ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
2024.11.20
05:44
Ти не повинен забувати
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
2024.11.20
05:12
Спиваю натхнення по краплі
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2024.05.20
2024.04.01
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Наталія Ом (1987) /
Публіцистика
Як козаки магами були - трішки історії....
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Як козаки магами були - трішки історії....
Про козацьку силу та могутність Січі століттями ходять народні оповіді. Народні розповіді стали мотивом для створення всім відомих козацьких дум. Повні метафор та порівнянь, вони вміщують у собі певну езотеричну інформацію з магічним підтекстом. Гіперболізм переростає в тріумф, а тріумф у магію…
Варто розпочати з того, що українські думи є не лише ліро-епічним жанром літератури, а й скарбницею первісних уявлень корінного населення про світ. Тут ми можемо зустріти елементи різних літературних традицій, починаючи від минулого і закінчуючи модернізованим суспільством. Візьмемо хоча б для прикладу порівняння козака з «васюрським козарлюгою», або «шайтанським сатаною». В обох випадках описується сила та міць запорожців. Крім того, знаходимо на стародавніх козацьких малюнках зображення Івана Богуна, що плив по річці, постеливши поветь. Часто Богуна в народі називали «чарівником, характерником, віщуном». Відома історія про те, що козаки дізнавшись про могутність Богуна, довірили йому гетьманську булаву у бою під Берестечком.
Магами у народі вважали також Івана Підкову, гетьмана Ланцкоронського, полковника Данила Нечая та ін..
Виникає запитання: правда це, чи вигадка? Як могли козаки ловити кулі і ухилятися від пострілів. Швидше це казка, аніж істина, скажете ви. Проте існує відповідь на це непросте запитання і дає її наука езотерика. У езотеричному словнику знаходимо термін Турійя, що позначає один із методів ведення козацьких війн, або іншими словами – уповільнення часу чи стан прискорення. Якщо людина перебуває в цьому магічному стані, то починає прискорено сприймати реальність і прискорюватися згідно цієї реальності. Перехід у стан турійя – це так званий перехід у інший вимір, де час тече за своїм особливим законом.
Якщо мага хтось оточує, то він рухається з неймовірною швидкістю. Це нагадує перебування людини між шарами реальності, де зі свого шару він ще не пішов, але й в іншому ще не з»явився. Коли маг знаходиться в турійя, то не може реально бачити світ і адекватно його сприймати, саме це й дозволяє йому завдавати йому ударів величезної сили.
Для бойових дій козаки застосовували саме такого типу практику, що й збільшувало можливості перемогти ворогів.
Не секрет, що магія застосовувалась і в лікувальних цілях. Хоча пам’ять про методи козацького лікування живе сьогодні лише у фольклорі, проте народна медицина також часто застосовує рецепти з козацької скарбниці. Нажаль сучасникам не дісталося жодного архівного документа, бо перш ніж Січ була ліквідована запорожці спалили всі архівні документи, які знаходилися у Пустельно-Миколаївському і Спасо-Преображенському монастирах.- щоб не потрапили до нечестивих рук.
«Цирульники» - так називали на Січі козаків-лікарів, що володіли мистецтвом лікування отриманих у бою ран без звичних ліків. Використовували вони зазвичай підручні засоби. Лікували травами, землею і перш за все – словом. Магія кожного звуку, який вимовляв лікар до хворого моментально піднімала на ноги навіть «мертвого». Про це свідчать козацькі пісні сакрального змісту.
Козацька магія, безумовно, приховує багато таємниць для істориків, лікарів, біологів, хіміків, фізиків, інженерів. Все, що ми знаємо, тільки вершок айсберга, основа якого ховається в темних глибинах містики і парапсихології. Але відомо одне - духовний рівень наших предків сягає глибин, які, цілком можливо, знаходять свій початок у первісних цивілізаціях, де дух та розум цінувались більше ніж проста усім доступна матерія…
Варто розпочати з того, що українські думи є не лише ліро-епічним жанром літератури, а й скарбницею первісних уявлень корінного населення про світ. Тут ми можемо зустріти елементи різних літературних традицій, починаючи від минулого і закінчуючи модернізованим суспільством. Візьмемо хоча б для прикладу порівняння козака з «васюрським козарлюгою», або «шайтанським сатаною». В обох випадках описується сила та міць запорожців. Крім того, знаходимо на стародавніх козацьких малюнках зображення Івана Богуна, що плив по річці, постеливши поветь. Часто Богуна в народі називали «чарівником, характерником, віщуном». Відома історія про те, що козаки дізнавшись про могутність Богуна, довірили йому гетьманську булаву у бою під Берестечком.
Магами у народі вважали також Івана Підкову, гетьмана Ланцкоронського, полковника Данила Нечая та ін..
Виникає запитання: правда це, чи вигадка? Як могли козаки ловити кулі і ухилятися від пострілів. Швидше це казка, аніж істина, скажете ви. Проте існує відповідь на це непросте запитання і дає її наука езотерика. У езотеричному словнику знаходимо термін Турійя, що позначає один із методів ведення козацьких війн, або іншими словами – уповільнення часу чи стан прискорення. Якщо людина перебуває в цьому магічному стані, то починає прискорено сприймати реальність і прискорюватися згідно цієї реальності. Перехід у стан турійя – це так званий перехід у інший вимір, де час тече за своїм особливим законом.
Якщо мага хтось оточує, то він рухається з неймовірною швидкістю. Це нагадує перебування людини між шарами реальності, де зі свого шару він ще не пішов, але й в іншому ще не з»явився. Коли маг знаходиться в турійя, то не може реально бачити світ і адекватно його сприймати, саме це й дозволяє йому завдавати йому ударів величезної сили.
Для бойових дій козаки застосовували саме такого типу практику, що й збільшувало можливості перемогти ворогів.
Не секрет, що магія застосовувалась і в лікувальних цілях. Хоча пам’ять про методи козацького лікування живе сьогодні лише у фольклорі, проте народна медицина також часто застосовує рецепти з козацької скарбниці. Нажаль сучасникам не дісталося жодного архівного документа, бо перш ніж Січ була ліквідована запорожці спалили всі архівні документи, які знаходилися у Пустельно-Миколаївському і Спасо-Преображенському монастирах.- щоб не потрапили до нечестивих рук.
«Цирульники» - так називали на Січі козаків-лікарів, що володіли мистецтвом лікування отриманих у бою ран без звичних ліків. Використовували вони зазвичай підручні засоби. Лікували травами, землею і перш за все – словом. Магія кожного звуку, який вимовляв лікар до хворого моментально піднімала на ноги навіть «мертвого». Про це свідчать козацькі пісні сакрального змісту.
Козацька магія, безумовно, приховує багато таємниць для істориків, лікарів, біологів, хіміків, фізиків, інженерів. Все, що ми знаємо, тільки вершок айсберга, основа якого ховається в темних глибинах містики і парапсихології. Але відомо одне - духовний рівень наших предків сягає глибин, які, цілком можливо, знаходять свій початок у первісних цивілізаціях, де дух та розум цінувались більше ніж проста усім доступна матерія…
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію