ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих

Леся Горова
2024.04.18 08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.

Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-

Віктор Кучерук
2024.04.18 05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика / "ПОЕТИЧНІ МАЙСТЕРНІ"

 Поетична еротика на сторінках ПМ, анонсування її в соціальних мережах
Образ твору Я щиро сподіваюся, що цю статтю ми писатимемо разом зі всіма небайдужими - і вона, в основному, формуватиметься стереоскопією коментування зазначеної проблематики. Тож і не буду вдавати, що знаю про "поетичний еротизм" більше за пересічного професора-академіка української гуманітарної школи. Але ми тут всі практики, а не теоретики, тому суто практичним шляхом можемо скласти більш-менш достовірну картину щодо "поетичної еротики" на сторінках Майстерень. Тим більше, що знання - лише форма того чи того життя-буття, а формальну частину завжди видно краще, аніж не формальну. )
Та й еротика постає з форми, так? Як ви вважаєте? Ця форма набуває певного наповнення, отримує свою особливу динаміку, своє подальше зростання, вростання, до чогось такого значимого призводить... До чого, зрештою, приходить еротика, якщо ми погодимося, що вона таки вічна, в тому числі, вічна і в нас?
А ще ж еротика завше присутня у будь-якому іншому мистецькому прояві - в тій, чи тій мірі, так?
Тож як говорити лише про еротику, і не говорити про інше?
Але в нас чіткі плани - осягати зараз саме поетичну еротику на авторських сторінках ПМ. Для чого це потрібно? Потрібно й тому, що ці питання все частіше виринають на поверхні нашого життя, в тому числі - у вирі новітніх форм інформаційного громадського самоуправління, в так званих соц.мережах. Але, найголовніше, потрібно нам самим аби осмислити-відчути таке чудесне явище, як "поетична еротика", чи "еротика в поезії". Зрештою, хто, як не ми - практики, може знати і прагнув би знати про все це більше й більше?

Відкидаємо, наразі, історію тисяч і тисяч років цього питання до нас. Бо, по-перше, нас цікавить дійсність, а значить саме ті знання, які є формою нашого нинішнього еротичного поетичного буття, і, по-друге, ми можемо всі ті "форми від попередників" передати скупим висновком тлумачного словника, - і цього для балансу поетичного позиціювання наразі виглядає цілком достатньо, і в третіх, - історія будь якого питання збирається нами всіма, нехай і всіма нашими попередниками теж, - але розставляє все на свої полички - біль, радість, смуток, гордощі, пам'ять, тощо - тільки мистецтво. Але мистецтво - це зрілі плоди творчості, а творчість - це зріла доброчинність...
Отже а) наша дійсність, б) академічне тлумачення), с) доброчинність...

с) Доброчинність - це, ясно, напрямок погляду, з яким спробуємо побачити Предмет. І, ясно, аби дивитися весь час вгору, почнемо з наймасовішого для ПМ рівня існування поетичної еротики.

б) Сенсові пояснення:
ЕРОТИКА, -и, ж. 1. Підвищений інтерес до проблем статі, чуттєвість, сексуальність, хтивість. // Сексуальні почуття, фантазії та переживання, чуттєвість, а також те, що їх викликає. 2. Твори літератури та мистецтва, насичені чуттєвістю, присвячені опису її прояву. // Психологічні аспекти сексуальності, її розвитку і прояву у спілкуванні, моді, мистецтві і т. ін.

