ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

хома дідим
2026.06.15 20:37
розваж мене чимось небесний зодчий
немає тут розваг земних
сьогодні
знаю ми несхожі
ти понад хмарами а я оце на дні
я вірував у вітер
вітер віяв
збираючи ужинки там і сям

Борис Костиря
2026.06.15 13:25
Я розхлюпую час, ніби воду вечірню.
Я розхлюпую спокій, мов стріли часів.
Я іду до порожньої в лісі молільні
У хоралі пророчих і злих голосів.

Я розхлюпую розум, розхлюпую мудрість.
І любов розлітається, ніби вода.
Я розхлюпую біль і задавнену мук

Вячеслав Руденко
2026.06.15 10:42
Про виделки з мельхіору
Говорили у вівторок
Серед грудня в час мінору
Марафону і коня,
У горі з рахат лукуму
Ковдрам ребра розминали,
Міцелярною водою
Обливались серед дня.

Олександр Сушко
2026.06.15 09:44
Колобки натхнення в павутині сірій,
Вирвизуб окатий сонечко жує.
Ген, за виднокраєм, білосніжний ирій
Я вже там думками, поміж юних єв.

А вони гарячі! А вони жагучі!
Кожна - квітка-ружа! Удихнеш - пропав.
Після них усоте головою з кручі

Віктор Кучерук
2026.06.15 08:00
Мов сторожа зла за бранцем,
Пси метнулися за зайцем
І позбавили свободи
Гризуна в кінці городу,
Хоч пустився той щодуху
Із морковкою за вухом...
15.06.26

Тетяна Левицька
2026.06.15 06:14
Птах сумний на горобині
повертає в дійсність.
Ні, не зрадив, не покинув —
відійшов у вічність.

Чи подумати могла я,
що біда проклята,
наче круків хижа зграя,

М Менянин
2026.06.14 23:13
Не маєтки паперові,
а споріднені по крові,
розум і душа готові
мати серце для любові.

В погляді, а чи в розмові,
або хоч в одному слові,
сенс життя є при умові:

Іван Потьомкін
2026.06.14 21:55
Ішов чумак ще бідніший,
Аніж перше з дому вийшов,-
Ані соли, ні тарані,
Одні тільки штани рвані,
Тільки латана свитина
Та порожняя торбина.
“Де твої, чумаче, воли?
Чом вертаєшся ти голий?

хома дідим
2026.06.14 20:11
іще на хвилину дитинство городом недостигаючих полуниць · строго зелений нечервоніючий аґрус усе дозволяється їсти навіть не миючи · старий холодильник кавказ із характерною залізною ручкою що в одноруких бандитів тільки стирчить не догори а додолу · херн

Євген Федчук
2026.06.14 19:27
Ще прізвищ в давнину не існувало,
По прізвиськам людей і розрізняли.
Князів, скажімо давньоруських взяти.
Мстиславів там і Рюриків багато,
Всеславів, Володимирів чимало.
Та й Святославів, Ігорів навалом.
Ще Всеволоди всякі, Ярослави.
Й багато хто з

Борис Костиря
2026.06.14 17:29
Так сонце смажить невідступно
У гладіаторських боях,
Жорстоко, хижо і підступно
В далеких вигаслих краях.

Так прямо воїну у вічі
Воно палає, ніби меч.
І стяг далекого сторіччя

Олександр Сушко
2026.06.14 11:25
Анатолій Матвійчук

Найгірше - коли нездари судять Митця...

Плювати в спину Геніям не треба,
Коли вони за небокрай ідуть!
Бо душі їх здіймаються у Небо,
І в тім, напевно, є найвища суть.

Кока Черкаський
2026.06.14 11:13
Я постукав в двері Бога,
Зранку, у неділю.
- Чи ти, Боже, віриш в мене?
Він спросоння:
- Ні, не вірю!

