ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.05.17 20:47
«Це добре, – розум говорив, –
Що стрілися вони, сказати б,
Вже на фінішній прямій.
Але навіщо?»
«Навіщо? – озвалось серце. –
А стільки часу переконувать себе,
Що то лиш спогад отроцтва?»
«Стривай, чи ще когось

Володимир Каразуб
2024.05.17 19:20
Починаючи з міста в якому усе слова,
Починаючи з вулиць де трава обростає камінь,
Кроки стирають підошви запилюжених сандаль,
І пейзаж витісняє пам'ять
Про все, що залишилось вчора, як сонце близьким
Здається далеким, — насправді, як на листівці,

Козак Дума
2024.05.17 15:23
А ви б хотіли чути танго ночі,
а чи ранково-світанковий вальс,
або закрити з насолоди очі
і серце в такт забилося у вас?

А як щодо отримати утіху
або відчути раювання смак
і помирати жартома зі сміху?.

Світлана Пирогова
2024.05.17 09:49
Дощ весняний цілує обличчя спросоння,
Доторкається лагідно вій,
Долітає краплин ніжний рій,
І вологі стібки пролягають на скроні.

Дощ весняний вже сипле старанно в долоні
Водограєм ранковим - любов,
Розмиваючи слід від оков,

Козак Дума
2024.05.17 09:24
Ти людина-пригода,
та надовго тебе не стає…
Увертюра і кода –
неодмінне обличчя твоє.
Лише ступиш на сцену,
тільки соло своє заведеш –
і лице Авіценни
обертається махом на треш!.*

Юрій Гундарєв
2024.05.17 09:03
Укотре Микола Соболь починає першим. Незважаючи на свої постійні виправдовування: «Не я першим починаю!»… Так, на мій вірш «Моя вишиванка», який 16 травня був опублікований на всіх провідних літературних порталах, зокрема урядовому, Соболь надіслав прово

Віктор Кучерук
2024.05.17 05:31
Припадаю до шиби
І дивлюсь, як у вись
Доокола садиби
В млі тумани звелись.
Не ясніє світання
За зволоженим склом, -
Виникає бажання
Знов забутися сном.

Артур Курдіновський
2024.05.17 04:22
Чому зима триває більше року?
Чому вже вдруге втрачена весна?
Ми поспіхом вивчаємо уроки,
Тому що в нас іде страшна війна.

Чому слова палкі та агресивні?
Чому тепер на скронях сивина?
Повірили у гасла примітивні -

Ілахім Поет
2024.05.17 00:04
Мої сни - це апокриф, безцінне руно чорнокнижжя
На пергаменті із ненароджених досі ягнят.
Вище, ніж зіккурат, та від оргій Тіберія нижче.
Це мереживо з тіней, що зникли у розпалі дня.
В них скорбота, яка витікає вночі з Пенелопи,
Коли знов розпускают

Євген Федчук
2024.05.16 20:19
Розпалася Русь єдина після Ярослава.
Розділили брати землю Руську між собою,
Кожен у своїм уділі самостійно правив.
Щоби потім розділити уділ дітям своїм.
Розділилась на клаптики колись Русь єдина.
Князі правили в уділах й жадібно гляділи,
Як би зем

Юрій Гундарєв
2024.05.16 09:45
травня - День вишиванки

На кістках тривають бісові танці,
пологові будинки лежать у руїнах…
Я сьогодні у вишиванці,
адже я - українець.

По ночах небо геть червоне,

Микола Соболь
2024.05.16 05:48
Зморені та щасливі.
Чи спати вони хотіли?
Де зорепадів зливи
останні спивали сили.
Світанку не чекали
своє у ночі багаття,
день наступав помалу,
ніби відьмацьке прокляття.

Віктор Кучерук
2024.05.16 05:15
Вітер розгойдує дзвоники,
Рве пелюстки голубі, –
Крильця розпрямивши коники
Тонко сюркочуть собі.
Ніби для слуху придумані,
Чи показової гри, –
Звуки не раз мною чувані
Й бачені вже кольори.

Ілахім Поет
2024.05.16 00:59
Дякую, Сонце, за те, що зі мною була.
Просто собою. Земною. Ніяким не ангелом.
Зливою пристрасті, вічним джерельцем тепла.
І оберегом від чорного зла стати прагнула.
Дякую щиро за світлі та радісні дні.
Також за ночі - бо в кожній ти втілилась мріє

Артур Курдіновський
2024.05.16 00:45
Дивуюсь... Невже це насправді?
Не в тихому, доброму сні?
Краплинки води на смарагді -
Наївні дощі весняні.

Повітря прозоро-зелене...
Нечутний, омріяний спів...
І в'яже мій квітень катрени,

Борис Костиря
2024.05.15 22:12
Подорожній іде невідомо куди.
Його кроки звучать передвістям біди.
Він іде ледь відчутно, немовби роса.
А надія в очах невимовно згаса.

Його жести і рухи, як згустки пітьми.
Він оточений міфами, болем, людьми.
Йдуть від нього енергії чорні круги,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юрій Андрухович (1960) / Публіцистика

 Ю.Андрухович. На виборах програли виборці

Контекст : Інтерв'ю для Weekly.ua


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-02-13 22:55:52
Переглядів сторінки твору 20358
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.108 / 5.5  (4.860 / 5.45)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.821 / 5.41)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.793
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Соціально-громадська тематика
Довкола відомих персон
Еліта і псевдоеліта
Автор востаннє на сайті 2010.07.25 10:52
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-13 23:19:36 ]
На жаль, бачимо те саме, що і завжди, у талановитого автора небагато мудрості в словах, зате достатньо грайливості, і відданості туманним європейським ідеалам?

А ці перлини повинні здивувати усіх, хто хоч трохи знайомий із предметами висловлювань - Культура - це те, що створюється не "завдяки", а "всупереч"... і "А крім того, я дуже сподіваюся, що церква буде грати все меншу й меншу роль у житті нашого суспільства...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 08:10:27 ]
Шановна редакціє!
Нічого нового Андрухович не сказав. Ці "перлини" - цитати і штампи давні як світ. А питання задавалися йому як творчій людині та громадянину. В такому разі які до нього можуть бути претензії? Питання про Ющенка взагалі видається дитячим. Краще б прозвучало питання не про майбутнє української культури, а про майбутнє держави взагалі.
З повагою, Олександр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 11:14:58 ]
Звичайно, пане Олександре, Юрій Андрухович свідомо повторює деякі погляди, які нав'язують тотальне руйнування. І це прикро, бо ж більшість його читачів, думаю, таки не розрізняють береги Стікса, а сліпо вірять "корифеям".
І дурнем талановитого пана Юрія Андруховича аж ніяк не назвати - він і справді витончений інтелектуал, вельми приємний у товариських стосунках, але... Але цього мало аби не піддаватися спокусам, скажімо, від Нобелівського комітету, головна ціль діяльності якого в останні десятиріччя, судячи з того, кого там вибирають - це тотальне руйнування і притаманних різним народам культур і традицій, і плюндрування християнства, нав'язування космополітизму і т.д. І це лише в царині літератури!

І ви праві, пане Олександре, схоже до претензій Юрій Андрухович іще не доріс, він обрав гру, тож які можуть бути претензії до тотальної несправжності, заявленої лише як гра?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 11:44:01 ]
«Бездоганно гарними ми були на Майдані 2004-го. А зараз ми значно гірші...»
Як же дістало оце інтелектуальне проєвропейське васальство і сервілізм. Тому і «за Ющенка» у першому турі. Стати як «вони» це не стати як «ми». Рівною мірою стосується, до речі, заходу і сходу. Помиляється Ю.А. вважаючи Ющенка «взагалі не гравцем і не актором». Навпаки, отримавши від Майдану, від більшої, свідомої частини суспільства право бути провідником нації, цей чоловік замість того, щоб бути реальною історичною постаттю, п’ять років її імітував. На голову не налазить! Конформізм і кон’юнктура – дві маски неокучміста, плюс свита граюча короля – от і весь балаган. Інакше як пояснити не лише невиконання пресловутих «10 кроків», а й примноження олігархами статків у кілька разів. У сухому підсумку: відібрана у Кучми влада і вручена народом на золотому блюдці його «синові» Ющенку повертається назад до «батька». Хресного. Мавр зробив своє діло. Але ми не гірші – ми засвоюємо урок.
«…і розраховувати на прихильність європейців поки що не маємо права».
Овва! Хочеться спитати пана літератора: «А коли вже можна? Ви там трохи ближче, запитайте у європейців.» Може видамся максималістом, але творча особистість у глобалізованому сьогоденні не має особливого вибору з якою частиною планети дружити, на яку не зважати уваги, з якою ворогувати. Так, Європа більш комфортна за рахунок минулих колній, але їхати в європейському «СВ» – не такий уже й привілей перед плацкартними й загальними вагонами азіатів та африканців, якщо поїзд прямує до спільного пекла.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 12:22:41 ]
Поділяю ваші погляди, пане Сергію.
Якщо говорити про місце літератора, то Бог кожного з нас привів у належне місце, і якщо навіть особистість не вірить в Бога, то відчуття патріотизму таки обов'язковий атрибут!

