ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юрій Гундарєв
2024.04.20 09:59
Про Павлика Морозова


Жив колись Морозов Павлик.
Причаївся, наче равлик,
а коли щось помічав,
«Гей, сюди!» - усім кричав.
Багатьох зігнув в дугу,

Володимир Каразуб
2024.04.20 09:56
Ти будеш втішений її лляним платком
В останній стації де слів уже не треба,
Як був утішений в холодну ніч зими
Вустами жінки, що сплела із неба
Платок весни, платок що сповнив грудь
Гарячим сонцем сяяння любові
І був тобі пеленою в очах, туманним м

Микола Дудар
2024.04.20 07:21
Обіймаю і… благаю
Не носи до вітру сліз
Він і сам цього не знає,
Що розсіє сльози скрізь…
Хто їх годен позбирати?
Хто посмілиться, скажи?
Ну хіба якщо вже мати…
Це відомо всім — ази

Микола Соболь
2024.04.20 06:52
Війна не розуму, а дронів,
такі реалії буття.
Міста великі – полігони,
а ти у них мішенню став.
Замість примножити красиве,
множим життя людське на нуль.
Якщо хтось вижив це вже диво
під градом мін, ракет чи куль.

Віктор Кучерук
2024.04.20 05:27
Хмарки струмують понад дахом,
Немов сріблясто-біла ртуть,
І, пил здіймаючи над шляхом,
Корови з випасу ідуть.
Звисають яблука та груші,
З донизу зігнутих гілок,
І, мов його хтось міцно душить,
Кричить на Лиску пастушок:

Володимир Бойко
2024.04.19 22:47
Високі небеса, далекі виднокраї,
Галяви і луги виблискують в росі,
Прадавнішні дуби дива оповідають
І молоді гаї чудуються красі.

Там неба голубінь і жовте сяйво поля,
Зо світом гомонить одвічна давнина,
Але ота краса не вернеться ніколи,

Іван Потьомкін
2024.04.19 18:27
Якби товариш Сі
пройшовся по Русі,
тільки Московію
лишив ісконно руським,
на повні груди
дихнуві би світ тоді,
сказавши розбещеній орді
належне їй: "Дзуськи!"

Микола Дудар
2024.04.19 12:49
За чередою череда…
Роки біжать, мов коні
А з неба сочиться вода,
Але не на долоні…
Ступає кожен по землі
Куди — кому, є розклад
Старі похилені й малі
Спішать чомусь на розпад

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19

Галюся Чудак
2023.11.15

Лінь Лінь
2023.10.26

Світлана Луценко
2023.07.27

Гельґа Простотакі
2023.07.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Сушко (1969) / Проза

 Любов і поезія
От не люблять у нас чоловіки жінок і все. І не сказав би, що геть дурні, але трохи недоумкуваті – це факт. Як можна кричати на істоту, яка тобі народила дітей? Де у світі окрім людської спільноти прийнято гнути матюччя в сторону прекрасної статі?
Поспостерігайте які любовні рулади шкваркочуть чубаті одуди своїм половинкам, як витанцьовують біля своїх самичок. І це щороку! До самої смерті! А подивіться як дбають про своїх курочок півники: черв’ячка побачать – кличуть товарок до здобичі, у разі небезпеки кидаються навіть на бабу з дідом, які щодня їм дають їсти. Гавкун ніколи не вкусить суку, привітно вихляє хвостиком, коли її бачить. А у нас?
Побралися, з’їздили на море черево попекти - і починають гризти одне одного, як собака кістку. І ці вияснення стосунків часто слухають сусіди, скрушно хитаючи головами. В хід ідуть ополоники, коси, молотки, сокири. В приступі гніву можуть задушити, застрелити або навіть з'їсти. Почуття б'ють через край, і все це в ім'я чистої та непорочної любові. Наче.
От скаже жінка «люби мене, бо я красіва» - і всьо, крапка. Ніяких різночитань, ніяких інших варіантів бути не може. Бачили очі, що брали? Так тепер їжте аж до самого гробу і не видригуйтеся. А то починають хлипати: не склалося, розлюбив, зрадили мене і вся така інша ахінея.
Жінці потрібно віддаватися до останку. А так – то горілка засмоктує у вир алкогольних пригод, то страсті-мордасті на кшталт мисливства, рибальства, комп’ютерних та рольових ігор. Або починає чоловік писати вірші та забуває про жінку взагалі. Оце, я вам скажу,- найстрашніша халепа, яка може очікувати в подружньому житті. Вразила ця хвороба і мою куму. В саме серце.
Чоловік у неї був знатний господар – орав землю, розводив бджіл, тримав садок. Аж тут до його рук потрапив вінок сонетів поета Ярослава Чорногуза «Світло кохання». Творіння там гарні, аж бризкають почуттями. Ось вам приклад, шановні:
«Світи мені, любове осяйна,
О, кожна мить наповнена тобою,
Як небо, сонцем вигріте до дна,
Габою оповите голубою.»
Начитався чоловік отаких могутніх красивостей, наснажився вічним і… пропав для сім’ї. Закинув косу, забув про м'які жінчині циці – шкребе пером аж гай шумить. Сидить згорблений біля столу, ні на що не реагує. Солодятко вже й ззаду без нічної сорочки стало, притулилося тілесами до чоловіка, муркоче, зваблює. А той сидить як пень, тільки вряди-годи за вухом чухає, обдумуючи чи варто вжити неомодерний фразеологічний зворот, щоб у читачів кебета догори дригом стала.
І видно, що страждає чоловік, мучиться, інколи навіть слізки скрапують на бороду. Жінка не втерпіла, всілася на руки, обняла за шию, шукає кармінові вуста свого легеня буйногривого аби поцілуватися. А той голову просунув їй під пахвою – і продовжує писати вічне. Ні на що не реагує. Заклятий.
Думала його якось відволікти, налила марочного бренді десятилітньої витримки та поставила кухля перед носом на письмовому столі. А чоловік не звертає уваги навіть на святу воду, пише, розмовляє сам із собою, жестикулює, наче веде з кимось бесіду. Здогадалася Мотря, що це навроки наслані. Руки в ноги і до нас прибігла.
– Біда у мене, сусідко,- плаче жінка. – Не звертає на мене уваги Микола ніякої. Писунка у нього. Якогось Чорногуза почитав і сказився геть.
- А як у вас та книжка з’явилася у хаті, згадаєш? – запитала моя мудра дружина.
Задумалася Мотря, лоба наморщила, то одну брову підніме, то іншою грає, навіть пальцями по губах водить - так старається згадати.
- Знаю! – вигукнула сусідка. – Твій чоловік її і дав! Ще й якусь "Ніч еротичної поезії" на додачу.
Крутнула мені вухо дружина і каже:
- Ану, неси сюди Чорногузові творіння. І оту "Ніч еротичної поезії" прихопи. Відаю, що в тебе по два примірники тих бісівських писань. Ти одну книжку ніколи не купуєш.
Похнюпивши голову я пошкандибав до етажерки з поетичними скарбами. Вона у мене стоїть у дальному кутку курнятника, за старими ночвами під побитим міллю бабусиним рядном, яка померла років сорок тому. Ховаю я від жінки красне письмо, бо страх як лютує, коли мене бачить не з лопатою в руках, а згорбленим над пустопорожнім читанням. Вкусила навіть якось, коли наважився їй трохи почитати свого. Ось таке, наприклад:
«Коли приходжу втомлений до краю
В домівку, в тихий затишок сім’ї,
Мене дружина радо зустрічає
І болі вичаровує мої.»
- Ти нащо людям розказуєш інтимні подробиці нашого життя? – гарикнула тоді жінка і ляснула ляпачкою по носі. – Як у тебе вистачає нахабства показувати людям отаке сороміцтво? – і знову гепнула мене мухобійкою, але вже по лівому вусі.
І правильно зробила! Бо чоловікові належить свою дружину з ранку до ночі тільки на руках носити, виконувати усі забаганки, а уночі тішити так, щоб Амур із Венерою плескали у долоні і вигукували «Браво, маестро!».
Здмухнув я пилюгу з лірики, витер засохлі курячі цятки з обкладинок і поніс їх на страту в пазуриська розлючених гарпій.
Поклав на стола спочатку корону сонетів відомого майстра. Згорбилися жінки над фоліантом, читати почали, губами ворушать. А я відійшов на безпечну відстань у темний куток, взяв у руки рогача і укляк, готуючись відбиватися від знавіснілих фурій.
Бачу, у жінок обличчя розпогодилися, очиці заблистіли грайливими вогнями, згодом вони обнялися і кінцівку першого магістрала почали читати уголос, дуетом!
«Але моє кохання не загине,
А піснею, зміцніле, задзвенить –
Весну життя даруй душі, Богине!»
Кіт Жоржик по цих словах нявкнув і втік із хати, а я напружився, бо такою чаклунською силою повіяло від цих слів, що аж фіранки на вікнах задрижали.
Підняла дружина на мене свій затуманений погляд і каже:
- Ось так повинен муж думати про свою жінку. Якщо і про мене щось подібне напишеш – ніколи на тебе голос не підніму.
А Мотря сидить і плаче. А як виплакалася, то каже:
- Гарно пише чоловік. Може, і мій щось подібне шкребе? То що ж мені робити?
-Терпи,- одказала жінка. – Людей на світі багато, а поетів – одиниці. Це як птахи-Фенікси, як цвіт папороті – річ рідкісна і для душевного спокою необхідна. І хоч я знатна відьма, але проти такого чаклунства безсила. Чорні навроки знімаю запросто, а чисту і незаплямовану енергію ніщо знищити не здатне. Для того аби твій чоловік не виснажився передчасно – ось тобі настоянка. До смерті буде писати тільки про любов і природу. А це саме те, що потрібно людям у їхньому житті. Решта дурниці, вір мені.
Дружина вклала сусідці до рук карафку з чар-зіллям і хутко випхала за двері.
А на ранок прийшла Мотря до нас у гості нерозчесана, босоніж з палаючими від щастя очицями. Дала нам гуску і сказала:
Закінчив муж поему, мені присвятив. Читав три години. Я його потім борщем нагодувала, твого-чар зілля туди нахлюпавши. Ось, на хвилинку вирвалася з обіймів чоловіка аби подякувати. Все, біжу, чуєте – гукає до себе.
І подріботіла знову до себе в господу.
- А ти, чоловіче, що писав сьогодні уночі, га? – підняла брову на мене жінка і вхопила до рук ляпачку. – Знаю, що писав, мені кіт Жоржик уранці все розповів.
Вийняв я з-за пазухи пошарпаного блокнотика, сів на ослінчику аби ноги не дрижали, набрав повітря у груди і…
«Вірш осонцив сторінку,
Співає кохання струна.
Ти з'явилась із неба
Усміхненим ангелом, люба.

