ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Головні поетичні огляди):

Орися Мельничук
2017.01.26

Марія Марі
2016.04.07

Вікторія Фединишин
2015.11.30

Василь Псевдо
2015.11.24

Мира Бандера
2015.10.31

Галина Бордуляк
2015.07.17

Сонцедар Печерник
2015.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Головні поетичні огляди

 Погляди на життя «Майстерень»
Ваші пропозиції, враження, питання, відповіді щодо діяльності і ситуації на "Поетичних Майстернях" можна висловлювати або тут, або на споріднених тематичних сторінках.

Споріднені теми:
Щодо Поезії.
Чому на ПМ адміністративно заборонено принижувати «людину».
Традиції «Поетичних Майстерень»
Правила та пояснення від адміністрації.
Відповіді на поширені технічні запитання
Віртуальні знайомства. Плюси і мінуси
Психологічні проблеми авторів "Самвидаву"
Постійні заходи «Поетичних Майстерень»
Подальша модернізація "Майстерень"
Адаптація користувачів
Редактори. Хто вони і чим займаються?
Круглий стіл "Майстерень" (вирішення проблем, встановлення рівнів)
Кризові явища на "Майстернях"
Про оцінки та оцінювання на "Майстернях"
Світлі образи нашого культурологічного бомонду

Марксизм - не остання догма, адміністрація - не доконечний авторитет, і то, й інше - хвороби, що швидко і самі по собі не минають! :) Долучайтесь...

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-01-11 20:17:06
Переглядів сторінки твору 80022
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.717 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.751
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-11 21:38:31 ]
Валентине, буває так, що твори достатньо одноманітні, щоби вирізняти їх різними оцінками. А буває, що читачі не звертають увагу на авторський доробок. Буває і не цікаво, правда ж?

Так чи інакше тут, як на мене, два шляхи - перший, пам'ятаючи, що це сторінка вибраної авторської поезії, намагатися акуратно подавати найкращі свої твори. Другий шлях - не очікувати з моря погоди, а, наприклад, як той же наш шановний В. Марач, просто наповнювати свої сторінки змістом. Це ж найголовніше - наша віртуальна бібліотечка. Все інше ніби супутнє?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-11 21:43:06 ]
Пане Олександре, після модернізації ресурсу буде не одна, а декілька десятків головних сторінок, де кожен зможе довше побути на видноті.
Утім, це, як на мене, не так важливо, якість і краса поетичного слова - ось, ніби, основні аргументи. І рими - не головне, рими тільки наслідок місця існування ваших світів, так?
Якщо писати про цікаві речі (перебувати в цікавих світах), то ваш читач, напевно, прийде до вас, де б ви не були.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-15 09:44:36 ]
Розмова перенесена з іншої сторінки

Серж Ко (М.К./М.К.) [ 2008-01-14 17:28:50]
Перепрошую за нагадування стосовно переведення Володимира Замшанського до категорії R1 і R2 max.
"Проти" ніхто з редакторів не висловився, а тому, мабуть, доцільно підвищити статус цього автора.


Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [2008-01-14 19:10:27]
Серже, дякую за нагадування, воно було вчасним, - отже, Володимира Замшанського переведено до нас з вами, Серже, на рівень R2 max. Вище тільки визначні Майстри, і Титани. Невдовзі ми виправимо рейтинг, і він буде більш точно розділяти тих, хто вчиться (нас з вами), від тих, хто навчає.

Але тепер шановному Володимиру Замшанському буде важче, чіплятимуться різні привереди більш строго. :)

Олдр Де (Л.П./Л.П.) [2008-01-14 19:26:00]
:-) Одна з цих приверед своїм теплим відгуком на досить посередній твір, в якому відчувається деяка пронизлива думка, скінчила свої екскурси в країну невивчених уроків з російської та української мов.

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [2008-01-14 19:31:54]
Чіплятись можна, але з любов'ю до ближнього. :)
Тим більше, що краще, суто як на мене, починати не зі знання правопису, а зі знання життя. Життя, Олександре, тільки життя! :)

Олдр Де (Л.П./Л.П.) [2008-01-14 20:03:42]
:-) Екскурсія скінчилась.
Я наносився погонів за своє життя. Мені вистачає гумору вірно розуміти дитячі ігри дорослих людей. Я ж в них сам з задоволенням грав і зараз граю - бачте, іноді віршую. Спостережливий. Але дечого не знав. Ось і все.
Про приверед Ви першим згадали. В храмі про що не говорять? :-)

Олдр Де (Л.П./Л.П.) [2008-01-14 20:05:37]
Грався. І граюсь. Поспішність.

Ви ж модеруєте. Зайва ця розмова для історії.
Ваша жалість так чи інакше допомагає.
А взагалі жалість ображає. Чи не так?

Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [2008-01-14 20:34:12]
Даремно ви так, про жалість.
А щодо армії - то і я служив (офіцером) і скажу всім, хто запитає, що жаль мені служивий народ, - вони завжди в іншому вимірі, і цей вимір колись не мав жодного відношення до реальностей життя, знання життя.
Ось армію я б і назвав великою і дурною грою, але життя - ні в якому разі. А творчість - чи не головний еліксир життя? Тому гратися у творчість не рекомендується, Олександре. :)


Олдр Де (Л.П./Л.П.) [2008-01-14 21:20:23]
Жалість ображає, це ведмежа послуга.
Я вже гадав, що ми скінчили діалог, але це, як бачу, не є таким його станом. Ви наполягаєте на своїй думці стосовно жалості. Пишете, що я даремно так висловився. Тому я знову відповідаю, але більш твердо. Жалість - це образа того, кого жалієте. Корисніше співчувати. Але яким чином? Це дійсно складне питання. Я теж не знаю відповіді.
Армія - це гра. Ви з цим погодились. А всі ці R1 та R2 - не те, щоб стопроцентовно гра, але елементи профанації в ній знаходять наявність.
Я не граюсь у творчість, я іноді граюсь жартівливим словом, віршуючи. Інколи мені не дуже смішно - тобто болісно. Щемить у грудях.
Але досить часто - ні. Бо я читаю і не свої вірші у стовпчику праворуч. І вони не розчулюють мене, бо в них відчувається гра. На публіку, на результат, на майбутній R1 чи R2, лауреатів якого я ЩЕ шаную.
Будь-яка поезія с масштабними, системними (не описками чи дрібними помилками) граматичними та синтксчними помилками, та ще й з засмальцьованими римами - це не поезія.
Ото вже поговорили :-)

Олдр Де (Л.П./Л.П.) [2008-01-14 21:41:46]

Я вже неодноразово бачив результати поспішного перечитування коментарів. Ви зрозуміли мене, я - Вас. Ми знаємо, про що йдеться. Я здогадуюсь, хто Ви. Вам все і вирішувати. Наша розмова може бути не всім цікавою і не всіма хронологічно і детально зрозумілою. Її краще усунути (видалити, витерти).
Якщо Ви служили в армії, а не були транзитом (навіть офіцером), то Ви на фотокарточці молодо виглядаєте.


Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [2008-01-14 22:37:57]
Олександре, ви один із нас, ви один із тих, для кого поезія - річ серйозна, і ви говорите про ступені серйозності, про певну безкомпромісність. Але ви повинні почути, і зрозуміти таку ідею організаторів цього ресурсу - взаємодопомога авторів у знаходженні себе в поезії. Тобто, на першому місці людяність, на другому - поступовість і фундаментальність втілення життєвого досвіду в окремі, життєздатні творчі світи, які зростають у вигляді віршів, чи там інших композицій. Про жалість тут взагалі не йдеться, йдеться про цікаві, самобутні творчі світи, які навіть в добре прилизаних віршах можуть бути відсутніми.
Автор, знайшовши свою життєву рівновагу, дошліфує формальну сторону, і тоді вже матиме шанси опанувати своє ідеальне звучання, а ось навпаки, чисто за формальними ознаками, поетом автор, як на мене, ніколи не стане.


