ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Про «людину» і «добро», «світло» і «пітьму», «холод» і «зло»

Визнаємо ми оте, чи не визнаємо, але ідея людини
таки єдиний шлях нашої самореалізації. )
Тому ставлячись до неї із найвищою повагою,
ми, вочевидь, ніяк не нашкодимо собі. )

...
перейти до тексту твору

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-12-26 00:26:44
Переглядів сторінки твору 51376
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.779
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Соціум
Автор востаннє на сайті 2024.04.23 16:58
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 18:47:09 ]
мне очень жаль, что я вообще говорила с вами. больше этого не повторится


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:20:20 ]
Саме Ви зайшли на цю сторінку, де чітко і аргументовано захищається честь людей і людини від різноманітних атак, з недобрими словами, саме ви це все тут розпочали, хіба не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:48:40 ]
Так, саме так - особисто я не вважаю ющенка людиною - і під матеріалами, які подав депутат Москаль, де він додає нові факти про діяльність цієї особи я справді це написав "http://www.facebook.com/Lyashkevich.volodymyr?fref=ts
Ляшкевич Володимир: Ющенко не людина. Він просто ніхто і ніщо... На таку бридоту, що зрадила все і вся інакше і не скажеш... Навіть не буду перераховувати всі його підлості й нікчемнсті... Абсолютне ніщо..."

Але де тут про Тимошенко? - про Тимошенко ви, на жаль, вводите в оману.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:50:09 ]
да чем вы лучше его, когда женщин бьете? да еще каких!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:19:55 ]
Мені прикро, що ви і зараз вводите в оману всіх читачів, єдине для вас можливе оправдання, що ви не зрозуміли що й до чого, але це аж ніяк не може служити причиною висловлення вами таких, як на мене, суто емоційних стверджень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 19:53:48 ]
Де і хто бив жінок? Але прошу коментувати на тих сторінках, де це відбувалося, бо на цій сторінці зовсім інша тема. Дайте тут посилання на відповідні сторінки і продовжимо там, на них, розмову.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:17:25 ]
нет уж, Володя. поищите себе других собеседниц. спасибо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:26:57 ]
Тож так і завершимо - на тому, що ви не можете підтвердити правдивість своїх слів. Прикро було від вас усе це чути.
Та, зрештою, там, де нині загалом використовуються перекривлені означення, неможливо знайти і порозуміння.
Ось мені дуже цікаво, чи О.С. Пушкін використовував "любой" і "люди" в контесті "злые" "звери", чи ставився він до них і до "людини" з "очернительством" чи це пізніше, скажімо, в російській літературі сталося?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:34:26 ]
бесполезно говорить с тем, кто не слышит, или слышит так, как он хочет слышать. вы за свои понятия "людяности" потеряли пол-сайта, забанили редактора (женщину, столь долго и верно бывшую вашим собеседником и помощником) - и вы тут меня обвиняете в обмане, несоответствии тематике страницы и всяческих извращениях. у нас у всех один судья - пусть он нас и рассудит. с недоумением и болью, ваша Марта Январская


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:43:32 ]
Знову безпідставні емоції, ніколи автор "Чорнява Жінка" не була нічиєю помічницею, вона завжди мала і повноцінно використовувала можливість висловлювати як власну творчу, так і власну громадянську позицію. Але коли розпалюються війни тих чи тих користувачів проти адміністрації - в т.ч. із свідомим поширенням наклепів, в т.ч. і за межами ПМ - тоді такі діяння і таких користувачів підтримувати на сайті адміністрація не лише не може, а й не повинна.

На жаль, ви, Тетяно, продовжуєте поширювати неправдиву інформацію. Пропоную вам таки мотивувати на відповідних сторінках сайту висловлені вами обвинувачення.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 20:56:59 ]
Володя, я констатирую факты. Обвинять - это по вашей части. Как это не была помошницей? А кто людей новых читал и выводил в ленту? и кто этим сейчас занимается? кто эта самая Редакция? если это вы (один) - правдиво ли это? заметьте, я только отмечаю случившееся и задаю вопросы. так что перестаньте нападать на меня с "обманом" и "обвинениями". и еще - я прекрасно отдаю себе отчет, что вы меня провоцируете). но мне интересно. мне всегда было интересно общаться с вами - это бесценный психологический опыт. однако вы решили по другому) да будет по Вашему. Аминь!) (сейчас вы опять чего-то будете писать, еще не было случая, чтобы вы не оставили за собой последнего слова - только об одном прошу: будьте ЛЮДИНОЮ, вы изо всех сил меня стараетесь убедить в обратном - а я-таки не верю!!!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:03:11 ]
Тетяно, повторюю, що ви зайшли на цю сторінку із чіткими звинуваченнями "Очень точно говорил архимандрит Софроний (Сахаров): поскольку люди не видят вечного, божественного достоинства ни в своем ближнем, ни в себе самом, они так зверски злы в своих взаимоотношениях" - на які я почав тут відповідати, бо саме для цього і створена ця сторінка - для захисту від таких нападок.

