ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 «Майстерні - І півріччя 2008» - головний конкурс
Образ твору Конкурс. Ось і літо прийшло. А значить час зібратися - з духом, інтелектом, смаком і совістю - і визначити наших чергових переможців.
Які будуть пропозиції? Нагадаю, що окрім редакторів, ми запрошуємо брати участь у визначенні нових переможців і всіх наших колишніх лауреатів головного конкурсу.

Нагадаю, що переможцями минулого відзначення названі: Олег Король, Юлія Овчаренко, Ярослав Нечуйвітер, Богдана Шацька.
Нинішні переможці:
І Ванда Нова;
ІІ. Черезова Варвара;
ІІІ. Ірина Шувалова;
• Як все відбувалось цього разу, а також раніше
Друге півріччя 2007 року
Перше півріччя 2007 року
Друге півріччя 2006 року
Перше півріччя 2006 року
Минулі роки
Всі переможці конкурсу

І традиційно декому із наших переможців відразу пропонується отримати і статус наших редакторів, а декому трохи пізніше ("Основні положення, щодо редакторів": ). Приємно, що пропозиція виявлялась у більшості випадків прийнятною.

Основні правила, домовленості, автори-учасники, їх "ідеальні" рейтинги >>>
Рейтинги оцінюваності учасників конкурсу >>>
Хто вони, редактори >>>

ДЕЯКІ УЗАГАЛЬНЕННЯ
Сподіваюся, що нинішнє визначення буде ще цікавішим за минуле, адже редакторів стало ще більше, а, значить, об'єктивність мала б зрости?

Як інформативну основу маємо опубліковані вірші авторів "Самвидаву ПМ", а також їхні рейтинги.
Адміністрація нагадує, що історично вирішальними для визначення переможців були рейтинги редакторів "Майстерень" і переможців попередніх відзначень конкурсу.
Однак і народний голос завжди звучить вагомо.
Нагадуємо, що суддівським конкурсним комітетом є наші редактори і переможці відзначень "Майстерень" (після 2005 року).
Ось їх імена ( і їх вибір у конкурсі «Майстерні - І півріччя 2008»):
Олексій Бик
Наталія Білецька;
Олександр Бобошко;
Юлія Бро; 1.Ванда Нова, І.Шувалова 2 В.Черезова і (?)
Лариса Вировець; 1.І.Шувалова 2.Нова Ванда 3.Я Велес 4. Ч. Жінка
Ната Вірлена; 1.Д.Дроздовський, Нова Ванда, В.Черезова, І.Шувалова
Володимир Гнєушев;
Жорж Дикий(Б.Гордасевич); 1.В.Семенко 1.Л.Романчук 2.В.Нова 2.В.Черезова
Тетяна Дігай; 1.В.Черезова, 2.В.Семенко, 3.Л.Калиновська, 4-?
Наталія Клименко; 1. І.Шувалова 2.Ванда Нова 3.Л.Калиновська 4.К.Івченко
Серж Ко; - 1.(-).2.Черезова Варвара. 2.Шувалова Ірина. 3.Нова Ванда
Олег Король; 1.Ванда Нова, В.Черезова, І.Шувалова, Г.Лютий
Віталій Круглов;
Юрій Лазірко; - 1. Л.Романчук, 1.В.Семенко, 1.Ванда Нова, 1.Я.Велес.
Володимир Ляшкевич; - 1. Л.Романчук, 1.Г.Лютий, 1.Я.Велес
("Редакція Майстерень"); 2.В.Черезова і Ванда Нова.
Ярослав Нечуйвітер;1.Л.Романчук 2.В.Нова 3.В.Червезова4.І.Шувалова;
Юлія Овчаренко;. 1.І.Шувалова 2.Нова Ванда 3.В.Черезова 4.Г.Лютий
Ганна Осадко; 1.Ванда Нова, В.Черезова, І.Шувалова, Л.Калиновська
Вікторія Осташ; 1.Ванда Нова 1.Л.Калиновська 2.В.Черезова 2.О.Бражник
Ірина Пиріг;
Юрій Перехожий;1.В.Черезова 2.Л.Романчук 3.Ванда Нова 4.Л.Калиновська
Сергій Татчин;
Богдана Шацька;
1.Ванда Н 2.Л.Романчук 3.В.Черезова 4.І.Моргун

Підсумовуємо всі пропозиції, проставляючи замість отриманих рейтингових позицій відповідні бали.
За першу позицію - 4, за другу - 3, за третю - 2, за четверту - 1.

Отримали:
Ванда Нова - 4+3+4+3+3+2+4+4+3+3+3+4+4+2+4 = 50
І.Шувалова – 4 + 4 + 4 +4 +3 +4 + 1 +4 + 4 = 32
В.Черезова – 3 +4+3+4+3+4+3+2+2+4+3+4+2= 41
Я Велес – 2 + 4 + 4 + 4 = 14
Ч. Жінка - 1
Д.Дроздовський – 4
В.Семенко – 4 +3 +4 = 11
(Л.Романчук) – 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 3 + 3= (26)
Л.Калиновська – 2 + 2 + 4 + 4 + 1= 13
К.Івченко – 1
Г.Лютий – 4 + 4 + 4 + 1 = 13
О.Бражник – 3
І.Моргун - 1

ВІТАЮ НАШИХ ПЕРЕМОЖЦІВ!
1. Ванда Нова - 50
2. Варя Черезова - 32
3. Ірина Шувалова - 41

Я, взагалі вважаю, що нинішні наші переможці приблизно рівні між собою. Можливо Ірина Шувалова брала менш активну участь у житті сайту, і тому, набравши сім перших позицій!, як і Ванда Нова, тим не менше не стала першою.

Щиро вітаю наших красунь, і вважаю, що за багатьма аспектами творчого життя на "ПМ" вони цілком справедливо обійшли чоловічу частину авторів-конкурсантів!

Отже, які є думки щодо процедури відбору, рейтингування, які застереження?
Нагадаю основні наші домовленості:
1) Учасники "Самвидаву", які час від часу самі не оцінюють інших наших авторів, і зовсім не пишуть коментарів - не можуть бути визнані переможцями конкурсу "Самвидаву" "Поетичних Майстерень";
2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 15;
3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня);
4) До розгляду приймається творчість авторів верхівки конкурсного рейтингу “Майстерень”;
5) Кожний редактор, а також колишні переможці (лауреати) конкурсу "Майстерень" (починаючи з 2005 року) мають право надіслати свою послідовність можливих переможців - у кількості трьох-чотирьох кандидатур;
6) Голос головного редактора тотожний двом редакторським голосам;
7) Головний редактор повинен першим оприлюднити свій список претендентів;
8) Кандидати на перемогу в конкурсі подаються на 1,2,3,4 місце (якщо 4 кандидати), або по декілька кандидатів на одне із призових місць;
9) Бальна система: отримання 1,2,3,4 місця від голосуючого, значить, відповідно, 4,3,2,1 бали при підрахунку голосів. Перше місце - 4 бали, і т.д.;
10) Переможцями вважаються кандидати, що набрали більшу кількість балів;
11) Не згадані голосуючим кандидати від інших голосуючих відповідно набирають "0" балів у списку цього кандидата;
12) За рівності балів вищий рейтинг має автор із більшою кількістю оцінених редакторами творів;
13) Переможці головного поетичного конкурсу "Майстерень" (перші місця) не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.

Отже, оцінюємо, пропонуємо, але, передусім, творимо.

Для можливого удосконалення наших конкурсів пропоную подумати над створенням "Громадського конкурсного призового фонду".
Зібрані гроші йшли би раз на півроку суто для нагородження, наприклад:
- 2-3 переможців у царині поезії,
- 1 переможця у царині критики-аналітики (творчості авторів "Майстерень",
- 1 переможця у царині художньої прози.

Спонсори, що вноситимуть на постійній основі певні кошти (думаю, не менше 100$ на рік) можуть, за бажання, брати участь своїм одним голосом у визначенні переможців.

Обговорити механізм "роботи" конкурсного фонду чи записатися у спонсори конкурсного фонду можна сторінці Громадського конкурсного фонду "Майстерень"


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : КОНКУРСИ МАЙСТЕРЕНЬ


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-01-19 13:45:14
Переглядів сторінки твору 46613
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.627 / 5.5  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 3.737 / 5.5  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.756
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2024.11.14 16:47
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 21:39:34 ]
Шановні колеги, з метою подальшого вдосконалення "Майстерень", посилення редакторського колективу, маю непереборне бажання трохи обтяжити нашому авторові Володимиру Гнєушеву життя - прошу вас, пане Володимире, зважити всі "за" і "проти" пропозиції стати одним із наших редакторів.

Не йдеться про ті чи інші обтяжливі необхідності. Йдеться про участь у визначенні майбутніх переможців наших конкурсів, підвищену вагу ваших майбутніх оцінок, які матимуть певний вплив на формування читацьких смаків, на формування поетичних рейтингів - "Майстерень" і "Народного".

Щиро сподіваємось на вашу згоду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2008-02-20 20:24:17 ]
Для пана Алеся. Знаєте, зовсім мені не соромно визнавати свою необізнаність в теорії. Я відбувся як фахівець, як людина і особистість, знаю свою ціну і ціну своїх творів (не лише поетичних). Поетичною кар'рою не переймаюсь, поради даю тільки тим, хто їх сприймає і дякує за них. Це як у музиці: людина не має музичної освіти, але відчуває кожну фальшиву ноту, хоча й не знає її назви. Надто амбітних людей обминаю, співчуваю їм: їх алергія до критики заважає їм удосконалюватись.
Ваше побажання щодо "неоцінювання" Ваших творів враховую, для мене це не проблема.
Бажаю Вам врівноваженості і толерантності, як для першого дня - різкувато, тут так не заведено.
"Гумор, іронія, інтелігентність. Чи не так і Ви гадаєте?"





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2008-02-20 20:27:26 ]
Для пана Редактора. Пане Володимире, вносити розбрат - не моє кредо. Сьогодні вранці я написав вірш, який, всупереч своєму правилу (вірш має "полежати") зараз опублікую. Він неповною мірою демонструє моє ставлення до віршування. Амінь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-05-14 18:19:16 ]
Шановні колеги, адміністрація ресурсу запропонувала нашій авторці Юлії Броварній стати нашим редактором. Пані Юлія особливо не заперечувала. Ми раді, що нас побільшало.
Було би добре ще і вельмишановного Сергія Татчина умовити, аби редакторська колегія "Майстерень" набула, так би мовити, глибшої художньої виразності. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-06-02 15:30:11 ]
Десь дівся комент з уподобаннями Володимира. То ж нічого, що я висловлю свою скромну думку? Щодо Лесюні Романчук я погоджуюся на всі 200%, вона талановита молодчинка, інші автори попри безумовний талант бувають тут вкрай рідко. Не думаю, що після перемоги з'являтимуться частіше... Ось так. Ніяким чином не хочу когось образити чи на когось тицьнути пальцем, просто отаке мені подумалося.
З теплом, Варя;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-02 16:59:33 ]
Варюня, ти мене розсмішила :)) Навіть не підозрювала, що частота присутності автора на ресурсі може служити критерієм цінності його поезії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-02 17:08:59 ]
Колеги, перепрошую, я трохи завчасно подав своїх кандидатів на перемогу у конкурсі. Ще цілий місяць маємо попереду.

Утім, можемо дещо обсудити, - є ж деякі підозрілі пункти в угоді?
...............................
8) Кандидати на перемогу в конкурсі подаються на 1,2,3,4 місце (якщо 4 кандидати), або декілька кандидатів на одне із призових місць;
9) Бальна система: отримання 1,2,3,4 місця від голосуючого, значить, відповідно, 4,3,2,1 бали при підрахунку голосів. Перше місце - 4 бали, і т.д.;
10) Переможцями вважаються кандидати, що набрали більшу кількість балів;
11) Не згадані голосуючим кандидати від інших голосуючих відповідно набирають "0" балів у списку цього кандидата;
12) За рівності балів вищий рейтинг має автор із більшою кількістю оцінених редакторами творів;
..............................................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-06-02 17:45:41 ]
Чорнявочко, звісно ж ні, але хотілося б бачити авторів тутечки частіше. Нє?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-02 21:05:26 ]
Вікторіє, кому ж довіряти, як не вам?

Звичайно, є непересічні автори і за межами основної редакторської уваги. Напевно якраз зараз і є сенс про них говорити.
А, отже, не зациклюємось тільки на рейтингових уподобаннях, а осягаємо й інші достоїнства, досягнення нашого ресурсного літпроцесу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-06-02 22:44:29 ]
Дякую, Шановна Редакціє, за роз'яснення!
І окремо - за довіру! Будемо "мислити" в цьому напрямку...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-06-02 22:49:08 ]
Йой! Забула подякувати ще й за таке: відкрила для себе Людмилу Калиновську!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-03 11:37:15 ]
Сподіваюсь, мила Вікторіє, що напрямки у нас спільні. :)(:

А Людмила Калиновська і справді захоплює.
Талант, а редактори (та й читачі, схоже, теж), виходить, оберігають таланти від надмірного впливу слави. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-07 12:53:25 ]
Шановне товариство, вітаю!
Вибачайте, але у мене буде лише одна кандидатура на відзначення у цьому півріччі. За самобутність, вільний талант, за розмову зі словом на "ти", за відкритість до нового як як душею, так і розумом - Ніка Новікова.
Бажаю їй невичерпності!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-07 13:52:47 ]
Ви праві, Юліє, питання із назвою Ніка Новікова - стоїть гостро і, безумовно, привабливо. :)
Не дивлячись на те, що конкурс наш закінчується 1.07.2008р.
Але шановна Ніка наразі не подавала себе на головний конкурс "Майстерень". :(

Безумовно, явище творчості Ніки Новікової із кожним новим твором стає більш виразним, більш яскравим, більш самобутнім.
І, щонайменше, на порядку денному стоїть технічне уточнення "місцезнаходження" творчих світів Ніки - на вищому рівні, аніж зараз - на (R1 i R2+). Бо редактори вже давно її оцінюють за більш високими вимогами.

До речі, є цілий ряд хороших авторів, які знаходяться на "межі" рейтингів. Цілком природний процес.
І позиція адміністрації - однозначна - ніхто не забутий, ніщо не забуте! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-07 15:29:48 ]
Нда, здивувала скромність авторки :) Або принципове утримання від конкурсу...
Виходить, вибір невеликий. Або думати мені, або думати Ніці ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-07 15:35:45 ]
Мила Юліє, а куди нашій Ніці поспішати, у певному сенсі вона і так найкраща.
Але ж літпроцес багатогранна (багатолюдна) штучка. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-07 15:52:17 ]
Та правда ж, правда... :)
Тоді, якщо можна, я (на цей раз) поспостерігаю збоку за всіма його переливами і залишуся на своїй (на цей раз) дуже суб'єктивній думці.
Надіюсь, апетит прийде в процесі. Чекатиму пропозицій інших авторів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-07 16:29:18 ]
Мила Редакція! Ваші слова "а куди нашій Ніці поспішати" нагадали сумні часи "совдепівської" Спілки письменників :)) Я ж не думаю, що Ви саме це мали на увазі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-07 16:35:45 ]
Красуні, я просто намагався зрозуміти, чому Ніка не брала участь у головному конкурсі "Майстерень". Зрозумів так - Нікуся нікуди не поспішає :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-07 16:38:43 ]
Цю оплошність з її боку не важко виправити :)) Просто я думаю, якщо йдеться про ДИНАМІКУ творчого розвитку, то Ніка тут найкраща.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-08 10:25:07 ]
Нікуся, поява ваших творів серед конкурсних - зробить наше дійство більш вагомим.

Але, на мою думку, найкраще і найбільш оптимально все таки ввійти у ці води після 1 липня 2008. Таким чином редакція відверне від себе ті чи інші зауваження.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-08 12:15:28 ]
дяка, зашаріли :)
з Вашого дозволу я залишу за собою право
лишатись осторонь деяких моментів.
трохи з етичних і трохи – з принципових міркувань :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-18 22:07:24 ]
Перепрошую, не зрозумів, а чому власне "ПІСЛЯ" 1 липня 2008? І про які і від кого "зауваження" йде мова? Яке-таке "чудовисько" має нагрюкати на редакцію ПМ за наявність у списку лауреатів Ніки Новікової?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-20 17:21:55 ]
Шановні колеги, будьмо і технічно об'єктивними. :)
Серже, розумієте, до цього часу ми визначали переможців тільки із тих авторів, які зареєструвалися як учасники конкурсу "Майстерень".
Отже йдеться (йшлося) про таку необхідність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-20 17:43:54 ]
Абсолютна правда.
Але якщо автор, який відповідає усім іншим вимогам участі в основному конкурсі ПМ, вирішить "зареєструвати" свою особу наприклад 30 червня, вважаю, він матиме повне право претендувати на "головний приз" і відвомляти його від цього не є доцільним :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-20 18:13:47 ]
Так, це можливий варіант, бо такі речі у нас не прописані у правилах. Але вони виглядатимуть трохи екстремально? Виникне певна невизначеність, яку трактуватимуть не на користь адміністрації ПМ :(

Тобто, як на мене, плин подій мав би бути спокійним, без різких рухів. Тоді редакторські спроби інтегрування, чи деференціювання процесів при визначенні переможців будуть носити більш точний характер стосовно усієї конкурсної аудиторії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-20 18:26:41 ]
"Все, що не заборонено - дозволено" ;о)
Тоді, можливо, варто додати ще один пункт в перелік умов (тобто визначитись з остаточною датою реєстрації твору для участі у конкурсі).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-07 14:03:15 ]
Власне, і щонайменше, ось автори, які на межі - від "R2" до (R1 i R2+).
Черезова Варвара, Нова Ванда, Люта Жанна, Хвиля Орина, Новікова Ніка, Маньєрист Галантний, Семенко Вячеслав, Шувалова Ірина, Нечуйвітер Ярослав, Бражник Ольга, Меленчук Мирослава,
Ткачук Анатолій, Верховинка Василина, Гонта Іван, Соколюк Олексій, Калиниченко Ігор,
Овчаренко Юлія, линдэ ондо, Мельник Анатолій,
Світозар Магадара, Мандрівний Поет, Німцов Нестор, Кантерук Галина, Сірко Старий, Вороненко Любов, Доротяк Руслан, Багрянцева Олена...

Цих авторів давно уже оцінюють за вельми високими вимогами...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-20 10:19:39 ]
:о))))
Ой, Редакціє, мені згадався Леонід Макарович - відповідь є, відповіді нема
:о))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-06-20 15:59:27 ]
Нікусю, не вередуй, це ж недовго поставити поміточку на конкурс під двома віршами. Ти ж у нас талант і твої вірші дійсно внесуть у конкурс яскраву ноту)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-20 17:26:17 ]
Колеги, а як на мене, Леонід Макарович взагалі ледь не найкращий зі всієї владної плеяди. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-20 18:30:09 ]
Не хотілося б про цю тему, але, судячи з українських реалій, "гарний політик - мертвий політик"... :о/

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-06-20 19:01:21 ]
Так, Серже, хочеться з вами погодитися, але "брудна політика" доти жива, доки у народонаселення збиті усі ціннісні орієнтири. А вони, орієнтири, боюсь, так швидко не нормалізуються - хіба лише якась всесвітня драма змусить розвернути обличчя людства в інший бік?

На мою думку у нинішньому світі домовлятися повинні духовні авторитети, але останніх завжди здатен обталяпати брехнею будь-хто. І що з цим робити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-20 19:26:39 ]
"Не волнуйтесь психоаналитики
В новую вошли сегодня фазу мы
Мой народ ударился в политику
И отбил себе остатки разума"
М. Кабир
Люди, напевно, вже розуміють, що варто йти зворотнім шляхом і відновлювати у черепних коробках сіру рідину. Хоча на жаль, поки політики сидітимуть на бюджетному мішечку, вакханалія "товсторилих" нескінченна...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-06-27 20:41:51 ]
Важко зрозуміти, чи то вже політичні дебати (перед виборами) стали актуальними і для визначення переможців ПМ-2008, чи то я надто надовго "відірвалася" від процесу і чогось не второпала...

Дискусія щодо (не)участі Ніки Новікової у "конкурсній програмі" цілком слушна: точніше, варто було б її відзначити серед лауреатів (якщо Ваша ласка)! Щодо "повної компанії" претендентів, то для мене вони "розташовані" якось так: Ніка Новікова і Варвара Черезова - могли б "поділити" 1 сходинку; далі - Ольга Ляснюк; Ванда Нова (здається, десь вище я вже пояснювала, чому саме...) Звісно, ще є трохи часу, тобто висновок робити зарано. Можна ще трохи поміркувати над цим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-30 19:02:46 ]
Віко, про політику - більше ні слова! :о)
Щодо Ніки Новікової. Наскільки я її вірно зрозумів, питання вважається знятим. У цих перегонах авторка участі не приймає і "переконала не переконувати" її у зворотньому :о(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-06-27 21:16:56 ]
Даруйте, забула про Ольгу Бражник!!! (сходинка №2)Здається, її рейтинг доволі високий!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 12:24:40 ]
Нарешті!
Прийшла пора, минуло перше півряччя 2008 року.
Шановні колеги редактори і колеги переможці нашого конкурсу - прошу вас подавати своїх кандидатів.

І нехай переможуть творчі світи, найбільш любі читачам Майстерень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 12:28:42 ]
На мою думку, до кращої четвірки авторів, з тих, які беруть участь у конкурсі "Майстерень", входять:
1 - Романчук Леся,
1 - Лютий Григорій Іванович,
1 - Велес Я,

і хтось із двох молодих талантів - Варя Черезова чи ж бо Нова Ванда.
Тобто, хтось із цих молодих, вельми симпатичних мені поетес, є в моєму списку четвертою, а хтось кандидатурою п'ятою. Але наразі дозволено подавати тільки чотирьох, так?
Тому, якщо дозволите свій вибір із цих двох моїх симпатій зроблю трохи пізніше. :(
Скажімо за тиждень.

Названі у моїй трійці автори є, як на мене, серйозними авторитетами на наших шпальтах, їхні твори є окрасою наших і не тільки наших сторінок.
Я віддаю їм перше місце своїх уподобань.
Кожен із цих авторів виробив свій творчий стиль, кожен є вельми зрілим творцем, чиї світи самобутньо живі і самобутньо досконалі.

Разом із тим, я вважаю, що інші автори, зокрема Тарас Кремінь, Варя Черезова, Нова Ванда, Чорнява Жінка, Шувалова Ірина, В’ячеслав Семенко, Наталія Пасічник, Роман Василь, і можливо ще дехто із неназваних, повинні скласти і складуть серйозну конкурсну конкуренцію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-01 15:49:22 ]
Коротко.
Мої переможці такі:
1 - Романчук Леся
1 - В’ячеслав Семенко
1 - Нова Ванда
1 - Велес Я

Дякую.
Веселої забави при виборі переможців.
З повагою,
ЛЮ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Клименко (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 20:26:13 ]
Возьму приклад з Юрія -теж коротенько.
Мої кандидати:
1 місце - Ірина Шувалова
2 місце - Ванда Нова
3 місце - Ніка Новікова
4 місце - Магадара Світозар


Дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-01 21:43:11 ]
Я, як і казала раніше, утримаюсь від честі вибирати кращих з кращих. Просто по-людськи не можу давати оцінку творчості Лесі Романчук, наприклад. Якщо чесно, не розумію, навіщо зрілому автору брати участь у такого роду конкурсі. Конкуренція тут недоречна.
З інших авторів, приблизно рівних мені за віком/життєвим досвідом/рейтингом, є багато мені симпатичних як автори і як люди. Але навіть "верхівці" ще є чому вчитися і шліфувати майстерність.
Не в цьому сезоні... Всім бажаю успіхів і насолоди в роздаванні пряників :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-07-01 22:00:21 ]
Справді, навіщо зрілому авторові брати участь у такого роду конкурсі? Вибачте, якщо одна з моїх перших публікацій носила позначку "На конкурс". Це було просто через недосвідченість у ваших іграх.
Дякую Володимиру Ляшкевичу та Юрію Лазірку - ваша оцінка для мене важлива. На відміну від оцінки людей, конкуренція з якими справді недоречна.
Прошу вважати мій коментар ОФІЦІЙНОЮ ВІДМОВОЮ від участі у чемпіонських перегонах. Я продовжуватиму вчитися і шліфувати майстерність, як цілком доречно радять мені люди, рівні мені за віком/життєвим досвідом/рейтингом.
Ще раз дякую і прошу надати можливість змагатися достойнішим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 22:09:50 ]
Шановні друзі, шановні колеги,
я повинен сказати, що присутність серед нас авторів, які багато чого вже досягнули у творчому, письменницькому житті вельми красномовна. З одного боку вони вчать нас, а з іншого вчаться самі.
Наявність у конкурсних лавах і Лесі Романчук, і Я.Велеса, а ще більше Григорія Івановича Лютого, аж надто красномовно свідчить про щире бажання достойних людей бути у нашому горнилі.

Бо ж так просто стояти осторонь сучасних процесів, вдавати із себе крутих авторитетів...

Шановна Юліє Овчаренко, значить наш конкурс не такий вже нездалий, раз він цікавий для багатьох.
Мені прикро, що такі слова були сказані. :(

Шановна Лесю, я прошу вас не поспішати із висновками, - усім нелегко, а тим, хто на видноті ще важче. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-01 22:37:02 ]
Володимире, кого ми обманюємо?

Варто було людині вголос сказати про те, що думають інші, как все пішло, як і очікувалось, включаючи істерики. А що, власне, трапилось? Я теж вважаю, що вчитися ніколи не пізно. Або хоча б не ставитись так ревно до свого олімпу в літературі.
До того ж дивує таке ставлення знаної авторки до "кількох дівчаток". Талант - він віку не визнає. Як і регалій...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-07-01 22:18:42 ]
Шановний пане Володимире, повторюю - Ваша людська і письменницька оцінка для мене важлива, рівно ж, як оцінка Юрія Лазірка, але думка кількох дівчаток - абсолютно ні.
Якщо сайт не потребує редактора Лесі Романчук, то я цього теж не потребую. Повірте, редакторської роботи мені вистачає в реальному житті.
Я переглянула свої вірші. Справді, перші три зних мають відмітку про участь у конкурсі. Більше - жоден, цікаві можуть переконатися. Зараз я їх знищу - і тоді жодних підстав для моєї участі в конкурсі просто не буде. Не хочу займати чужого місця в літературі - маю власне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 22:35:50 ]
Лесю, у будь-якому разі, будете чи не будете ви мати вільний час на свої зауваження, свою оцінку, але сама ваша присутність серед редакторів "Майстерень" дуже важлива.
Адміністрація просто не хотіла до завершення конкурсу робити вам пропозицію щодо цього.
Але зараз виправляємось - просимо подумати над такою пропозицією.
Бо, зрештою, хто, як не ми? Як не ви?
А нашим чарівним юнакам і юнкам, ще після нас скільки тієї праці залишиться! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-07-01 22:33:15 ]
От і все - вірші з позначкою "На конкурс" знищені і перепубліковані без позначок, тому формальних підстав для участі в конкурсі не стало.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-01 23:08:38 ]
Пані і панове! Розслабтесь!!!
"Веселої забави при виборі переможців"?
Юрко Аміго, а це класна ідея! (хлопає себе кувалдою по лобі) - (аудиторія несміливо починає посміхатись) як я сам до такого не додумавсі...
Теееееекс... Де мій куздюм блазня, горб Квазімоди і зуби бабці Йошки? Угумсь, ось тутечки поруч у шухлядці... Шо...? Натяки на Кощєєву смерть вважаю недоцільною! (нас же можуть читати і дивитись неповнолітні).
Теееекс... Вдягнув, начепив.... А шо? “Редактор-критик” – то шо нада! Хвилинку, вживаюсь у роль...Теееекс. Готово!
Отже!
- Шановні пані і панове! Медам і мус”є! Сери і ... хм... сіньоріти!
Кумедія “Гоп зі смиком штири рази” або (Конкурс «Майстерні - І півріччя 2008») оголошується відкритою....
(Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П”єро, прикриваючи причинне місце аркушем з віршами...) (зал починає голосно сміятись)
- Вибачте, а Ви Мальвіну не бачили...?
- Оххххххх... Бачив, П”єрику, бачив! Приблизно в такій же уніформі до Бармалея на самокаті перла... Куди саме? Три квартали прямо і чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)... Біжи, дурень, мо” ще встигнеш... якраз в антракт попадеш...
Щасливий П”єро (так само ніжно тримаючи аркуш з віршиком) зникає в глибині сцени.
- Sorry, Lady! Продовжуємо...
Відразу хочу вибачитись за те що не буду вибачатись перед “сильною половиною” – хлопці, нинька Ви відпочиваєте (чоловіча половина залу починає нервово напружуватись). А що робити! Як кажуть хранцузи у хранцузьких ресторанах , сумлінно вивчаючи меню: “шерше ля жабку...”
Отже!
Переможцем оголошується... оголошується переможцем....(лізе в бездонну кишеню, настільки бездонну , що прямо в штанях зі шкарпетки дістає якогось аркуша...)
Тееекс...
Упсь...
А тут про переможців нічо нема... (в залі здіймається здивований гомін).
Шо написано? Намагаюсь розібрати... (деякі глядачі прямо з місць трохи припіднімаються у спробі розгледіти, а що ж там написано...)
Текс (фекс, пекс)...Шо ж тут ...? Єгипетські ієрогліфи, писемність майя, арабська, трохи івриту, українською “а шоб ви жили...!” Кхе... Українську не перекладаємо...
Ага, наче розбираю...
(Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений Бармалей, прикриваючи причинне місце букетом квітів...) (зал починає голосно сміятись)
- Вибачте, а Ви... П”єро не бачили...? (зал миттєво перестає сміятись, ведучий втрачає дар слова, але виходить із такого скрутного становища і мовою німих видавлює: “Три квартали прямо і чотири квартали по колу, туристичний намет №13 , дзвонити 4 рази (там кажуть комуналка)...”
Щасливий Бармалей (так само ніжно тримаючи букет з квітами) зникає в глибині сцени.
- Ахххмурєть мона... (ведучий приходить до тями , і трохи розгублено починає читати те, що зашифровано різними мовами в аркуші ):
“Шановні малята, а для чого нам така кількість “весільних генералів”, які геть не командують парадом, яких зовсім не бачать рядові бійці, що витрачають власний талант і (інколи) кров на передових позиціях ПМських бойових дій? Чому частина нашого “генералітету” зникає відразу , як тільки отримує на плечики новенькі блискучі зірочки? Навіть мавпу можна навчити напроти 4-х прізвищ ставити цихерки від 1 до 4... ”
- Тееееексь...Шо за ахінея?!! (видучий знизує плечима) – геть нічо не второпаю. Які генерали, які дії? Брєд коротше.
Sorry, напевно заліз не в ту кишеню...
Отже! “Попитка намбе “ту”! (з оркестрової ями починає лунати напружуюча музика (наче в цирку, перед смертельним номером)...
Друга кишеня виявляється такою ж бездонною, як і перша... Десь з ореолу шкарпетки вже не дуже веселий ведучий дістає другого аркуша.
Нервово переглядає написане... Обличчя трохи світлішає... хух! Нарешті!
- Переможцем оголошується... оголошується переможцем....
(Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголений П”ятачок, прикриваючи причинне місце зеленою повітряною кулькою...)
- Вибачте, а Ви...
(бідна тваринка не встигає договорити, адже ведучий з перекошеним обличчям вихватує з потайної кишені двостволку прицілюється у маленького веприка і натискає відразу на всі спускові гачки...) БА-БАХ!!!
(частина жіночої половини глядацького залу піднімає страшний лемент, частина просто падає без свідомості на руки не менше переляканих кавалерів...)
Зелена повітряна кулька , що якось вціліла у цій “катавасії” неспішно і граційно піднімається угору. На місці де стояв веприк (після того як розвіюється дим) – геть нікого.... тільки залишається лежати аркушик, що випав невідомо з якого місця...
Ведучий підходить і читає вголос
- “Прошу считать меня комму...”. Так! Стоп! Ніякої політики... Поезія і тільки поезія! (упрівший ведучий ховає двостволку у потайну кишеню)
- Отже, всім, всім, всім! хто ще досі залишивсі при свідомості і здоровому глузді! Переможцями оголошуються:
- 1 місце - ------------- (із-за відмови деяких, вартих цього місця, авторів приймати участь у цих перегонах)
- 2 місце – Варвара Черезова
- 2 місце – Ірина Шувалова
- 3 місце – Ванда Нова
- 4 місце – -------------- (Леся Романчук)
(Оркестр починає грати туш)...
(Несподівано із-за лаштунків на сцену вибігає оголена Мальвіна, яка геть нічого не прикриває....)
- Вибачте, а Ви Робота Вердера не бачили...?
(оркестр перестає грати на півноті, “сильна половина” глядачів відкидають убік своїх знепритомлених сусідок, ведучий, як за командою, “”ТРИВОГА!” швидко перевдягається у залізяки робота... )
Всі хором (оркестранти, глядачі і ведучий) в унісон видахають:
“БАЧИЛИ! МИ ЙОГО БАЧИЛИ!!!!!!!!” (і починають скаженою монгольською ордою ломитись на сцену... Мальвіна, кокетливо взвизгнувши, зникає в глибині сцени...За мить там само зникає вся чоловіча аудиторія, за якою, з не меншою спритністю , зникає і вся жіноча частина глядацької зали (включаючи терміново прийшовших до тями панянок, що за мить до того видавали з себе знепритомлених... )
У залі – цілковите безлюддя... Перевернуті сидіння, порожні пляшки з-під пива, накидяні лушпайки від дзерняток і фантики від цукерок видають нещодавну присутність глядачів і акторів...
Тихо. І тільки зелена повітряна кулька самотньо застигла під стелею, дуже горда собою за блискуче виконану роль “прикриття оголеного причинного місця нещасного П”ятачка” ...

Завіса!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 23:29:18 ]
наледь віддихалась... фууууф...
оплески, шановні, чого роти пороздзявляли? оплески кажу! отак от долонькою об долоньку раз-два-три-чотири... раз-два-три-чотири... раз-два-три-чотири...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-01 23:37:24 ]
І навпаки: "чотири-три-два-один... Полетіли... Виходимо за хмари, привіт Білка, гавкни Стрілка... Привіт, Господь. Хвилинку, адвоката-а-а-аааа...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-02 00:58:35 ]
...а-аааа... а я боюсь, тут вже інший спеціаліст потрібен :))) але він разом з іншими побіг у туристичний намет № 13 :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 10:01:26 ]
Дзвоник очевидно зламався, але я сподіваюсь, що перерва закінчилася, і чортенята повертаються за парти.

На дошці написано:

Шановні праві і неправі судді.

Просимо не влаштовувати воєн і катаклізмів.

Просто називайте свою четвірку кандидатів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 10:34:02 ]
Шановний Серже Ко, повторіть будь-ласка свою четвірку, бо я так і не зрозумів чи вона була названа чи ні за нагромадженням підтекстів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-02 10:53:37 ]
1 місце - ------ (нікому)
2 місце - Черезова Варвара
2 місце - Шувалова Ірина
3 місце - Нова Ванда
4 місце - ------ (нікому)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-02 12:55:06 ]
1. Ірина Шувалова
2. Ніка Новікова
3. Магадара Світозар
4. ----------------

Пані Лесю, прикро що через Ваші емоції мені доводиться вибачатися за власні слова, невірно трактовані. Ставлюся до Вас і Вашої поезії з великою повагою. Саме тому й кажу, що серед "дівчачої" купи текстів Ви є дуже зрілим сформованим автором і не мені Вас оцінювати.
У власних судженнях виходжу з розуміння "Поетичних майстерень" як ресурсу, спрямованого на навчання і редагування творів. Перш за все для "ненавчених" і "малограмотних" :))) Інші ж приходять сюди, щоб себе показати і на колег подивитися.
Я останнім часом лише дивлюся. Можливо тому маю інших погляд на все, що тут відбувається. Присутність досвідчених авторів поряд з великою кількістю початківців надзвичайно тішить. Є кому дати достойну пораду і є кому прислухатися. Але конкурс - річ зовсім не глобальна, а скоріш додаткова, про що вже не раз тут говорилося!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-07-02 16:10:09 ]
Мені прикро, що Вам прикро. Юлю.
Якщо без емоцій, то проблема полягає в тому, що редактором стає переможець конкурсу. А переможець - молодий, талановитий - не завжди може бути добрим редактором. Бо хто є редактор? Це досвідчена людина, яка може і хоче поправити чужий текст, допомогти йому стати кращим. І це не залежить від таланту. Щоб навчити людину співати, не треба самому мати колоратурне сопрано. Але вчасно подати руку, допомогти, підказати - хіба не це потрібно тим, що приходять на сайт?
Якби ці позиції були розведені - редактори - одне, переможці - інше, то, мабуть. це непорозуміння було б зняте.
Мене не цікавить перемога у конкурсі ПМ. А кілька корисних порад молодим і талановитим я, мабуть, могла б дати. Допомогти на нелегкому шляху становлення письменника, щоб не наступали на ті граблі, по яких витанцювалася колись молода і недосвідчена Леся.
Ну, якщо наше не в лад, то ми з нашим назад.
Тут є безліч людей, нагороджених Господом значно щедріше. Боже збав мене переходити їм дорогу.
Нехай вам усім щастить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-02 18:32:29 ]
Проблема редакторсьва тут, здається, вирішується досить просто. Власне, Володимир її вже вирішив, через що особисто мені дуже приємно :)
А конкурс щосезону показує, що умови треба шліфувати, підганяти либонь не під кожного претендента, вибирати, коли вибирати не хочеться, бо автори різні, умов багато тощо.
З повагою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 13:07:24 ]
Шановні редактори в особі Юлі та Наталки, дякую за прихильність, але я участі в конкурсі не беру. Нехай щастить достойним! Багато хороших - виберіть найкращих!

З повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 13:15:51 ]
Але в майбутньому, Магадаро, спробуйте. Це ще те випробовування :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 13:14:24 ]
Шановні друзі і колеги, брати і сестри, Наталіє Клименко, Юліє Овчаренко, будьмо уважніші - давайте вибирати із тих, хто брав участь у конкурсі «Майстерні - І півріччя 2008»
Відповідне посилання присутнє трохи вище за текстом
------------------------------------------------
• Основні правила, домовленості, автори-учасники, їх рейтинги >>>
------------------------------------------------
http://maysterni.com/contest.php?contest_id=1&order_by=forge&order_direction=desc

Тобто, Ніка Новікова і Магадара Світозар, я сподіваюсь, візьмуть участь у наступному етапі нашого конкурсу, - якщо ми не будемо їх сварити за те, що вони такі вмілі, такі поетичні і заступають дорогу іншим. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-02 13:29:18 ]
Ну от, уподобання притулити ніде. Збираємо вершки.
1. Шувалова Ірина
2. Нова Ванда
3. Черезова Варвара
4. Лютий Григорій Іванович

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-07-02 21:30:46 ]
"голос, що висмикне з коми..." Щойно прочитала в останній публікації Людмили Калиновської - і дивне відчуття якесь: наче присмак "вже-було". Це стосується тих шалених баталій, відгомони яких вхопила за хвіст після кількох днів своєї відсутності на сайті. Усім сторонам бажаю врівноваженості. І ще раз врівноваженості. І багато любові!!!
А результати мого скромного "дослідження" конкурсного ресурсу ПМ такі:
1 місце - Ванда Нова і Людмила Калиновська
2 місце - Варвара Черезова і Ольга Бражник
3 місце - В. Семенко та Ірина Шувалова
4 місце - Юхим Дишкант (щоправда, у нього творів замало);якщо він з технічних причин (вимоги ПМ) вибуває, тоді це місце залишиться незайнятим.
Усім наснаги!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-02 21:38:54 ]
Вікторіє, лагідного вам літнього сонечка, дяку'ємо!
Але, тільки четвірка кандидатів, потрібно тільки чотирьох.
Отож, я залишаю так?
1 місце - Ванда Нова і Людмила Калиновська
2 місце - Варвара Черезова і Ольга Бражник



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Терещенко (М.К./М.К.) [ 2008-07-02 21:39:23 ]
Не впевнена, що буду цілком об’єктивною, але як на свіже око, то розподіл місць видається таким:
1. Варвара Черезова
2. Леся Романчук
3. Ванда Нова



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-03 20:06:22 ]
А я впевненний, що буду повнітю об’єктивний, якщо без зайвих коментарів тепер (бо досить моїх коментів порозкидано у названих мною нижче авторів вже у процесі творчого спілкування) і назву свою непереможну четвірку такою:
1 місце: В.Семенко і Л.Романчук
2 місце: Ванда Нова і В.Черезова

Минулого разу я теж оцінював у такому стилі, тому вбачаю у цьому закономірність і, відповідно, право на авторське право принаймні у межах ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-03 20:16:38 ]
Мої вітання моїй непереможній четвірці переможців!
І мої співчуття переможеним четвіркам непереможців. Одначе, радійте: у вас все ще попереду на противагу теперішнім переможцям - їм удруге зась!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Дігай (М.К./М.К.) [ 2008-07-04 16:46:23 ]
Мої поправки:
Черезова Варвара - 1,
Семенко Мирослав - 2,
Калиновська Людмила -3,
Юхим Дишкант - 4.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-07-04 16:58:20 ]
Тетяно, здається, Юхим ще не має достатньо творів, щоб брати участі в конкурсі :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-04 17:35:32 ]
Абсолютно вірно, у Юхима Дишканта, на жаль, тільки 5 опублікованих творів :(
Трохи малувато для відзначення.
І вони опубліковані досить недавно, я так розумію, менше місяця тому.

А автор вельми цікавий!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-07-04 17:48:49 ]
Згідна, я теж була вражена неординарим творчим стилем автора...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-07-06 11:44:15 ]
Привіт усім!!! чим далі, тим важче визначати об'єктивно (наскільки обєктивність взагалі можлива у суб'єктивній оцінці). Ставити в один ряд (чи стовпчик) авторів з різних вагових категорій - це щось нереальне. але....
1 - Юля Бро (ну і що, що вона редактор)
2 - Леся Романчук
3 - Варвара Черезова
4 - Магадара Світозар

Гран-прі - неномінованому Мандрівному Поетові. Якщо він спроможеться заявити на конкурс свої вірші, буду голосувати за нього руками і ногами. Закликаю всіх!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Перехожий (М.К./М.К.) [ 2008-07-07 13:24:43 ]
Привіт усім! Ой і завданнячко ж випало редакторам! )) Вперше так важко визначитися з переможцями. Спершу, хотів було погодитися з точкою зору Сержа, та після докладного читання перечитування творів все ж визнаю:
1. Варвара Черезова
2. Леся Романчук
3. Ванда Нова
4. Людмила Калиновська


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ганна Осадко (М.К./М.К.) [ 2008-07-07 23:43:57 ]
Позаяк кілька достойних авторів відмовилися - раніше чи пізніше - брати участь у конкурсі, а вибирати - перше-друге-тощо-місце мені важко - надто все воно відповідально і суб"єктивно водночас, тому ставлю усіх чотирьох на перше місце:)
1 - Ванда Нова, Варвара Черезова, Ірина Шувалова, Людмила Калиновська.
Хай щастить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2008-07-08 11:11:14 ]
1 - Ванда Нова, В. Черезова, І. Шувалова, Г. Лютий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-08 11:30:24 ]
Дякую, колеги, що відриваєте погляди від відпочинкових горизонтів. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Клименко (Л.П./М.К.) [ 2008-07-08 16:01:20 ]
Так-с... Подаю виправлений список своїх кандидатів:
1 місце - Ірина Шувалова
2 місце - Ванда Нова
3 місце - Людмила Калиновська
4 місце - Катерина Івченко


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 09:39:10 ]
якщо є формальні застереження, я готова змінити свою версію переможців


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 11:09:31 ]
Як виявилось, є. Тому 1-Ванда Нова, 2-Леся Романчук, 3- Варвара Черезова, 4- Моргун Ірина


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 11:36:44 ]
трошки із запізненням, але... хочу щиро подякувати і вибачитись перед усіма, хто висловився на мою підтримку.
ну і, звісно, наперед поздоровляю переможців!!!
перемагають, як і програють, завжди тільки найдостойніші :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:07:36 ]
Любо, шановні колеги, спробую викласти своє бачення ситуації.
Ситуація є прецедентом, так? І законного, стандартного рішення ми не маємо.
А що ми маємо? Перед „колегією виборців” є "фактаж" - ситуація станом з 1.01.2008 по 1.07.2008 і наші шановні колеги роблять свій вибір виходячи саме із цього. Подаються конкурсні пропозиції, що враховують тих, що брали участь станом із 1.01.2008 по 1.07.2008.
Я думаю, що це правильно.

Який буде результат арифметичних підрахунків – мені невідомо. Але вважаю, що після періоду з 1.01.2008 по 1.07.2008 вже сам конкурсант нічого зробити не може. Хіба що може відмовитися саме від лауреатства, запропонувавши організаторам, наприклад, не згадувати свого імені у списку переможців.

Такі мої висновки опираються на те, що наше конкурсне визначення опирається на безпосередню волю учасників узяти участь у конкурсі „Майстерень”. Якби наших конкурсантів висувала третя сторона, тоді була б інша справа.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:13:01 ]

Любо, ви праві. Лауреатство і надання статусу „редактора” напряму пов’язувати не варто.
Як не варто і очікувати чогось надзвичайного від редакторів.
Безумовно, редактори мають відрізнятися певною психологічною стійкістю, тому подекуди декому із наших переможців потрібно ще дати час на „дорослішання”.
Але редактори цінні своєю самобутністю і майстерністю в тих, чи інших напрямках поезії, у тому числі і молодіжної. Різноманіття їх поглядів дозволяє не втратити чогось важливого, близького за духом не кожному читачеві поезії. Тому питання складне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 19:06:43 ]
Дякую, Володю, за роз"яснення :) Я так розумію, що "дорослішання" - це поняття не вікове все ж таки, також і психологічна стійкість не є ознакою лише дорослості :) А в усьому іншому повністю з вами згідна :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:04:46 ]
Доброго всім літа!
1 - Ванда Нова, Ірина Шувалова
2 - Ніка Новікова, Варвара Черезова

ПС: Богданко, я... як би це точніше сказати..зворушена чи що?:)) Дяка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:19:29 ]
Дякуємо, Юліє.

Ось тільки Ніка Новікова, на жаль, не брала участі у конкурсі «Майстерні - І півріччя 2008»
Ми сподіваємося, що візьме у «Майстерні - ІІ півріччя 2008»!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 11:00:21 ]
яка прикрість і халепа...ну, тоді будемо сподіватись що у Ніки відбудеться інсайт у другому півріччі:)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:49:59 ]
Ванді, з нагоди 16-річчя
До речі, кажуть, що у Ванди Н. сьогодні день народження.

Вітаю вас Вандо!
Нікуди не поспішайте - живіть довго і щасливо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 18:59:10 ]
Боюся, що віддавати вже пізно.

Воно ваше :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 17:55:27 ]
Редакція, як завжди, тримає руку на пульсі :о))
Вандо, приєднуюсь до поздоровлень. Бажаю повної гармонії зовнішнього і внутрішнього світів + невичерпного бажання завжди перемагати :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 19:08:48 ]
Дякуємо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 19:24:07 ]
Шановні колеги.

Щодо арифметики, то наразі маємо ось яку картину.

Кожен, хто подає своїх кандидатів, фактично розподіляє від 10 до 16 балів.
Тобто якщо ви віддали всі перші місця 4 кандидатам, то 4х4=16
і аж до "стандатного" 4(заІ)+3(заІІ)+2(за ІІІ)+1(за ІV)=10
(Інші варіанти, де ще менше балів, не розглядаємо).

Отже, наразі у нас є така диспропорція у балах.
І ця річ не прописана у наших правилах. А правила, звісно, під час гри не міняють?

Але теоретично справедливість заключається і в розподіленні кожним голосуючим однакової кількості балів?

Тобто, припустимо, що кожен володіє цими 16 балами. І в ідеалі ділитиме саме їх між своїми кандидатами?

Але нагадаю, що наразі діє правило - за набрану кандидатом 1 позицію - 4 бали, за 2 поз. -3 бали, за 3 поз. - 2, за 4 поз. - 1 бал.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 20:09:05 ]
Перепрошую, Редакціє.
"Кожен, хто подає своїх кандидатів, фактично розподіляє від 10 до 16 балів.
Тобто якщо ви віддали всі перші місця 4 кандидатам, то 4х4=16
і аж до "стандатного" 4(заІ)+3(заІІ)+2(за ІІІ)+1(за ІV)=10
(Інші варіанти, де ще менше балів, не розглядаємо)." - це видається з якоїсь іншої опери. До чого поетам зайві цифри? Все було більш-менш зрозуміло: зайняв 1 сходинку - отримав 4 бали, 2-гу - 3 і так далі... За правилами редактор може висунути або 3! або 4 претенденти, а тому ніяких протиріч у "зменшеній" кількості лауреатів, особисто, не бачу.
PS Мабуть, не маю права цього робити, але хотілося б звернути увагу колег-редакторів до умов визначення переможців і бажання самих авторів бути переможцями. Навіщо висувати тих, хто не бажає перемагати і відсутній у списках лауреатів????!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 20:26:34 ]
Шановний Серже, у нас відкрите дослідження, і я ось, наприклад, відкрито кажу про деякі ньюанси, які у майбутньому потрібно було би врахувати.

Щодо ситуації із відмовами, то вона не зовсім однозначна і очевидно є викликаною субєктивними факторами. Ви ж не закликаєте нас користуватись тільки емоціями, у переплетенні яких можна заблукати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 20:52:50 ]
Ніхто не буде сперечатись, що наше "дослідження" є відкритим, але все ж варто пам"ятати старезну істину - "все геніальне - просто"...
До цього часу все було більш-менш зрозуміло (не беру до уваги "самовідвід" пані Романчук - (у наш час все ж не варто так просто сходити з дистанції...)
Згоден, емоціями краще користуватись при написанні творів, а от при роботі з "цихерками і балами", дійсно, варто, підключати друге "его"...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 21:14:45 ]
До речі, колеги, запрошую включити ще одну опцію на своїй сторінці "Змінити дані" - Творча територіальна ідентифікація. Вибравши той регіон, до якого ви себе відносите, ви активуєте і рейтинг відповідного регіону.

Наразі у всіх "Україна", але є ще й "Америка" і "Азія", і "Волинь", і "Буковина"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 21:32:04 ]
Не боєтесь сепаратизму? ;о))
Голосую за унітарність ПМу: "ми - діти твої, Україно!" :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 21:37:24 ]
А Максиміліан Волошин не знав би, що і сказати, бо він був Громадянином Світу :)) Так би без рейтингу і залишився :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 21:59:23 ]
Добре, завтра допишемо іще "Всесвіт".
Я просто забув про це.

А щодо "сепаратизму", то нічого страшного, як на мене, якщо ми невеличку конкуренцію між регіонами влаштуємо! :)

А завтра-післязавтра ми ще конкуренцію між літугрупуваннями влаштуємо!
Так що віват літугрупуванням!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 22:14:12 ]
А літугрупування називатимуться так, як вони зарєєстровані? Чи треба ще якусь - узагальнюючу - назву?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 22:22:10 ]
А завтра побачимо, як програмісти вирішать цю проблему.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 12:08:24 ]
Отже, супроти кожного прізвища кандидата кількість названих щодо нього позицій.

Перед тим, як замість відповідних позицій будуть поставлені бали, ви можете перевірити, чи адміністрація нічого не загубила.

Ванда Нова - 1+2+1+2+2+3+1+1+(2)+2+2+1+1+3+1
І.Шувалова – 1 + 1 + 1 +1 +2 +1 + 4 +1 + 1
В.Черезова – 2 +1+2+1+2+1+(2)+3+3+1+2+1+3
Я Велес – 3 + 1 + (1+1)
Ч. Жінка - 4
Д.Дроздовський – 1
В.Семенко – 1 +2 +1
(Л.Романчук) – 1 + 1 + (1 + 1) + 1 + 2 + 2
Л.Калиновська – 3 + 3 + 1 + 1 + 4
К.Івченко – 4
Г.Лютий – 1 + (1 +1) + 4
О.Бражник – 2
І.Моргун - 4

В дужках (*) позиції, запропоновані головним редактором.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 17:12:43 ]
Підсумовуємо результат, проставляючи замість отриманих рейтингових позицій відповідні бали.
За першу позицію - 4, за другу - 3, за третю - 2, за четверту - 1.

Отримали:
Ванда Нова - 4+3+4+3+3+2+4+4+3+3+3+4+4+2+4 = 50
І.Шувалова – 4 + 4 + 4 +4 +3 +4 + 1 +4 + 4 = 32
В.Черезова – 3 +4+3+4+3+4+3+2+2+4+3+4+2= 41
Я Велес – 2 + 4 + 4 + 4 = 14
Ч. Жінка - 1
Д.Дроздовський – 4
В.Семенко – 4 +3 +4 = 11
(Л.Романчук) – 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 3 + 3= (26)
Л.Калиновська – 2 + 2 + 4 + 4 + 1= 13
К.Івченко – 1
Г.Лютий – 4 + 4 + 4 + 1 = 13
О.Бражник – 3
І.Моргун - 1

ВІТАЮ НАШИХ ПЕРЕМОЖЦІВ!
1. ВАНДА НОВА - 50
2. Варя Черезова - 32
3. Ірина Шувалова - 41

Я, взагалі вважаю, що нинішні наші переможці приблизно рівні між собою.

Можливо Ірина Шувалова брала менш активну участь у житті сайту, і тому, набравши сім перших позицій!, як і Ванда Нова, тим не менше не стала першою.

Щиро вітаю наших красунь, і вважаю, що за багатьма аспектами творчого життя на "ПМ" вони цілком справедливо обійшли чоловічу частину авторів-конкурсантів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 17:21:48 ]
Разом із тим, я вважаю, що емоції зіграли у нашому визначенні негативну роль.
Дехто із редакторів так прямо і писав до нас, у центральний наш офіс, що у зв'язку із зняттям своїх віршів Лесею Романчук, вони були змушені наново переглянути свої кандидатури. :(

Мені особисто прикро, що так сталося. Бо кожного із нас можна назвати гарним і зрілим автором, натякнувши цим, що ти і так уже успішна людина.
Отже, ми намагатимемося знайти і емоційно правильний вихід із нашого лабіринту відчуттів.

Але дуже прошу нас усіх пам'ятати, що слово наше може вельми непрогнозовано впливати на розвиток подій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 16:16:28 ]
Дякую, що дали лінтюху змогу позмагатися ) Перемога стала для мене приємним сюрпризом )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-10 17:41:51 ]
Вітаю дівчат-переможниць. Не буду вправлятись у красномовстві. Просто щиро вітаю. І вітаю Лесю Романчук, бо вона теж варта привітань. З перемогою, Лесю!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 17:43:26 ]
Не вмію проголошувати довгих нудних промов, тому скажу просто:
Дякую усім! Суперники зібралися (та які там суперники, всі вони для мене гарні друзі та знайомі) талановиті, сильні та достойні перемоги)))
Вандо, Ірино, вітаю!!!
З любов'ю, Варя))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-10 17:46:32 ]
Ну це ж треба... Ото попадання! (а розпочиналось майже жартома...) :о)))))))
Щановні і талановиті наші Вандо, Варцю і Іринко, кожну особисто і всіх разом вітаю із заслуженою перемогою. Перемогли ті, хто найбільше цього бажав. Молодці! Сказати, що, пишучи ці рядки, я щасливо посміхаюсь "від вуха - до вуха" - не сказати нічого... :о))))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 17:57:07 ]
Дякую, Сержику, сама тут сиджу посміхаюся))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 15:53:53 ]
Дякую! ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 18:21:39 ]
Чесно кажучи, власний результат став для мене несподіванкою...але надзвичайно приємною! :)Велика щира дяка всім, хто мене підтримав, - я дуже ціную це.
Хочу привітати всіх переможниць - дівчата, ви чудові!!! Всім іншим бажаю успіхів у наступних піврічних конкурсах, адже шоу продовжується! ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 18:53:21 ]
СПРАВЕДЛИВОСТЬ ЕСТЬ! ОНА НЕ МОЖЕТ НЕ ЕСТЬ :))))
Вітаю, дівчата, віртуально чокаюсь віртуальним бокалом з віртуальним шампанським!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 19:05:26 ]
*чок-чок*, Чорі! :) Велике дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 16:20:41 ]
Дякую ) *чок!*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 16:22:48 ]
Дякую ) *чок!*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-10 21:22:47 ]
Вітаю переможців - і щиро тішуся разом з ними.
Як і вітаю і своїх переможців з перемогою.
Всім вікторіанцям, коли матимуть бажання - вишлю збірочку.
Маю надію, що наступним разом Майстерні привернуть
увагу на цю нісенітницю з виставлянням кандидатів, бо певний є того,
що місця були би зовсім в іншому порядку розставлені, коли існував би
якийсь елементарний порядок і тактовність з боку певних осіб.
Щиро,
ЛЮ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 22:19:39 ]
Любий ЛЮ! По-перше, ніхто нікого нікуди не виставляв, все було "по согласію" і з доброї волі кандидатів :) А, по-друге, твої слова про "щиро тішуся разом з переможцями" і " "місця були би зовсім в іншому порядку" якось не в"яжуться одні з одними і з тією тактовністю, до якої ти так щиро закликаєш...

Yours, Chery


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 22:39:56 ]
Шановні колеги, тішимося життю, тішимося, що доля нас звела разом. Що біля нас стільки молодих і талановитих, і стільки досвідчених і мудрих.

У житті завжди є привід радіти. Тож радіймо!

Бо ще один наш конкурс позаду, і слава Богу, що десятки їх ще попереду.

Як вам наша
Краща поетична географія: ?


Тернопіль: 5.37
Тернопільщина: 5.36
Полтавщина: 5.34

До речі, "Всесвіт" ми додали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 15:55:14 ]
Лесю, дякую за вітання!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2008-07-12 23:34:49 ]
Щиро дякую за привітання, Лесю! Теплого та сонячного тобі літа і гарного настрою!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Шувалова (Л.П./М.К.) [ 2008-07-12 16:28:21 ]
Спасибі насамперед "Майстерням" за їхню діяльність. Цей ресурс вигдіно вирізняється з-поміж багатьох інших.

По-друге, мені надзвичайно приємний той факт, що мене обрано в числі переможців конкурсу за перше півріччя. Дякую всім, хто згадав моє ім'я у переліку, і просто тим, хто навідується почитати мої вірші.

Обіймаю.
Шу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-14 20:28:59 ]
Дякуємо Іринко за добрі слова. Будемо намагатися їм відповідати. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-14 16:52:12 ]
Адміністрація сайту нарешті реалізувала пропозицію нашого автора Володимира Замшанського щодо потреби встановлення більш реального рейтингу, який на відміну від базового "ідеального" рейтингу, враховуватиме явище "оцінюваності" того чи іншого автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 20:00:19 ]
О! Нарешті рейтинги набувають реальних обрисів (у час відпусток провести таку роботу... Редакціє, я Вам щиро аплодую і, при нагоді, обіцяю першу пляшку пива випити за здоров"я В. Замшанського, другу - за Ваше, Редакційне, процвітання) :о))
PS Я так розумію, аби ці рейтинги відображались на сторінках авторів - лише справа часу?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-14 21:24:28 ]
Напевно, потрібно буде дописати, що коефіцієнт Замшанського наразі більше акцентує цікавість до творів автора, "оцінюваність" цих творів, кількість оцінених творів...

Мені більше імпонує наш "ідеальний рейтинг" -
http://maysterni.com/rating.php
він дає певні орієнтири, які вже можна уточнювати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 21:52:27 ]
Редакціє! Ні кроку назад!
Ідеалізм, безумовно харашо (в деяких моментах), але вмить "злетіти" на вершину, опублікувавши, наприклад, лише один твір.... Хмммммм.... Дуже не впевнений у доцільності такого "легкого хліба" :о(
Працювати, працювати і ще раз працювати!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-14 20:27:47 ]
А шо ж так хлопцям не пощастило?
Лукаш Микола 3.83
Шевченко Тарас 3.25

Я, певно, щось пропустила, коли розповідали про правила встановлення більш реального рейтингу :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 20:55:22 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=10326&p=1
Ознайомлюйтесь з правилами і виправляйте "несправедливі рейтинги" ;о))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-14 21:18:35 ]
Серже, невже ти думаєш, що в таку спеку, як в нас сьогодні, можна сприймати отаку купу цифєрок, як там написано? :) Я краще всім повірю на слово :) От тільки за Лукаша і Шевченко абідна, слюшай :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 21:33:24 ]
Думаю, сприймати важкувато, але ж... Сказати: "Шевченко - Бог і Геній" напевно нескладно, а от реально зануритись в його спадшину і підтримати реальними коментарями і оцінками, то вже певно складніше :о/
Що тут можу сказати? Особисто я готовий підтримувати тих авторів, яких вважаю Геніями у любому стані і при любих атмосферних катаклізмах, а відносно Шевченка... Знаєш, Любо, а давай кинемо гасло: "Хто вважає Шевченка генієм - збільши рейтинг класика на ПМ!!!" (чи шось подібне) :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-14 21:41:54 ]
Та справа не в Шевченко. Розумієш, оте "цікавість до творів автора, "оцінюваність" цих творів, кількість оцінених творів..." - це настільки суб"єктивно! Візьмемо знайому на ПМ ситуацію. Або змоделюємо її. Припустимо, один (чи не один) з редакторів дуже сильно полюбив автора. Да так, що почав оцінювати найвищими оцінками всі його твори. Відповідно, рейтинг встав, як... дуло у Зеніному танку :) Питання в тому, наскільки ця ситауція, створена штучно, відображає дійсність? Хоча б те, якої думки інші редактори про творчість цього автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 22:00:59 ]
А хто іншим редакторам заважає зробити "суб"єктивно-об"єктивне" корегування"? Байдужість, лінощі, дефіцит часу? Якщо якийсь новий автор раптом отримує активного "лоббіста" серед редакторів, в той час, коли інші "палять трубку" що ж, значить він - фаворит ;о))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-14 22:22:17 ]
А ось зворотній бік медалі. Один (чи не один з редакторів) чомусь не полюбив автора. І почав оцінювати низькими оцінками його твори. І рейтинг впав, як у... Зені після передозу конопелькою. Питання лишилося теж саме. Я до чого? Якщо вже це називають Рейтингом Майстерень, може він відображатиме палітру думок редакторів, а не думку одного-двох? Хоча технічно це зробити, певно, важко.
З іншого боку, всі ці рейтинги - така суцільна умовність :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-14 22:36:33 ]
Та "прикол" в тому, що за новою системою набагато важче "завалити" чийсь рейтинг, чи так само миттєво його "підняти". Зараз, і першу, і другу дію зробити набагато простіше...
PS Звідки такі "подробні подробиці" про Зеня? Ви часом не сіамські близнюки? ;о)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-15 10:41:14 ]
Як на мене, то повинно бути здорове різноманіття.

Якщо хтось із редакторів поставить під гідним такої участі твором, оцінку 5,5 і вище, то хороший вірш час від часу з'являтиметься у блоці "кращий вірш", "Краща проза" і т.д.

І навпаки, якщо наші редактори критично оцінять той чи інший твір із "кращих", то він перестане з'являтися у відповідних блоках.

Отже, редактори мають змогу нести мистецтво у читацькі маси. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-15 10:59:25 ]
Володю, питання ж не в "кращих" чи ні. Питання в тому, що не зовсім зрозумілі критерії, за якипми, скажімо, перші з процитованих рядків з"явились на головній, а нижчі - ні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-15 11:10:20 ]
Критерії прості - рівень авторської творчої спроможності повинен задовільняти мінімальні вимоги до автора з боку читачів, редакції та адміністрації, - тобто, для появи на головних сторінках автор повинен слідкувати, аби його рейтинг був не нижчим за "5".

Але якщо автору це все по барабану, то і проблеми ніби не має? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-15 11:17:32 ]
А "слідкувати" - то як? А то, знаєте, трапляються такі скромні автори, які просто собі пишуть цікаві твори і (так-так!) не дуже переймаються оцінками та ін. Чи Ви, Володю, хочете сказати, що ""Коханий, залишись зі мною,
Не йди від мене, зачекай" - більше задовільняє "мінімальні вимоги до автора" і особливо естетичні смаки і адміністрації, і читачів?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-15 11:31:21 ]
Критерії, як на мене, прості і зрозумілі.
Автор повинен відповідати за те, що він пише і публікує.
Якщо він взагалі ще не оцінений, то одна справа.
А якщо він оцінений негативно - інша.

Ми зараз розробляємо систему "апеляційних звернень", коли автор повторно зможе анонсувати ті чи інші твори для їх нового оцінювання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-15 11:51:22 ]
"повинен відповідати за", "апеляційні звернення" - термінологія не зовсім з "поетичних ланів", так? Справа авторів - писати, справа редакції - оцінювати (у тому числі).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-15 12:09:18 ]
Я уточню, ми усі тут автори. :)
І справа автора ще й давати собі якусь раду в житті, бо сьогодні ніхто ні з ким особливо не нянчиться. :(
Хоча і до Сибіру не відсилають...
Така реальність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-15 11:50:20 ]
А потім - є можливість самому авторові звернутися до тих редакторів чия думка для нього важлива.
Такі опція є на ВСІХ ГОЛОВНИХ СТОРІНКАХ.

1.Отримати редакторську рецензію
2. Обсудити проблему із редакторами та адміністрацією

Або, наприклад,
ви, Любо, або будь-хто на сторінці
< a href="http://maysterni.com/publication.php?id=14744">Редактори. Хто вони і чим займаються? http://maysterni.com/publication.php?id=14744
може звернути загальну увагу - ось, мовляв, твір, який чомусь низько оцінений, ось автор, якого ви чомусь не бачите...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-15 11:56:59 ]
Оце вже дещо конкретно. Дякую за "нагорілочку" :)