Серж Ко (М.К./М.К.) [2008-01-14 22:45:47]

Олдре, вибачаюсь, що втручаюсь у ваш діалог, але... "Будь-яка поезія с масштабними, системними (не описками чи дрібними помилками) граматичними та синтксчними помилками, та ще й з засмальцьованими римами - це не поезія..."
Безумовно, поезія не може бути "пруською армією" хоча у неї (класичної чи модернової) обов`язково присутні досить чіткі правила написання, проте не плутайте українську поезію (наприклад) з диктантом української мови. Вибачте, вашими словами говорить КОРЕКТОР, а не ПОЕТ. Якщо ви бажаєте себе відчувати поетом, намагайтесь бачити у віршованому творі не просто "написане слово", а ту глибину думок і почуттів, які приховані автором за цим набором літер і пунктуаційних знаків...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2008-01-15 10:47:28 ]
Спасибі за пізнання частинки Вашого світогляду, пане Серже, та не зовсім точних порівнянь.
Про диктанти ж нема мови, хоча доброзичливі колеги іноді щиро надиктовують свої варіанти моїх, наприклад, невдалих рядків - і я прислуховуюсь.
І ми з Вами нещодавно творчо подискутували біля Вашого вірша. Без образ, на високому рівні культури риторики та взаєморозуміння. Лише безрезультативно. Нічого в тому творі попри поради не змінилося.
Дійсно - а нащо? Є оцінка, є авторитет - то і досить. Солов'ям місце на гілках, лисам - біля виноградних лозин осінньої пори року, а публіці - в залі. Аплодувати чи кидатись томатами. Логічно.
Думку про мене як КОРЕКТОРа не коментую. Існують прописані правила коментування, з якими я вчора міцно познайомився. Про себе ніяких Пі-Арів, тобто - ні слова. Ні гу-гу.
Скажу просто про коректора. Абстрактно. Ним може стати будь-яка грамотна людина. Автору, який йому довірив свій твір, він є корисним фахівцем. За його роботу він ще йому і приплатить авансом з майбутніх фінансових здобутків.
Автору, який довірив свій твір колегам, читачам, мабуть, щира думка про не зовсім системно, а не випадково, невірно написані слова та пропущені коми, може, вона бути і неприємною. А хто в цьому винен?
Тут мною не говорить ПОЕТ. Знову про себе не можна говорити. Правила коментування десь і досі існують на головній сторінці. Вірні вони.
Я тут - учасник дискусії, яка ризикує стати безплідною.
Про глибину думок та почуттів, які отримують читачі, вони (читачі) авторові пишуть. Як один з них і зробив це вчора і сьогодні.
А потім він ще і побачив нове місце дискусії в іншому місці.
За що і дякую, і - ні.
Бо я вже збирався згорнути цю тему. Вірш мене є недописаний, а я вже третій день токую.
Творчої наснаги, пане Серже :-)




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-15 11:38:23 ]
Олдре, ви даремно ображаєтесь. Слово "коректор" ні в якому разі не було вживано мною в якомусь принизливому значенні. Просто, даючи визначення "поезії" - "непоезії", ви дещо самовпевнено даєте визначення тому, чому дати визначення ой як непросто... Послухаючи вас - "написав автор твір з "помилками" і "банальними римами" - то є "непоезія", прийшов коректор, повиправляв граматичні і пунктуаційні помилки - і всьо! твір став шедевром!!!" Вибачте, трошки смішно. Не забувайте, щоб побачити світ в друкованому виді, поетичний (як приклад) твір все одно буде проходити через літ редактора чи коректора (з інтернетом тут дещо простіще, але і виправляти можна безліч разів).
"...Лише безрезультативно. Нічого в тому творі попри поради не змінилося..." На цьому сайті нічого безрезультативного не буває. Те що я негайно не виправив ваших справедливих зауважень, ще не значить, що я їх не виправлю в майбутньому. Просто по написанню деяких творів я, якийсь час, просто не хочу до них повертатись і навіть перечитувати (грубі помилки , зрозуміло, намагаюсь виправляти відразу). Так що не переживайте - "Нічто на зємлє нє проходіт бєсслєдно..." :))
Щирої наснаги (в тому числі і на коректорській ниві)!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2008-01-15 12:19:53 ]
:-) Ніяких образ не може бути - не для цього спілкуємося.
В тому і справа, що вірші бувають непогані, а кульгає грамотність, що і робить поезію непоезією в тому вигляді, в якому вона потрапляє мені на очі як читачу. Вона може бути текстами для кобзи чи поезією для декламування. Тобто - поезією. В цих випадках коми губляться і помилки - теж.
Я не радикально стверджую про непоетичність до тих пір, поки не стану пророком :-)
З коректорством мені хотілося б розпрощатися, бо наживу ворогів :-)

Редакцію розумію. Вас - в її складі - також.
Вам теж всього найкращого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-15 12:42:54 ]
"...З коректорством мені хотілося б розпрощатися, бо наживу ворогів... " - КАТЕГОРИЧНО не згоден! На цьому сайті штатно відсутні вже згадувані літ редактори і коректори, а тому роль тих авторів, які кваліфіковано беруть на себе ці обов`язки важко переоцінити... Хай навіть творці будуть з вами у чомусь сперечатись... Якщо ж деякі поети вважатимуть для себе подібні виправлення непотрібними і прямо вам про це скажуть, то вже інша справа (таких, звісно, можна ігнорувати). Будьте самим собою і не бійтесь "наживати ворогів", - усім все одно подобатись неможливо та і не треба :)))
PS На своїх сторінках буду радий бачити любі зауваги чи критику (буду я з нею погоджуватись чи ні). А отже - завжди WELCOME! :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-18 08:50:59 ]
Шановні колеги, як ви вже напевно зауважили, у нас з'явилися сторінки для коментарів, якщо вони не коректно працюватимуть - дайте знати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-18 14:23:20 ]
Воно то зручно, але тепер пагано видно останні коменти, чи я ще не розібралась?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-18 15:06:09 ]
Варю, погано це як? Останні коментарі - завше внизу сторінки коментарів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-18 17:29:50 ]
Ви праві, Варю, ми оптимізуємо вигляд сторінок коментарів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-18 17:42:42 ]
Дякую))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-30 13:25:49 ]
До речі, вірші нашої Наталії Вірлени-Дьомової, схоже, будуть невдовзі надруковані в недавно створеному паперовому літературно-художньому журналі "Київська Русь", гол.редактор Дмитро Стус. http://www.volyn.com.ua/?rub=11&article=0&arch=594

Приємно, що вірші Наталії були знайдені і вибрані для друку саме на нашому сайті. :)
Власне, цю роботу за моїми даними проводили Мойсей Фішбейн і Дмитро Стус.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 21:45:59 ]
Шановні колеги, з метою подальшого вдосконалення "Майстерень", посилення редакторського колективу, адміністрація запропонувала Володимиру Гнєушеву стати одним із наших редакторів.
Щиро сподіваємось на згоду пана Володимира. Напрямки поетичних зацікавлень поета - розширюють наші обрії, майстерність - помічна, досвід - відчутний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-19 21:52:12 ]
РМ, поясніть, б-л, що таке "майстерність - помічна"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 22:00:45 ]
Я бачу ті чи інші поетичні рішення у віршах пана Володимира, і вони для мене є корисними. Фактично йдеться про авторський стиль відтворення краси. Він у кожного свій.
І для кожного мистецького поетичного напрямку "методологія" рішень, як на мене, певним чином відрізняється.
Отож, автори, близькі до Романтизму, Романтичного експресіонізму і не тільки до них, матимуть нагоду перейняти корисний досвід.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-19 22:14:14 ]
А ви не боїтесь еклектизму, якщо оті автори почнуть "корисний досвід" переймати? Безумовно, кожний має право на свій шлях, але чи варто з цих окремих шляхів робити парк відпочинку?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 22:25:55 ]
Ні, Любочко. Якщо комусь той чи інший напрямок не по душі, то, як мені здається, такий поціновувач і не побачить і не перейме відповідних "чужих" рішень.
Взагалі, адміністрація вважає, що основний позитив од редакторського колективу - від розмаїття творчого досвіду, творчих уподобань. Подальший авторський мистецький рух у цих напрямках.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-19 22:31:38 ]
Значить, я неправильно зрозуміла ваше "Отож, автори, близькі до Романтизму, Романтичного експресіонізму і не тільки до них, матимуть нагоду перейняти корисний досвід" :)) Б’юся, як отець Федір, головою об фікус :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 22:36:19 ]
О, Любочко, багато би віддав аби бачити вживу таку авангардну картину :))
Звичайно, я роблю круги, шукаючи сліди істини, сподіваючись, що її вісь у меншому колі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-19 23:00:38 ]
У майстерності сплетіння мережива вам не відмовиш :)) І обережно з бажаннями :)))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-19 23:03:51 ]
Дякую, Любо. Обіцяю бути чуттєво стриманим :)
І на добраніч :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-20 14:47:27 ]
Думаю Марієчко, усі Володимири відразу ожили :)

Шановний пане Алексе, проблема з читанням, як на мене, у тому, що кожен редактор більш-менш об'єктивно може оцінити тільки близький для себе напрямок, так?
Тому ми намагаємось заповнити всі можливі напрямки кращими поціновувачами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2008-02-29 09:04:40 ]
За дорученням гол.редактора ще раз нагадую, що на сторінці кожного твору є потрібна "кніпка", "• Зв'язатися із адміністрацією" - і поставити питання про видалення непоясненої згідно правил оцінки чи коментаря (який не можете видалити самостійно) чи іншої проблемної публікації.
Я, Ростислав Балаж, за змогою реагуватиму на ці листи.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-14 16:19:00 ]
Що новенького? Це "Динаміка регіонів" та "Коефіцієнт Замшанського"
• "Динаміка регіонів" - користувач може відмітити на сторінці "Зміними дані" свою належність до певного регіону України. Раз на добу сайт враховує зміни персональних авторських рейтингів, поновлює загальний рейтинг регіонів.
- Рейтинги регіонів обраховуються тільки на основі особистих авторських рейтингів у ПОЕЗІЇ.
Все це потрібно у т.ч і для більш відповідального ставлення кожного автора до якості своїх публікацій.
- Рейтинги починаючих авторів - учасників територіальних осередків, які, наразі, нижчі за 5,01 редакторського рейтингу ("Майстерень"), для обчислення загального рейтингу регіонів не враховуються. Детальніше >>>

• "Коефіцієнт Замшанського" - адміністрація сайту приняла пропозицію нашого автора Володимира Замшанського щодо потреби встановлення "реального рейтингу", який на відміну від базового "ідеального" рейтингу, враховуватиме явище "оцінюваності" того чи іншого автора.
Тобто, базовий "ідеальний рейтинг" уточнюється у залежності від кількості оцінених редакцією (права) і читачами (ліва колонка) віршів. Словом, чим більша кількість, тим "реальний рейтинг" ближчий до "ідеального".
- тобто працює формула
Rреал.=Rавтора x K= Rавтора x N/(N+1), де N - кількість оцінених віршів, а (N + 1) - це підтримка-заохочування до більшої кількості отриманих оцінок. Детальніше >>>


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-09-24 09:41:41 ]
Привіт, колеги!
Чим займалися ми останнім часом, поки сайт не працював: 19-24.09? :(

Ми перейшли зі старого невидимого веб-майданчика на новий.
Виявилось, що насправді потужність нашого ресурсу досить значна і ще виросте - у зв'язку з тим, що невдовзі повинні з'явитись голосування, літугрупування, система подачі і транслювання новин. Та й кількість авторів, які одночасно публікуються чи коментують - зростає.

Отже, технічну сторону покращено - сподіваємось на кращу сутнісну :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-10-20 13:35:55 ]
Нові можливості:
• "Літугрупування" Від сьогодні (20.Х.08) ви можете утворювати власні літературні угрупування. Вибрати собі назву, розумну кількість учасників, і повідомити про це адміністрацію.
Адміністрація зареєструє таке літугрупування, і подальші нові публікації його учасників додаватимуться і на сторінку відповідного літугрупування.
Літугрупування теж рейтингуються.
• "Вікові групи"
Відбувається пуско-наладка іншого, вікового, функціонування головних сторінок.
Попередні назви таких дзеркал:
1) 0 - 32 років включно - "Молоде вино"
2) 33 - 55 років включно - "Сеньйори"
3) 56 - 85 років включно - "Класики"
4) 85 і до безкінечності - "Вічноживі"

На цих сторінках все те ж саме - тільки фігурують відповідні за віком автори. І сторінки останніх надходжень теж фільтруються за віковою ознакою.

Якщо вас таке (спілкування із ровесниками) цікавить, просимо вказати свій вік у "Змінити дані".
• "Голосування" Додалася можливість голосування, щоправда, тільки для зареєстрованих користувачів. Тематику голосування адмініструє редакція.
• "Публікація новин" Віднині (20.Х.08) ви можете опублікувати новини, які стосуються тематики діяльності нашого ресурсу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:18:10 ]
Абсолютно підтримую позицію адміну. Ура!
Тепер багато суперечокк просто відпаде - не в оцінках же щастя, але напруга
навколо геніальності зникне...
Браво!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:24:08 ]
Я би ще попросив (заради справедливості відповідно до нових надходжень)
пройтися всіма оцінками всіх авторів відповідних рівнів і
виправити оцінки "7", "6.5" - на "6" для Р2 і відповідно "7","6.5", "6" - на "5.5" для статусу Любитель...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-18 14:57:42 ]
• "Захист від спаму". Задіяні чергові "покращення".
Серед них головне - програмно втілене право автора на відсутність неприємного для себе читача. Такого в реалі немає, а в нас - є.
Тобто, "мізантропи" зможуть звільнити себе від будь-якої читацької активності, а дехто просто від декого.

Для цього потрібно просто вказати того чи іншого користувача на своїй сторінці "Змінити дані".

Щастя, утім, не буде повним, бо головний редактор таки зможе проходити крізь заборони. Але і з цим, думаю, можна буде щось вдіяти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-21 15:31:06 ]
Віднині можна додавати світлини до "Рубрик".
Редагувати "Рубрики" на власних творчих сторінках вельми просто - натиснути мишкою на надпис "Рубрика" і далі вже вибирати потрібне.
Успіхів і краси вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2008-12-07 11:13:40 ]
І ще, якщо ви зауважили, внизу правої рубрики "Останніх надходжень" з'явився перелік нових авторів, що опублікували перші свої твори.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-07 11:42:58 ]
• Необхідні поліпшеня Вікторе, Ростиславе, потрібно буде дещо виправити

1) недоробки із адресацією коментарів-відповідей, бо на заг.сторінках, на кшталт http://maysterni.com/comments.php?days=1, вони втрачають свої адреси.

2)необхідно додати тех.можливість - повідомляти автора коментаря, що на його коментар дана відповідь (тільки перша?)

3) абсолютно необхідно вести публічну реєстрацію самовидалених автором творів, аби зрозуміти ступінь впливу цього фактору на рейтинг автора.

4) Кількість опублікованих творів має мати теж значення, але тут жодних пропорцій бути не може (?), так? Тому у рейтингах (тільки Любителів і R2) включити обмеження - менше, скажімо, 60 опублікованих творів - "мінус 0,15" від існуючого математично вичисленого рейтингу (якщо він стає вищим за, наприклад, 5.4) ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-12 17:50:27 ]
З одного листування
... Дякую за добрі слова і небайдужість до "Майстерень". Ви зауважили деякі важливі для нас проблеми.
Мені теж здається - найкраще, коли наші вірші не переходять межі меж, що неймовірно важко, бо кожен має право на дослідження прикордоння, закордоння, і "гетьзамежжя". Безліч талановитих поетів і суперпоетів переходили усі мислимі кордони і потрапляли, щонайменше, у парадоксальні ситуації - і вірш, як твоя дитина, якої не зречешся, і поступок написання такого вірша часто приносить купу неприємностей. :(

І це, зрештою, неминуче - такі неприємності, так? Вони стаються ледь не в кожного.
Тому, заради Поезії ми повинні прощати один-одному "промахи, "непорозуміння", емоції, бо як інакше допомогти один одному позбутися цих неприємностей? Зрештою, і час прекрасно допомагає нам у цій справі. Час, який фіксує наш рух, у випадку Поезії, - рух, наближення до Божественних констант - у їхньому найбезбороннішому вигляді.
Тому лицар у бойових лаштунках, ніколи не осягне Істин, глибин Краси, - тому і безборонна жінка завжди ідеальніша за жінку-воїна...

Є й така біда, світ наразі чоловіками підлаштований під себе, але нині розширилися і варіанти, і можливості не ставати чоловіками, залишатися прекрасними жінками. І можна мати свої внутрішні світи, максимально незалежні від існуючої погрішимості цивілізації... Залишатися формально "слабкою" і "сильною" сутнісно ...
Сентенції, сентенції, сентенції, так?
Але що тоді Поезія, як не вічна криза, з якої намагаєшся вийти людиною?
Що тоді Мистецтво, як не Сотворення для себе завтрашнього?

І ви праві, на сайті не повинно бути жодного потурання народним трибунам, і владним консулам,
а просто нормальне багатоголосся, яке не надто трансформує Право Поезії звучати домінантно -
Поезія в нашому випадку явище "непогрішиме", так, а ось все інше, у тому числі дії адміністрації, редакторів, чи просто авторів-користувачів - "погрішиме", тобто здатне до частих помилок.
Тому в майбутньому адміністрація "Майстерень" планує повністю перевести свою діяльність від дотримання установлених (собою ж) правил, до дотримання створених нашим життям, нашими авторами традицій.
Так що бачите, років сто ми собі таким чином зарезервували. Ось смішно буде, якщо таке виявиться можливим. :)
Смішно для тих, хто прийде сюди після нас...
Якщо уміння сміятися залишиться після нас...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-17 16:37:38 ]
Чергові удосконалення
• Вам відповіли - від сьогодні, залишивши свій коментар на сторінках "Майстерень", ви отримуватимете повідомлення про першу відповідь на ваш комент.

• Кваліфіковане опитування
Віднині наші опитування-голосування враховуватимуть за потреби і рівень кваліфікації опитуваних.
Ось, наприклад, для визначення переможця конкурсу "Майстерень" будуть допущені до голосування автори із рівнем не нижчим 5,1. Як і при опитування щодо кращих поетів, кандидатів на здобуття Шевченківської премії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-24 11:49:31 ]
• Здійснені чергові удосконалення
• Іншомовна поезія Надалі вірші іншими мовами (окрім української та російської) - потрібно публікувати як "Іншомовну поезію". Такі публікації складатимуть головну сторінку "Іншомовної поезії Майстерень".
Бути художнім керівником англомовного напрямку адміністрація пропонує вельмишановному Юрію Лазірку, знавці інших мов можуть патронувати розвиток своїх напрямків.

Адміністрація ще раз нагадує, що тексти, написані російською та білоруською мовами, публікуються і рубрикуються як і раніше - разом із текстами українською, як те і повинно бути з братніми мовами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-09 14:56:33 ]
• Рейтингові голосування. Задіяні чергові новинки.
Віднині, наряду із традиційним оцінюванням авторських творів, проходитимуть постійні рейтингові голосування - у всіх групах авторів.

Наразі відбуваються такі рейтингові голосування:
"Творчість кого з названих поетів (R) найбільш імпонує вам"
"Творчість кого з названих поетів (R1) найбільш імпонує вам"
"Творчість кого з названих поетів (R2) найбільш імпонує вам"
"Творчість кого з названих поетів (Любителів Поезії) найбільш імпонує вам"

Рейтингові голосування - таємні.
Конкурсні голосування - будуть відкритими...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-29 15:15:42 ]
Шановна редакціє!
Хочу внести певну пропозицію до розгляду. Серед автури на літеру С, на жаль немає такого непересічного явища в українській літературі, як Михайль Семенко. Моя пропозиція полягає в тому, щоб нашій поетичній аудиторії "відкрити" цього поета. Його мені виразно бракує на цьому сайті. Якщо ви згідні, то я міг би запропонувати, принаймні декілька назв з його поезій, які могли б зацікавити наших користувачів.
З повагою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-29 16:03:23 ]
Шановний пане Миколо, ви на всі сто праві.
Можливо ви зареєструєтесь від імені Майстра. І публікуватимете - від раннього до пізнього циклами?
Адміністрація просто не встигає. :(
Взагалі, я вважаю, що кожен із нас, хто хоче бути і надалі в Поезії, мав би доглядати за сторінкою важливого для себе Майстра...
З десяток відомих особистостей на сторінках Майстерень є під такою авторською опікою.
Всі інші на плечах Адміністрації. Важко... :)

Прикро, що наші сайтові генії, окрім себе коханого, здебільшого більше нічим таким і не переймаються, тому вони тимчасові генії. Генії свого зникаючого в погорді "я"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-29 18:46:58 ]
Так! Я охоче і з приємністю візбму на себе таку відповідальну місію. Можливо завтра і почну. Дякую вам за небайдужість і увагу!
З повагою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-31 14:15:05 ]
Вже практично завершую невелику біограмку М. Семенка. Думаю, що сьогодні його зареєструю і подам дещо з його творчості. Наступне буде з понеділка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-31 14:37:54 ]
Чудово, пане Миколо.
Якщо виникнуть запитання - пишіть.
Головне, більшість творів публікувати в режимі "не афішувати", аби не перевантажили вони головні сторінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-31 16:57:58 ]
Вже закинув три твори. Далі буде. Ці перші я афішуав. Але якщо ви так радите, то не буду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-31 17:47:11 ]
Якщо по три твори, то нема проблем (хоча є твори ранні і є зрілі), просто інколи адміністрація заносить по 100 творів на день, і не афішує їх аби народ не нервував від споглядання такої надмірної кількості творів від одного-двох авторів на головних.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Овчар (Л.П./М.К.) [ 2009-10-02 01:19:56 ]
Шановна редакціє! Чи має право хтось видаляти коментарі на моїй сторінці. Бо мої спроби видалити свої коментарі на чиїхось сторінках (тільки при наявності технічних помилок з метою переписування) дають відповідь "Коментарі видаляються тільки власником сторінки". Чи це залежить від статусу? Бо на моїй сторінці деякі коментарі позникали... Наперед вдячна за відповідь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Овчар (Л.П./М.К.) [ 2009-10-02 07:29:03 ]
Це спросоння я щось наплутала. Все гаразд :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-27 20:19:58 ]
Зробимо нині експеримент, посилимо вимоги до творів, які потрапляють до рубрики "Останні надходження" (колонка справа) на сторінки:
http://maysterni.com/index.php і http://maysterni.com/?type=1

Редакторський рейтинг автора для потрапляння його творів до рубрики "Останні надходження" (колонка справа) раніше був 5,00 а тепер 5,26

Подивимося, чи це піде на користь.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-10-27 20:24:48 ]
Шановна редакціє! Оцінка "5" словом означає "гарно" – то чому гарні вірші не можуть бути у тій колонці? Чи Ви міняєте і критерії?
З повагою Василина


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-27 21:16:04 ]
Це ж ідеться про головні сторінки - там повинно бути більш, аніж "гарно".

А в рубриках усе залишається, як було.
Та й сторінка останніх надходжень працює у старому режимі.
http://maysterni.com/publications.php?type=2&days=7


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-10-27 21:47:00 ]
Вам, звісно, видніше, але...
:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-28 23:08:08 ]
Шановні редактори, це ж що виходить? Якщо в мене низький рейтинг - мої твори не афішуються, якщо вони не афішуються - їх мало хто читатиме, і таким чином знизиться ще й мій читацький рейтинг! Та це й не тільки мене стосується - тут багато молодих авторів, яким потрібна порада від професіоналів, підтримка...А ви ось так все хочете перевернути з ніг на голову...Щось воно не теє... Вибачайте, якщо образила...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 02:51:02 ]
Тоню, твори читають, незалежно від авторського рейтингу. А підвищити його можна, працюючи над текстами, щоб вони називалися згодом віршами. Це не пусті слова, а досвід...
А, щоб інші побачили ваші твори та висловили свою думку, запрошуйте на свою авторську сторінку )))
Окрім того, одна із нижніх кнопочок у правій колонці називається "останні надходження" за 7 днів чи 30 днів. Там же є і про коментарі згадка ))) Тицяєте і бачите усі твори чи усі коментарі. Доволі цікава подорож виходить - з насолодою ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 11:30:30 ]
Шановна Антоніно, пані Оксана звичайно має рацію, і ви окрім власних творчих інструментів володієте і певними технічними - для керування своїми світами в межах ПМ (у тому числі і редагуванням творів, і нагадуванням про необхідність їх оцінки, переоцінки...). І середня оцінка рейтингу Майстерень зовсім не значить, що ви не маєте своїх зацікавлених читачів, це адміністрація чітко усвідомлює, - просто окрім них, читачів, є ще й певні поетичні ідеали, які так чи інакше служать вказівниками для української поезії, і еталонами шкали цінностей.
І безумовно, сайт зорієнтований саме на ці ідеали, і пропонує загалу рух до них.

Технічно зараз відбувається такий собі невеличкий експеримент, направлений на знаходження рівноваги між тими, хто вважає за потрібне ставити перед авторами, дотичними до поезії, строгі вимоги, і тими, хто дотримується поглядів більш мяких.

Рейтинг Майстерень автора для потрапляння його творів до рубрики "Останні надходження" (колонка справа на головній "Майстерень" і "Віршів") раніше був 5,00 а тепер 5,20 (знизили вже від початкових 5,26).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-30 23:50:58 ]
Шановний редакторе! Ну що ж Ви так несподівано видалили вірш пана Кучера - я навіть відповідь на Ваш зауваження не встигла опублікувати :) Так от, щодо моєї оцінки цього твору - поставила я її не за мистецьку та естетичну цінність вірша, а за те, що він правдивий. У середовищі сучасних школярів ще й не таке можна побачити. Одного тільки не розумію - чого Вам ота правда очі коле? З повагою!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 00:17:55 ]
Шановна Антоніно, я не видаляв вірша пана Назара. Це помилка вашого бачення, можна її назвати і не правдивістю, помилковістю бачення? Чи ні?

Якщо вірш зник, то його видалив сам Назар, і напевно правильно зробив. Ми усі тут час від часу таке робимо, доробляємо, інколи наново публікуємо...

Щодо правдивості, то хіба правда, як річ Божественна, буває не красивою? Правда, вона ж істина, завжди красива, тому не потрібно казати про мої очі, краще вже про свій смак і своє розуміння, але говорити зважаючи на присутність вказаних вами своїх вчителів, інакше приберіть їхні імена, і впишіть інші. А то різні "правди" в учителів і учнів не бувають.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-31 00:23:32 ]
Ми говоримо різними мовами. На жаль...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 11:16:17 ]
Без сумніву, ви теж досягнете мого віку, а я вже ніколи вашого, це можна вважати моїм недоліком.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 12:28:04 ]
Шановна Антоніно, а чи Ви дійсно вважаєте, що правда полягає у римуванні дурничок із додаванням епатажу? Редакція Майстерень, як на мене, демонструє неабияку толерантність, тожі якби сам автор не видалив вірша, той висів би ще довго і отримав багато дотепних коментів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-31 14:36:19 ]
Дурничок? Я аж ніяк не вважаю дурничкою те, що "сучєсні" школярі спиваються, вживають наркотики, а дівчата роблять аборти в 15 років! Як би вам не мозолила очі така правда життя, але від неї не сховатись. Тому я свою думку не змінюватиму - вірш мав право на життя. З повагою!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 15:37:50 ]
я би запропонувала не переходити на особистості.. дуже сміливо заявляти "Як би вам не мозолила очі така правда життя...", тим більше коли існує потенціальна можливість, що співрозмовник може бути набагато обізнанішим у деструктивних тенденціях суспільства.

Мова була про конкретний текст, отже на цьому і варто акцентувати діалог. Шкода, що автор не так був впевнений у собі, як Ви у ньому і знищив текст, інакше, можливо, Ви могли би надати якусь більш адекватну аргументацію щодо якості цього тексту, ніж спроби маніпулювання оточуючими за допомогою пафосних понять на кшталт "правда-неправда".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-31 15:53:15 ]
Я не мала наміру переходити на особистості - тому й написала слово "вам" з маленької літери :) Якщо Ви, шановна Юліє, сприйняли це як особисту образу - щиро вибачаюсь. І думаю, що продовжувати дискусію навколо вже неіснуючого твору - безглуздо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 16:07:17 ]
о так...про померлих або гарно, або нічого))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-31 17:10:27 ]
Думаю, конфлікт вичерпано... Тому прошу редакцію розблокувати мене...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-31 17:53:03 ]
Завжди раді визволити прекрасну даму. Але пам'ятайте, скоро зима, не летіть далеко, попри певну замкнутість нашого силабо-тонічного простору, в нас таки тепло!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Яворська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-31 23:04:41 ]
Одне маленьке питання - як розмістити вірш в рубриці "Твори, що потребують оцінювання" ? Чи Ви їх самі обираєте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-21 17:08:01 ]
Див редакційну форму власних публікацій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Данчак Надія Мартинова (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-01 16:30:14 ]
Шановний Володимире, чекаю на появу моїх "маленьких" оцінок, які мене гріли і давали наснагу / як не смішно/.Ви пообіцяли їх відновити, але мабуть забули...
З повагою до Головного редактора Надія Мартинова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-21 17:07:32 ]
Перепрошую, вже виправили


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Горгота (М.К./Л.П.) [ 2009-11-11 19:41:43 ]
І знову мене не викинуло в останні надходження... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-21 17:06:45 ]
Блок "Останні надходження" (стовпчик справа) - твори авторів, із загальним рейтингом "Майстерень" не нижче 5,20 для поезії, і без обмежень для інших рубрик.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-21 16:59:22 ]
О Останні вдосконалення:


• Створено нову рубрику для публікацій авторських творів "Інша поезія"

При публікації своїх творів кожен автор повинен визначити - ритмізована його композиція, чи ні. Якщо в композиції є чітка схема ритмування, то автор публікує свій текст як "вірші", якщо ритмування не має, то публікація повинна здійснюватись як "Інша поезія", якщо це таки поезія.

Для "Іншої поезії" створюється і своя загальна головна сторінка ресурсу http://maysterni.com/?type=2

• Створено нову кваліфіковану групу авторів "Майстерень" R1 +
На сторінці рейтингів http://maysterni.com/rating.php - Створено нову кваліфіковану групу авторів "Майстерень" R1+, до якої адміністрація заносить тих наших авторів, які мають у своєму творчому доробку цілий ряд книг і претендують на статус Майстрів - R, R1.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-01 15:31:17 ]
Відповідь талановитим авторам.

Ви зауважуєте, що на ваших сторінках редактори нечасто бувають. Але що вони вам можуть сказати? Що порадити?
У вас суто своя дорога, і більшість читачів ще остаточно не розуміє, яка саме. Тому, думаю, що нормальний стан речей, це спокій довкола автора, коли можна сконцентрувати зусилля тільки на творчості.

У чому ж тоді полягає "редакторство"? Швидше у формуванні більш-менш об'єктивного рейтингу "Майстерень", виборах нових переможців, публікуванні нових і нових творів високого рівня, на яких можна навчатися Поезії й іншим.

Але навчатися поезії, я так розумію, не можливо користуючись загальними порадами, потрібні і різноманітні зразки, і прямі й доброзичливі стосунки авторів між собою - той підкаже одне, той - інше. Так чи інакше - з роками увиразняться різні школи, авторитети певних напрямків...

Словом, рости без поспіху, але у постійно.

Очікуване закінчення чергового етапу модернізації ресурсу повинно дати нові "покращення", у тому числі і коефіцієнти прозорості текстів - думаю, що це буде вельми корисним для всіх нас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-24 00:23:07 ]
До речі, ми нарешті змінили, точніше - покращили, зробили коректнішим вигляд Рейтингової сторінки, як про те нас просили наші автори. Зміни торкнулися відображення вічноживих наших авторів, авторів найвищого рівня.
Ще додамо можливість коментування, і деякі інші корисні дрібнички ...

http://maysterni.com/rating_1.php?show=geo


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2010-03-06 23:14:03 ]
Зараз ще працюємо над коефіцієнтом прозорості наших публікацій - він вже з'явився на кожній сторінці, але на сьогоднішній день ще не точно обраховується, думаю, що за тиждень дамо із цим раду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-03-10 11:12:04 ]
Що таке коефіцієнт прозорості ви можете прочитати на сторінці твору, навівши курсор на "коефіцієнт публікації" у відповідній табличці.

Там з'явиться такий надпис:
"Це співвідношення кількості голосних до кількості приголосних (без врахування ''ь'',''ъ'') у тексті вашої публікації - критерій, який дозволяє технічно, хоча й орієнтовно, оцінити легкість звучання, милозвучність тексту. Частіше за все незатиснутість приголосними і їхніми збігами свідчить про гармонію між ідеологією і поетичністю твору. Нормальний український коефіцієнт 0,75"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-03-13 21:15:42 ]
Нові вдосконалення на сайті
У редакційній формі віднині з'явилися поля і для епіграфу і для прикінцевих пояснень - по-перше, так зручніше буде їх додавати, по-друге, ці додатки не впливатимуть, наприклад, на ваш коефіцієнт прозорості тексту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ніна Виноградська (М.К./М.К.) [ 2010-03-21 15:16:46 ]
Вітаю усіх з міжнародним днем поезії ( 21 березня )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-06-14 12:09:17 ]
Краще пізно подякувати, аніж ніколи! :)
Дякуємо Ніно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-06-14 12:11:36 ]
Перепрошуємо за технічні негаразди на сайті, були серйозні технічні проблеми, останні публікації - від другої ночі могли не зберегтися. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-10 12:45:45 ]

О Нові вдосконалення на сайті ПМ:



• Додавайте Відеоролики з Ютубу до своїх творів
• При публікації своїх творів, чи при коментуванні, кожен автор рівня R, R1, R2, а також "ЛП", що має особистий рейтинг вищий за 5,2, може вставити відповідний HTML код потрібного відеоролика, взявши його безпосередньо з ЮТУБУ http://www.youtube.com/

• Скопіювати потрібний код із відповідного ролика на Ютубі можна так:
правою кнопкою мишки клікнути по "екрану" відеоролика і вибрати із запропонованого меню "Copy embed HTML", а потім вставити вибраний таким чином блок на відповідну сторінку Майстерень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-05-27 13:29:40 ]
Шановні колеги, зважаючи на дуже неточні переклади біблії як українською, так і російською мовами, даємо нашим авторам посилання на дослівники - з давньоєврейської, та давньогрецької мов.

Внизу справа, де "Останні надходження"

• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)

Наприклад

Як "перекладають" наші "перекладачі"

http://www.bibleist.ru/tmp/read.php?bookid=1&chapid=6

БУТТЯ 6.
5. "Побачив Господь, що людська злоба на землі велика та що всі думки й помисли сердець увесь час тільки злі."

Як є насправді в оригіналі:
"И увидел 7200 - ראה‎- Господь3068 -יהוה‎-, что велико7227 - רַבָּה‎- (развращение) 7451 - רַע‎- человеков120 - אָדָם‎- на земле776 - אֶרֶץ‎-, и что все мысли3336 -יֵצֶר‎- и помышления4284 -מַחֲשָׂבָה‎- сердца3820 -לב‎- их были רַע‎ 7535 - רַק‎- 7451 - רַע‎- во всякое3117 -יוֹם‎- время3117 -יוֹם‎-;"

де 7535 — רַק‎
только, кроме, однако, разве, впрочем.
7451 — רַע‎
1. плохой, негодный, неугодный, злополучный, пагубный; 2. злой, развращённый, неправедный; сущ.зло, злодеяние, беда, бедствие. LXX: 4190 (πονηρός), 2556 (κακός), 2549 (κακία), 4189 (πονηρία).

3820 — לב‎
сердце, ум, разум; сердце в евр. языке включает всего внутреннего человека: разум, волю, мысли, желания, эмоции.


