ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ігор Шоха
2026.03.30 14:11
                    І
Нанизує пам’ять разками намиста
на ниті життя візерунки барвисті
і тче у тумані вуаль,
звідкіль виглядає далеке дитинство,
його епізоди веселі і чиста,
навіяна ними печаль.

Борис Костиря
2026.03.30 13:26
Проспати можна все на світі:
Історію, чарівну мить,
Проспати сонце у зерні,
Коли земля красу творить.

Проспати вирішальний, гострий,
Фатальний, неповторний час,
Проспати доленосний голос,

Юхим Семеняко
2026.03.30 11:52
  Вірш представляє собою приклад дещо розбалансованої лірики, де щирість вічного людського почуття поєднується з рисами сучасності – від модерної зачіски Wolf Cut до класичної коси зі стрічкою. Це поєднання створює настрій суму й затишку з відтінком загад

Віктор Кучерук
2026.03.30 06:44
Ще зорі сплять у темнім небі
І не парує ще роса, -
Ще не торкнулась довгих стебел
Моя нагострена коса.
Ще світ увесь неначе вимер
І лиш сіріє спроквола, -
Ще лиш шурхоче невидимий
Кажан, у пошуках дупла.

С М
2026.03.29 21:22
Перша дівчино, яку любив
Настав час заспівати тобі
Прощальну пісню
Мені було сімнадцять, як тебе стрів я

Ми не бачилися часто, майнули роки
Востаннє, коли бачив тебе, ти прийняла
Ісуса

Віктор Насипаний
2026.03.29 20:08
У третім класі вчитель дітям каже:
- Сьогодні розповім цікаве дуже.
Ми будем вчити нині земноводні.
Подвійний спосіб в них життя в природі.
Розмова в нас про тих, що спритні й дужі.
Живуть і у воді вони й на суші.
Можливо, здогадаєтеся, хто то?
Ч

Охмуд Песецький
2026.03.29 18:40
Тобі щось інакше порадити важко,
Коли до вподоби модерний Wolf Cut.
Коса - не твоє і шовкова застяжка -
Це те, що існує для інших дівчат.

За мною і ходять, і саме такі ось,
Яким я неначе амурний гайдай.
Не з ними робитиму те, що наснилось,

Євген Федчук
2026.03.29 18:09
Іще не вечір та вже йшло до того.
Десь сонце загубилося в хмарках.
Між пагорбами пролягла дорога,
Що звалась з давніх пір Поліський шлях.
Вела з Підгайців через Старе Місто,
Загайці в Новосілку, звідтіля
Вже далі на Тернопіль, з нього, звісно,
Де а

Володимир Ляшкевич
2026.03.29 14:55
У сутінках я майбуття помітив.
Воно нічим не втішило мене.
Його красою міг би я змінити -
її ж усе недобре омине.
Та не зібрав краси я - ось і квити.
І захід Сонця віддає вогнем.
За втраченим, не стрітим, не прожитим -
до обрію багряноликий щем.

Борис Костиря
2026.03.29 13:36
Так перша ніжна позолота
Торкнеться кленів і беріз.
Пробудиться дружина Лота
У сяйві нескоримих сліз.

Торкнуться віяння епохи
Думок, сердець, облич і слів.
Порветься пристрасть Архілоха

Юрій Гундарів
2026.03.29 12:58
Якось незрозуміло… Ось він ще зовсім маленький хлопчик. Утім, відчуває себе центром Всесвіту, навколо якого обертаються тато, мама, бабуся і навіть пухнастий песик Віскі… Вони живуть у сивому будинку в самісінькому центрі чарівного міста. Оточують його

хома дідим
2026.03.29 10:06
поет сидить мов павук
тчучи свої павутини
радо вітаючи будь-яких мух
висисає їх із хітину
а ще між ребрами книг
наслухає серцебиття
знуджених необережних тих
читачів що летять летять

Юрій Гундарів
2026.03.29 09:22
У ніч на 28 березня 2026 року Одеса зазнала потужної масованої атаки.
Так, у пологовому будинку №5 після влучання «шахеда» в центр будівлі зруйнувано покрівлю та перекриття між поверхами. Медичний персонал евакуював до сховища 32 пацієнток і 22 новонарод

В Горова Леся
2026.03.29 08:56
Горіхи розпустили чорні крила
Воронячі на вЕльон аличі,
У сні стоять, весна не розбудила.
Та в голих вітах трудиться Ярило,
Брунькам тугим тепло віддаючи.