Наш нещасний Ющенко, що прийшов до влади у результаті нашої боротьби за краще майбутнє України, хіба він не знав, скажімо, про Калуш раніше? Та це вже на слуху щонайменше з 1980-81 року, коли уперше проравало там дамбу "хвостосховища" і ми отруїли весь Дністер.

Що заважало, скажімо, Ющенкові у 2008 році видати указ про оголошення Калуша та околиць зоною екологічної катастрофи??? Там вже це було - і провали, й інша руйнація. Чому Ющенко вів оту безсоромну війну із урядом, який наполягав на приватизації деяких об'єктів. І ціни на той час були захмарні!
Продали би тоді Одеський припортовий за мільярд долларів, чи Укртелеком за декілька мільярдів і могли би не тільки Калуш оновити, а й інші - численні зони екологічного лиха, в тому числі і на Сході України.

Але ж Ющенко все зробив тільки за мить до свого відходу від справ - і як ганебно це зробив! - видав указ, коли ні грошей, ні можливостей, і палає чергова громадянська війна, викликана і його ж діяльністю, патронуванням над фальсифікаторством!

А для Юрія Андруховича цього всього немає, бо він у тому СВ мчить із Польщі до Швеції, і за вікном пропливають зовсім інші реалії - не наші. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 13:16:40 ]
Ми сформулювали на Майдані образ Прометея (букв. передній умом), а отримали в особі Ющенка його брата Епіметея (букв. задній умом). Згадайте, як той неук зачарований зовнішністю Пандори відкрив скриню і що з того вийшло. Прометей ще попереду.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Карасьов (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 12:16:35 ]
А я прочитав інтервю Андруховича з цікавістю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 12:28:56 ]
Прочитали, і що? Відчули глибину думки, переживання за Україну, щирість, небайдужість? Почули мудру пораду? Що зацікавило?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Карасьов (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 13:43:06 ]
Зацікавило - як інформація про те, що думає з означеного питання Андрухович. Завжди цікаві думки інших, а тим більше, відомих людей, чи не так? Щодо самої суті обговорюваних питань, то це занадто розлога тема, хоча з більшістю викладених тут поглядів я б погодився.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 13:51:37 ]
Ви знаєте, Михайле, просто підсвідомо очікуєш від знаних письменників якоїсь взірцевості, якоїсь кращості, якогось позитивного впливу на ситуацію, ясної і чіткої громадянської позиції, і хто з них нам щось таке нині дає?
Ось Мирослав Попович, Мойсей Фішбейн - так, а що інші, ім'я яким легіон! :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 13:57:14 ]
Сьогодні, в Прощену Неділю, пробачте мене, якщо я в чому перед вами винен, але мені все більше здається, що Редакція Майсерень знає Формулу Істини, точний виклад якої і хоче почути. Сформулював "не за формулою" - ворог. Це для вас, молодих, нове. А мені нагадує минуле.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 14:55:48 ]
Не так, Володимире.
Ви мені глибоко симпатичні, як людина, як автор. Але у цьому обговоренні ми торкаємося речей усе ж таки загальних, цивілізаційних.
Я просто добре знаю, чим закінчується безвідповідальність "еліт" і "псевдоеліт", чим закінчується відсутність громадського контролю, і повірте мені, нічого особисто я чути не хочу, бо хто чого вартий видно відразу і за плодами, а не за словами.
Але вимоглива розмова на дражливу тему потрібна в якості навчання наших авторів, і це надважливий момент, принаймні на ПМ.

Щодо формул, то навряд чи науковець з добрими намірами стане для найширшого вжитку змінювати формулу води чи інших базових сполук. Такою самою незмінною формулою є мораль від Бога, і похідні їй етично-естетичні пропорції Життя. І ми цю формулу усі знаємо.
Краще скажіть, Володимире, конкретно - ви проти перерахунку голосів виборців і ось причина, і ви проти покарання фальсифікаторів і ось чому, або ви за державну двомовність і приведіть доказову базу. Тут наші інтереси, а не в імені "слуг народних".

Ще раз зауважу, що інтереси України і Українства не в конкретних персонажах, а в прагматичних і моральних кроках уперед. Отже краще і нам з вами говорити про речі конкретні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-14 14:09:29 ]
як на мене, пан Юрій чітко вислов свою позицію, що він не підтримує ні Тимошенко, ні Януковича.
чому ж він має показувати якусь незрозумілу "взірцевість"?
і чому голосувати за Тимошенко, як вважає Редакція, - це правильно? і не треба говорити про менше зло! людина має право думати так, як вона вважає за потрібне, а звідки ми беремо право казати, що вона не права? хіба нам відома істина?
як на мене, потрібно перестати бути зазомбованим, а реально подивитися на обох кандидатів, бо, як на мене, вони абсолютно нічим не відрізняються. погоджуюся з думкою Юрія, що ми зробили свій вибір ще у першому турі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 15:02:08 ]
Мирославе, станьте дорослим, і говоріть про щось конкретне з бажанням покращення ситуації, вам потрібно навчатися і навчатися - тож краще задавайте запитання і тримайте при собі свої відповіді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-14 15:14:18 ]
дякую за пораду.
Ви надзвичайно толерантні (уже вкотре).
я не давав ніяких відповідей, бо мені не були поставлені запитання.
дивує Ваша політика щодо думок, які не співпадають з Вашими. але і таке буває...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 15:49:49 ]
Конкретні запитання – конкретні відповіді.
1. Ви проти перерахунку голосів виборців, ви проти покарання фальсифікаторів?.
Я – рядовий виборець. Кажу щиро: зараз, на відміну від 2004 року, не відчуваю масових порушень при голосуванні. Якщо людина заангажована і значно поінформованіша за мене – Микола Томенко – стояв за визнання результатів, то маю всі підстави сприймати вимоги Кандидатки про перерахунок як фрустрацію - психологічний стан напруження, тривоги і т. ін., що виникає через неможливість досягти бажаного. Моя позиція не «залізобетонна», якщо судові органи підтвердять факт порушень і необхідність перерахунку – сприйму це як належне, як прояв справедливості.
Я ЗА покарання фальсифікаторів, однак не вірю в можливість цього в Україні. Як «пересаджав у тюрми» усіх бандитів і фальсифікаторів В.А.Ющенко усі ми пам’ятаємо…

2. Ви за державну двомовність?
Я проти державної двомовності. Але я реаліст і знаю, що реальне впровадження української мови на Сході і Півдні України – процес еволюційний і такий, що потребує державної підтримки. Я категорично проти використання питання мови як інструменту політичної боротьби. Є Конституція, статтю 10 якої просто потрібно виконувати.

Не знаю, чи щиро ви не помічаєте ось чого: з поставлених вами запитань (справді світоглядних, таких, що висвітлюють громадянську позицію людини) не дуже хороші люди зробили «Троянського коня», «начинка» якого – якраз певний «слуга народний». І цей «слуга» спонукає нас рятувати коня! Але чи хоче він насправді рятувати Трою?

Оце й різниця: ви йому вірите, а я – ні.

(див. http://play.ukr.net/videos/show/key/dd28268fc9d6fbeba3220defad7de011/)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 15:54:24 ]
Чомусь вийшла подвійна публікація. А щодо Мирослава - не коректно. В такий день...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-14 17:33:49 ]
А я вважаю, що правий Франко, коли говорить про науку.
Пану Мирославу, думаю, зовсім не зашкодить невеличка строгість, аби глибше вникав у сказане більш зрілими авторами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Корнієнко (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 16:35:54 ]
Про формулювання я також казав, тому хочу розширити думку. Здається важко уникнути біблійної формули «За плодами їх пізнаєте». Тож збирання п’ятирічного врожаю найвищого політика – зриме і гірке. Інша формула вкорінена в народній свідомості, ще добіблійна – мати правителя (царя, короля, гетьмана, президента) мудрого, масштабно мислячого, беззавітно люблячого свій народ, з Богом в серці. Такі еталонні уявлення притаманні всім народам, нічого нового. Та порівняймо з тим, кого обрано. Тут ще той п’ятирічний врожай намічається…

Тож окремі формули бережуть нас як людей. Якщо про такі формулювання тут говорилось, то я обома руками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2010-02-14 17:11:40 ]
Погоджуюсь, наступні п'ять років - повний абзац. Оце наша біда: вибір без вибору. Андрухович правий: вибір зробили не 07.02, а 17.01.