ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Чи можна говорити про реальну енергетику поезії?

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2015-03-15 16:03:11
Переглядів сторінки твору 32076
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.781
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2024.04.23 16:58
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анна Віталія Палій (М.К./М.К.) [ 2015-03-16 18:41:43 ]
Дякую Вам, Сергію, за підтримку, її відчула і тоді... Я зауважила, що люблю пародії хороші. Очевидно, згадувані нами до хороших не відносяться, і таки несуть на собі відбиток особистостей авторів...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2015-03-16 16:03:35 ]
итребеньки=витребеньки
що не це не випадковість=що це не випадковість


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анна Віталія Палій (М.К./М.К.) [ 2015-03-16 18:31:14 ]
Перепрошую, Яно, за моралізаторський тон: звичайно, я не ангел і не свята, а звичайна людина, ще й мій рівень майстерності є набагато нижчим, ніж Ваш, це всі знають. Все ж тема енергетики творів не є порожньою, і не є забороненою, навпаки, її треба досліджувати. Добре бачити на відстані, тобто з часом. Звідси і мої висновки про Висоцького і Єсєніна. У їх творах - сильна ностальгія за справжнім.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-16 18:44:45 ]
та при чому тут мої вірші. мені далеко до чправжніх майстрів.
але. раз люди вірять поетам "на вірші", значить вони таки майстерні. бо майстерність полягає не лише в техніці. а в ефекті, коли читач каже собі "вірю".
ось що з цьогоприводу думає чудовий поет Василь Голобородько:
" Так, різні життєві події та враження впливають на світовідчуття, але на першому місці це для мене не стоїть. Що я оце, сів би й почав писати – осінь, листя падає, а я сиджу тут, в Луганську хату забрали? Писати про все, що відбувається навколо – це для комсомольських поетів. Я у Поля Валері колись вичитав: «Необов’язково поетові мати якісь відчуття, переживання, поет має написати вірш так, щоб викликати відчуття, які він хоче, у читача». Ось тут у Києві був один поет, то він хизувався весь час, що у нього таке, бач, тонке світовідчуття, і він його виражає. Я йому й говорю – а Горький же сказав, що для того, щоб зварити суп, необов’язково сидіти в каструлі. Оці всі розповіді, що поет – то ніби арфа, яка так тонко відчуває… та інші люди, може, ще тонші відчуття мають, тільки вони не пишуть вірші!
джерело: https://rozmova.wordpress.com/2014/12/23/vasyl-holoborodko-4/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анна Віталія Палій (М.К./М.К.) [ 2015-03-16 20:45:00 ]
Врахую думки великих )...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-16 18:47:53 ]
можна навести ще не одне висловлювання з цього приводу відомими поетами. напрклад, чула і в Ахматової такий вислів. дослівно не пам'ятаю, але мовляв. знали б ви з якого сміття інколи ростуть вірші.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-16 18:49:33 ]
це інформація з перших уст, тобто від самих творців. і не прсто авторів, як тут ми з вами, а від визнаних :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2015-03-17 22:01:52 ]
Апелюю до автора публікації.
Не дуже віриться, що енергетика поезії, а тим більше душі може бути пропорціональною герцам. Де починаються тонкі матерії, там кінчаються закони фізики трьохвимірного простору і під вібраціями енергії напевне потрібно розуміти інші, скоріше всього незбагненні її прояви. Якщо й існує якась шкала відповідності, то скоріше у спектрі світла, а не інфразвуку. Крім того автор матеріалу, на який Ви посилаєтесь, обмежився кількома елементарними проявами почуттів типу: чорне-біле. А куди віднести, наприклад, справедливість, совість, праведний гнів, світлу печаль і безліч інших емоцій, без яких ні поезії, ні її аватарів не буває. Важко уявити, що коли душа кипить від злості, а автор заставляє себе переключитись на угодні небу вібрації радості, то якраз вони зафіксуються у “вищих прошарках загальної свідомості Всесвіту”. Напевне більш резонно було б говорити про ті спектри і амплітуди енергетики космосу, які у певних шарах багатовимірного всесвіту резонують зі станом душі, а не з поетичною думкою, яка може і ослабити, і підсилити цю енергетику або взагалі бути інертною, а звідси напевно і появляються талановиті і безталанні речі, незалежно від суб’єктивної критики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-17 23:06:20 ]
погоджуюся.
для мене низькі відбрації - це щось дуже примітивне і в почуттях і відчуттях. далеке від душі, а ближче до тіла).
тому хочу додати, що за великим рахунком вірші не пишуть люди з низькими, тобто надто "заземленими" вібраціями. і не читають також. воно їм нецікаве і
непотрібне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-17 23:44:45 ]
Бачите, пане Ігорю, нмсд, поезія в наших авторських трудах є, по суті, образотворенням чи, скоріше, образовідтворенням. І точність цього процесу, зазвичай, все і вирішує. А точність - це і завжди потрапляння в ціль, в нашому випадку, думаю, в образ, але не тільки в образ, ще і в ідею образу, бо образ, кожен образ, також багаторівневий, і робить його таким саме ідея, закладена в нього. І це вже простір, і виміри.
А ще є і енергія всього і вся.
Ось, наприклад, - чи то спостереження астрологів за світилами, чи використання спектрометрів фізиками, але давно зауважено, що кожен елемент, а звідси, і кожна сполука, мають суто своє випромінення, свою енергію - і в цьому випадку, виміри, приладне "чуття" енергії на відстані вельми близьке, як на мене, з поетичним потраплянням в образи.
Будь що, про що ми говоримо - має свою енергію. Думаю, можна однозначно стверджувати те, що саме точність слова, створює його енергетичний резонанс із реальним образом у просторі і в часі. Тому і можемо говорити про енергетику поетичного слова, рядка, поезії в цілому - через точність потрапляння в реальний образ, а отже, і в енергетику реального образу, але основне, як на мене, поєднання реального образу із словом поетичним (і не тільки поетичним) відбувається в обсязі ідеї. Ідея - як спільне підгрунтя образу (реального предмета, явища, тощо) і відповідних поетичних (словесних) означень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-18 08:12:41 ]
коли казати, що попадання слова у резонанс з образом дозволяє писати шеевральні рядки, то не забуваймо казати, що має бути ще резонанс з певним читачем, позаяк у кожного вібраціх різні. і , якщо якийсь читач не сприймає цієї шедевральності, і не важає їх шедевральними, або вважає порівняно не більшими, ніж якісь інші, то що, у нього низькі чи високі вібрації? )) так ми скочуємося на суб'єктивізм)). я б не вплутувала у цю теорію вібрацій поезію, бо статі, які тут наведені не мають прямого стосунку до поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:18:58 ]
Так, власне, Яно, і йдеться про спільну для тих чи тих явищ вібрацію, строгу відповідність тому чи тому відчуттю і частоти...
Поезія в наших авторських трудах є, по суті, образотворенням чи, скоріше, у більшості випадків, образовідтворенням. І точність цього процесу,нмсд, зазвичай все і вирішує. А точність - це і завжди потрапляння в ціль, в нашому випадку, думаю, в образ, але не тільки в образ, ще і в ідею образу, бо образ, кожен образ, також багаторівневий, і робить його таким саме ідея, закладена в нього. І це вже простір, і виміри. І це все формує і супроводжує енергія.
Ось, наприклад, - чи то йдеться про спостереження астрологів за світилами, чи про використання спектрометрів фізиками у прикладних завданнях, але давно зауважено, що кожен елемент, а звідси, і кожна сполука, мають суто своє випромінення, свою вібрацію, свою енергію - і в цьому випадку, виміри, приладне "чуття" енергії на відстані вельми близьке, як на мене, з поетичним потраплянням в образи - бо будь що, про що ми говоримо, має свою енергію, свою енергетику. Думаю, можна однозначно стверджувати те, що саме точність слова, створює його реальний енергетичний зв'язок, а часто і резонансний зв'язок, із реальним ж бо й образом (предметом, явищем) у просторі і в часі. Тому можемо говорити й про енергію самого поетичного слова, енергетику рядка, поезії в цілому - через точність потрапляння в реальний образ, а отже, і в енергетику образу.
І основне, як на мене, поєднання реального образу із словом поетичним (і не тільки поетичним) відбувається в обсязі ідеї. Ідеї - як спільного підґрунтя, спільної основи образу (реального предмета, явища, тощо) і відповідних поетичних (словесних) означень,

В контексті всього сказаного є сенс додати, що багато джерел повідомляють нам про строгу відповідність цих самих живих ідей вібраціям.
Чи це йдеться про звуки, чи про кольори, чи про інші речі, котрі так чи так породжуються більш спільними ідеями, але маємо строге правило - життя розвивається від нижчого до вищого, в тому числі, від нижчих до вищих частот, до вищої енергії всього і вся живого.
Одним із строго наукових доказів цього правила є, скажімо, ... наше темне, вкрите зорями небо. Чому воно темне, якщо в небі така кількість зірок, що їхнє світло мало би вночі нам створювати новий день? Як виявилося - світло в космосі не гасне, воно просто змінює свою частоту, і так, як наш Всесвіт стрімко зростає, то світло збільшує свою частоту і енергетику, виходячи в невидимий, горішній діапазон, надфіолетовий спектр.
Якби ж Всесвіт гинув, і згортався, то небо стало би в якийсь момент червоним, і інфрачервоним, спалюючи все і вся, хоча і промінням значно нижчої за ультрафіолетове енергетики...

Тож коли ми в мистецькому процесі хочемо досягнути максимальної точності, то маємо технічно навчитися контролювати такі ланцюжки побудов.
Кольори, звуки, будь-які творчі елементи, складаються в полі, в обсязі, в межах творчої ідеї, чи узагальненого замислу, котрий реально вібрує в авторі, і це поле обов'язково має свою, як загальну частоту, так і частоту окремих елементів-складових, і воно формуватиме цілком логічний кінцевий результат, і в строгій залежності від того, наскільки точно ми оперуватимемо в собі чуттям частот.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:24:24 ]
Щодо насаджуваного нам нинішніми т.з. "цивілізаційними інституціями", так би мовити, суб"єктивізму, ненауковості "високих частот", то це та ж сатанинська гра проти подальшого розвитку кожної особи на Землі.
У нас є всі потрібні внутрішні органи, інша справа, що усвідомлено користуватися, розкривати нові чуття в собі - це табу від обманщиків, котрих поставили всюди на владні посади, проекти яких фінансуються, а книжки популяризуються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 15:13:28 ]
з чисто фізичного боку, у всесвіті діють і низькі, і високі частоти. не можна говорити,що низькі - сатанинські, а високі - ангельські.бо вони як добро і зло урівноважують всесвіт. і служать порівнянням ступеня одне одного. не було б добра, якби не було зла, бо не було б ж чим його порівнювати, і навпаки. тому такі речі, розмов про енергетику, безумовно мають не лише фізичний зміст, але й теологічний, світоглядний. зупиняються на фізичному хіба що затяті атеїсти. десь в коментах Ви мені закинули, що світогляд тут ні до чого. не можу знайти де це. тому відповім тут. якраз світогляд і є вирішальним чинником у прийнятті нами у своєму житті і творчості фізичного як матеріального і тонкого, як духовного у певному співвідношенні. тому про добро і зло, урівноваження їх у світі як задум, про ідеальну лбдину і людину реальну, кажу з позиції християнського світогляду.
атеїст скаже - все матеріальне, ні Бога, ні тонких матерій нема, всі вібрації суто фізичні
ідеаліст- все вигадане, нема матерії, всі вібрації суто уявні.
і т. д.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-17 23:59:56 ]
В продовження нашого такого живого обговорення додаю невеликий витяг із книжки Девіда Айка - Нескінченна любов - єдина істина, все інше - ілюзія
http://krizis.co.ua/assets/books/Ayk_Devid_Beskonechnaya_lyubov_edinstvennaya_istina.zip

"...Все те, що ми називаємо Сущим, є енергією, яка вібрує на різних частотах. Чим повільніше вона вібрує, тим щільнішою вона стає (як стіна); із зростанням частоти вібрацій щільність і «відчутність» енергії поступово зменшуються і в певний момент вона залишає діапазон частот, доступних для сприйняття людини. Те, що ми називаємо речовиною - це енергія, вібрує на знижених частотах. Знамените рівняння Альберта Ейнштейна, отримане ним у 1905 році, E = mc2, показує, що маса / речовина - це дуже концентрована форма енергії, і слово «концентрована» якнайкраще описує такий стан. Якби нам вдалося витягти всю енергію, що міститься в кілограмі цукру або води, то її вистачило б на підтримання руху автомобіля протягом 100000 років. Інші виміри реальності, які часто називають «світом духів» - це просто області, які вібрують на занадто високих для нашого сприйняття частотах.
Зараз стало простіше говорити про множинні реальності, тому що вчені, нарешті, почали прислухатися до містиків, медіумів і всіх тих, хто довгий час стверджував, що наш «фізичний» світ - тільки одна з численних реальностей Безконечного Свідомості. Ці вчені розглядають інші реальності як паралельні всесвіти, що є частиною одного об'єднаного енергетичного поля. Квантова фізика, наука про реальність за рамками «фізичного» світу атома, каже, в принципі, про те ж саме, що і містики і люди на зразок мене, які розповідають про різні виміри і частоти сущого, що перетинаються з нашими. Духовність і справжня наука - у своєму незашореному і неупередженому варіанті - подібні за своєю суттю. Саме офіційна наука і офіційна релігія викликали ці очевидні розлади, тому що вони стали рабами зверхності, невігластва і догми. Перша ненаучна, а друга - не духовна. Це дві сторони однієї і тієї ж брехні. Неупереджений вчений, що займається квантовою фізикою, без проблем прийме велику частину інформації, яку я збираюся викласти далі. Але обмежений офіційний «вчений» з філософією «тільки не прибирайте моє фінансування», закотить очі сумні. Така прірва між точками зору в так званому науковому співтоваристві. Але саме офіційна «безпечна» версія, заснована на науковому «факті», домінує в підручниках і на університетських лекціях, бо не суперечить планам щодо встановлення контролю над нами.
Влада хоче, щоб ми вважали себе всього лише тілами, які хтось перекладає з колиски в могилу, і асоціювали себе з тим, що відбувається в проміжку між цими подіями на конвеєрі під назвою «життя». У масовому суспільстві нам пропонують вірити в те, що після цього життя ми або зникаємо, або переходимо під управління Бога-диктатора, який так сильно любить, що готовий послати нас у вогняне пекло, якщо ми не схилимо голову і не станемо на коліна. Ще в дитинстві я відкинув обидва ці варіанти. Вони здавалися мені однаково безглуздими, і тільки після початку своєї усвідомленої подорожі я знайшов ясні відповіді на ці питання. Я усвідомив - або, точніше, згадав - що Суще складається з нескінченного числа частот і вимірювань, які зібрані в одному і тому ж просторі. Вони схожі на радіо- чи телестанції, які передають сигнал в те місце, де ви знаходитесь. Вони існують «навколо» нас і всередині наших тіл, але не взаємодіють ні з ким з нас на свідомому рівні, тому що вони функціонують на інших частотах. Втручання відбувається тільки тоді, коли ці частоти розташовані один з одним поруч на шкалі. Якщо ви налаштовані на «Радіо А», то його ви і будете слухати. Ви не почуєте інші станції тому, що ви не ловите їх частоти, але ці станції все одно продовжать своє існування, і хтось буде слухати їх. Коли ви, покрутивши ручку, перейдете з частот «Радіо А» на хвилі «Радіо Б», ви, звичайно ж, станете слухачем «Радіо Б», а й «Радіо А» не зникне після цього. Воно продовжить трансляцію - існування - просто ви його більше не можете слухати. Ці нескладні правила описують суть існування нашої реальності та інших взаємопов'язаних вимірів. Ці різні «світи» можуть ділити між собою одне і те ж простір тому, що вони вібрують на різних частотах.
Через деякий час після зачаття нашу свідомість входить в «фізичне» тіло, обмежується і налаштовується на цей діапазон частот; тому діти після народження бачать цей «світ», а не якийсь інший. Також цілком можна, налаштувавшись на одну основну реальність, знати і про інші завдяки тому, що ми називаємо шостим почуттям, «духовним» зором, інтуїцією, баченням. Екстрасенси налаштовують свою свідомість на інші частоти і отримують доступ до каналу, по якому передається інформація чи здійснюється комунікація. Іноді ця інформація буває фантастично просунута, іноді - цілковитим безглуздям. Це залежить від комунікатора та рівня «каналу» або медіума. Є безліч історій про немовлят, які ясно бачать те, що іншим недоступно, і про дітей старших, яких відвідують «друзі» - безтілесні істоти. Діти особливо відкриті цьому, тому що вони приходять сюди з усім своїм екстрасенсорним потенціалом, а потім неосвічені батьки, дитячі психологи і система «освіти» пригнічують їх. У подібних обставинах діти швидко дізнаються, що простіше відключити свої багатовимірні здібності, ніж користуватися ними і мати проблеми..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-18 08:15:50 ]
почитала. тоді почитала про автора в неті. а давайте подивимося на цю статтю очима християнина. потім юуддиста. потім іудаїста. потім мусульманина. ну як? всі скажуть "ух ти, а це ж правда"? не думаю. тому погляд на вібрації в дотичності до реальності в кожного проходить крізь призму його світогляду.
пане Володимире, не можна отак подавати власне бачення як остаточну і безапеляційну істину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:35:01 ]

Цікавезно, що таке "юдист" і "юдаїст"? Це ви навмисно тролите тему?
Маю враження, шановна Яно, що саме ви подаєте своє небачення, свій відсутній досвід, як істину?
Ви і далі намагаєтеся так званими конкретними "цивілізаційними" елементами закреслювати загальне явище життя?
Не знаю, яка у вас освіта, але і тз. "християни", і мусульмани інколи мають достатню освіту, аби погодитися, що спектр видимого суто нашим зором, чи нашим слухом, іншими з 5-ти чуттів, - це мізерна частина всього, що можна осягнути з Божою допомогою...



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:38:48 ]
це описка в слові буддист))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:42:01 ]
тут не можна виправляти коменти, та й до того я і не зауважила описку. але , думаю, можна було здогадатися - на клавіатурі "ю" і "б" стоять поруч. тому невідомо хто тролить).
слухайте не треба мене звинувачувати у тому, чого нема. і взагалі безпідставні звинувачення когось - це або комплекси, або навмисна тактика наступу. я в курсі.
а остання фраза - це загальні слова, які , власне не несуть ніякої конкретики. бо мова була про конкретне. чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 14:45:26 ]
Тоді - "юдаїзм".
Щодо "будистів" - то ви напевно не чули нічого про медитації. Будизм увесь на конкретиці "високих частот". Там безліч шкіл, що так чи так медитують і займаються питаннями осягнення вищих рівнів розвитку особи.


1   2   3   4   5   Переглянути все