Цілує кожну пристрасно, бо хоче
Зацілувати так, щоб і чалма

Віктор Кучерук
2026.03.29 07:10
Години, дні, роки без тебе,
Без теплих пестощів твоїх, -
Це тільки в казці завжди лебідь
Не упадає тихо в гріх.
Це тільки в мріях м'яко й гладко
Лягає твій життєвий шлях,
А наяву - броди і кладки,
І переслідування страх.

Олена Побийголод
2026.03.29 06:53
Цезар Солодар (1909-1992; народився й провів юність в Україні)

Принесли у землянку посилку –
    й мов дихнуло чимсь близьким.
І на серці заграла сопілка,
    і згадався рідний дім...

        Бо відправлення поштове –
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Пекун Олексій
2025.04.24

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Зоя Бідило
2023.02.18

Олег Герман
2022.12.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Про «людину» і «добро», «світло» і «пітьму», «холод» і «зло»

Визнаємо ми оте, чи не визнаємо, але ідея людини
таки єдиний шлях нашої самореалізації. )
Тому ставлячись до неї із найвищою повагою,
ми, вочевидь, ніяк не нашкодимо собі. )

...
перейти до тексту твору

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-12-26 00:26:44
Переглядів сторінки твору 57554
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.779
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Соціум
Автор востаннє на сайті 2026.03.29 09:48
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 16:58:35 ]
а вы их "баните" и судите, всеми доступными вам средствами, хлопая перед ихним носами/душами дверями вашего реально широко открытого сердца.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:03:31 ]
Кого "банимо"? Суспільні інституції? Якщо ви про рівень цензури тут, на ПМ, і терпимості у відомих вам інституціях - то тут, здається, таки значно вільніше і свободніше, але теж є межі допустимого...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:10:10 ]
Либуркина кем забанена? или не забанена?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:42:53 ]
Так, руйнівну для сайту і його авторів діяльність декого з користувачів - їх не так багато - адміністрація відмовилася технічно й ідеологічно підтримувати після РОКІВ умовлянь.
Щодо цього є окрема сторінка, де вся ця історія докладно описана. Пропоную саме там і досліджувати тему закриття доступу до сайту.
Наприклад тут http://maysterni.com/publication.php?id=80240


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:13:02 ]
я так понимаю, что причиной окончательного разрыва была тема именно этой страницы. вы себе позволяете лишать людей их человеческой природы, при этом архимандрита обвиняя в том, что он вам показывает причину вашей злости. Уподобится вам что ли и сказать, как вы про Ющенка (который-де в лице Тимошенко осудил всех украинских женщин), что осуждая Либуркину - вы осуждаете всех ваших горе-собеседниц. Печальна судьба наша. Я следующая? И за что? за то что вступились за человеческую природу (будь то Ступка, или Ющенко) То что вы себе позволяете - это не гадости. это только мы с архимандритом умеем. Простите Бога ради, Человечище!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:43:13 ]
На жаль, ви все не так розумієте. Ця сторінка до проблем із названими авторами немає жодного стосунку.
Ще раз повторюю, фрази архимандрита Софронія (Сахарова) - це суто його проблеми, ні людини, ні людей вони не стосуються - бо "Людина - це добро, це добре"...

Та наполегкливо прошу вас, Тетяно, пояснити ваші слова "вы себе позволяете лишать людей их человеческой природы" - де і коли це відбулося?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:01:10 ]
о, я не успеваю за вашими редакциями - простите) Чего ж там не было - достоинства?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:04:35 ]
Я не розумію вашого запитання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:08:42 ]
ну как же. вы обвиняете архимандрита, говорящего о том, что люди не видят в ближних божественного достоинства - что он-де насаждает людским сердцам то, чего там и не было. вы уже так дообвинялись, что срочно нужно читать Евангелие от Иоанна (гл. 8, ст. 7)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 17:35:23 ]
Особисто ви, Тетяно, написали "Очень точно говорил архимандрит Софроний (Сахаров)..."
Саме ці слова стверджують, що осуджують всіх людей, саме ці слова узагальнюють, приписуючи людям не людяність, а "зверскую злость"...
Прошу вас, таку гадість в якості аргументів, ким би вона не була із діячів суспільних інституцій висловлена, на сторінках ПМ не публікувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:14:51 ]
я так понимаю, что причиной окончательного разрыва была тема именно этой страницы. вы себе позволяете лишать людей их человеческой природы, при этом архимандрита обвиняя в том, что он вам показывает причину вашей злости. Уподобится вам что ли и сказать, как вы про Ющенка (который-де в лице Тимошенко осудил всех украинских женщин), что осуждая Либуркину - вы осуждаете всех ваших горе-собеседниц. Печальна судьба наша. Я следующая? И за что? за то что вступились за человеческую природу (будь то Ступка, или Ющенко) То что вы себе позволяете - это не гадости. это только мы с архимандритом умеем. Простите Бога ради, Человечище!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:34:59 ]
На жаль, ви все не так розумієте. Ця сторінка до проблем із названими авторами немає жодного стосунку.

