ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Критика | Аналітика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Критика | Аналітика):
2024.05.20
2024.04.15
2024.04.01
2024.03.02
2023.02.18
2021.07.17
2021.01.08
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Лідія Арджуна (1984) /
Критика | Аналітика
Хаос сьогодення
Хаос сьогодення
Тео́рія хао́су — підрозділ математики та фізики, який займається дослідженням систем, динаміка яких, за певних умов, значною мірою залежить від початкових умов, що робить довгострокове прогнозування неможливим. Хаотичні системи є нелінійними динамічними системами. Як приклад можна назвати ефект метелика для погоди, турбуленцію, кругообіг капіталу, певні процеси утворення візерунків, такі як ерозія, нейромережі, та, нарешті, поведінка людини. Саме за допомогою абстракційного живопису найточніше можна виразити теорію хаосу .
Сутність хаосу – це пустота і ніщо , саме з яких усе й виникає . В ньому є початок і кінець ,що є одночасно протилежностями і співпадінням . В хаосі всі стихії є злиттими , що одночасно створюють між собою пустоти . Включаючи в себе послідовно змінюючи один одного різні цикли , таким чином він вічно перебуває в якості постійно в них відродженим . Це безгранична відкритісь різноманітних варіацій будь чого .Найхорактернішою для хаосу є риса непередбачуваності , що так хвилює нашу фантазію .
На полотні кольори хаотично переплітаються між собою , створюючи свої правила , що характерні тільки для цієї роботи .Тут немає лінійності , передбаченості чи точності . Мазки пензля лягають на полотно , утворюючи ефемерні форми , мінливість течії рідин . Так само і не стабільними є асоціації , що виникають в нас від перегляду картин . Вже завтра вони можуть бути кардинально протилежними . Наш психо – емоційний стан , як і думки мінливий . Зважаючи на настрій , погоду , в картинах кожен раз відчуваєш у баченому щось нове , інколи навіть принципово протилежне . Саме в абстракціях кожен знаходить свою , тільки йому зрозумілу харизму , що закохує у даний витвір мистецтва . І це відбувається прямо зараз , сьогодні . Завтра емоції від баченого будуть зовсім іншими . Саме абстракція дозволяє нам науково досліджувати те чи інше полотно відокремлюючи які-небудь ознаки об'єкту, що вивчається, відволікається від інших, не враховуючи його неістотні сторони і ознаки .Абстракція — процес мисленого ізолювання, «виривання» окремого предмета, відношення властивості з сукупності предметів, підношень, властивостей.
Абстракція — це проникнення мислення вглиб предмета, від явища до сутності, є способом перероблення споглядання і уявлень в поняття. Автор розчленовує, розриває, омертвляє, огрубляє, схематизує цілісну, рухому дійсність, в окремо взятій зображення . Але саме це забезпечує вивчення окремих сторін предмета в чистому вигляді і таким чином проникнення в їхню сутність.
. Сучасне мистецтво завжди дивує нас несподіваними враженнями , що викликають художні картини . Виставка картин Нецко Василя Ярославовича приємно вражає своєю сміливістю кольорів , хаотичними течіями олійних фарб та контрастами . Значна технологічна складність виконання показує нам тривимірність зображеного .Глядач поєднує задній план картини з основою задумки малюнку на передньому плані , що створює неповторність образу . Відчувається рукотворність та духовна теплота , що закладена автором у полотні . Саме контрастністю кольорів та поєднанню різних технік виявляється неоднозначна дія картин на глядача , що дає можливість співставити свої емоції з особистісними асоціаціями .
Саме відчуття глобальних катаклізмів , невідворотних змін у природі спонукає автора шукати власний шлях , природній та своєрідний . Художник пістряво взаємодіє з кольорами , що органічно лягають на полотно у задумані форми .Мистець інтерпретує внутрішні переживання в кожен помах пензля .
Споглядаючи абстракції Василя Ярославовича , виникає відчуття , що кожна його картина це невід`ємний живий елемент , що складається в цілісну карту світу , неповторну , як і кожна людина на землі . Його полотна дихають , заставляючи нас відчувати контрастні емоції . Кожне полотно – це окремий імпульс цілісної нервової теми , який кожного разу породжує нову асоціацію у глядача .
Ваиставка картин «Хаос сьогодення» є першим дебютом Нецко Василя Ярославовича . Саме такий спосіб передачі своїх почуттів є первинним , досі ніким не пройденим шляхом , що додає своєрідної харизми творам . Це його власне бачення – рідне , щире , неординарне і свіже . Ми бачимо , як розвивається талант у автора і розуміємо , що його потенціал є безмежним і ще неодноразово нас здивує .
Картини Нецко Василя можна кожного дня чіпляти іншою стороною на стіну . І кожного разу вони даруватимуть знову тему для роздумів та нову загадку для свого власника . І це тільки додає цінності полотну , бо не кожен художник може таке представити свою роботу .
