ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її

Володимир Каразуб
2024.11.22 12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.


08.02.2019

Володимир Каразуб
2024.11.22 09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто

Микола Дудар
2024.11.22 09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…

Козак Дума
2024.11.22 08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Богдан Фекете
2024.10.17

Полікарп Смиренник
2024.08.04

Тетяна Стовбур
2024.07.02

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Галина Фітель (1965) / Проза

 Дякую за увагу.
Кілька слів не для преси. Це не прозовий твір, просто хочеться, щоб прочитали деякі хороші люди, котрі, напевне, зичать мені добра, та я, на жаль, не знаю їхніх імен.
Не знаю, кому я так сильно перейшла дорогу, що хтось активно взявся оцінювати мої твори "столітньої" давності, причому без будь-яких коментарів. У мене не такий високий рейтинг, щоб його так штучно збивати, любі мої. Зрештою, не в рейтингу справа, а у відношенні. Якщо хтось має якісь зауваження, мені би було цікаво їх вислухати, у відкритій формі, чи хай навіть анонімно, але напишіть, що саме вас не влаштовує, які маєте зауваги. Я з радістю навчуся чогось нового, сприйму справедливу критику, всі ми часом грішні, і не святі горшки ліплять, в чому я особисто тут переконалася. Та коли під твором, до якого написано достатньо гарних слів багатьма людьми, через рік ставиться оцінка, яку навіть початківцям не прийнято ставити, причому без пояснень, стає трошки незрозумілою позиція навіть не критика, а не знаю кого.
І ще маленьке прохання до Редакції Майстерень. Давно хотілося, щоб я, як автор, могла бачити, яку оцінку мені поставив хто із читачів, навіть якщо це одна оцінка, а не найменша і найбільша. Вважаю, кожен з авторів має право знати цю інформацію, навіть якщо це не конче знати іншим гостям сторінки. Раніше то було якось не на вістрі, та зараз стало цікаво, чому люди вирішили оцінювати не нові твори, котрих, дякувати Богові, зараз достатньо, а заглибилися в діла давно минулих днів. Прикро, що хтось вирішив запхати камінь собі за пазуху, шкода мені вас, шановний відвідувачу, зараз така спека, а ви ще зайве моцуєтеся. (тут відвідувачу - безвідносно до статі)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-08 17:59:20
Переглядів сторінки твору 8401
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (4.929 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.370 / 5.46)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.783
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2013.03.15 02:29
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2011-06-08 18:12:12 ]
Лінки в студію


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:15:44 ]
Хіба копію вірша у вордівському файлі, бо спробувала видалити, а воно далі зберегло те саме 5,46, хоч ще позавчора було 5,47.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:17:14 ]
Прошу електронну адресу, надішлю. Можна мені на мейл, fitelgala@gmail.com


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 23:27:56 ]
О Боже! Випадково натрапив на цю Вашу "не прозу". Я сюди взагалі рідко з"являюся, але мене Ваші претензії розсмішили!!! Ви здіймаєте галас через те, що рейтинг упав з 5,47 до 5,46????? Вибачте, але Ви з жиру біситеся :) Аби Вам хтось хотів "насолити", то вліпив би вашому твору оціночку "1" або "2". Навпаки, радійте, що Ваші твори хтось читає.
З повагою, Кока Черкаський