Ще раз повторюю, фрази архимандрита Софронія (Сахарова) - це суто його проблеми, ні людини, ні людей вони не стосуються - бо "Людина - це добро, це добре"...

Та наполегкливо прошу вас, Тетяно, пояснити ваші слова "вы себе позволяете лишать людей их человеческой природы" - де і коли це відбулося?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:43:17 ]
вы все прекрасно понимаете. и я все исчерпывающе объяснила. правда не оправдывается. Если хотите, можете дать ссылки на стих-ние Патары на смерть Богдана Ступки, и нашу с вами сегодняшнюю беседу на ФБ по поводу Ющенка (и тому, и другому вы от казали в том они - "люди", один из них - был) Сатана правит вашим балом. А мы (с архимандритом) нервно курим в сторонке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:17:03 ]

Або ви, Тетяно, продовжите на відповідних сторінках, про які говорите, точно вказувати на ті чи ті проблеми, або ж вважатиму це все наклепами.

Щодо Б.Ступки на сторінці Патари - то ви дійсно вводите в оману, а щодо ющенка - то я підтверджую, що особисто я не вважаю його людиною, і не зауважую в ньому людяності - див.словник.
Тим не менше - ніколи не говорив з вами щодо ющенка в контексті Тимошенко. Ви в цьому неправдиві.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:36:18 ]
Де і коли, Тетяно, відбулося це - " Уподобится вам что ли и сказать, как вы про Ющенка (который-де в лице Тимошенко осудил всех украинских женщин)" - прошу точну цитату.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:45:15 ]
вы это постили на ФБ. однако меня вы там выбросили из своих собеседников. можете сделать это и здесь. вы ж этого добиваетесь?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:18:43 ]

Прошу надати цитату інакше вважатиму ваші слова спробою введення в оману.
Ніколи не говорив з вами щодо ющенка в контексті Тимошенко. Ви в цьому неправдиві.

Щодо припинення нашого спілкування на ФБ, то судячи зі спілкування "тут і зараз", воно цілком умотивоване?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:43:58 ]
http://www.facebook.com/Lyashkevich.volodymyr?fref=ts
Ляшкевич Володимир: Ющенко не людина. Він просто ніхто і ніщо... На таку бридоту, що зрадила все і вся інакше і не скажеш... Навіть не буду перераховувати всі його підлості й нікчемнсті... Абсолютне ніщо...

я ж по авторам, которых вы постите, дальше ища-таки его "грехов" - нашла в том числе и этот. И подумала - а чем вы лучше его? Вот и сейчас - топите в ложке.

переходим к Ступке:
http://maysterni.com/publication.php?id=80240

Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2012-07-22 18:31:55 ] - відповісти

А ви не точна, Любо, - я таки написав "навряд" і "нехай", а ось авторка оригіналу чітко вердикт виписала... Та й за Бога оцінила свого ліргероя "людиною" - отже по Образу і в Подібності ліргерой для неї, як Творець....

вы же, за Бога, оценили наоборот.

это входит у вас в привычку.

пришла я к вам с добром. да только вы его вывернули наизнанку. немного нашлось у вас собеседников. да и тем - не позавидуешь. Простите еще раз! за то, что все мы - ЛЮДИ. нравится вам это, или нет.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:52:10 ]
Не зрозумів, що ви тут говорите щодо Богдана Ступки в контексті розмови на сторінці Патари - там якраз і обговорюється тема необхідності точності у словах і порівняннях, бо відсутність точності приводить до низької якості текстів. Прошу вас продовжувати на відповідній сторінці розмову про вірш Патари, бо тут читачеві неясно про що йдеться.
А щодо ющенка і злочинів його проти України і українців - то так, я його особисто не здатен вважати людиною, що є, як відомо, за Образом і в Подібності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:37:27 ]
Прошу докладно пояснити - що саме, за вашими словами "гадости", я собі дозволяю?


1   2   3   4   5   6   7   8   9   Переглянути все