На жаль, дуже багато з того, що ми вважаємо точним - є неточним. :(

Дивіться і думайте самі, від цього - як ви мислите, і як користуєтесь термінами, залежить ваше майбутнє...

Це ж від церковно-слов'янського пішла російська мова, ввібравши в себе візантійство, та й в українській чимала база звідси, тож позбуваємось перекручень у розумінні основ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-09-14 00:55:25 ]
Вітаємо нас усіх - нарешті запрацювало "Значення слова"! Справа внизу на сторінці.

Академічний тлумачний словник (1970—1980)
Онлайнова версія «Словника української мови» в 11 томах. http://sum.in.ua

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 18:17:19 ]
ТАК ЯК ВІЙНА НА ПМ, розв'язана 5-6 користувачами між собою, переросла на БРУДНІ НАПАДКИ НА АДМІНІСТРАЦІЮ І ВЛАСНИКА САЙТУ, ТО АДЕКВАТНИМ РІШЕННЯМ ВИГЛЯДАЄ ЗАКРИТИ САЙТ І ПІТИ НА ЗАСЛУЖЕНИЙ ВІДПОЧИНОК.

ВІДПОЧИВАЄМО ОДИН ВІД ОДНОГО!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 18:20:45 ]
Прошу назвати поіменно нападників, які дозволяють собі "брудно" нападати і окремо тих, які ведуть дискусію коректно і в межах закону.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 18:21:45 ]
:-))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-26 18:22:31 ]
Рано відпочивати :)
Володю, всі гарячкують. Погодьтесь, мають на те причини. Я, наприклад, чудово розумію, у якому становищі опинились саме ви. Тому і прошу - не робити різких рухів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 18:28:59 ]
питання вирішити просто - достатньо у правилах сайту дати посилання на р-л ІІ Закону про АП і СП а бо на весь Закон )).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-26 18:33:16 ]
Яно, пропоную всі ці безумовно вадливі моменти нашого буття на ПМ перенести на потім, коли всі заспокоються і зможуть без образ і звинувачень конструктивно вести діалог.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-26 18:33:32 ]
важливі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 18:33:46 ]
ОК


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-26 19:10:41 ]
Діалог наразі завершений.
Після того, як ви вийдете з сайту, назад зайти вже не вдасться.

Адміністрація бере відпочинок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-06-10 14:03:35 ]
До відома всіх користувачів "Поетичних Майстерень".

У зв'язку з тотальним наступом на українську мову і культуру в цілому, як з боку Росії, так і з боку бандрежиму, що захопив владу в Україні, - що набирає форми тотального зросійщення - адміністрація ПМ розглядає варіант тимчасової відмови російськомовним авторам-сучасникам друкуватися на ПМ.
Думаю, що це буде цілком справедливо і адекватно ситуації, яка складається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-06-10 14:13:00 ]

Дочекаємось повторного голосування в бандраді і введемо адекватні заходи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-10 14:32:04 ]
Підтримую.
Або можна було б розміщувати російськомовні твори у перекладі на мови народів світу, які не зазіхають на другу державність. Як виключення (а без них не існує правил), можна було б розміщувати виключно переклади на російську (чомусь проситься "расистську") вірші славетних українських поетів нашого сайту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 12:09:59 ]
Уверена, Гарри, администрация по заслугам оценит ваши старания.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 13:51:44 ]
Ця російська мова починає "навісать". Це таке її рідне нове дієслово з розряду нових дієслів чи старих у нових значеннях.
Відверто кажучи, мене починає дратувати її довільне використання - ні, не у смислі свобод, а у сенсі нормативності. Оці усілякі "пасиб" замість нормативного "спасибо" (цитую російською), etc (додаю латиною) та Саш, Вань, Гриш, Петь тощо - це дрібниці. А у більш широкому колі відхилень? Ця російська мова втручується в українську.
То нехай - дратує чи не дратує, нехай собі живе - оця мова Директорії. Хай живе на засадах її існування та історичності. А нащо під неї підводити неконституційно-нормативну базу? Щоб мене Ваші земляки викинули з електрички, почувши мою українську, а не її - у майбутньому Вашу регіональну? Або луганчани чи кримчани? Я цього не хочу. Ці всі області та райцентри - невід'ємна частка України.
Саме у ній російська мова вільно почувається як, НМСДД, ніде. Поїдьте з нею до Татарстану чи Мордовії. Відчуйте гостинність. Або до Чечні.
Політикани під командуванням політичних технологів готуються до розділу України. Яка їхня влада не довга, але не вічна.
І дискусію давайте будемо згортати. Існує Конституція. І якщо почнеться оте, до чого воно все йде, то мене позиція сайту влаштовує. Я її навіть підтримую. Та до цього справа, сподіваюсь, що не дійде.
То передвиборчі технології, а оті "пасіб" та "тань-вань"... Не можу чути. Принаймні, у себе практично вдома.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 14:06:28 ]
І ці політичні технологи з їхніми слухняними спонсорами будять у мені патріота своєї мови і нашої держави. А будять для того, щоб його (якщо не мене особисто разом з тельбухами) вбити (щоправда, нині це роблять інакше - за допомогою тюремних строків), показавши тим самим, за ким у цій сучасній Україні стоїть законність, створена ними.
Тільки не пишіть мені, що я фантазер або параноїк. Я написав це першим. Тиражі зайві :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-06-11 14:07:32 ]
Оце вас вже повело просто в ригу, Гаррі:) А ось цікаво, що саме мислить з цього приводу краснобай Алексий. Хотілося би почути мнение?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 14:15:10 ]
Гарри, вы, по-моему, переслушали речей Геббельса в юбке - бесноватой Фарион. Вы давно были в наших краях? Приезжайте, я с удовольствием проедусь с вами электричкой.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 14:20:21 ]
Як я бачу, він щось не віршує. Або віршує, але не вчащає до нашого храму мистецтва. Я можу спробувати уявити, чому:
1. Списався - тобто немає у нього нових ідей, так само як їх може не бути навіть у митців і лауреатів. Була ідея, була тяга, було бажання. А потім бажання лишилось, так само як і які-небудь заслуги, а ідей немає.
Така моя фантазія або припущення лежить, т.б.м., на поверхні.
2. А ось друге. "Мавр зробив свою справу" - хотів він її робити чи ні. Зараз сайт практично тоне у російськомовному віршуванні і спілкуванні українською - такою, яка дуже схожа на російську - як у сенсі словникових запасів, так і побудови. Вона (оця українська, схожа, на російську, або українська, схожа на суржик) йому може не подобатись так само, як і його російська кому-небудь іншому.
І щось з цих пунктів (або моїх прогнозів-фантазій) могло вплинути на його рішення.
І я поділяю обидві точки зору. Вони мені зрозумілі.
Навряд чи він напише сам. Він звик не лізти в очі. Це скромний персонаж. І не робіть, будь-ласка, прозорих натяків. Це право Алєксія - віршувати чи ні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 14:23:28 ]
Та ні.
Мені відомі такі інциденти.
Їхати з Вами? Цікава пропозиція, але я не можу дозволити собі бути під Вашим захистом.
Мене повинна захистити Конституція.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 14:58:10 ]
"Зараз сайт практично тоне у російськомовному віршуванні" - ? мы об одном и том же сайте? взгляните на Главную страницу. Но дело не в этом. Патриотизм не в том, чтобы "заткнуть рот" другому языку, а в том, чтобы развивать свой.

І нарешті. Казала вже, але повторюсь ще тут.
1. Я народилася і виросла в Україні. Це моя Батьківщина. І я люблю її ніяк не менше, ніж ви чи хтось інший, хто вважає, що російськомовні громадяни України не справжні чи гірші у чомусь.
2. Я дуже люблю українську мову. У мене багато друзів у Західній Україні, і мова спілкування ніколи не ставала нам на заваді. Бо всі вони адекватні і притомні. Хоча не виключаю, що мене могли викинути з електрички за мою російську "патріоти". Чи ні?
3. Я за те, щоб єдиною державною мовою в Україні була українська. Принаймні, поки суспільство не дозріє до якисхось загальноцивілізаційних понять. У той же час мені не байдуже, що російська мова, яка є рідною для мене і для багатьох мільйонів українських громадян, практично не вивчається в школах і вишах. Ну, 1 година в тиждень для рос. мови і 1 година для рос. літератури - це не навчання ж?
Звідси ця безграмотність, яка мене теж дратує.

Главное, что всем понятно: заваруха с этим законопроектом - чисто провокационный предвыборный ход, гнилая манипуляция, рассчитанная именно на такую вот реакцию, которую вы и администрация ПМ сейчас демонстрируете. Жаль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-06-10 21:19:18 ]
Просто, навіть при всій повазі до творчості російськомовних наших колег, у ситуації, що може скластися незабаром, доведеться зосередити всі зусилля саме на розвитку суто україномовної поезії і супутніх їй напрямків творчості.