Ти є вигадка учених,
Пустота наполовину,

Вячеслав Руденко
2026.06.14 09:48
Пісок сховався у рогожу.
З’явились - Діккенс і вовки.
Жебрак гомілки сон тривожить,
Готує з кістки поплавки.
Гарцюють коники в коноплях
Промовлю я тобі: - Дивись!-
Вогонь вже їсть життя голоблю
І дим націлися кудись…

Тетяна Левицька
2026.06.14 07:48
Реквієм страждання
відлунало скерцо.
Стихнуло мовчанням
в порожнині серця.
Боже, як жахливо
втратити колишнє...
Ми ж були щасливі,
як буяли вишні

С М
2026.06.14 07:24
Сонний алігатор у полуденнім сонці
Побіля річки як-ото зазвичай у сторонці (о ні)
Хоче своє віскі
Хоче свої чаї
Але хоч що завгодно та мене не хчи
О ні

О ні я бував там доволі
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іван Веселий
2026.06.15

Надія Ляшук
2026.06.14

ВАСИЛЬ КУЗІВ
2026.06.11

Неїл Лорен
2026.06.08

Володимир Журавльов
2026.06.05

Мария Дутко
2026.06.01

Андрій Олінковський
2026.05.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші / Вкппд20-рНУЗт

 Монолог патріота

Хотів би я не бути українцем,
бо українець, то тяжка робота
Й за неї мало платять в цій країні.
Вже краще просто бути ідіотом.

Юрко Волощак

Лиш в Україні - українцем
Я чуюсь, хоч би й без роботи,
І не піду служити німцям,
Бо хочу бути - патріотом...

Нехай мене беруть на кпини
І в гріш не ставлять, все - на краще,
Жупан хай знімуть і свитину -
Не піду звідси я нізащо

Ані в Європу, ані в Штати -
Люблю лише свою громаду,
Хай краще сяду я за ґрати -
Та не поїду в ту Канаду...

Я тут родився – тут і згину,
А спати можу - хоч у стайні,
Та не покину Батьківщину...
Проголосуймо? Одностайно...


06.07.2011

* Вірш – лауреат Всеукраїнського конкурсу патріотичної поезії до 20-річчя Незалежності України «Золотий тризуб».

** В епіграфі - слова з на вірша Юрія Волощака «Монолог непатріота» (http://kobzary.com.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=1494:Itemid=203) (Юрій Волощак - дипломант "Коронації слова - 2009" у номінації "Пісенна лірика")


