЗаР КуЧеР 6 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2006-09-27 15:46:31
Переглядів сторінки твору 5216
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.964 / 5.38  (4.862 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 4.612 / 5  (4.804 / 5.4)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.787
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2011.03.30 22:51
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-09-28 07:51:03 ]
:) Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2006-09-28 22:00:48 ]
Мда, епохально!
Але чому саме "гавкаю"? Можливо мякше "балакаю"?
"З німою торбою під церквою балакаю..." :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-09-29 07:43:45 ]
Ех, Ви, Володимире! Не зрозуміли головного.:( Якщо я буду стояти під церквою і балакати, то мене ніхто так і не помітить. Я ж не одна там стою. А щоб викликати зосередженість на собі, потрібно не просто балакати. Пусті балачки не мають нічого спільного з душею. А якби Ви придивились, то у Вас би прослідкувалась аналогія щодо німої торби. Те, що лежить в ній не вдасться випустити на волю, просто балакаючи, вона занадто довго залишалась німою. Володимире, глибше копайте, глибше...

З повагою,
Мирослава


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-09-29 08:19:06 ]
Привіт, землячко! А знаєш, хто стоїть під церквою і гавкає? Одержимі бісами жінки (чомусь в чоловіках біси інтелигентніші, тихо собі сидять і ніяк свою присутність не проявляють). Я сам таке спостерігав декілька разів, коли просто під час служби вони (біси) починають видавати з нутра людини якісь неприродні звуки, в основному це гавкання. Так що оці слова про будуй свій власний храм, напевно, не Божі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-09-29 09:18:42 ]
То як, викопав я, чи ні?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-09-29 09:23:20 ]
Привіт! Хвала Богу, хоч хтось хоч щось упіймав! Одержима! Душа німа, а щось рве із середини... А щодо храму, то ти тут не все розгледів. Ти не помітив, що я лише в кінці застосувала слово "храм", а раніше це всього-навсього була церква. Погодься, що просто ходити до церкви чи під церкву без усвідомлення того, що мучить і покаяння душі немає сенсу. Можна йти тою ж дорогою, що і інші, за писаними законами, але знайти себе можна тільки усвідомивши власний шлях, побудувавши власний храм служіння одному і тому ж Богу. Пізнавши свою істинність і покаявшись, Господь воскресає в кожному з нас. Кожна людина - храм, в якому прагне воскресіння Бог... Принаймні, це в моєму баченні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-09-29 09:29:59 ]
Привіт! Хвала Богу, хоч хтось хоч щось упіймав! Одержима! Душа німа, а щось рве із середини... А щодо храму, то ти тут не все розгледів. Ти не помітив, що я лише в кінці застосувала слово "храм", а раніше це всього-навсього була церква. Погодься, що просто ходити до церкви чи під церкву без усвідомлення того, що мучить і покаяння душі немає сенсу. Можна йти тою ж дорогою, що і інші, за писаними законами, але знайти себе можна тільки усвідомивши власний шлях, побудувавши власний храм служіння одному і тому ж Богу. Пізнавши свою істинність і покаявшись, Господь воскресає в кожному з нас. Кожна людина - храм, в якому прагне воскресіння Бог... Принаймні, це в моєму баченні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-09-29 09:42:55 ]
"Пізнавши свою істинність і покаявшись, Господь воскресає в кожному з нас." - Ге? Не розумію... Чому це Господь має пізнавати власну істинність, у чому Йому каятись? Я твій вірш продовжую сприймати як монолог біса устами жінки, в якій він сидить.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-09-29 09:57:09 ]
"Пізнавши свою істинність і покаявшись..." відносилось до людини, а не до Бога. Але якщо подумати, то люди - діти Божі, а діти - продовження батьків. Людина - грішна частинка Бога, яку Він все-таки бачить безгрішною, якій все прощає, хоч інколи, щоб прийти до прощення безжально карає.
Михайле, хочеш бачити мене відьмою? - будь ласка. Мені важливо, щоб мене побачив Бог. До речі, у творі багато асоціацій, в яких можеш знайти себе, та й не тільки ти...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2006-10-02 15:24:52 ]
Ваші репліки, колеги, цікаві. Кожен має, напевно, рацію. :)
Щодо мене, то вважаю, - складну тематику, що добре не виокремлена (визначена) у обсязі свого існування римами не варто насичувати чуттєвостями на кшталт, "гавкаю". Для сприйняття, для зрозумілості (у даному випадку) краще максимальне заспокоєння? :)(:


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-10-02 16:07:23 ]
Володимире, дозвольте не погодитися з Вами щодо не виокремленого в обсязі існування рим даної тематики. Ви вважаєте, рими мають вказувати шлях тим, хто шукає? Можливо, я поекспериментую обов'язково... якось. Та нині хочу бути такою як є, з усією, покладеною на себе, відповідальністю.
Максимальне заспокоєння? Мені "спокій лише сниться". Я в пошуку себе. Боятися ступити за межу - ніколи не пізнати своє его. Якщо я слугуватимусь лише шаблонами, не зможу навчитися творити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-10-02 16:43:24 ]
І Володимире, даруйте, що начиталася Ваших "Настанов сину".

З повагою,
Мирослава


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2006-10-04 22:22:18 ]
Чого ж, дуже приємно, коли комусь трішечки і сам цікавий :)) Сподіваюь, що ви і мені залишили якусь практичну пораду :) Я теж прагну вищої майстерності, а сам себе майже не читаю, то ж звідки ума-розуму набратися? :)

Перечитав ще раз, і без поспіху, ваш вірш і маю з вашими відповідями на моє запитання погодитися, але не повністю погоджуюсь, - все таки намагання у віршованій формі зробити основний акцент на проведенні відразу багатьох авторських ідей приводить інколи до помітної втрати краси рядка :)
Цей зовсім неочевидний у інших ваших віршах "нюанс", хоча стосується більшості авторів на "Самвидаві" (якщо не всіх):)

Питання напевно у тому, що читати хороші вірші, це як розглядати не зіпсований людьми пейзаж, так? Кожний напрям погляду, кожний рядок, може нести фрагментарно не зрозумілу відразу ідею, але має бути красивим. І коли все оглянеш, все прочитаєш до кінця, то все одно милуватимешся не глобальною ідеєю Автора (ідеями), а гарними фрагментами, які близькі саме тобі. Тому кожний рядок важливий. :) (:
Це так, в першу чергу до собе...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
НаЗаР КуЧеР (Л.П./Л.П.) [ 2006-11-07 13:50:24 ]
Загавкую...ііінтестттно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2006-11-07 13:52:42 ]
:)