Зрозуміло, що все це стосуватиметься, якщо до такого дійде, лише нових публікацій.
А щодо перекладів, шановний Гаррі, з української на російську, то видно буде...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 12:12:00 ]
Да-да, именно это и поможет авторам законопроекта добавить себе сторонников. И их чёртова мельница закрутится еще быстрее.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 19:27:33 ]
Можливо, подібні дії справді на руку надто хитрим зрадівцям, але ж не можна мовчати в такій ситуації! А то ми, розгадавши їхні підступи, сидітимемо толерантно й дочекаємося, що з електрички за українську мову викидатимуть по всій Україні - де ті електрички є.
Усім зрозуміло, що це піар передвиборний. Але це - порушення Конституції, демонстрація того, що значно більше мільйонів україномовних українців (а як звучатиме: французомовних французів? чи япономовних японців? як у цьому світі ставитись до такого явища, яке маємо? хто нас поважатиме - неукраїномовних? якщо свого природного права на рідну мову не зберегли?!)... перепрошую, захопилася, так от, це демонстрація того, що значно більше мільйонів україномовних українців для нинішньої банди при владі - не що інше, як безмовне бидло, лохи... І це мовчки ковтати? Адміністрація сайту робить хоч щось. Вважаю, що всі, хто себе патріотами називає, мають свою думку висловити недвозначно. В цій країні, де російська мова процвітає - краще, ніж удома, не просто є, а швидко діє закон лінгвосоціології: з двох подібних мов одна обов'язково витіснить і знищить другу. Хто - кого? Питання риторичне. Я теж проти лінгвоциду - навіть по відношенню до російської мови. Але в НАШІЙ СИТУАЦІЇ давно треба було діяти так, як це зробили у Прибалтиці. Для нас це єдиний шлях порятунку рідної мови та гідності цілої нації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:03:05 ]
вот не нужно было о Прибалтике...
что вы, уважаемая, знаете о Прибалтике-то? по наслышке и что? что имела Латвия, введя языковой ценз? потерю, отток лучших кадров в науке, образовании, медицине. Это для вас пример? Но даже там не видела я такого геноцида по отношению к праву нац.меншинств. Перехода - такого как в Украине - на государственный язык в делопроизводстве, образовании и других отраслях - в мире не сыскать! на собственной шкуре испытала это, когда в 1995 году, переводясь на русский курс, была поставлена перед необходимостью защищать дипломный проект на украинском. матанализ, причем.
я видела, как переходила на мову армия, служа в МинОбороны. как это все форсировалось. Спасибо, что для принятия гражданства в моем случае, в отличии от той же Латвии - меня не заставили сдавать язык, и по уровням. Хотя я бы сдала, как и в случае родины моей прибалтийской и к стыду многих местных жителей - не хуже, а лучше их многих.
Теперь ребенок мой. был лишен возможности ходить в русский садик в городе с населением в 40 тысяч человек за неимением такового. Школа - один русский класс на то же количество жителей! нонсенс.. я привела..но мне сказали - если ваш ребенок способный, не отдавайте сюда, здесь те, кто нигде не пригодился. у них нет будущего! русский класс- отбросы общества. и это в городе атомщиков, которые наверное единственные остались работать на русском. Что вы скажете моему ребенку, у которого нет выбора в этой стране? даже в Латвии он бы его имел...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:16:38 ]
Вибір можна було б і вдома пошукати - там, де тепер багато таких чудових фахівців, що ПОВЕРНУЛИСЯ ДОДОМУ, як Ви кажете, з Прибалтики.
А щодо такої ситуації, що немає ніде у світі... Так у Франції була така ситуація з англійською мовою - і держава її переборла ДЕРЖАВНИМИ МЕТОДАМИ, врятувавши французьку мову.
А в Чехії після німецького панування лишилося аж 17 чоловік, що знали чеську мову добре... То вони ж зуміли навчити її цілий народ! А хто тепер у Франції або Чехії не знає державної мови?

Той, хто не знає мови народу, у країні якого живе, - наймит або окупант.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:24:24 ]
родина моего сына - Украина. и его выбор - здесь. первые его стихи-импровизации звучали на украинском. Но не надо лишать его права учится на родном языке. Кому вы ярлычок сейчас вешаете? Мне? я наслушалась этого и дома, в Латвии. А когда мы входили в аудиторию, опоздав на латышский, мои местные подружки толкали меня вперед, потому что говорить нужно было по-латышски, извиняться за опоздание. Здесь - не лучше. Объясняю местным филологам дипломированным на работе, как нужно правильно писать по-украински. Что в школе делается? какая там, Чор1, русская лит-ра? Её нет! Есть зарубежная, и в ее составе..Русский язык читается факультативно и не оценивается, со всеми последствиями. Я наблюдаю здесь те же крайности, которые - да, имели место в истории. но пример ли это для гос-ва, претендующего не на тоталитарный режим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:35:38 ]
Світлана, ви пересмикуєте.
До чого тут "знати" чи "не знати"? Я, приміром, знаю цю мову і люблю. І спілкуюся з друзями, і пишу нею. Але хочу і маю право робити те ж саме рідною. Саме це мені гарантує Конституція України: спілкування, освіту, право друкуватися і т.ін. Це не заперечення української і не намагання її "задушити". Це моє конституційне право як громадянина України, чи не так? І не треба мене "відправляти" на російські сайти, бо вони російські. А я хочу почуватися вільно саме в українському колі і саме в українській культурі.

Але якщо менше десятка російськомовних авторів ПМ (не найгірших, здається) чинять якусь загрозу українській мові, тоді й справді справи кепські.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:32:46 ]
І до речі, як щодо сотень літ насильницької русифікації українців? У нас був вибір? Моя рідна мова була оголошена таким, чого взагалі не існує. І це мова, з якої постала чудова російська...

Ми в чужу країну зі своїм уставом не ліземо. Чи, може, хтось скаже, скільки в РОСІЇ українських шкіл та дитсадків? Там, де живуть мільйони українців!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:38:38 ]
по-перше, про "мільйони" - це перебільшення. а по-друге, вони не є громадянами Росії - у більшості своїй.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:39:33 ]
мовы наши родились из одного корня. и корень этот - старославянский, а никак не украинский. сами то вы верите в то, что говорите? потрудитесь почитать историю славянских литературы и языков. Выпады ваши ничем не лучше того насильництва. Вы же уподобляетесь ему сейчас. Рубите вы с плеча. Но сидим-то мы на этой веточке - вместе. вместе и падать будем. исторически так уж как-то сложилось. Уважение всегда должно быть обоюдным. У нас наверное так не бывает.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:35:24 ]
Так, ми не претендуємо на тоталітарний режим. І, як Ви могли помітити, наша "держава" нинішня якраз на Вашому боці.

А ми, українці, просто захищаємося, як робили це протягом усієї своєї історії...

Ви ж чули про добро з кулаками?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:42:23 ]
Іноді захист переходить межі, і тоді це називається інакше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 13:22:23 ]
Чорі, погодься, що всі російськомовні на ПМ пишуть "на украинском русском", а не "русском")
про коменти Січневої Марти промовчу - відчуття, що побував на засіданні активу "общества Память")
поезії на ПМ, як і на інших ресурсах, вкрай обмаль і україською, і російською - на сьогодні це більш сумний факт, нє?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 13:44:44 ]
Ні, Шико, далеко не всі. Хоча, звісно, є й такі, які пишуть просто російські букви :) А от з тим, що поезії взагалі мало - згодна абсолютно. Тим більше, переводити все це на політичні рейки - шлях в нікуди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 20:03:25 ]
Чорі, тоді назви того, хто таки пише справжньою російською) Наприклад?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 20:23:45 ]
Тут не буду. Якщо хочеш, можемо поспілкуватися про це в приваті :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:55:40 ]
Коли я бачу, як російською хто-небудь пишет "мова" або "мовы", я починаю відчувати якусь якщо не іронію, то сарказм найвищого рівня цинічності.
Ми, українці, не пишемо "язик", коли маємо на увазі російську мову, а пишемо "язик", коли маємо на увазі орган.
Отакі дрібниці, а наскільки, НМСДД, вони значні...
А армія з її пенсіонерами і особовим складом завжди і усюди була 5-тою колоною. І я співчуваю цьому складу. Сьогодні офіцер-мічман-прапор-солдат-генерал у Казахстані, завтра у якій-небудь іншій азії, а післязавтра на Київщині або в Криму. І він чомусь претендує на якесь особливе ставлення до його проблем з культурою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 13:17:11 ]
а коли я бачу, як "хтось російською хто-небудь пишет "мова" або "мовы", у мене з`являється величезне бажання для стішков таких паетов відвести рубрику "російськомовна поезія")





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-06-12 14:58:57 ]
Плутано, але зрозуміло.
"Будь-хто" та все таке інше.
Відчувається свіжий погляд на проблему.
Ви сьогодні шикуєте (у обох значеннях) як ніхто інший :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 22:32:34 ]
Оксана Пахльовська
Щоденна всеукраїнська газета "День"

http://www.day.kiev.ua/229647


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 07:42:52 ]
На початку цього тисячоліття англійські вчені видали підручник з історії англійської мови. Там є карта поширення мов на території Євразії. За цією картою ВСІ індоєвропейські мови походять із СЕРЕДНЬОЇ НАДДНІПРЯНЩИНИ.