а)Наша дійсність.
Також цілком зрозуміло, що доведеться говорити про "він" і "вона", а, врешті-решт, де він і вона, там і завжди "воно" - і що такий стан справ завжди існував, і ми не будемо від цього розбиття, чи там природного розділення, в жодному разі відмовлятися, так?
"Вона" - це цікавить наразі найбільше, бо першим "кваліфікованим" впливом на вир громадської думки в соцмережах від ПМ хотілося аби прозвучали імена наших прекрасних авторок, за якими вимальовуються (з роками все чіткіше і чіткіше) вельми і вельми цікаві, в тому числі, й такі еротично-привабливі, творчі світи.
Але коли адміністрація Поетичних Майстерень впритул підійшла до акцентування творчості наших авторок за межами ПМ, то відразу виникла проблематика філогенезу явища поетичної еротики на ПМ. І в цьому питанні нас щось поєднує і щось вирізняє. Що саме і як? І де межі-кордони? Допустиме і надмірне?
Зрештою, говорячи саме про "жіночу поезію" - в сенсі поезію, написану жінками і опубліковану на ПМ - з погляду наявної в творах еротики, тобто, помічаючи в творах оцю домінанту явного чи не явного, вираженого в тій чи тій формі "зацікавлення" ( див. пункт б) "Сенсові пояснення") бачимо, ніби, таке:
Формально-раціональне
1) "Золоті початки". Спільне для всіх первинне відкриття у творах свого еротизму, еротизму статі - своєї і протилежної,
2) "Золота доба". Спільний для всіх традиційний досвід перемог і поразок, "стандартна" психологія стосунків, приправлена розмаїтістю суттєвих подробиць, якими відрізняються відбиття в дзеркалі одне від одного - кожна лінія, кожен штрих тут має своє еротичне значення, "географія" цього внутрішнього жіночого еротизму, хоча і прихована, але не настільки, аби ніхто не міг розшукати потрібне. "Золота доба" може і не наступити, але може й тривати довічно в творчості, хоча далеко і не у всіх, авторок.
3)"Золоте згасання". Жіноча чуттєвість, емоційність, все це неймовірне багатство "Золотої доби" відступає глибоко в зміст, у все глибший простір поміж рядків, аж доки не стає геть зовсім малопомітним явищем...
Можливо все це можна показати більш докладно й іншим чином, але вже потім уточнимо, або ж виправимо. )

Та разом із "формально-раціональним" існуванням еротизму в жіночій поезії, вочевидь, варто говорити і про "містично-ірраціональні" явища, які, як на мене, можна звести до чітких двох пунктів, чи двох виразних відмінностей у жіночому поетичному еротизмі, і, напевно, навіть у чоловічому...
Та перед тим, як спробувати визначити ці пункти, думаю, є сенс повторити, що так зване мистецьке самовираження жінки - у нинішньому, наскрізь чоловічому світі греко-римського права, релігійної патріархальності, і т.п. "чоловічих штучок" - знаходиться ще тільки на стадії свого стрімкого розвитку. Що "обов'язкова" програма (як у танцях на льоду), якої раніше лише й обмежувала суто чоловіча цивілізаційна система всі творчі намагання жінок, нині "воленс-ноленс", поза бажаннями, доповнюється програмою "вільною". Тобто "ірраціональна загадка" жінки стає ще більш відчутною і впливовою, і звести все до примітивного вирішення європейських, так би мовити, мислителів минулих сторіч - що загадка жінки вирішується лише її вагітністю - вже аж ніяк не вдасться. Та попри все це, як "остаточне" чи "завжди властиве жінкам" явище, варто зазначити ще і звикле (в т.ч. і творче) впорядкування ними до стану краси усього "свого, особистого", що для кожної жінки має значно більше значення, аніж для чоловіків. Саме на цьому рівні - що саме "своє", і що "не своє", - схоже, й відрізняються нині жіноче і чоловіче в мистецтві. Тобто - над чим саме митець працює, так? )
Для чого всі ці сентенції? Лише задля точнішого увиразнення цих, щонайменше, двох пунктів, за якими адміністрація ПМ і пропонує наразі (щоправда і досить умовно) поділяти географію творчих світів поезії наших авторок. Поділяти для того, аби чіткіше являти читачам відмінності, кожні з яких і самоцінні, і взаємопов'язані, але за ступенем свідомого чи не надто усвідомленого керівництва ними, опанування ними, і можна поділяти наших авторок на, скажімо, дві, звичайно, досить ефемерно складені групи.
До чого тут поетична еротика? Бо в еротиці - це найбільш, ймовірно, очевидно.
Отже, так би мовити, можливі "містично-ірраціональні" сфери еротики в поезії наших авторок:

І. Сфера "еротичного самовираження, самовідчуття, самоусвідомлення, самопоказу", що здійснюється всіма поетичними засобами більш або менш уміло, більш або менш усвідомлено.

ІІ. Сфера "контекстного еротичного розширення" - себто відбувається ще й поетична еротизація простору, яка теж здійснюється всіма поетичними засобами більш або менш уміло, більш або менш усвідомлено, але межі жіночого "я" "захоплюють" все, про що йдеться в творі. При чому сфера (І) суто "еротичного самопоказу, самоусвідомлення" може бути і поміж рядками...

Власне, навіть розуміючи, що кожна авторка може у своїй творчості вдало оперувати обома сферами, пропонується нині представляти еротичну поезію ПМ саме цими двома сферами, звичайно, уточнивши й імена, й подробиці такого "містично-ірраціонального" поділу. )
..........................................................