Я люблю тебе, жінко!
У цім таємниці нема.
Дай тебе пригорну,
Поцілую кармінові губи .

Впала враннішня зірка,
На лузі дзвенять голоси,
І шепоче травиця
Мелодію спокою тихо.

Я люблю тебе, жінко!
Як чисту небесную синь -
Ти для мене єдина
У світі коштовність і втіха.

Простелюся барвінком,
Пташиною тьохну між віт,-
Скільки років пройшло,
А на серці - розвеснений квітень.

Я люблю тебе, жінко!
Для мене ти сонячний світ,
Життєдайна ріка,
Без якої мені вже не жити.»

Як опинився в ліжку - не пам’ятаю. Кіт Жоржик, який лежить під боком і люто вилизує хвоста муркнув, що дружина мене сама на руках несла, аж бігом.
А до "Ночі еротичної поезії" дівчата так і не дійшли, одного Чорногуза вистачило аби їх звести з розуму. Відсьогодні мені дозволено лопату до рук брати тільки коли бажання буде. А так – тільки вірші та любов. Отакі пироги, панове.
Надворі треті півні заспівали, а я ще не спав. Ідіть, читайте поезію, а мені треба хоч трохи подрімати. Все, годі теревенити, заплющую очі, бо жінка ворушиться, не приведи Господи ще розколошкаю ненароком.
21.03.2019р.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2019-03-21 08:33:17
Переглядів сторінки твору 11822
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.245 / 5.5  (4.907 / 5.39)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.194 / 5.73)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.806
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.04.16 10:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 10:36:01 ]
Дякую. Піар.
Ось книга моя вагома.
Якби дівчата і жінки досвідчені прочитали її, намріювали б щедроти Анталії, наснилися б їм стрункі присртасні красені... а не випивайли, пузані власні...

А ти прийшов... І на олтар поклав...
І бачив у мені десяту...першу...

Інтимна лірика моя розкішна, розділ "Молочай".
Непідготовленому читачеві буде прісно...чи спекотно... від образів. Звісно, вишукана поезія не для масового читача.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:19:12 ]
Хороша книжка. Ніколи не казав що погана. Хай читають люди, користь буде.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 10:37:51 ]
(пристрасні)

Інформація. Доречно подати, адже про мене згадка у тексті.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1221095847951584&set=a.324217237639454&type=3&theater

Можна придбати
зібрання поезій, перекладів


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 11:03:20 ]
Гарно, сміялася до сліз, настрій підняли, дякую! ))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:07:55 ]
На здоров'я, Таню! Ще напишу. І Вас уведу персонажем. Чом би й ні?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 11:21:27 ]
Показово
У день поезії мене вітають шанувальники...

Олександр один із них.
Ось на таке спромігся...
"бісівські писання" про моє таке міг написати нерозуміючий краси і гармонії бевзень.
нижче порога і плінтуса...

"Знаю! – вигукнула сусідка. – Твій чоловік її і дав! Ще й якусь Майю Залізняк на додачу.
Крутнула мені вухо дружина і каже:
- Ану, неси сюди Чорногузові творіння. І оту Майю прихопи. Відаю, що в тебе по два примірники тих бісівських писань. Ти одну книжку ніколи не купуєш.
Похнюпивши голову я пошкандибав до етажерки з поетичними скарбами. Вона у мене стоїть у дальному кутку курятника, за старими ночвами під побитим міллю бабусиним рядном, яка померла років сорок тому. Ховаю я від жінки красне письмо, бо страх як лютує, коли мене бачить не з лопатою в руках, а згорбленим над пустопорожнім читанням".

то моє (про оцінку поезії Ярослава Чорногуза промовчу, автор сам Сушка прокоментує, вони знайомі давно) ....пустопорожнє...а Олександра ...ваговите...


Є на ФБ сторінка, де Сушко писав про мої творіння як про най...най...штудіював книгу, захоплювався, обціловував прилюдно у день народження на моїй сторінці, відгуки були найліпші - отак треба писати: прозоро, чисто... Писав, що Нобелівську дав би... на стор творчого вечора... (хтось йому вірив...)
Під час прочитання вставатимуть, як під час виконання гімну...отак соловейко співав... На афішу мріяв і втрапив до "якоїсь" Маїй.
Як бачимо, мої критичні зауваги дали плоди. Автор тепер ...у день поезії не шанує обожнювану ним Майю Залізняк, книги у курятнику...
під гузнами у птахів без високого польоту.
Розумним досить, а дурень хай вірить.

Писала б передмову до його книги, хвалила б одноденки (а сам думає, що "пробивають груди") була б шанованою Сушком.
....трохи про навкололітературне

Показали мені сторінку з альманаху. Там ніби відбирали тексти, але Любові Бенедишин поезії там нема, є автор мені невідомий із ніякими віршами. Бо має певну відомість чи знакомитих.
Хай вибачить мені поетеса, яку я щиро шаную... за згадку її імені.
Та поезія пересічна, пуста нині має більше шансів потрапити на шпальти, в ефір...головне мати знакомитих, лестити...
А ми, майстрині, потроху звикаєтимемо до непошанівку вчорашніх спудеїв... до обпльовування насінням з пакетика.
Хоча мене запитувала: чи я беруся редагувати чуже дуже креативна поетка, є такі, які знають, хто спроможний побачити огріхи... Майя Залізняк у тренді.
Чи запитала б Сушка про таке молода поетеса... що грамотна і має неабияку спромогу... На сайті автор надзвичайно плодовитий, дає всім поради, а мене спекатися хоче.
З днем поезії привітаю тут справжніх поетів - міцних, крилатих, сонячних, незаздрісних, небайдужих, майстерних і тих, хто вчиться літати над буденністю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:20:55 ]
Та ясно що бевзень. Як можна зберігати коштовні фоліанти у курнику? Треба їх в красному кутку поруч із Біблією під образами тримати. Ніяк не менше.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:36:49 ]
Як так спекатися? Ні в якому випадку! Ви - цінне надбання сайту, Майстер з великої букви. І хоч з Вами кисло, але корисно. Поради мудрі та зважені. Не завжди, але досить часто. От Вас і згадують деякі автори і в своїх творах, і позаочі. Дізнався нещодавно, що Ви навіть (страшно сказати!) снилися авторам. Трьом одночасно! Так що журитися не варто - Ваші ім"я та слава пішли далеко, тут Ви вже безсилі що-небудь вдіяти.
Одні митці вживають Вас у ліричному плані, інші в гумористично-сатиричному, ще дехто - у прозі та літературознавчих працях.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 11:38:32 ]
Пропоную замінити моє ім'я у тексті на будь-чиє... бажаючого з сайту чи живих класиків...наприклад... П-ка, з яким Сушко дружить. Є інші...навіщо мене увічнювати у такому мазюканні...
Таке слабо? Навіщо ж мене? протест.
І проза автора мені нецікава, пише на рівні учня.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:22:27 ]
Зрозуміло, що нецікава. Я після Анджея Сапковського взагалі ні до чого прозаїчного доторкнутися не можу. Чмихаю одразу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 12:28:40 ]
Приєднуюсь до вимоги Майї вилучити її ім’я із цього, вибачте, фарса (пан Чорногуз, очевидно, ще просто не читав). Пане Сушко, ви забагато собі дозволяєте. Не можна набиваєте собі ціну за рахунок інших людей, це неетично. Невже ви самі цього не відчуваєте? Я розумію, що ви провокуєте скандали, щоб привернути до себе увагу читача, але це не той читач, якого треба шукати. Краще мати їх менше, але достойнішіх. Ніяка «слава» не варта того, що ви робите.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:04:53 ]
Ви хоч розумієте, що написали?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-22 02:10:28 ]
Не тільки розумію, а відповідаю за кожне слово. Те, що ви самі не проти того, щоб ваше ім’я фігурувало у подібному контексті, нічого не доводить. Є люди, які ладні самі себе виставити посміховиськом, аби хтось збоку пореготав, але це – особливі люди і їхній власний вибір. Ті, кого ви тут зображуєте, цього не вибирали. Чи не хочете ви принагідно навести ім’я та прізвище вашої дружини, а також вашої сусідки та її чоловіка і дати їм прочитати? Подивитись, чи так легко відмахнуться вони від цього. У вас є почуття гумору, але немає гальм. Ви не розрізняєте, коли творча критика переходить у приниження особистості (не має значення, якою є ця особистість, тут літературний сайт, а не соціальний клуб). Не можна жертвувати репутацією одних людей, щоб розсмішити інших, особливо якщо ці люди прямо висловили своє обурення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 12:44:47 ]
Ну і що це таке???
Треба звертатись до Адміна, щоб прибрав це неподобство.
Це не проза, це відверта неповага до авторів, упом'янутих у цьому з дозволу сказати тексті. Це і само-неповага, і втрата поваги до Вас авторів Майстерень.
Краще приберіть це самі, знищіть, і не ганьбіться, Олександре.
Те, що Ви зробили - огидно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 14:02:59 ]
У мене двояке враження від прочитаного, Сашко. З одного боку я - вузькотемний поет, який пише тільки про любов і природу, пише якісь красивості (так ти називаєш мої Образи, вони не є красивостями, це Образи, а які вони - про це судить читач. Ти присудив так, це, звісно твоє право!), і природно, його твори треба тримати в курникові. З другого боку вони справляють враження, дають приклад для наслідування, навіть лікують. Це приємно, дякую тобі. Тут, як у дзеркалі, відображено твоє - двояке - ставлення до мене, як до літератора і, можливо, людини. Останнім часом наші взаємини з тобою покращали, ми конструктивно спілкуємось. То це, друже, не означає, що мене треба піднімати за рахунок приниження інших гарних митців, поетес, тим більше жінок. Згадай, скільки було у вас із Майєю Залізняк позитиву, і навіть творчі вечори ти для неї робив, скільки ВОНА допомогла тобі своїми порадами, не шкодуючи свого часу і ще й зараз допомагає, бачу, хоч нерідко, критично, але ж по ділу. То нащо ще й у ДЕНЬ ПОЕЗІЇ її отак "макати"? Ти хто, лицар, чи ти швондер, для якого нема нічого святого? Чи ти Макіавеллі, який цією публікацією застосовує тактику: розділяй і владарюй, щоб пересварити друзів, які разом давали тобі свого часу добрячого перцю за горе-публікації? Тобі це не вдасться, старий. Я не буду поривати ні з Майєю, ні тим більше з Любою Бенедишин, прекрасними поетесами, майстрами слова, з якими завжди йшов і буду йти пліч-о-пліч і в одній шерензі воювати. Я думав навпаки, що настав час і тебе підтягувати до нашого рівня і вливати в наші ряди майстрів, а ти отаке твориш? Поки що ти ще не дозрів до цього. Ця публікація у тебе, це "болезнь роста", як хтось із росіян казав. Треба збільшити дозу шляхетності в характері, зменшити дозу заздропідлості, стати вище над сварками і буденщиною. Вчитися, вчитися, вчитися творити краще і самовіддано працювати. Тоді зможеш стат одним із нас! Подумай. А цю публікацію я б справді видалив, як Люба Бенедишин тобі радить, вона не прикрашає ні мене, даруй, ні тебе! Отака моя - ДРУЖНЯ - порада!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 14:32:25 ]
Я думала, що Олександр хотів возвеличити гарних поетів і сказати, що краса поезії може розбурхати у людині її найкращі риси, що поезія налаштовує людину на ніжність і тепло,а тепер бачу, що не до кінця зрозуміла. Мені не віриться, що автор цього оповідання задумував щось погане. А коли це так, то мені дуже прикро, що я його підтрииала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 14:33:41 ]
Підтримала...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 14:54:15 ]
Я взагалі вважаю, що справжні імена і прізвища письменників доречно згадувати лише в рецензіях, критичних статтях тощо. А з прози більш близької до художньої - у спогадах, бувальщинах (є такий жанр).
Тоді в цьому є сенс і шарм.

А це що у Вас, Олександре? Фельєтон? Та начебто ні...
Яку мету Ви переслідували, вплівши в текст ці прізвища, ще й у такому контексті? Хочеться зрозуміти. Перше, що спадає на думку - щоб принизити. Особливо Залізняк.
Добре, якщо я помиляюсь...

Словом, якось воно негоже вийшло, Олександре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:25:27 ]
Ви не просто помиляєтеся. Ви глибоко помиляєтеся. Інколи таке трапляється. Вчитайтеся - там тільки добро - більше нічого. І весна. І сміх! МАбуть, війна і справді щось зробила з людьми, бо у людей відключилась повністю така опція як гумор.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:04:21 ]
Ось читаю, друзі мої, коментарі і диву даюся: як можна безневинну жартівливу есею, яка покликана викликати посмішку у читачів (і викликає, до речі) сприймати як знущальницьку пародію над поетами та поезією? Що у Вас в головах, дорогенькі? Як можна було до такого додуматися?
Станьте вище над власними амбіціями, подивіться на себе з жартівливого боку і тоді корони не скреготітимуть об стелю зубцями.
Ярославе! Друже! Я вважав, що ця оповідка викличе у тебе гомеричний сміх. Ну, що ж - помилився.
З Майєю ясно, там комплекси нашаровуються на комплекси, тут нічого не вдієш. Але ж ти - загартований у поетичних баталіях і обізнаний у гуморі та сатирі митець.
А Вам, пані Любове, одвіт такий: нічого видаляти не буду. Почитайте Остапа Вишню, можливо усмішка повернеться на Ваше обличчя.
А Таня Левицька все зрозуміла правильно: я возвеличив гарних поетів, пожартував аби люди сміялися. І Вона сміялася щиро. Не псуйте мисткиню своїми підозрами про зневажливе ставлення до певних осіб.
Я ось про що подумав: заміню я Ярослава Чорногуза на Дмитра Павличка, свій дозвіл на це шанований мною поет уже дав. А замість Майї буде Олександр Сушко.
І що з того зміниться? Га?
Отож, нічого. Бо справді Велика Людина - побачить в цій оповіді добро і сміх, а дурень - злобу та зневагу.
Ще одне до Тані Левицької: не вихляйте як флюгер, змінюючи свої переконання та перші відчуття від прочитаного під шквалом огуди. Не гніться перед авторитетом своїх колег. Пишіть, творіть, даруйте людям радість. Якщо хочете - давайте Вас уведу персонажем у цю оповідку. Підемо у вічність пліч-о-пліч. І ніхто з інших героїв, які потрапили сюди, не зможе вигукнути: ич, паразит! Мене нешанобливо згадав! Чави скотиняку! Ату його!
То що - всипемо перцю по саму ріпицю?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 16:14:08 ]
Олександре, я пишу багато гуморесок з іменами і щоб ніхто не образився ім,я Таня звучить майже у кожній, щоб не говорили, що я з"якоїсь Галі зробила посьміховисько. Ніхто б не був проти Ващого смішного оповідання, як би Ви дійсно включили ще й себе до тих іменитих поетів. Що до мене, то я не проти, можете замінити будь якого персонажа цього оповідання на моє ім"я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 18:33:17 ]
Ні, я зроблю краще - напишу нове, Ви автор, у якого зубці корони не скрегочуть об стелю. Отже і гумлор буде відповідний. А. може й не гумор зовсім. А щось велике і тепле. Як моя душа, наприклад.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 18:43:57 ]
Ні, я зроблю краще - напишу нове, Ви автор, у якого зубці корони не скрегочуть об стелю. Отже і гумлор буде відповідний. А. може й не гумор зовсім. А щось велике і тепле. Як моя душа, наприклад.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:29:59 ]
Зі мною ясно... вангуєте...
комплекс у мене єдиний: зрілої поетки. Самодостатньої. Недоторканої.
???та хто ви такий, щоб писати, принижувати мене?
Обкладинка у курячих цятках... пошана... Напишіть там прізвище функціонера від спілки. Слабо??????
Де книга Ваша? ДЕ ЇЇ ЗОЛОТО...
Коректор за вас працює, її поради приймете у тексти, видадуть книгу і себе явите.
Я ж самотужки працювала, моя вагома книга то свідчення таланту і праці.
З Вами не знайома, напросилися у друзі, шанували, якісь негативи заквашуєте у діжці і виливаєте на мене.
Мудро написав Чорногуз.
Бенедишин підтримує мою позицію.
Пишіть діда чи бабу там...поетів тисячі...
. Навіщо мене?
Дружина Ваша не любить фото показувати - і Ви поважаєте її рішення. Є страх не догодити... щоб не втекла від писуна...
А мене запитали..... чи я прагну піар мати у ваших текстах? Де секс між гички і невтоленність самичок...самців...
Навіщо ж мене згадуєте у прозі, яка не вартує уваги ні критиків, ні читачів?
Не лузала з вами насіння в електропоїзді, не їздила у маршрутках, де писати, щоб вільний час убити...треба.
До мого імені Вам нічого доторкуватися руками з вилами чи з курячими екскрементами.
Зауваги мої зайві? зріс титан...
Не буде зауваг...
Щось напишуть терплячіші....
Самотужки редагуйте.
Гумор нижче плінтуса з присмаком перегнилих печериць на гора видаєте.
Для невибагливих гигикань.
Етичні орієнтири в туманних лісах... Не дослухається. Не здатний вибачитися.
В день поезії такі реверанси ... наче цапа метеоризм...
Пішла звідси... Вибачення на пошту чи прилюдно шліть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:50:07 ]
Та що це Вас так плющить? Сьогодні еквівнокціум, повний місяць до того ж, прилетіли бусли, - он, пасуться у мене під вікнами, ропух вишукують.Радійте, смійтеся. Вам кепкування та жарти подобаються тільки над іншими авторами? А як тільки справа стосується Вас особисто - у штики?
А те, що літгерой геть не знається де безсмертне, а де таке-сяке - не його вина. Він такий як є. Пробачте його. А вибачень не буде - нема за щшо вибачатися. Але Ваше прізвище таки преберу. Але не тому що Ви так хочете, а тому, що недостойні ще фігурувати в моїх творах. Замість Вас - буде Олександр Сушко.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:38:33 ]
юбов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 14:54:15 ] - відповісти

Я взагалі вважаю, що справжні імена і прізвища письменників доречно згадувати лише в рецензіях, критичних статтях тощо. А з прози більш близької до художньої - у спогадах, бувальщинах (є такий жанр).
Тоді в цьому є сенс і шарм.

А це що у Вас, Олександре? Фельєтон? Та начебто ні...
Яку мету Ви переслідували, вплівши в текст ці прізвища, ще й у такому контексті? Хочеться зрозуміти. Перше, що спадає на думку - щоб принизити. Особливо Залізняк.
Добре, якщо я помиляюсь...

Словом, якось воно негоже вийшло, Олександре.

Вичерпно пояснено.
Не доходить до плодовитого писуна з потенціалом Сушка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:40:15 ]
Повторила коментар Любов Бенедишин........ і вийшла з дискусії.
Даруйте, нема часу на такі дописи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:44:15 ]
Ви, звісно, мені вибачте, Олександре, Ваша оповідка, може, й цікава і смішна, - але дуже вже аона схожа на анегдот. А я не думаю, що комусь приємно бути персонажем анегдотів. Шкода, що Ви цього не хочете зрозумієти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 16:01:28 ]
Розумію. Ще й як розумію. Цей твір - не анекдот. Тут немає висміювання персонажів. Сама ситуація кумедна. Суміш містичного фентезі та буденщини, грішне з праведним. Якби мене хтось описав так як тут - я б реготав до ранку. А у нас щось комусь не до шмиги - одразу в крик.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:48:58 ]
...провокуєте... я...цінне надбання... так пишете...
та відомий художник Іван Марчук писав, що Україна народжує найбільше талантів і сама їх пожирає.

У "Золотистих клейнодах" про мою книгу велику, мене шанують за поезію. Маю численні відгуки.
А Ви не здатні шанувати щиро, то не примазуйтеся до мене. До мого імені. Зауважувала щиро, з бажанням стимулювати ваш ріст творчий.
Марно те робила. Тепер знаю, що перейматися власним потрібно і допомоги руку не простягати невдячним, гіперамбітним, дружби не вийшло. Були порухи щирі. Вірила.
Та нічого я Вам не винна.
Хай залишиться позитив. Моя книга у курячих цятках... принизили Ви себе, не мене.
Дійшло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 15:59:54 ]
...не вас плющить? Овва...Сушко...
привернули увагу...комплекс неодоотримуваного сексу у текстах...
чого я маю сміятися із Вашої прози?
згадайте там спілчанського функціонера, старого поета чи поетку...
Майя вам світ заступила?

пише Сушко:

"Та що це Вас так плющить? Сьогодні еквівнокціум, повний місяць до того ж, прилетіли бусли, - он, пасуться у мене під вікнами, ропух вишукують.Радійте, смійтеся. Вам кепкування та жарти подобаються тільки над іншими авторами? А як тільки справа стосується Вас особисто - у штики? А те, що літгерой геть не знається де безсмертне, а де таке-сяке - не його вина. Він такий як є. Пробачте його. А вибачень не буде - нема за щшо вибачатися. Але Ваше прізвище таки преберу. Але не тому що Ви так хочете, а тому, що недостойні ще фігурувати в моїх творах. Замість Вас - буде Олександр Сушко."

замість мене нікого не буде)))))))))))
Я єдина.





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 16:12:14 ]
Моя жінка сказала: "Багато галасу з нічого".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 16:21:27 ]
Ще й якусь Майю Залізняк на додачу.
цитата.........

.........................................
ні ви, ні жінка, що поряд, не заслуговуєте галасу і моєї уваги...
Нема смаку, нема розуміння, про кого пискати можна, кого оминути у такому тексті...

Є тут фамільярність невмотивована, нахабство чи ...відсутність елементарного такту. В день поезії мене на фейсьуці вітають, а ви отак.......привітали...
Хто на що здатен.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 16:24:56 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=136574

...........................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 18:23:30 ]
Цікавий і повчальний діалог. Але напружує одне: я, мене, мені, мною...
Его, панове, згубить людство. Ніхто не займе щабель на якому вже стоїть автор (бо ця сходинка зайнята). І перед тим, як фукати на Сушка зробіть роботу кращу за нього і подивимося чи буде пан Сушко розпускати соплі. Якщо так то і висновки будуть відповідні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 18:51:58 ]
Пам'ятаєш,д руже, у Карпенка-Карого з твору "Сто тисяч"?
"Ідеш день - чия земля - Калитчина! їдеш два — чия земля? Калитчина; їдеш три — чия земля? Калитчина… Диханіє спирає… А скотини, а овець розведу — земля під товаром ...
Отак і з творами деяких авторів: хочеш цитату? Ось тобі дуля! Ім'я згадав всує - не подам руки! Слово позичив? Руки геть від мого скарбу! Все моє! Аж до горизонту! Аж від Парнасу та центру галактики!
Ось тобі приклад із класики. І тому хочеться не сміятися, а плакати, бо це відбувається не з видуманими персонажами, а живими лоюдьми.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Деркач (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 19:15:06 ]
Багато шуму із нічого, що українською мовою перекладається – друзі почубляться, миліші одне одному будуть.
В міру своїх здібностей і вихованості, не злобивий автор зробив рекламу колегам, а не богам олімпу, дав їм можливість попіаритись на ведмежій послузі...
Що ще треба, аби третейські судді не підливали масла у вогонь?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 20:46:36 ]
Так і є, пане Ігоре. Самооцінка авторів, які вказані в цій незлобливій конструкції мусить вирости до небес. Але дяки не дочекаєшся. Бо є одна важлива перепона. І всі про неї знають.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 19:21:54 ]
...так пропонували ж замінити ім'я на своє чи метра знайомого...навіщо там вишукана Майя? між тими курятниками і трудівницями ...

є ... Є.Маланюк... Ліна Костенко. Є інші...
їх не чіпає.

тисячі імен...
то моє там доречне? ви тверезі?
клон підтримувати бесіду прийшов.
колись учень примушував сина мого гепати у двері учительської чи директорського кабінету.
Дідівщини був прояв. сидів на стільці і наказував: іди...
схожа ситуація.
Автор гепає у двері мого спокою. Не бачить мого небажання такого піару.
Звинувачує у небажанні використовувати ім'я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 19:25:43 ]
Лишаю за собою право дозволяти чи ні використовувати моє ім'я.
На сайт не заходитиму. Нині атмосфера не сприяє дружбі.
А чубитися у моєму статусі ... не варто.
.................такого прояву пошаноби не потребую.
З мене досить.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 20:57:27 ]
Ваше ім'я, пані Майє, будуть згадувати, незалежно від Вашого бажання. І ніхто дозволу у Вас питати не буде. Я ж коли читаю книжку, наприклад, Василя Марсюка, не телефоную йому з запитанням - чи можна написати, що я читаю Вашу книжку? Безглуздя очевидне? Очевидне. Так і з Вами. Тому буду згадувати, треба - чехвоститиму і в хвіст, і в гриву, бо Ви того заслужили.
Інша справа - комерційне використання. Ось тут і справді треба питати дозволу. Але не тривожтеся: навіть і в страшному сні мені не прийде на гадку позичити якусь Вашу цитату для епіграфу і вказати Ваше авторство. Бо такої спесивої, хоча і майстерної авторки ще годі пошукати. І саме Ваша вельбучність відбиває охоту у людей брати з Ваших рук взагалі будь що, а не тільки рядок майстерно сплетених слів. Отакі пироги, шановна пані Майє. Гіркі та непривабливі. Зі святом Вас.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 21:46:07 ]
Напрошуєтеся на коментарі.
Отже, ви читаєте інших.
То в чому проблема? Зраночку обіцяли замінити ім'я.

То напишіть там В. Марсюка чи знайомого відомого поета... ви ж мене принижуєте... у свою прозу тягнете ім'я. НАВІЩО?
Від згадки проза не блистить... Лесю Українку там згадати доречно б... Мавка, Лукаш...
Лише М. Залізняк вам потрібна.........
Не сприймаю спідлоба телячого привітання. Що ви пишете прилюдно? мене чехвостити...мрієте.
Збочення..........
"Чехвостіть" рідних по духу.
Спілкуйтеся з друзями. Дружба у вас дуже дивна: воюєте, примирення і знову драчка... ви невиправний нахаба.

Не заслуговувала нічого ницого.... Не писала про вас ніде у поезіях чи прозі. Не називала імені.
Навіщо моє ім'я вам? Сушко не стане Мокрим. Лишіться для історії собою.
Ви порушуєте мій простір - брудними натяками...на високий рівень, який не сприймуть поціновувачі ваших віршів.
Не треба вам шукати подібної до мене, аналізувати моє ставлення до поняття гідності...
Ви мені пишете про якусь охоту...

Охоту відбиває брати будь-що? кому я пропонувала щось? Де ви бачили це?
Та ви всюди лящите про мене, яка я вельбучна, а самі мене кликали сісти поряд... Притуляйтеся до подібних, не чіпайте мене. Спесива? а моєї думки запитали про себе? Чи вам до мене свататися... навіщо вам спесива... мені 55 років. Не вам мене перевиховувати. Ви розумієте межі?
Мого сина в армію віддати радили...наче він ваш...
Маєте дружину.
Просто відчепитися прошу. Оцю марноту подарували мені на свято.
А могли б промовчати чи привітати поетку, яку щиро (позірно) шанували. Пироги свої з грибами торішніми куштуйте без мене. Ми могли просто не бути знайомими. Я обираю коло спілкування і воно вузьке. Вас там нині нема.
Без образ. Вгамуйте свою спесивість і ... лишіть мене у спокої. В ім'я Поезії.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 21:53:09 ]
За моє жито та й мене побито...

Є сотні письменників. Є автор, який тримає книги в курнику.
Марив Сушко мною... Я у святковий день мусила відповідати на коментарі... Сушко забажав уваги до себе...

Сушкові багнеться мене згадати і нема на те ради.
Адміністрації байдуже. Ще раз переконана: нічого мені робити на сайті. Навіть не зазиратиму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 22:06:07 ]
Ви мене пробачте, шановна, але нащо Ви випрошуєте у людей аби Вас привітали? Кому треба - той і привітає, .кому не треба - обійде стороною. Не варто набиватися.
Вас не зпачіпаю, на Вашу сторінку не лізу, коментарів не залишаю. Це Ви приходите до мене у гості і надимаєте щоки. Нащо?: Що воно Вам дасть? Пишіть щось гарне, красиве, аби люди раділи. Дякуйте за хороший коментар, ну і так далі. А то тільки й чути "Не чіпай моєї корони! Не торкайся зубців!". Господи, Прости мене грішного!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 22:41:45 ]
До до храму... про гріхи.
Пишу красиве. Не заздріть, шануйте.
У свято не псуйте настрою. Не прошу вітання. Псувати настрій не личило б розумному письмакові.
До примирення рухайтеся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 22:44:28 ]
Ну шо, друзі? Пожартували і годі. Гарний день сьогодні видався, плідний. І лобами побуцалися, і покусалися трохи. Але всьому є межа: у всіх кого зобидив ненавмисно - прошу вибачення, Зокрема, б'ю чолом Майї Залізняк (відкрию секрет - вона таке любить). І Ярослава теж цілую щиро і тисну краба. Критику врахую, але твір ввійде в книжку неодмінно, бо отримав на нього схвальні відгуки дуже маститих майстрів. Завтра ще напишу. Продовження. Хто хоче - може підказати назву.
З повагою, Олександр

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-23 13:22:30 ]

Редакціє Майстерень, автор обіцяв замінити моє ім'я у прозі, не виконав обіцянки.
Наводжу коментарі підтримки.


Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 11:38:32 ]

Пропоную замінити моє ім'я у тексті на будь-чиє... бажаючого з сайту чи живих класиків...наприклад... П-ка, з яким Сушко дружить. Є інші...навіщо мене увічнювати у такому мазюканні...
Таке слабо? Навіщо ж мене? протест.
І проза автора мені нецікава, пише на рівні учня.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:22:27 ]
Зрозуміло, що нецікава. Я після Анджея Сапковського взагалі ні до чого прозаїчного доторкнутися не можу. Чмихаю одразу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-21 12:28:40 ]

Приєднуюсь до вимоги Майї вилучити її ім’я із цього, вибачте, фарса (пан Чорногуз, очевидно, ще просто не читав). Пане Сушко, ви забагато собі дозволяєте. Не можна набиваєте собі ціну за рахунок інших людей, це неетично. Невже ви самі цього не відчуваєте? Я розумію, що ви провокуєте скандали, щоб привернути до себе увагу читача, але це не той читач, якого треба шукати. Краще мати їх менше, але достойнішіх. Ніяка «слава» не варта того, що ви робите.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-21 15:04:53 ]
Ви хоч розумієте, що написали?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-22 02:10:28 ]

Не тільки розумію, а відповідаю за кожне слово. Те, що ви самі не проти того, щоб ваше ім’я фігурувало у подібному контексті, нічого не доводить. Є люди, які ладні самі себе виставити посміховиськом, аби хтось збоку пореготав, але це – особливі люди і їхній власний вибір. Ті, кого ви тут зображуєте, цього не вибирали. Чи не хочете ви принагідно навести ім’я та прізвище вашої дружини, а також вашої сусідки та її чоловіка і дати їм прочитати? Подивитись, чи так легко відмахнуться вони від цього. У вас є почуття гумору, але немає гальм. Ви не розрізняєте, коли творча критика переходить у приниження особистості (не має значення, якою є ця особистість, тут літературний сайт, а не соціальний клуб). Не можна жертвувати репутацією одних людей, щоб розсмішити інших, особливо якщо ці люди прямо висловили своє обурення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 12:44:47 ]

Ну і що це таке???
Треба звертатись до Адміна, щоб прибрав це неподобство.
Це не проза, це відверта неповага до авторів, упом'янутих у цьому з дозволу сказати тексті. Це і само-неповага, і втрата поваги до Вас авторів Майстерень.
Краще приберіть це самі, знищіть, і не ганьбіться, Олександре.
Те, що Ви зробили - огидно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-03-21 14:02:59 ]

У мене двояке враження від прочитаного, Сашко. З одного боку я - вузькотемний поет, який пише тільки про любов і природу, пише якісь красивості (так ти називаєш мої Образи, вони не є красивостями, це Образи, а які вони - про це судить читач. Ти присудив так, це, звісно твоє право!), і природно, його твори треба тримати в курникові. З другого боку вони справляють враження, дають приклад для наслідування, навіть лікують. Це приємно, дякую тобі. Тут, як у дзеркалі, відображено твоє - двояке - ставлення до мене, як до літератора і, можливо, людини. Останнім часом наші взаємини з тобою покращали, ми конструктивно спілкуємось. То це, друже, не означає, що мене треба піднімати за рахунок приниження інших гарних митців, поетес, тим більше жінок. Згадай, скільки було у вас із Майєю Залізняк позитиву, і навіть творчі вечори ти для неї робив, скільки ВОНА допомогла тобі своїми порадами, не шкодуючи свого часу і ще й зараз допомагає, бачу, хоч нерідко, критично, але ж по ділу. То нащо ще й у ДЕНЬ ПОЕЗІЇ її отак "макати"? Ти хто, лицар, чи ти швондер, для якого нема нічого святого? Чи ти Макіавеллі, який цією публікацією застосовує тактику: розділяй і владарюй, щоб пересварити друзів, які разом давали тобі свого часу добрячого перцю за горе-публікації? Тобі це не вдасться, старий. Я не буду поривати ні з Майєю, ні тим більше з Любою Бенедишин, прекрасними поетесами, майстрами слова, з якими завжди йшов і буду йти пліч-о-пліч і в одній шерензі воювати. Я думав навпаки, що настав час і тебе підтягувати до нашого рівня і вливати в наші ряди майстрів, а ти отаке твориш? Поки що ти ще не дозрів до цього. Ця публікація у тебе, це "болезнь роста", як хтось із росіян казав. Треба збільшити дозу шляхетності в характері, зменшити дозу заздропідлості, стати вище над сварками і буденщиною. Вчитися, вчитися, вчитися творити краще і самовіддано працювати. Тоді зможеш стат одним із нас! Подумай. А цю публікацію я б справді видалив, як Люба Бенедишин тобі радить, вона не прикрашає ні мене, даруй, ні тебе! Отака моя - ДРУЖНЯ - порада!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-03-24 19:10:14 ]
Спочатку вибачтеся привселюдно і в приваті, а потім будете щось у мене вимагати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-24 20:14:41 ]
... розмріявся... вампір...зуби поламавши...
Майя не для ваших щелеп.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-03-25 08:12:42 ]
Жаль мені Вас. Чисто по людськи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-25 09:09:46 ]
Ярослав Чорногуз писав, уговкував Сушка
Ярослав Чорногуз, [ 2019-03-21 14:02:59 ],
на сторінці твору "Любов і поезія " (тепер так називається те, що було "Любов і Чорногуз")

У мене двояке враження від прочитаного, Сашко. З одного боку я - вузькотемний поет, який пише тільки про любов і природу, пише якісь красивості (так ти називаєш мої Образи, вони не є красивостями, це Образи, а які вони - про це судить читач. Ти присудив так, це, звісно твоє право!), і природно, його твори треба тримати в курникові. З другого боку вони справляють враження, дають приклад для наслідування, навіть лікують. Це приємно, дякую тобі. Тут, як у дзеркалі, відображено твоє - двояке - ставлення до мене, як до літератора і, можливо, людини. Останнім часом наші взаємини з тобою покращали, ми конструктивно спілкуємось. То це, друже, не означає, що мене треба піднімати за рахунок приниження інших гарних митців, поетес, тим більше жінок. Згадай, скільки було у вас із Майєю Залізняк позитиву, і навіть творчі вечори ти для неї робив, скільки ВОНА допомогла тобі своїми порадами, не шкодуючи свого часу і ще й зараз допомагає, бачу, хоч нерідко, критично, але ж по ділу. То нащо ще й у ДЕНЬ ПОЕЗІЇ її отак "макати"? Ти хто, лицар, чи ти швондер, для якого нема нічого святого? Чи ти Макіавеллі, який цією публікацією застосовує тактику: розділяй і владарюй, щоб пересварити друзів, які разом давали тобі свого часу добрячого перцю за горе-публікації? Тобі це не вдасться, старий. Я не буду поривати ні з Майєю, ні тим більше з Любою Бенедишин, прекрасними поетесами, майстрами слова, з якими завжди йшов і буду йти пліч-о-пліч і в одній шерензі воювати. Я думав навпаки, що настав час і тебе підтягувати до нашого рівня і вливати в наші ряди майстрів, а ти отаке твориш? Поки що ти ще не дозрів до цього. Ця публікація у тебе, це "болезнь роста", як хтось із росіян казав. Треба збільшити дозу шляхетності в характері, зменшити дозу заздропідлості, стати вище над сварками і буденщиною. Вчитися, вчитися, вчитися творити краще і самовіддано працювати. Тоді зможеш стат одним із нас! Подумай. А цю публікацію я б справді видалив, як Люба Бенедишин тобі радить, вона не прикрашає ні мене, даруй, ні тебе! Отака моя - ДРУЖНЯ - порада!

Сушко не дослухався поради.
Бо - де ж ту шляхетність узяти, як її не було?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-25 10:17:04 ]
Вампір пожаліє і вкусить,
протре мішковина виделку.
Дзуміє нахаба при вусі:
"...сміявся із вадика... елки...
а ти і спесива, й пихата,
до тебе - і ззаду, і зліва..."...

Таки зачиняю ту хату,
де кнедлики курячі, пліви.

Смакуйте, братайтеся, стежте,
є простір віднині широкий,
легкі позолочені мешти
І друг - многоликий сироко.


Дякую за натхнення. "жаль чисто по-людськи"?...
Ось написала на цю тему жалю...
..............Не пишіть мені, не коментуватиму відсьогодні. Давайте припинимо дискусію.

Промовчіть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-26 18:13:02 ]
ФБ група Перехрестя.
Там натрапила на прозу оцю. Доречно подати коментарі літературознавця Світлани Кондратьєвої, її думки про текст, де згадується моє ім'я.

Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Я колись цікавилася перекладами 130-го сонету Шекспіра (це той що про смагляву пані). Так от, серед численних варіантів один закінчувався "Клянусь, она не хуже тех, ей-ей,/ Что лжец вознес, чтоб уложить верней". В оригіналі у Шекспіра геть не було нічо…Переглянути більше
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 5 дн.
Сховати 26 відповідей
Олександр Сушко
Олександр Сушко Звісно, не єдиний. Але не останній. А чому муза зробила такий поворот, а не інший? Бо так лягла карта. Буде інша тема - будуть інші повороти. От зараз сідаю творити продовження. Як буде далі - не відаю. Про що писатиму - також. Малюватиму як Бог на душу положить. А там видно буде.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександре, Ви ж вже дорослий чоловік, а не юнак у якого одна романтика у голові. Ви маєте розуміти, що є натхнення, або муза, словом, певний несвідомий фактор. Але ж Ви маєте так само розуміти, що при усіх цих вітрах натхненння саме Ви - керманич влас…Переглянути більше
4
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Я непитущий, це - по-перше. По-друге - не відаю що таке натхнення. Мені ж не 15 рочків. Тому завжди тверезо оцінюю все, що біжить з-під пера. Інша справа, що люди часто вказують - писати треба отак, або ось так. Я їх розумію. Коли…Переглянути більше
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн. · Відредаговано
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександре, я у ваших тезах заплуталася. То Ви кажете, що пишите як муза зробить і карта ляже, тобто творите від впливом натхнення і як воно пишеться, так і робите. То тепер вже що в Вас логічні закічнення і фінальні сцени, тобто Ви критично осмислюєте…Переглянути більше
3
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева А! Он де собака порилася! Ну. це вже фемінізм! Вибачайте, так глибоко я ще не копнув аби і вівці були цілі, і вовки ситі. Питання в іншому: а чи варто? Сексуальність - найгарячіший передній план. мотор мистецтва. Давайте зробимо вигляд, що це у цій есеї не головне.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко питання чи варто Ви мали б поставити собі. Я кажу про цілісність тексту. Якщо сексуальність і її цінність у Вас основна ідея, то цим треба було б і починати - мовляв, кохайтеся та будьте щасливі. А Ви починаєте з того що жінок лайкою покривають і б'ють, коли звірі та пташечки про своїх самок тільки дбають. А потім все зводите до ліжка.
3
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн. · Відредаговано
Олександр Сушко
Олександр Сушко А як я повинен писати? Віковічною мудрістю закінчувати? Банально і нецікаво. Зігмунд Фройд казав, що люди схильні напуска ти туману в свої стосунки, хоча в їх основі лежить гомосексуальнісь. Декого цей факт може напружувати. А мені яке з того діло? Пишу, бо так хочу. І це добре.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко я не пропоную Вам закінчувати банальнощами. Я пропоную Вам бути чіткішим у тематиці. Якщо хоче писати про любощі і їх важливість та зв'язок з поезією - так і пишіть про них. Але ж тоді не починайте із загальної панорами стосунків, у яких окрім любощів та присвячення віршів є ще ціла низка важливих аспектів, які Ви і самі згадуєте.
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Е ні! Алгоритм побудови фабули я обираю сам. Знехтую універсалізмом та прописними істинами. І хай цей твір не новаторський, але має право на життя, оскільки тут закладені і гумор, і здоровий оптимізм, дрібка прекрасного та звичайна буденщина. Навіть ка…Переглянути більше
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко Я поспішних висновків не роблю. Якщо це тільки частина твору, то Ви мали б про це якось попередити. Бо подана ця частина як закінчене оповідання, і саме так я його оцінюю. Ви так піднесено і оптимістично оцінюєте власний твір що іншого погляду і критики, я так розумію, не сприймете.
1
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Правильно. Об'єктивна реальність і віртуальна реальність у кожного своя. Я не можу об'єктивно всім догодити. І доказувати, що автор має право на власне бачення якось несерйозно. Я почув, що Ви хотіли сказати. Можу переробити так, …Переглянути більше
1
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко я не пропоную Вам комусь догодити. Я пропоную Вам побачити проблему у логіці власного тексту, але ж на Вашу думку з нею все гаразд.
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Все гаразд. Бо літгерої живуть у своїй матриці і їм у ній добре. Будуть інші персонажі, з іншими характерами -будуть інші літературні контури.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко у Вас проблема не у героях чи їх матриці, а в тому, як вступ корелює з тією частиною, у якій герої з'являються і починають діяти.
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Це не проблема. Це різні плани , фрагменти одної мозаїки тільки під різними кутами.Чуттєвий калейдоскоп.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 4 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко які фрагменти, який чуттєвий калейдоскоп? У Вас у творі конкретно є дві частини - перша про нелюбов до жінок у людській спільноті, про побутові сварки, і друга, вже сюжетна. Так от, перша, з її розлогою проблематикою, виразно натякає на те, що "віддаватися жінці повністю" мало б мати на увазі не тільки присвячення віршів і секс. Але зводиться все саме до того. І у цьому проблема логіки твору.
3
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн. · Відредаговано
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Ви мене пробачте, але ця есея - гумористична. Ви очікуєте аби я вдався для глибинного сюжетного розвою та оспівування священних шлюбних стосунків? Та не буду я нічого міняти, твір і так повноцінний. І проблеми з цього боку не …Переглянути більше
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко я від цього твору ніякої глибини не очікувала. І міняти Вам нічого не пропоную. Я вказую на те, що у Вас відсутній внутрішній логічний зв'язок між частинами тексту. І це не йде на користь ані гумору, ані сатирі. Гумору я у творі теж не бачу, але це вже суб' єктивне сприйняття.
3
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн.
Олександр Сушко
Олександр Сушко От я про це й кажу. Багато людей сміється, мої літредактори лягали покотом ,( а це знані в Україні люди, майстри слова, відомі письменники), а Ви сумуєте. Отже, справа не в творі, а в його сприйнятті окремими людьми. Можливо, у долі людей стався якийсь внутрішні,й надлом і одна чуттєва грань погасла. Прикро. Але я тут що небудь вдіяти безсилий.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко Я Вам вже вкотре кажу про внутрішню логіку тексту і проблеми з нею. А Ви починаєте переводити тему або на якісь інші аспекти твору, або намагатися перевести все на моє особисте сприйняття і життя. А я ж Вам пишу не просто у межах субєктивних вподобань, а як дипломований літературознавець.
3
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн. · Відредаговано
Олександр Сушко
Олександр Сушко Отже, можна покращити. Але моя стилістика вимагає саме такої двозначної незакінчеої компоиції. Хай вона такою і залишиться.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 3 дн. · Відредаговано
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Я не примушую Вас змінювати текст. Останнє слово однаково завжди за автором. Але композиція не двозначна і не незакінчена. Вона нелогічна.
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 2 дн. · Відредаговано
Олександр Сушко
Олександр Сушко Светлана Кондратьева Це добре. Сальвадору Далі теж казали: нелогічно, треба он там домалювати, ось тут ріг вилазить, а там фарби не ті . Ну і так далі.
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 2 дн.
Светлана Кондратьева
Светлана Кондратьева Олександр Сушко Ви справді рівняете недоліки власного твору із свідомою специфікою сюрреалістів?
2
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 2 дн. · Відредаговано
Олександр Сушко
Олександр Сушко Так, сорок сьома хромосома не тільки вада.
1
Приховати або поскаржитись на це
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
· Відповісти · 2 дн.
Світлана-Майя Залізняк
Світлана-Майя Залізняк Пані Світлано, авторові нічого не доведете... Він упевнений, що пише захоплююче, вартісне. Десь лягають покотом, а ми не здатні оцінити. От моє ім'я втрапило у текст Олександра, каже: ти пишеш вічне. А інші слабіші, тому там ти... Логічно було б там написати іншу письменницю, адже про мої поезії у селах ніхто не знає, бісівським писанням назвати мої поезії може несусвітенний телепень. Не розуміє автор, що вкраплення імені креативної поетки не спасає малоцікавий текст. Бачити жінку лише об'єктом сексуальних утіх це вузьколобо... Із твору в твір одна тема, ніхто не зіб'є з курсу. Порівнювати себе із Сальвадором Далі... таки зайве... От я читала, мене із Ремедіос Варо порівняла жінка зі Львова...

джерело https://www.facebook.com/groups/215908798997572/permalink/374829049772212/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2019-03-27 14:17:15 ]
Перепрошую, тільки ось повернувся з астральних мандрів і намагаюся отямитися в нашій реальності. )
І найперше, що мені спало вервицею земних думок, що будь-яка згадка про того чи того автора викликає зацікавлення до такої особистості в ширших колах читачів. Тобто, в разі, якщо немає явного використання згаданого автора в зневажливому контексті, без явної образи, то я, особисто, напевно не надто би й протестував.
Але більшість знаних авторів, звичайно, ставляться до таких згадувань більш прискіпливо і більш традиційно. В результаті невеличка війна знову ж таки привертає увагу мирян. Що теж, ніби, реклама.
Звичайно, хотілося б найвищої можливої художньої цінності від творів шановного Олександра Сушка, принаймні, коли йдеться про згадування інших авторів. Бо ж читачів таки найкраще не розважати, а найглибше поважати? )
Таке ось сакраментальне питання - чи має автор поважати своїх-несвоїх читачів? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-29 02:29:02 ]
Люди взагалі (а автори – особливо) чутливі до того, в якому контексті прилюдно вживається їхнє ім’я. Я в даному випадку – стороння особа, але мене одразу вразило те, в якому «зневажливому контексті» (за виразом РМ) вжиті імена цих авторів. Писати про те, що чиїсь книги стоять у тебе «у дальному кутку курятника, за старими ночвами під побитим міллю бабусиним рядном, яка померла років сорок тому» (невірна побудова речення! – В.Т.) і з них треба «здмухувати пилюгу» і «витирати засохлі курячі цятки з обкладинок» -- це не реклама. Навпаки, це означає -- ославити, зганьбити автора, під виглядом гумору створити пасквіль. Коли книги, навіть гіпотетично -- занедбані, закаляні у курячий послід, це ніколи не буває смішно, особливо для авторів, прізвища яких згадуються. Кожна книга – це чиясь творчість, частина життя. Навіть якщо в реальності так трапляється, що книги опиняються на смітнику, це завжди сумно, а пан Сушко ще й наводить імена живих діючих авторів цих книг. Не хочу говорити про інші місця, де пафосна похвала одному з авторів також є завуальованою насмішкою, Сушко буде це всіляко заперечувати і прикидатися «невинною овечкою». Як би не було, але якщо вже хтось із згаданих авторів висловив свою незгоду із такою «рекламою», то немає сумнівів, що з цим треба рахуватись і видалити згадку його (її) імені, а не нахабно заявляти: «Робив і буду так робити, і нічого ви зі мною не вдієте!».
Сумний парадокс у тому, що література (особливо поезія) у наш час взагалі мало кому потрібна. Публіці досить жменьки «розкручених» імен, більше вона й не хоче. Усе, що ми маємо – це таку-сяку увагу до своїх творів з боку решти поетичної братії, тобто таких самих, як ми. Той, хто спричиняє скандали на сайті, возвеличується у власних очах, але це «дута» слава, тому що реальний адресат цього всього – читач – трохи потішиться, посміється, стисне плечима і піде займатись своїми справами. Слава Богу, у наш час розваг вистачає, значно цікавіших, ніж ці. Натомість хтось з авторів залишається невинно- обпльованим, а інший – невиправним торжествуючим хамом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-29 12:40:13 ]
Безсумнівно! Автор мусить поважати читачів та авторів. Але не всіх без розбору. Ми ж тут не діти, все всі розуміють. Побіжна згадка декого, не до ночі згадувати, у моїх творах у нормальної людини викликає тільки посмішку. А от у хворого на захмарний нарцизизм -люту ненависть. Замімсть того аби разом посміятися з себе грішного - влаштовують циркову виставу навколо свого імені. Я й так зробив непоганий піар авторці, привернув увагу до її ім'я багатьох талановитих людей. Але вона вимагає більшого - видалити навіть згадку про її ім'я у художніх опусах усіх без виключення авторів, якщо вони вживаються у жартівливій формві. Вона може попросити, а я можу таке прохання відхилити. І на це є ряд серйозних причин. По-перше, як я і казав уже,- захмарна вельбучність. Це вже навіть не смішно. По-друге, - я просив людину привселюдно вибачитися за те, що вона регулярно зливає приватну переписку авторів у соціальні мережі. Це ж ганебно! По-третє,- перестати нацьковувати авторів одне на одного. Мені уже і телефонують, і пишуть приватно про такі випадки. Були вибачення? Ні. А люди невтаємничені, розбурхані невтомною енергією вищезазначеної ососби сприймають всі її слова за чисту монету. Не все так просто, шановні. Чути правду з одних вуст - це означає бути завідомо необ'єктивним. Прикро утричі, що в цю гру вищезазначена особа залучає як сліпих кошенят відомих майстрів. Сердечні у нас люди, чуйні, але схильні до маніпуляцій. А коли ще й жіноча солідарність додається до цієї тотальної обструкції, то мені лишається тільки догори лапками впасти і заволати: _ Здаюся! Я не правий!"
Ні, шановні. Такі як я в полон не здаються, таких як я спалюють живцем.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-29 13:28:10 ]
Світлана-Майя Залізняк Олександр Сушко Вам і голоси вчуваються...... телефонують... Крім кількох ваших образливих, ганебних рядків, де ви мене лякали і старістю, і втратою бажання писати вірші......(схоже на власні страхи, що проектувалися на мій екран) нічиєї переписки не зливала нікуди. За оцю кампанію проти мене відлучаю вас від себе прилюдно. Ви могли вибачитися, тепер не варто. Я вас не знаю відсьогодні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-30 13:31:03 ]
Тільки зараз змогла «дорватись» до комп’ютера ненадовго. Дискусія уже всім набридла, але я наостанку хочу дещо прояснити, бо ви чогось явно не зрозуміли. Світлану я знаю тільки за коментарями до деяких моїх віршів, ніколи її не бачила, особистих стосунків не маю, мій контакт із нею мінімальний, такий самий, як і з вами. Вона на мене не впливала і ні до чого мене не «залучала». Я сама здатна побачити нецивілізовану поведінку, тут не треба бути «втаємниченою», і «жіноча солідарність» тут ні до чого (я чоловіків жалію ще більше :)). Навіть якби Світлана не відреагувала на ваш твір, я би це все одно зробила, бо завжди була чутлива до хамства, в тому числі -- по відношенню до інших. Мені не треба знати, хто кому що писав, дзвонив і які між вами стосунки, я суджу тільки за творами. Ви маєте право тут чиїсь твори тільки коментувати, а не перевиховувати людей (за «вельбучність» або ще за щось). Це не ваша справа – когось привселюдно перевиховувати, тут усі – дорослі люди, а ви тут – рядовий автор, як і усі ми. Якщо чиїсь особисті якості вас не влаштовують, не спілкуйтесь. Можете щось підказати, коли вас попросять. але не наполягати. Я особисто до різних людських дивацтв (а талановитих людей без них не буває) ставлюсь дуже спокійно. Єдине, чого не терплю – це агресивності й хамства.
Щодо того, що ви її «розпіарили», то це їй вирішувати, а не вам, чи хоче вона такого «піару», і її відповідь була однозначною – ні.
Те, що ви не збираєтесь міняти свою поведінку на сайті і нічого не будете виправляти, зрозуміло. Ваші наступні твори це показують. Пишаєтесь цим? Пишайтесь. Як хтось казав, «що маю, те й везу».
P.S. Здається, адміністрація вже щось виправила, і слава Богу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Торон (Л.П./М.К.) [ 2019-03-30 13:47:42 ]
Тільки зараз змогла «дорватись» до комп’ютера ненадовго. Дискусія уже всім набридла, але я наостанку хочу дещо прояснити, бо ви чогось явно не зрозуміли. Світлану я знаю тільки за коментарями до деяких моїх віршів, ніколи її не бачила, особистих стосунків не маю, мій контакт із нею мінімальний, такий самий, як і з вами. Вона на мене не впливала і ні до чого мене не «залучала». Я сама здатна побачити нецивілізовану поведінку, тут не треба бути «втаємниченою», і «жіноча солідарність» тут ні до чого (я чоловіків жалію ще більше :)). Навіть якби Світлана не відреагувала на ваш твір, я би це все одно зробила, бо завжди була чутлива до хамства, в тому числі -- по відношенню до інших. Мені не треба знати, хто кому що писав, дзвонив і які між вами стосунки, я суджу тільки за творами. Ви маєте право тут чиїсь твори тільки коментувати, а не перевиховувати людей (за «вельбучність» або ще за щось). Це не ваша справа – когось привселюдно перевиховувати, тут усі – дорослі люди, а ви тут – рядовий автор, як і усі ми. Якщо чиїсь особисті якості вас не влаштовують, не спілкуйтесь. Можете щось підказати, коли вас попросять. але не наполягати. Я особисто до різних людських дивацтв (а талановитих людей без них не буває) ставлюсь дуже спокійно. Єдине, чого не терплю – це агресивності й хамства.
Щодо того, що ви її «розпіарили», то це їй вирішувати, а не вам, чи хоче вона такого «піару», і її відповідь була однозначною – ні.
Те, що ви не збираєтесь міняти свою поведінку на сайті і нічого не будете виправляти, зрозуміло. Ваші наступні твори це показують. Пишаєтесь цим? Пишайтесь. Як хтось казав, «що маю, те й везу».
P.S. Здається, адміністрація вже щось виправила, і слава Богу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-03-29 08:58:01 ]
Вважаю, що після такого роз'яснення Редакція Майстерень або видалить усі тексти Сушка, де паплюження імені мого, або навіть заблокує автора на певний час.

Мені довелося брати книги чудового поета полтавського Тараса Нікітіна "Крик чибіса", бо не було де їх зберігати і книги роздавалися...
насолода від справжньої поезії автора. який був російськомовним, опанував українську досконало, писав прекрасно.
І маємо на сайті паяца Сушка, який курсує між сторінками, бруднить ...знеславл.є...ні за що... який ні в яке порівняння з нині покійним Тарасом.
Моя "Птахокардія" закаляна отут на поетичному сайті у прозі автора, обов'язок адміну наводити лад.
Чи знає шановний адмін, що рецензія на мою книгу є у збірнику "Золотисті клейноди" (Львів), у оточенні статей про класиків та кількох сучасних письменників?

Привертати увагу до сайту потрібно (бачимо анабіз, неоціненість нових авторів, відсутність редакторів, що допоможуть новачкам і тим, хто потребує редакторсього втручання), але не мовчазним схвалення драчок, словесних баталій.
Цих стрічок коментарів не було б, якби вчасно втрутився адмін і поставив нахабу в куток сайту. Яку художню цінність мають щоденні пасквілі такого автора?
Енергетичний вампіризм і лише.
Дякую Вікторії за небайдужіть і мудрість.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-03-29 12:47:27 ]
Я знаю чого ви добиваєтеся - здійснити акт правосуддя чужими руками. У Вас це виходить чудово. Хочете аби тільки Ваша думка була єдино правильною, тільки з Вами рахувалися. Тільки Вас хвалили. Тільки до Вас дослухалися. Для цього потрібно створити негативну громадську думку щодо мене. Що Ви і робите. оденно. Без перерви на сон та перекуски. Краще б писали нові твори, аніж витрачали власну творчу енергію бозна на що. Інакше візьмуся чистити вас від луски серйозно, з розмахом. І постанете ви у сяйві юпітерів в усій своїй кразі. Питання: воно вам треба? Мабуть, ні. І мені ні. І хоч ви по горскопу левиця - це саме той корм, яким харчується мій дракон. Повторюю - краще пишіть художньо літературу. аніж бігати по сайтах з палаючими від праведного гніву очима.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-04-03 14:14:50 ]
Епічне засмічення мозку: як деструктивні люди майстерно перекладають на вас відповідальність
http://vsviti.com.ua/interesting/society/84789?fbclid=IwAR3Gkw8_UwRH7AFMav8GZ01IYJXS18b4aE4q4XuTgPcvtBzouWLVRZ1KSCA
джерело

Деструктивні люди – носії злоякісного нарцисизму, психопатії та антисоціальних рис – часто демонструють неадекватну поведінку в стосунках, вони використовують, принижують та ображають своїх партнерів чоловіків чи жінок, рідних та близьких.

Вони використовують величезну кількість відволікаючих прийомів, що покликані дезінформувати жертву та перекласти на неї відповідальність за те, що відбувається. Цими методами користуються нарцисичні особистості, психопати та соціопати, щоб уникнути відповідальності за свої вчинки.

Перелічуємо декілька не дуже чистих прийомів, за допомогою яких неадекватні люди принижують інших та затуляють їм рота.

Газлайтинг
Газлайтинг – це маніпулятивний метод, який найкраще ілюструється типовими для нього фразами: «Такого не було», «Тобі здалося» і «Ти що, з глузду з’їхала?»

Газлайтинг – мабуть, є одним із найпідступніших прийомів маніпуляції, адже спрямований на те, щоб викривити та підірвати ваше відчуття реальності; він роз’їдає вашу здатність довіряти собі і в наслідку ви починаєте сумніватися у правомірності своїх скарг на образи чи погане ставлення.

Коли нарцис, психопат чи соціопат застосовує цю тактику проти вас, ви автоматично стаєте на його бік, щоб залагодити когнітивний дисонанс, що склався. У вашій душі змагаються дві протилежні реакції: або він помиляється, або мої власні почуття. Маніпулятор намагатиметься переконати вас, що перше – повністю виключено, а друге – свята правда, що свідчить про вашу неадекватність.

Щоб успішно протидіяти газлайтингу, дуже важливо знайти точку опори у власній реальності: іноді достатньо записати події у щоденник, розповісти друзям чи поділитися із групою підтримки. Цінність сторонньої підтримки у тому, що вона може допомогти вам вирватися із викривленої реальності маніпулятора та самостійно поглянути на речі.

Проекція
Одна вірна ознака деструктивності – це коли людина панічно не хоче бачити свої власні недоліки та використовує всі сили задля того, щоб уникнути відповідальності за них. Це називається проекцією.

Проекція являє собою захисний механізм, який використовується для витіснення відповідальності за свої негативні риси характеру та поведінки шляхом приписування їх іншій людині. Таким чином маніпулятор ухиляється від визнання своєї вини та відповідальності за наслідки.

Хоча всі ми в тій чи іншій мірі вдаємося до проекції, клінічний спеціаліст із нарцисичного розладу доктор Мартінес-Леві зауважує, що у нарцисів проекція часто стає формою психологічного насилля.

Замість того, щоб визнати власні недоліки, вони надають перевагу вселяти відчуття страху своїм жертвам, перекладаючи відповідальність за свою поведінку на них. Саме так нарцис змушує інших відчувати той гіркий сором, котрий відчує по відношенню до себе.

Наприклад, патологічний брехун може звинуватити свою раптнерку у брехні; жінка, що має потреби може назвати свого чоловіка «приставучим» і спробувати зробити залежним саме його; поганий працівник може назвати директора неефективним, щоб уникнути відвертої розмови щодо власної продуктивності.

Самовдоволені садисти полюбляють грати у «перекладання провини». Мета гри: вони виграють, ви програєте, підсумок – ви або весь світ винні в тому, що сталося з ним. Таким чином вам доводиться няньчити їх тендітне его, а у відповідь вас штовхають в море невпевненості та самокритики. Як класно придумано, правда?

Яке ж рішення? Не «проектуйте» власне відчуття співчуття або співпереживання на деструктивну особу і не приймайте її отруйних проекцій на себе. Як пише спеціаліст із маніпуляції доктор Джордж Саймон у своїй книзі «В овечій шкірі» (2010), проекція власної чесності та системи цінностей на інших може заохотити до подальшої експлуатації.

Насправді, якщо розібратися, нарцисам не потрібен власний самоаналіз та зміни. Дуже важливо якомога швидше розірвати всі стосунки і зв’язки із деструктивними людьми, щоб спертися на власну реальність та почати цінувати себе. Ви не зобов’язані жити у клоаці чужих дисфункцій.

Жахливо безглузді розмови
Якщо ви сподіваєтесь на глибоке спілкування із деструктивною особистістю, на вас чекає розчарування: замість уважного співрозмовника вам світить епічне засмічення мозку.

Нарциси та соціопати використовують потік свідомості, розмови по замкненому колу, переходять на особистості, проекцію та газлайтинг для того, щоб збити вас з толку та заплутати, варто вам лише у дечому не погодитися чи посперечатися з ними.

Вони роблять це для того, щоб дискредитувати, відволікти та розчарувати вас, змусити відійти від головної теми та відчути себе винними за те, що ви – жива людина із реальними думками та почуттями, котрі наважилися відрізнятися від їхніх думок. Вся проблема для них – у вашому існуванні.

Достатньо десять хвилин суперечки з нарцисом – і ви вже будете думати, як взагалі на це попались. Ви лише висловили незгоду із його безглуздим твердженням, що небо – червоне, а тепер все ваше дитинство, сім’я, друзі, кар’єра, спосіб життя втоптані в багно. Це сталося тому, що ваша незгода протирічить його фальшивому переконанню, що він – ходяча та всемогутня енциклопедія, що призводить до так званої нарцисичної травми.

Пам’ятайте: нарцисичні люди сперечаються не з вами, а з собою – ви лише співучасник довгого, виснажливого монологу. Вони обожнюють драматизм і живуть заради нього. Якщо ви намагаєтесь підібрати аргумент, що спростовує їх безглузді переконання, ви лише підливаєте масла у вогонь.

Не підживлюйте нарцисів – краще собі згодуйте розуміння того, що проблема – не у вас, а в їхній ображеній поведінці. Якщо ви відчуєте певні ознаки нарцисизму – припиніть спілкування та витратьте цей час на щось приємне.

Узагальнення та голослівні слова
Нарциси не завжди вирізняються визначним інтелектом – багато з них взагалі не звикли думати. Вони не витрачають час на порівняння різних точок зору – вони роблять узагальнення ваших слів, ігноруючи нюанси вашої аргументації та ваші спроби розглянути різні точки зору.

А ще простіше повісити на вас якийсь ярлик – це автоматично перекреслює цінність будь-якої вашої заяви.

У ширших масштабах узагальнення та голослівні вислови часто застосовуються для знецінення явищ, які не вписуються в необгрунтовані суспільні забобони, схеми та стереотипи; а також для підтримання статус-кво.

Таким чином якийсь один аспект проблеми роздмухується настільки, що серйозна розмова стає неможливою. Наприклад, коли відомих особистостей звинувачують у згвалтуванні, багато людей одразу намагаються переконати, що такі звинувачення інколи можуть бути неправдивими.

І, хоча хибні обвинувачення дійсно стаються, однак досить нечасто, а в цьому випадку дії однієї людини приписуються більшості, у той час як конкретне звинувачення ігнорують.

Такі щоденні прояви мікроагресії типові для деструктивних відносин. Наприклад, ви кажете нарцису, що його поведінка невідповідна, а він у відповідь одразу робить голослівну заяву про вашу надчутливість або узагальнення на кшталт: «Ти завжди всім незадоволена» або «Тебе взагалі ніщо не влаштовує» замість того, щоб звернути увагу на реальну проблему.

Так, можливо, ви іноді виявляєте надчутливість, проте не менш ймовірно, що ваш кривдник виявляє нечутливість та черствість переважний період часу.

Не відступайте від правди та старайтесь протидіяти безпідставним узагальненням, адже це лише форма абсолютно нелогічного чорно-білого мислення. За деструктивними особами, що розкидаються голослівними узагальненнями не стоїть все багатство людського досвіду – лише їхній власний обмежений досвід вкупі з пихатим відчуттям власної гідності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-04-14 11:54:43 ]
Чистий, незаплямований нічим потік свідомості. Люблю таке.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-04-15 14:03:01 ]
Тепер Ніч еротичної поезії ...дуже пасує.