А щодо вашого бачення ролі тих чи тих осіб на сайті, ви мали би погодитися, що це суто ваше бачення, а не факти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:23:15 ]
да-да и что "Любой (каждый!) человек – живая икона Бога, просто чаще всего замаранная, нуждающаяся в реставрации. И вот, далее этого, чаще всего условно-символического почитания, дело не идет…"
что и требовалось доказать...
уважительны ли вы здесь были ко мне? к человеку, цитируемому мной? его попытку найти причину бед в людских взаимоотношениях, а значит - избежать их - вы назвали гадостью... то есть мои слова назвали гадостью. но согласитесь - это ваше видение, это не факт)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:36:46 ]
Ви сказали, Тетяно, дослівно, таке: "Очень точно говорил архимандрит Софроний (Сахаров)...

Що саме тут недоброго? Абсолютно неприпустимо те, що
1) обвинувачені всі люди в сліпоті, і не баченні вічного і божественного (і т.д. за текстом)...
2) обвинувачені всі люди у звірячій злості у своїх стосунках...

А щодо "любОй", перекрученого з "лЮбий" із повною підміною сенсу, то це теж, як на мене, діагноз...
Запитання чи, наприклад, в О.С.Пушкіна присутні подібні речі - особисто я не можу такого пригадати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:42:05 ]
перекручиваете вы. бесконечно перекручиваете. в русском языке нет слова лЮбий. а любОй - используется исключительно в смысле "каждый". вы заставляете меня пояснять вам очевидно простые вещи. также как и доказательство архимандрита "от противного" - что в каждом человеке надо видеть божественное достоинство, тогда - добрее мы все станем к друг другу. услышьте же!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:57:25 ]
Тетяно, за вашими словами в російській мові "любОй" походить від "каждый"?
В старослов'янській і в українській, і навіть у сучасній російській є чудове слово "лЮбо", що таки певно натякає на "любов" і на зовсім інше ставлення, ніж перекривлення в "любОй", і з відповідним перекривленням сенсів - жаль, що це сталося в російській мові, і що зараз такий покруч, як "любИй" став поширюватися і в українській мові...
Тобто, я про те, що згідно з витоків "любОй", таки мав би використовуватися виключно як "кожний любимий", а не будь-що, будь-який...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 22:00:21 ]
я не улавливаю логики в ваших рассуждениях, а особенно - в ударениях. не коверкайте русский язык и не искажайте смысл слов, пожалуйста.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 22:13:36 ]
Це я вас тут прошу з повагою ставитися до первинних сенсів, навіть якщо перекривлення зайшло в сучасній російській мові аж так далеко.

Тож як, Тетяно, щодо О.С.Пушкіна - чи використовував він "любОй" і як часто, бо наскільки мені відомо - лише один раз. І чи було таке до О.С. Пушкіна...
Запитайте мене щодо творчості Т.Г.Шевченка, і я вам спробую відповісти. На жаль, поетична творчість О.С.Пушкіна мені аж так не пригадується - в деталях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:10:43 ]
До речі, на ПМ зупинені всі традиційні - щопіврічні - конкурси Майстерень саме через діяльність певного кругу осіб, і це чудово видно у хроніках конкурсів...
Ті війни зруйнували бажання проводити конкурси далі. Подальші війни, безумовно, вели до знищення ПМ в цілому...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 21:25:29 ]
у меня такое желание процитировать Наполеона сейчас....))) но боюсь, ему достанется, как архимандриту. хватит. пусть я буду одна виновата. я всех меньше.


1   2   3   4   5   6   7   8   9   Переглянути все