Лідія Арджуна
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Хаос сьогодення
Хаос сьогодення
Тео́рія хао́су — підрозділ математики та фізики, який займається дослідженням систем, динаміка яких, за певних умов, значною мірою залежить від початкових умов, що робить довгострокове прогнозування неможливим. Хаотичні системи є нелінійними динамічними системами. Як приклад можна назвати ефект метелика для погоди, турбуленцію, кругообіг капіталу, певні процеси утворення візерунків, такі як ерозія, нейромережі, та, нарешті, поведінка людини. Саме за допомогою абстракційного живопису найточніше можна виразити теорію хаосу .
Сутність хаосу – це пустота і ніщо , саме з яких усе й виникає . В ньому є початок і кінець ,що є одночасно протилежностями і співпадінням . В хаосі всі стихії є злиттими , що одночасно створюють між собою пустоти . Включаючи в себе послідовно змінюючи один одного різні цикли , таким чином він вічно перебуває в якості постійно в них відродженим . Це безгранична відкритісь різноманітних варіацій будь чого .Найхорактернішою для хаосу є риса непередбачуваності , що так хвилює нашу фантазію .
На полотні кольори хаотично переплітаються між собою , створюючи свої правила , що характерні тільки для цієї роботи .Тут немає лінійності , передбаченості чи точності . Мазки пензля лягають на полотно , утворюючи ефемерні форми , мінливість течії рідин . Так само і не стабільними є асоціації , що виникають в нас від перегляду картин . Вже завтра вони можуть бути кардинально протилежними . Наш психо – емоційний стан , як і думки мінливий . Зважаючи на настрій , погоду , в картинах кожен раз відчуваєш у баченому щось нове , інколи навіть принципово протилежне . Саме в абстракціях кожен знаходить свою , тільки йому зрозумілу харизму , що закохує у даний витвір мистецтва . І це відбувається прямо зараз , сьогодні . Завтра емоції від баченого будуть зовсім іншими . Саме абстракція дозволяє нам науково досліджувати те чи інше полотно відокремлюючи які-небудь ознаки об'єкту, що вивчається, відволікається від інших, не враховуючи його неістотні сторони і ознаки .Абстракція — процес мисленого ізолювання, «виривання» окремого предмета, відношення властивості з сукупності предметів, підношень, властивостей.
Абстракція — це проникнення мислення вглиб предмета, від явища до сутності, є способом перероблення споглядання і уявлень в поняття. Автор розчленовує, розриває, омертвляє, огрубляє, схематизує цілісну, рухому дійсність, в окремо взятій зображення . Але саме це забезпечує вивчення окремих сторін предмета в чистому вигляді і таким чином проникнення в їхню сутність.
. Сучасне мистецтво завжди дивує нас несподіваними враженнями , що викликають художні картини . Виставка картин Нецко Василя Ярославовича приємно вражає своєю сміливістю кольорів , хаотичними течіями олійних фарб та контрастами . Значна технологічна складність виконання показує нам тривимірність зображеного .Глядач поєднує задній план картини з основою задумки малюнку на передньому плані , що створює неповторність образу . Відчувається рукотворність та духовна теплота , що закладена автором у полотні . Саме контрастністю кольорів та поєднанню різних технік виявляється неоднозначна дія картин на глядача , що дає можливість співставити свої емоції з особистісними асоціаціями .
Саме відчуття глобальних катаклізмів , невідворотних змін у природі спонукає автора шукати власний шлях , природній та своєрідний . Художник пістряво взаємодіє з кольорами , що органічно лягають на полотно у задумані форми .Мистець інтерпретує внутрішні переживання в кожен помах пензля .
Споглядаючи абстракції Василя Ярославовича , виникає відчуття , що кожна його картина це невід`ємний живий елемент , що складається в цілісну карту світу , неповторну , як і кожна людина на землі . Його полотна дихають , заставляючи нас відчувати контрастні емоції . Кожне полотно – це окремий імпульс цілісної нервової теми , який кожного разу породжує нову асоціацію у глядача .
Ваиставка картин «Хаос сьогодення» є першим дебютом Нецко Василя Ярославовича . Саме такий спосіб передачі своїх почуттів є первинним , досі ніким не пройденим шляхом , що додає своєрідної харизми творам . Це його власне бачення – рідне , щире , неординарне і свіже . Ми бачимо , як розвивається талант у автора і розуміємо , що його потенціал є безмежним і ще неодноразово нас здивує .
Картини Нецко Василя можна кожного дня чіпляти іншою стороною на стіну . І кожного разу вони даруватимуть знову тему для роздумів та нову загадку для свого власника . І це тільки додає цінності полотну , бо не кожен художник може таке представити свою роботу .
Лідія Арджуна
• Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Дивитись першу версію.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію