ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Андрій Мирохович (1978) / Вірші

 якщо ти дійсно можеш співати




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-07-04 12:36:20
Переглядів сторінки твору 9045
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (4.801 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.524 / 5.4)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.822
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2011.10.12 15:48
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 12:46:04 ]
Правильно, Андрію, що виправили. Матюки зайві, та й не наші вони...
А інколи навіть смертельно небезпечні.

На моїх очах якось один слов'янин автоматично матюгнувся не на того. За мить був весь у крові - ледь не вбили...

Як на мене, матюкаються "на людях" лише дуже закомплексовані особи, і з тих, кому в радість, коли їх б'ють?
А в літературі російський мат, як, певно, і мат інших мов, це девальвація сенсу і особи автора...
Як на мене, звичайно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 13:07:24 ]
Не знаю, мовний пуризм не є якоюсь цікавою методологією. Обсцентна лексика - більш емоційна і має ширше поле конотацій. Крім того, всі ці протагоністи так би й сказали))
А що виправив - в мене що, був вибір? Видаляти текст без попередження - не надто ввічливо))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 13:14:08 ]
А щодо словянина - річ в тому, що це ілюстрація до подвійного становища обсцентної лексики - вона для одних є енкратичною, а для цього битого бідолахи була акратичною, якою він так необережно скористався.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 13:55:11 ]
Так не надто ввічливо і користатися матюками? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 14:04:45 ]
а цікава річ, я от подумав - ненормативна лексика використовується як лайка - але тоді, коли звернена на іншого; якщо вона звернена на себе і є елементом самоіронії - чи правомірно вважати це лайкою?
і чи доречно говорити в такій ситуації про ввічливість (яка загалом є зовнішньоорієнтованою?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 14:36:32 ]
Напевно, пане Андрію, ввічливість - це таки відноситься до "людяність"?

Але, проводячи деякі паралелі, наприклад зі світом матеріальним, де активно діє явище "ентропії", у світі вищих життєвих "форм" теж би мало бути щось на кшталт сил "знищення"?
Думаю, що на нашому рівні найвищих "форм" можна говорити про самознищення, бо що може нашу душу ще понівечити там, де немає ентропії?
Думаю, що "внутрішнє матюгання" і "не внутрішнє" з розряду таких, замінників ентропії...

Хоча самовбивство - далеко не новина, нам, певно, мало би бути страшно від усвідомлення, що дуже мало тих, які цим не займаються? Але чомусь інколи так солодко поринати в самовбивчі речі, чому б це?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 15:18:53 ]
Хіба існує знищення? Ніщо не зникає - лише перетворюється - якісь такі школярські знання із фізики.
мова все-таки про якісь зміни, суголосність з ними, деконструкцію - хоч і запізнілу.
Згоден з Вами - слово "х*й" то не є метод літератури (хоч це зауважував ще А. Ульянов), але заборона на слова - непевна методика. Деякі слова потрібні - для них нема відповідника з достатньо широким полем конотацій, і крім вони характеризують протагоніста значно яскравіше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 18:38:19 ]
Ви, напевно, пане Андрію, чудово знаєте, що як в російській мові, так і в українській зовсім мало означень, які би несли еротично-інтимні сенси.
Я думаю, якщо свідомо обмежувати (в нашому випадку доречно говорити і про самообмеження) використання матів, то більше шансів буде пробитися витонченим поняттям означенням, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 12:58:49 ]
а без мату можна?
мені здається, повинно вистачати метафор для вираження емоцій... мат - зайвий!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 13:08:41 ]
вся лексика потрібна і доконечно необхідна. Народ не користується словами, які для нього зайві))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 13:12:44 ]
але народ і не розмовляє щодня віршами. зазвичай )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 13:16:25 ]
а Котляревський? це ж він простонародну мову (ненормативну на той час) зробив ще й мовою літератури


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 13:23:34 ]
можна довго і цікаво спілкуватися на цю тему, але
у будь-якому разі ПМ - не той сайт, де це вітається :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 13:29:58 ]
Що так, то так.
Сувора редакційна політика необхідна, навіть тоді коли ти з нею незгоден, а може особливо тоді))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 13:57:17 ]
Дякую, колеги за інколи і вимушене розуміння :)

Просто дещо, інколи підозріло, звужуючи межі на горизонталі, прагнеться збільшити кількість народу вгорі - може літо стане сонячнішим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 14:08:02 ]
Улыбаюсь я, читая Ваши произведения.
А почему да как, я объяснять не стану.
Не рецензент я и не критик, а читатель.
Удач, приятель :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 14:58:29 ]
І тобі успіхів))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 14:36:43 ]
чимось мені цей вірш Жадана нагадує... ряннього... якби не бачила, хто автор, подумала б, що це не дуже вдалий його витвір ;)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 14:57:15 ]
угу, є щось жаданівське. тільки чого це раннє, 2001 ніби.
не-дуже-вдалий - зовсім поганий? "якби не бачила, хто автор" - чи то про автора?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:28:14 ]
ні, не в тому значенні :)) просто вірш дуже нагадав давніші Жаданові тексти - схоже на наслідування, але ви ніде про це не згадали, то я вирішила спитати.