Так як, приміром, на Фейсбуці акцентування авторів засобами голосування, чи опитуванням обмежене приблизно 40-ма позиціями, то адміністрація ПМ планує створити два одночасних голосування.

І з врахуванням усього вище написаного ми можемо, наприклад, спробувати сформувати два опитування - прошу авторок надсилати свої пропозиції - URL рубрики на своїй сторінці, чи окремого вірша, які докладатимемо до імені авторки.

Перше
І. Безпосередність самоусвідомлення. Жіноча еротична поезія на ПМ.
Кого читали? Хто сподобався"
- (назва і склад учасниць ще уточнюються)

Олена Багрянцева
Ольга Бражник
Патара Бачія
Любов Долик
Юлія Гриценко
Світлана-Майя Залізняк
Ірина Зелененька
Юлія Зотова
Жінка Золота
Марина Єщенко
Людмила Калиновська
Марія Кореновська
Наталія Крісман
Рудокоса Схимниця
Анна Малігон
Юлія-Ванда Мусаковська
Мар'яна Невиліковна
Лілія Ніколаєнко
Ондо Линде
Олена Осінь
Ганна Осмоловська
Мрія Поета
Оксана Пухонська
Сін Семілья
Олена Ткачук
Яна Устимко
Шувалова Ірина
Шутко Маріанна
Шешуряк Юлія
Ірина Шушняк-Федоришин
Оксана Яблонська
Наталка Янушевич
..........................

Друге
ІІ. Магія еротизації простору. Жіноча еротична поезія на ПМ
Кого читали? Хто сподобався"
- (назва і склад учасниць ще уточнюються)

Наталка Бельченко
Бенедишин Любов
Юлія Броварна
Іванина Василина
Ната Вірлена
Тамара Ганенко
Наталя Годун
Гренуіль де Маре
Зоряна Ель
Світлана Ілініч
Наталя Клименко
Софія Кримовська
Світлана Козаченко
Ольга Лахоцька
Любов Лібуркіна
Оксана Лозова
Світлана Луцкова
Оксана Мазур
Ніка Новікова
Олеся Овчар
Ганна Осадко
Вікторія Осташ
Ірина Пиріг
Тетяна Рибар
Адель Станіславська
..............................................





Він.
Чоловіча еротична поезія на ПМ...

........................................................

(Сподіваюся, що далі буде)

Деякі стильові особливості суто еротичної поезії на ПМ:

Чоловіча поетична еротика начебто добре описана від найдавніших часів до сьогодення, жіноча - значно менша, але торкаючись "напрямкової" аналітики, і, напевно радіючи, що "жіноча лицарська поезія" ще не надто помітна, можна говорити про спільне в тонкощах.
Наприклад про те, що на відміну від "маньєристичної" поетичної еротики, яка завше тягнеться до "ніби", до витончення в нереальність (особливо твори від "куртуазного маньєризму"), і з більш-менш виразним акцентом на специфічній грі-грайливості, "традиційна" - "серйозно-еротична", ясно, більш витончена в реальність. І тут може бути і "модерна" ("жестова", "динаміка новосимволів") еротика, і навіть "постмодерна" (позажестова, постновосимвольна), і, ясно, "романтична", модерністична", "барокова", "готична" і т.д. - навіть "постмодерністична", але це завжди еротика - адекватний сенсу еротики - як дотику словом до кохання, пристрасті, мрії"...


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-02-18 15:45:35
Переглядів сторінки твору 6526
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.789
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Чоловічий клуб, аналітика
Дамський клуб, аналітика
Автор востаннє на сайті 2024.04.17 13:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 16:29:37 ]
Дякую, РМ, тема справді дуже цікава :)
Підтримуючи ваш хід роздумів, хочу, щоб не випав з нашого поля зору досить важливий момент: як і будь-яка річ на світі, Ерос має багато рівнів сприйняття – починаючи Божественним Еросом - і аж до звичайної еротики.

Щоб ми трохи зорієнтувалися в можливих рівнях-щаблях цього явища, процитую Діонісія Ареопагіта (праця "Про Божественні Імена", переклад з російської мій):

"15. Назвемо ми Ерос божественним, чи ангельським, чи розумним, чи душевним, чи фізичним, давайте уявимо Його собі як певну поєднувальну і зв'язуючу Силу, завдяки якій вищі піклуються про нижчих, спілкуючись одне з одним на рівних, а ті, що опустилися до крайньої межі, обертаються до кращих, що перебувають вище."