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-07-13 11:54:03
Переглядів сторінки твору 12571
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.796
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Іронічний неореалізм
Портрети
Україні з любов"ю
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:24:17 ]
А хіба це правильно, Андрію, що відсутня ця графа?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:30:29 ]
правильно. нація - це самоідентифікація, а не запис у паспорті. "Нація - це щоденний плебісцит" (с) Ж. Ренан.
Якщо ти не хочеш бути українцем - то навіщо тебе стримувати, якщо ти хочеш бути українцем - то як тобі заперечити. Щось таке. Нація на сьогодні не єтнографічна, а швидше культурно-соціальна, така собі уявлена спільнота (за Б. Андерсоном)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:55:10 ]
Тоді негри і азіати теж можуть заявити, що вони українці?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 14:08:39 ]
та заявити можуть, чи їх так сприймуть?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 14:38:35 ]
та взагалі-то, навіть наша література заровнена постатями, які не були етнічними українцями.
а щодо негрів-азіатів: - гарний приклад - мер Запоріжжя, Сін Олександр Ченсанович. Або Цой, на край випадок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 08:27:51 ]
А Цой яке відношення має до України?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:41:21 ]
ха, Цой жодного, просто він є явищем російським, але етнічно кореєць; це як ілюстрація щодо того, що національність є самоідентифікацією.
До речі, цікава описка заровнена-заповнена, взгалі-то (майже по Фройду, але тут просто клавіші поряд)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:46:26 ]
А, в цьому конtеkcti згоден з тобою, Андрію! Отже, правий і я в своєму вірші, що не місцезнаходженням людини визначається її патріотизм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:25:39 ]
Розсмішив, Алексію! Я б ще міг повірити тобі раніше, як колись у 17 років повірив критикам журналу "Юность", але зараз у мене є відгуки читачів буквально на кожен мій вірш, і жоден з них ще не написав, що мої вірші видаються їм, як ти кажеш, "скучными и блеклыми". Ти перший. :) Зрештою, на "скучные и блеклые" вірші і відгуків не буде. А коли ще й нерідко розгоряються "нешуточные" пристрасті навколо них, то які ж вони "скучные и блеклые"? ;)
Але дякую за привітання і побажання! :) Взаємно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 09:28:42 ]
Вопрос-то не в страстях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:38:54 ]
А в чому? Хіба ж це не означає, що вірші не залишаюtь байдужими чиtачів? (в мене кирилична ліtера t залипає не клаві tak, що капець! :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 09:49:31 ]
Конечно же, если для тебя важнее говорильня, то пожалуйста. А мне бы хотелось видеть такое:
1. Ты являешь нам стихотворение.
2. Приходит девушка. Например, Таисия, София, Ника, Ирина - да кто угодно. Какая разница? Скромно ставит тебе высочайший балл - и уходит. Возможно, без комментария, или там для приличия бросив отписку - мол, тащусь.
3. И зачем говорильня? Разве что приветствия и слова благодарности. А строить свои отношения с Поэзией на разговорах и замечаниях... Возможно, тебе это интереснее, нежели появление высокопоэтических стихотворений твоего авторства.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 10:22:25 ]
Алєксію, але ж і ти чомусь знаходишся на поетичному сайті і займаєшся говорильнею, замість того, аби в тиші та самоті творити свої поетичні шедеври. :))) А якщо серйозно, то за час знаходження на поетичних сайтах я й сам відчуваю, як виріс мій технічний рівень, і деякі вірші, написані давніше, мене вже не влаштовують.
А як ти вважаєш, для чого проводяться, наприклад, наукові симпозіуми? Для говорильні? Чи для обміну досвідом науковців? Для чого існують творчі та наукові спілки? Для говорильні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 10:38:46 ]
Я имел в виду то, о чем ты прекрасно догадываешься.
И ты не впадаешь в амбиции. С тобой можно рассуждать, тебе можно пытаться подсказать, к твоему мнению не вредно иной раз прислушаться. Но, если в результате этой длинной истории не появляется что-то лучшее, чем было или не возникает хоть какая-то небольшая надежда на лучшее (я имею в виду произведение), то это вся дискуссия ничто иное как говорильня.
Покедова :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 11:36:11 ]
Приємно, що ти такої гарної думки про мене, Алєксію! Та ні, сподіватимемось, що наші дискусії не виявляться безрезультатними і внаслідок них з'являтимуться все кращі поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:50:02 ]
До речі, Валеро, вітаю з новим статусом! (щоправда, я не конче орієнтуюсь що саме він означає - але так розумію, щось хороше)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-08-15 09:41:43 ]
1. Група R. Найвищий рівень - Титани. Його займають вічноживі Титани української (чи світової) поезії, чий Геній і донині опіковується мистецтвом Поезії.

2. Група R1+. Майстри. Верхня частина загального рівня R1, на R1+ знаходяться (безумовно, суто на наш погляд) ті вічноживі, чи просто живі, але кращі автори, чиї поетичні книги стали значним явищем у українській чи світовій поезії.

3. Група R1 Майстри і майже Майстри. Кращі автори, які мають свої поетичні книжки, але ще не випустили повноцінного "Вибраного", книжки, яка стала явищем української літератури, а також ті автори, чия творчість відзначена загально національними відзнаками.
R2+ - кандидати у Майстри. У цій групі (знову ж, суто на наш погляд) ті автори, які претендують на звання Майстрів, але чиї поетичні книги ще не стали явищем, або так і не стали явищем.

4. Група R2 - автори, які не вважають себе Любителями і вимагають критичної уваги до своїх творів, і виділяються явним творчим талантом

Любителі Поезії - автори, які тимчасово знаходяться у цій групі, або автори, які особливо не акцентують увагу на необхідності жорсткіших вимог до своєї творчості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-01-23 15:40:26 ]
Дякую, Андрію! )


1   2   3   Переглянути все