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-09 00:06:50 ]
Шановний Коко, шкода, що ви випадково натрапили, тому і не зовсім в курсі. Ставили, і більше того, такі закиди закидали, що могла би вслід за вашою дружиною "полюбити" і вірші, і сайт. Та потім заспокоїлися. Ви почитайте коментарі пана Олексія, може, трошки краще розберетеся в суті. Бо я, коли знайомлюся з новим для себе автором, починаю з останнього твору і поступово добираюся до більш ранніх, наскільки мені інтерес дозволяє. І кожну свою оцінку, яку ставлю, аргументую, а частіше просто коментую твір, який привернув мою увагу. Здається, такими є рекомендації для авторів, оцінка разом з критикою. Тому можу собі попросити і гостей моєї сторінки поводитися зі мною так, як я чиню на їх сторінках, якщо вони вирішили не тільки читати, а й оцінювати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-09 08:25:00 ]
Галино, рейтинг читачів ніяк не впливає на те, чи будуть анонсуватися Ваші твори у стрічці нових творів. Впливає тільки рейтинг РМ. Як мені не так давно вдалося дізнатись, рейтинг РМ має бути не нижче 5.2. А рейтинг читачів може бути, напевно, і 1, якби, наприклад, з'явились такі люди, які конче бажають Вам насолити. Наприклад, мій рейтинг читачів теж починався тут з 5.5, а РМ ставила і 5.5 і 5.25 (заслужено, між іншим, перші мої опубліковані тут вірші були надто недосконалі). Зараз мій рейтинг від РМ майже на нижній планці, хоча за час перебування на ПМ моя майстерність, я вважаю, виросла, а не впала. Але, якщо, наприклад, мій рейтинг від РМ стане нижче 5.2 і мої вірші перестануть анонсуватися, внаслідок чого їх перестануть читати - піду на інший сайт, де знайду читачів (хоча я й так на кількох).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-09 12:50:50 ]
Валерію, ситуацію з рейтингом РМ, котрий опустили нижче допустимої планки, теж подібним чином, я пережила давно. Та й частіше читаю улюблених авторів не за новинками в анонсі, а заходячи на їх сторінку. Тому хто би що кому не зробив з рейтингами, я в гості до своїх улюблених ПМців потраплю. Справа в іншому. У відкритості, доброзичливості. Навіть в ігнорі, такий варіант теж допускається, але теж відкритому. А коли починаються якісь нездорові копирсання, мені хочеться сказати Фе. От я і сказала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 18:26:29 ]
Ведь тайное становится явным.
Вот смотрите. Допустим, кто-то ставит 5,5, а кто-то - меньше или больше, то высвечивается авторство обеих оценок.
Подобный случай сегодня уже был освещен. Мы обнаружили "шпиона".
Правда, будет сложнее, если этих шпионов два или больше. Высветится один. И это, поверьте, неплохо.
Каким я вижу выход?
Выставляйтесь. А я пью "Зеленую Марку". Причем, сибирскую.
И на тех страницах, где или низкая оценка, или ни с того-ни с сего снизившаяся, всплывут имена их героев.
Но такой "облом" этим заниматься...
Я сегодня совершенно случайно раскрыл одну лазутчицу. А их может быть целый отряд. И у них у Вам есть претензии, а Вы с ПК на "ты"... Это вызов...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:34:01 ]
Власне, коли є кілька оцінок, то видно обидві. А тут було довгий час 5,47, ну й було собі, кому від того холодно чи жарко. та коли за останні кілька творів люди з вдячності ставили 5,5, а загальна оцінка стала 5,46, то елементарна математика каже, що щось тут не так. Пройшовшись по кількох останніх творах, я нічого незвичного не зауважила. А коли у вірщші, котрий був опублікований в листопаді минулого року, і не був тоді оцінений ніяк, хоч гарні відгуків було досить, випливла оцінка 5, без нових коментарів, то мені стало трошки прикро. Видалила, хоч шкода було, скопіювавши все у файл, на згадку, вже маю пару таких творів, зарубаних раніше, воно далі тримає ті самі 5,46. Значить, ще щось "оцінили". А ганяти по всіх творах якось теж влом, та й видаляти шкода, я писала, люди читали, відгукувалися, а потім хтось собі балується, як діти в пісочниці. Ніби дорослі люди тут зібралися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 18:42:15 ]
Уже все нормально - сами видите. Выявил я лазутчику из какого-то Немешаево. Это где-то, если верить карте, между Украиной и Белоруссией. Рельсы, одним словом.
Но 5,25 - это нормальная оценка. И у каждого из нас свой предел мечтаний. Одним из нас 7 подавай, а не на пол-шестого (5,5).
Не печальтесь. Главнее всего - оценка Редакции, если, конечно, автор не удалил все ее предыдущие, что имеет место быть в наших литературных местах, в результате чего всплыла одна-единственная 5,5. Но она ведь одна... А Редакцию нужно радовать и пленять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 18:43:27 ]
"лазутчицу". Все-таки "шерше ля фам".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:49:39 ]
Олексію, дякую, я теж помітила оте 5.25, та вже другий твір видаляти не стала, Бо один видалила, з оцінкою 5. А бачите, таки комусь заважають певні люди, бо навіть адреса Немешаево. Дякую вам, за небайдужість, реакцію і допомогу. Справа навіть не в оцінках, у відношенні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 18:56:43 ]
наверняка это хороший человек. Но так получилось. Ее (человека) одно-единственное стихотворение осталось незамеченным (Редакция имеет право на сон и на свое мнение или выжидание), и посему - 5,25. А от новичка - это не просто оценка. Это - проявление внимания. А это не хухры-мухры и не дешевые подачки даже высочайших баллов в надежде на взаимность или в силу высочайшего восторга.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 19:26:30 ]
Будемо сподіватися, що це хороша людина. Зрештою, кожна людина має право на свою особисту думку, право оцінити так, як вважає за потрібне, от тільки при цьому оцінку прийнято аргументувати, високу чи не дуже. Та й я не входжу до числа Редакторів, щоб мати певне зобов"язання оцінювати нових авторів, тому просто цікаво, чого так своєрідно помітили мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:36:29 ]
Якби були претензії, я би хотіла, щоб їх озвучили. Ніби останнім часом нікогог е чіпала, хіба що на сайт повернулася після чотиримісячної перерви. НЕ думаю, що це такий гріх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-06-08 18:44:25 ]
Підтримую, Галино! Мені теж було б цікаво бачити всі оцінки, а не найвищу і найнижчу. Гадаю, що технічно це неважко зробити (то вже питання до дорогої Редакції)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-08 18:51:08 ]
Звісно, неважко.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-09 11:36:14 ]
Підтримую абсолютно. Доречним було б правило, щоб не оцінювалось без коментаря (таке ніби є на 1 і 2)
Оцінки - це звичайно несерйозно, але цікаво))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-09 13:00:06 ]
Власне, це було б незле. Мені сподобалося, як зробили на сайті Клубу поезії. Там автор бачить, хто читав його твори, що написав, що нового написано. Гарно, прозоро. І хоч там оцінки такі собі, більше смайликів, та раціональне зарно там є. Бо от мені написала гарний відгук пані Маріанна Шутко на один з давніших віршів, а я його випадково помітила. Бо він заховався десь далеко. А була б і не помітила, якби не пробіглася вчора своєю сторінкою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-09 16:58:01 ]
+1 Дійсно, було б гарно бачити, хто тебе читав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-09 11:57:16 ]
Шановні колеги, дорога Галино, процес оцінювання і справді досить суб'єктивний, але без нього нами правитимуть лише Януковичі. Тому, принаймні, серед наших авторів уміння оцінювати вкрай важливе. Хоче це і не значить, що варто оцінювати все на світі, так? Здебільшого - для всього на світі кожен нас використовує інші підходи - "красиво" - "не красиво", "приємно" - "не надто", чи не "приємно", і т.д.
В нашій системі оцінок йдеться про комплексну чутливість, а вона досить різна для юних і зрілих. Тому проблеми у будь-якому випадку будуть.
Бо ж для "малечі" істинно - "плодіться і розмножуйтесь" і все з цим пов'язане, так? А для зрілих, які вже перейшли ту, найпершу фазу, "возлюби ближнього свого...", та , на жаль, багато є і тих, що відійшли від "запрограмованої" Звище юності, але ще не прийшли до зрілості.

