ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Невесенко
2025.08.10 15:59
Я не чекаю дива. Дав би Бог
дійти до Бога праведно і чесно
крізь метушню, де світ живе облесно
від тайних перемов до перемог,
де чорні тіні безсловесно
ведуть із Сатаною діалог.

Я не чекаю дива. Дав би Бог,

Євген Федчук
2025.08.10 15:46
Поляки – гонорові та часто так бувало:
За гонором уроки минулі забували.
Події в сорок третім трагічні на Волині
Хвилюють українців з поляками донині.
Десятки тисяч люду загинули невинно,
Які жили віками на землях України.
В час, як на Україну знов

Артур Сіренко
2025.08.10 15:37
Країна, де помер вітер,
І воскрес серед паростків жита,
Де сталеві ножі дозрівають мов яблука
На дереві пізнання добра і зла –
На старій яблуні радості.
Весталки розпалюють ватру
Серед глупої ночі осінніх гусей,
Зачиняючи вікна минулого,

Тамара Ганенко
2025.08.10 07:36
Десь твоє серце далеко
Неприкаяне
Піврозчахнуте
Дике
Горде
Домашнє
Умиротворене

Борис Костиря
2025.08.09 21:54
Тихо спадає листя,
як повільна кінохроніка.
Листя - це роки
нашого життя,
вони так само
безслідно зникають у землі.
Невдовзі ліс стане
оголений і зовсім самотній,

Ярослав Чорногуз
2025.08.09 21:11
Неначе у карцері дрібен --
Запхали тебе у тюрму.
Нікому вже ти не потрібен
У світі жахливім цьому.

Старіючий, сивий і хворий --
Чи здох, чи живий -- все одно.
Дурні, безпідставні докори

С М
2025.08.09 13:45
Говорилось
за простори між нас усіх
І людей, що
невидимі нам із-за стін
ілюзійних
Правди не почути
далі пізно геть
нема їх уже

Іван Потьомкін
2025.08.09 13:25
Чорнявий кіт із карими очима споглядає з височини книжкового розвалу на тих, хто мало не щодня приходить і переглядає те, що прибуло. Здається, що кіт знає всі мови, крім гебрайської та китайської, яких немає серед написаних стосів книжок. Тих, за якими

Юрій Гундарєв
2025.08.09 11:52
…Шукати щось нове? Стаж і кваліфікація в Северина були, проте йому хронічно не таланило. Всі однокурсники знайшли теплі місця й тихо пожинали купюри. І не те щоб вони збивали зорі з неба - просто ситих кутків на всіх не вистачає. Свого часу він засиджував

Олена Побийголод
2025.08.09 10:52
Із Бориса Заходера

Уславлених кішок чимало
(не кажучи вже про котів)
у різні епохи бувало;
а тих, що в книжках – й поготів!

І ось наша доблесна Рижка

Борис Костиря
2025.08.08 22:12
Листя спадає з тополі,
як плаття голого короля,
як платня за непрожите життя,
як непрочитані листи,
як послання у вічність,
як непромовлені слова,
мов нездійснене каяття,
як позлітка на істині,

Юрій Лазірко
2025.08.08 16:46
О, скрипко!
Скрип...
Смичок на витягах.
Заскрипотіло у душі,
мінялося на лицях -
заголосила, помирала
одиноко скрипка.
Позавмирали відчуття

Світлана Пирогова
2025.08.08 14:42
Кукурудзяний чути шелест,
ніби спеці наперекір.
Не самотньо і не пустельно,
ще й в садку непокірна зелень.
Рими просяться на папір,
струм ліричний через пастелі.

Портулак обіймає землю,

С М
2025.08.08 11:22
раз я підійшов до скелі
і ребром долоні зрубав її
раз я підійшов до скелі
і ребром долоні зрубав її
тоді згорнув уламки і виник острів
хай каменів є більш аніж пісків
знай-бо я відьмача
бігме я відьмача бейбі

Борис Костиря
2025.08.07 21:55
Я розгубив 175 см
твоєї краси і чарівності
яругами і пагорбами.
Я тепер від них
нічого не знайду,
бо від них залишилася
тільки хмара.
Кожна розгублена

Тамара Ганенко
2025.08.07 19:20
Здавалось, - відбуяло, одболіло
Лишило тіні, пристрасні й хмільні,
Вітрилом в дальні хвилі одбіліло
Чи вклякло десь в мені чи в глибині

Не загримить, не зойкне поза хмари,
Не спотикне на рівній рівнині
Не полосне по гоєному марно
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Пекун Олексій
2025.04.24

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Зоя Бідило
2023.02.18

Олег Герман
2022.12.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Про «людину» і «добро», «світло» і «пітьму», «холод» і «зло»

Визнаємо ми оте, чи не визнаємо, але ідея людини
таки єдиний шлях нашої самореалізації. )
Тому ставлячись до неї із найвищою повагою,
ми, вочевидь, ніяк не нашкодимо собі. )

...
перейти до тексту твору

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-12-26 00:26:44
Переглядів сторінки твору 55168
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.779
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Соціум
Автор востаннє на сайті 2025.08.05 19:10
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-10 03:50:31 ]
Ні, маємо жити далі - тут і зараз ). Тримаючи удари і з аристократичною посмішкою. Бо головне, все ж, наша поезія, а все інше - соте за значенням, в т.ч. і наші его...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-10 08:41:16 ]
Я спробую переконати п. Ерметова, шановна Редакціє... Що тепер він – також й аристократ )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2018-01-10 14:15:33 ]
Шаноаний Редакторе Майстерень. Думаю, багатьом хотілось би почути Вашу думку і ВАше ставлення до засилля ненормативної лексики у віршах. І виписати щодо цього певні правила тут на ПМ, щоб перш ніж публікувати такий вірш, перш ніж анонсувати його, автор був готовий до "несподіванок" у сприйнятті його шедевру іншими.
От я вважаю, що такі вірші неприпустимо допускати в стрічку анонсів (як мінімум). Якщо вже автор отримує насолоду від такого, то хай отримує її на самоті. Мені як жінці огидно натрапляти на таку базгранину. Шукаю у стрічці анонсів поезію. Богу дякувати ще знаходжу. І оскільки Редакцією Майстерень дано мені та іншим авторам таке право - оцінювати твори, то твори з ненормативною лексикою я оцінюю відповідно.
Вчора таким чином "видалила" зі стрічки анонсів два останні твори Валена Серца. Хоч він, мабуть, не надто зрозумів чому так відбулось. І це прикро, бо попередні вірші автора - непогані.

Може, Ви озвучите свою чітку позицію щодо цього питання? Прочитайте ці вірші і дайте свою фахову оцінку.
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-11 15:09:53 ]
Тільки ж я вважаю, що до такого обговорення ненормативної лексики (та випадків, коли її вживання є цілковито обгрунтованим) потрібно обов'язково запросити О. Сушка та усіх, хто його "надихав" на "світлу" боротьбу за "світле" майбутнє нашого, вочевидь, "світлого" суспільства :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:07:15 ]
Та жодних сумнівів - ніякого мату, кожен притомний може цьому протистояти - бо ж нам не "униз", даваймо "Вгору".
Маю досвід вважати, що мат на наших устах виникає не випадково - це може ставатися з будь-ким, але це не стільки наша провина, як наша беззахисність перед злом.
Тому це не трагедія - але самоусвідомлення потреби чистих, високих вібрацій любові, тепла, світла. Будь-який мат відразу знищує глибини, повертаючи у замкнутий вир проблем.
Вже не кажучи про наші серця - ось спробуйте звернути увагу на реакцію нашого серця при нашому ж матюканні, чи при недобрих думках.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 21:14:24 ]
Вас, п. Адміністраторе, мабуть, ніхто довго та "дбайливо" не паплюжив? При мовчазному схваленні усіх оточуючих?..
Мат – це такий самий найостанніший спосіб відповісти оточенню, як, мабуть, і "нажалітись" Адміністрації сайту...
Якщо Ви кажете, що кожний мат позбавляє нас глибини та повертає у коло проблем, тоді, застосований ЗА АДРЕСОЮ, він вчиняє усе те саме – із тими, хто на нього заслужив...
Мат – це вияв найбільшої неповаги, але дехто, безсумнівно, на це й заслуговує!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:21:14 ]
Ну так, звичайно, "кут падіння = куту відбивання". Це і тривожний сигнал отим, щодо кого мат і прозвучав.
Але всі інші ж не дотичні. Тому варто самому те все видалити, воно вже прозвучало. І досить.
Варто нам навчатися і десь натискати на гальма і зупинятися у своїй війні. Найкраще проїжджати далі, думаючи про власну творчість, а ці "битви" з'їдають нас.
А на мене особисто стільки раз нападали, що я і перестав особливо звертати увагу - головне аби не заважалося процесам на ПМ, а вони засіяні на довгі роки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 21:34:56 ]
Я іще раз повертаюсь до тролінга п. Ерметова...
Йому завдано моральної шкоди, і тому усі причетні, а також сам факт такого свідомого порушення правил доброзичливості та взаємоповаги у міжлюдських стосунках повинні отримати належної оцінки.
Інакше можна вважати, що відбувся факт заохочення такої практики – що ж, тоді вірш із обсценною лексикою є логічним розвитком та продовженням цього випадку.
Якщо є потреба у видалені цього неприємного вірша, то повинні бути видалкні й усі твори із прямими та непрямими образами п. Ерметова.
Як Ви не розумієте, що це вимога елементарної справедливості? Повірте, що справедливість – це саме те, що обходити ДУЖЕ не варто!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:51:05 ]
Як показує досвід, такі "війни" можна тільки проїхати, забути про них, не спілкуючись між собою.
Будь-який крок адміністрації викликатиме активне заперечення і нові спалахи. Тому бажано учасникам просто забути про "війну" і видалити немистецькі публікації, що ображають сторони.
Бо суто до поезії ці війни не мають стосунку - хіба ні, тут інше.
Проблеми з оцінюванням конкретно твору чи з якимись конкретними коментарями - адміністрація відреагує.
І ставлення своє було чітко висловлене. Аристократизм і лише аристократизм, його нам усім інколи не вистачає.
Можу нагадати про реальні дуелі, що практикувалися межи аристократами, тільки кров"ю змити образу! Але це - помилка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 22:05:56 ]
"Проїджати" можна лише взаємно – інакше залишиш у себе за спиною отруйну гадюку...
Це не лише потреба якимось чином спокутувати образи в бік Ерметова, але й, за можливості, вберігтись від подібного у майбутньому...
Я видалю усі образливі публікації – якщо Сушко видалить усе, що він "понаписував", на своїй сторінці, у бік Ерметова...
Він сам зізнався і у тролінгу, і в тому, що його спеціально про це "просили" – що іще потрібно Адміністрації, аби вичерпати це неподобство (по-інакшому й не скажеш)?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-10 16:02:51 ]
Підтримую цю позицію. Корозія слова в царині самого Слова явище неприпустиме. Доречно, гадаю, винести цю проблему на колективне обговорення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 20:52:47 ]
Ще раз наголошу, що вірш "Ушльопки", який містить ненормативну або – "обсценну" – лексику напряму присвячений усім авторам ПМ, які схвалювали тролінг Ю. Ерметова таким собі О. Сушком!..
Якщо тролінг на сайті ПМ – це вже нормальне явище, то увесь цей сайт заслуговує на НАЙОБСЦЕННІШУ лексику!
Тобто на даний момент я вважаю політику Адміністрації – практикою подвійних стандартів, коли одні образи схвалюються й заохочуються, а усі інші – потребують "аристократизації"...
Іще раз вимагаю покарання за ганебну практику приниження людської честі.
Інакше вважатиму, що Адміністрація кимось і якимось чином зацікавлена у подібних практиках.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:13:42 ]
Звичайно, що ніхто не підтримує "тролінг", але погляньте глибше в суть проблеми, потрібно вийти з вузького егоцентризму , спробувати відчути, що напроти такі ж прояви, це коло, з якого вихід лише вгору.
А потім, кожен має право негайно видалити такі коментарі.
Звичайно, що в рисах "людяності" не прописані ані тролінги ані матюкання.
А ще можна задуматися, чому саме це відбувається з нами, на наших особистих сторінках.
Тому давайте про хороше, веселіше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 21:22:34 ]
Ви наче, п. Адміністраторе, заперечуєте саме існування "добра" і "зла"... Повірте, що зло тим і відрізнчється від добра, що йому й не потрібно жодних підстав, аби когось принижувати та паплюжити...
Зло – це вседозволеність, це завдання болю йтсьраждань іншим, не ставлячи себе на їз місце...
Не випадково злочинці у психології називаються "соціопатами" та "психопатами", тобто, фактично, божевільними, які втратили людську подобу, адже вже не мають співстраждання, а інших людей вважають за річ чи власність...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 22:10:01 ]
У вашому випадку які твори ви вважаєте проявом зла? Давайте посилання - розглянемо усе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 22:26:11 ]
Звісно, я би просто порадив видалити все, що Сушко встиг "наплодити" (на обох своїх сторінках) від березня 2017 р. – адже він з'явився на ПМ з однією головною метою: спровокувати та скомпрометувати Ю. Ерметова...
Але, заради справедливості, зараз наведу ті твори, цілеспрямована образливість яких в бік Ерметова є доведеною!..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 22:40:13 ]
Ну, ось – разом із коментарями це навіть не образи, а "казка" – в бік Ерметова...

http://maysterni.com/publication.php?id=124937
http://maysterni.com/publication.php?id=124845
http://maysterni.com/publication.php?id=129922
http://maysterni.com/publication.php?id=130193

Якщо потрібно, то будуть наведені й коментарі Сушка на сторінці Ю. Ерметова, які "яскраво" потверджують зв'язок поміж "лексикою" О. Сушка та її спрямованістю – у бік Ерметова...

За решту творів я зараз точно говорити не можу, адже ніхто їх особливо й не читав, звісно!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 23:08:52 ]
Однозначно у адміністрації ПМ є претензії лише до публікації http://maysterni.com/publication.php?id=129922
Всі інші - тотальне узагальнення, які з якогось дива цією публікацією стали прив"язуватися до конкретної особи. Тому адміністрація видаляє цей текст з ПМ.
Я б радив усім не звертати увагу на те, до чого кожен із нас не має стосунку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2018-01-14 23:15:05 ]
Добре. Будемо вважати конфлікт вичерпаним... Поки що.
Я зроблю паузу на декілька днів – аби подивитись, як триватиме розвой ПМ-життя. Якщо рецидивів не станеться, усі вірші-на-відповідь видалю!..
А так – дякую за приділену усіма увагу до цього питання.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 23:22:17 ]
І я вас підтримую в тому, що увагу краще звернути на ПМ не на несправедливості в нашому бутті, а на приємні сторони, це приносить насолоду життя творчого. Скільки є гарних тем - найкраще резонувати єством з ними.


1   ...   4   5   6   7   8   9   Переглянути все