Тут найважливіше, на мій погляд, саме перерахований ряд, яким буває Ерос: божественний, ангельський, розумний, душевний, фізичний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 16:42:12 ]
О, дякую, питання рівнів вельми цікаве і завжди актуальне, думаю, ми спробуємо, Олю, його зрозуміти - і найголовніше, зрозуміти в нашій, теперішній ситуації - не надто відходячи від ПМ. )
Ціль - перед тим, як проявляти узагальнені погляди співтовариства авторів ПМ за межами ПМ - більш-менш самостійно з тими чи тими явищами тут спробувати порозумітися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 17:59:02 ]
Я перепрошую, але словосполучення "розумний Ерос" мені здається чимось неприродним. Якщо не залазити у філософічні підвалини "Ерос_Танатос", а просто прийняти, що Ерос - це життя, а Танатос - смерть (зі всіма похідними), то "розумний Ерос" виглядає як споглядання (вуайєризм) за еротикою, а не сама еротика ) Але нащо нам уся ця теорія? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 18:03:07 ]
Ареопагіт не був дуалістом. Тому я думаю, що у його градації протиставлення Ерос-Танатос не є чимось необхідним :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 18:08:02 ]
Та Бог із ним, тим Ареопагітом ) Там, де вмикається і керує_контролює розум, там еротика відступає.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 18:30:41 ]
Або там, де керує еротика, відступає розум… :) Ах, Мрієчко, змусили ви мене думати :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 22:45:16 ]
Ну, розум, якщо це лише інструмент, може і покращувати звучання і найтихішої еротики, як, скажімо, фотошоп проявляє потрібне в потрібному? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Дудар (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 16:50:18 ]
Мрія кожного Поета...
"Я к ней вошел в полночный час,
Она спала - луна сияла
В ее окно,- и одеяла
Светилса спущенный атлас.
Она лежала на спине,
Нагие раздвоивши груди,-
И тихо,как вода в сосуде,
Стояла жизнь ее во сне." /И.А.Бунин/

Краще і не скажеш.Згоден з Ольгою,я за розумний...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 17:01:53 ]
Ну так, про чоловічу еротику ми ще поговоримо )
Та й чоловіча еротика ніби завше виходила на перший план, - з нею, ніби, трішки легше, аніж із жіночою, яка так вміло і, до недавнього часу, так болюче витримано чаїлася-ховалася, аж до малозрозумілої нам, чоловікам, надстриманості, - у , здавалося би, такій яскраво-еротичній зовнішності... )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 17:53:10 ]
О, Миколо, я бачу Ви справжній знавець мрій Поета :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Дудар (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 19:04:15 ]
..Еротика потребує еру-ди-ції! Ненавиджу пошлятини..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 22:19:59 ]
А, взагалі, оптимальним у ситуації із вибором і авторів ПМ і їхніх текстів для анонсування у соціальних мережах - було би надсилання авторками своїх характерних текстів, які (авторів яких) адміністрація могла би зачислити до однієї із груп для анонсування опитуванням...
Тож прошу, наразі прекрасних дам, надсилати адресу своїх характерних віршів, якщо ви не проти прозвучати в соц.мережі від імені ПМ - ну, наразі, як авторка еротичної поезії.

Наприклад, таким чином - URL обраного вами твору
http://maysterni.com/publication.php?id=67868


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-18 22:20:27 ]
Надсилати можна листом адміністрації, мені, чи тут - коментарем ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-02-23 21:57:19 ]
Все, нарешті складено два списки еротичних світів і їх прекрасних Повелительок. )
Списки авторок складені, на жаль, суто з чоловічого погляду, тому пробачте, якщо що...
В разі, якщо мовчання (наших чудових авторок, як названих, так і чомусь не згаданих) продовжиться в тому ж дусі (незримої згоди) - опитування буде перенесено на сторінки Фейсбуку...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анонім Я Саландяк (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-02 07:07:31 ]
Можливо "наші чудові авторки" мовчать тому,що очевидна дискримінація - відсутність списків чоловічої еротичної поезії? А в такому делікатному питанні краще, коли "жінка зверху" - оцінює "якість чоловічої потенції".
Будьте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Будзан (Л.П./Л.П.) [ 2012-10-23 16:54:05 ]
Боже, що ви тут витворюєте! читати коментарі ще цікавіше, ніж самі вірші. Враження, ніби підглядаєш з еротичним дійством.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-10-23 17:03:07 ]
Це був перший крок, який попросили зробити адміністрацію, і ми його зробили. Проте, далі справа, як завжди, не пішла, а все і далі робити лише силами адміністрації ПМ якось не добре. Тож віз відразу і спинився... )