Тому просто пишіть Адміністрації - зі сторінки відповідного твору, - що вірш оцінений на ваш погляд не коректно, і адміністрація зі всією уважністю оцінить ситуацію.
Зрештою, всі можуть помилятися, і найважливіше, на думку адміністрації, щоби не гасло в наших авторах бажання творити.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-09 13:21:39 ]
Пане Володю, я з цілковитим розумінням ставлюся до ваших слів, що процес оцінювання цілком суб"єктивний. І він не може бути інший, бо ми тут не цеглу штампуємо, і не відбираємо моделей для конкурсу за параметрами 175-90-60-90. Мені би просто хотілося, щоб він був відкритий для мене, як автора. І мені є важливо не те, зріс мій рейтинг чи впав, а те, як людина сприймає те, що я пишу, тобто, як я пишу, зрозуміло для читача чи ні, читабельно чи ні, оцей зв"язок зворотній - то є найбільш цінне у цих майстернях. Коли ми маємо можливість обмінюватися думками, вказувати на сильніші чи слабші сторони того чи іншого твору, висловлювати якісь словесні оцінки людям, які для нас цікаві, коли нам інші автори можуть донести своє бачення збоку, іноді не менш цікаве, ніж наше власне, іноді отрезвлююче - оце є добре, і в цьому заслуга сайту, Редакції і всіх нас. А коли тобі таємно прибігають і кидають "оцінку" як плювок у склянку з водою, з котрої ти пив, виникає бажання вимити ту склянку і запропонувати чистої джерельної води. Не знаю, чи готова вже я підставити другу щоку, коли вдарять, та до чистої води в склянці вже доросла.