Майже одночасно в Росії вийшла книга "Сто великих русских городов" (або щось таке, точної назви не пам'ятаю). У переліку - Київ, Одеса, Севастополь... Треба продовжувати?

Ніколи російська мова не походила з "одного слов'янського кореня" з українською - вона ВИНИКЛА з набагато давнішої української, прикрасившись вливаннями з мов мері, чуді, муроми, татар і т.д., які й стали основою російської нації. Росіяни - не слов'яни. І не європейці, а азіати, як сто років тому зізнався Блок: "Да, скифы мы...".

А літературну російську мову створили Пушкін і Лєрмонтов - на основі французького синтаксису, бо французька для них була першою і рідною мовою. Пізніше Гоголь дещо ошляхетнив "велікій і магучий".

І справді, про що тут дискутувати? Дивитися на світ треба ширше, ніж диктує брехлива від початку до кінця імперська історія. Читайте Пахльовську - там уся правда.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-12 12:23:23 ]
:)
надо белорусам идею подкинуть - посоревноваться с вами за пальму первенства), а то им может такое ещё в голову не пришло, а по вашей логике - они вполне имеют на неё право)
русские не славяне..ну знаете.. азиаты..князья новгородские и псковские - они укра1нською напевне розмовляли..а почему азиаты-то? почему не скандинавы рюриковичи?) эстонцы-чухонцы тоже к азии не близко..
какой-то завал..и это взрослые люди с серьезными лицами.. запущено всё..запущено)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 12:42:40 ]
Таня, ты переступаешь черту, за которой тебя сожрут и не подавятся. Попытки что-то доказать или противопоставить - бесполезны.
Лично я больше в этой истерии участия не принимаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-12 13:01:00 ]
Моя любове! Я перед тобою.
Бери мене в свої блаженні сни.
Лиш не зроби слухняною рабою,
не ошукай і крил не обітни!
Не допусти, щоб світ зійшовся клином,
і не присни, для чого я живу.
Даруй мені над шляхом тополиним
важкого сонця древню булаву.
Не дай мені заплутатись в дрібницях,
не розміняй на спотички доріг,
бо кості перевернуться в гробницях
гірких і гордих прадідів моїх...

спасибо, Лина..
спасибо, Люба (спасибо, правда, что волнуешься...)..
спасибо всем участникам (все мы - соучастники)
Покидаю вас на месяц - уезжаю в Скифию) (это чтоб не подумали, что испугалась)
всем желаю мудрости и зрелости духовной
с любовью, ваша Таня


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 12:24:23 ]
Просто для цікавості запитання: яке відношення має Пахльовська до "Поглядів на життя "Майстерень"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-12 17:06:24 ]
Нехай тоді україномовні - но праблем.
Російськомовні мо` пабліш і на стіхірі.
1) Редакція завше має рацію
2) А коли немає - див. пункт 1-й.
А можна виставляти англомовні?
Чи англійська теж створюватиме дискомфорт?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Альбіна Гудько (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-15 07:31:00 ]
Як зробити так, щоб мої вірші з'являлися у колонці "Останні надходження"???=)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-01 13:23:39 ]
Писати старанніше. Вірші на головні сторінки потрапляють лише після відповідного кваліфікованого оцінювання автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-01 13:26:39 ]
Після нетривалих роздумів по найуважнішому ознайомленні з баченнями наших шановних авторів, адміністрація, як завше авторитарно і до часу чергового прозріння, вводить такі зміни у правила будь-яких публікацій на ПМ.

1) • Просимо не публікувати за добу більше, ніж 2 твори в режимі "афішувати публікацію"

2) • Публікації іноземними мовами, в т.ч. білоруською і російською, зберігатимуться на сторінках ПМ лише у випадку попередньої рівнозначної публікації (публікацій) українською мовою!
(З 14-00 01/07/2012)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-01 13:42:17 ]
а можна про п.2 докладніше? як розуміти "у випадку попередньої рівнозначної публікації українською мовою"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-01 14:36:50 ]
Щодо рівнозначності, то ясно, ставимося з розумінням до кожної чесної творчої спроби, а в словнику, ось, написано...


РІВНОЗНАЧНИЙ, а, е. Який дорівнює чому-небудь значенням, значимістю. Кажуть, що уміння бачити рівнозначне умінню розуміти (Наука і життя, 10, 1967, 37); Відправка політв'язнів до концтабору Берези Картузь- кої була майже рівнозначною страті (Степан Чорнобривець, Визвол. земля, 1959, 101).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-01 14:41:41 ]
Так, дуже цікаві відомості. А простіше? Тобто, на кожний вірш "іноземною" мовою має припадати стільки ж українською, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-01 15:41:09 ]
Надалі так, і не лише на вірш, різноманітні духовні пошуки в прозі, акцентовані іноземними мовами, мають бути врівноважені й українською...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-25 15:40:30 ]
А взагалі шановне товариство, принаймні якась частина його, має рацію, коли говорить про потребу в завершенні чергової фази "воєнних" дій. Тому, цілком ясно, що необхідне адміністративне втручання, бо позиції абсолютно непримиримі.
Отже, з причини постійного провокування конфліктів на ПМ, а також за поширення відверто наклепницьких свідчень в Інтернеті, на Фейсбуці, а саме хворобливих марень "Виявляється, Боглдан Ступка тепер не людина - через свої політичні погляди. " (і з посиланням на цю публікацію на ПМ) - Лібуркіній Любові (Чорнява Жінка) відмовлено в технічній підтримці її перебування на ПМ. (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000819162303)
Це крайній крок, але з тим, хто поширює в якості "редактора" на ПМ і за межами його неправду і сіє ворожнечу, інакше не можливо. Це вже не вперше, але цього разу - востаннє. Помилку можна пробачити, а постійні, такого гатунку вчинки - напевно таки ні. Толерантність толерантністю - але для подальшого творчого існування ПМ це доводиться робити попри всі вагання і пошуки конструктиву.
За свідоме поширення цього ж обману в інтернеті також відмовлено в користуванні сайтом Я.Петришину, а також буде відмовлено всім іншим, хто цілком свідомо вводитиме в оману читачів щодо дійсного стану справ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-26 08:03:28 ]
Щодо редакторів і колективного керування. Ставка на редакторів не працює - бо, як показала практика, ніхто автора не навчить теоретично, а лише своїм прикладом. Працює інше - велика кількість адекватних авторів, яким ніхто не заважає - ніякі групові критики - розвивати суто своє бачення - саме такі автори - незалежні, налаштовані суто на поетичний конструктив, "одинаки" - керуватимуть майбутніми ПМ. Втім, адміністрація завжди залишатиме за собою обов'язки - слідкувати за нормативністю мови, поведінки на сайті, а також звертатиме увагу на необхідність шанобливого ставлення до фундаментальних життєвих цінностей. Дякую за розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-08-02 17:46:07 ]
В подальших планах адміністрації Майстерень обмежувати доступ до головних сторінок ПМ публікаціям, поетичність яких надмірно спрощується дієслівними римами.

Адміністрації ПМ часто вказують на такі публікації на головних сторінках.
Та й так воно і є, все, крім рими "дієслово" -"дієслово", здебільшого, більш виправдано, хоча бувають і випадки, коли дієслівна рима найкраща, але це, швидше, виключення. І для тих, хто лише навчається поезії - а тут ми ледь не всі такі - доцільно уникати її.
Скажімо, іменники в римі уточнюють не стільки дійство, дію, як, прикладом, дієслова, а місце "поетичного простору", і його (місця) координати-характеристики, сутність образу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-12-17 10:16:29 ]
Щодо збігів. Звичайно, що на ПМ традиційно людяне ставлення авторів один до одного, але елементарним речам таки маємо навчатися, наприклад, бачити, де збіги приголосних, та й голосних теж, функціонально обов'язкові, а де - ні. А то ж виглядаємо інколи вельми смішно. Апломбів на Шевченківську, і навіть Нобелівську Премію, а реальність найсумніша.
Тож вчимося "техніці", бо заднього ходу не буде - виникатимуть постійні проблеми з анонсуванням, а читачі знайомитимуться і з недоліками вміння того чи того автора у коментарях під безсмертними творіннями...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-11-11 12:18:42 ]
Нагадую шановним авторам ПМ, що тепер афішування ваших публікацій на головних сторінках ПМ в публікаційній формі "за промовчанням" зазначене як "не афішувати". Тобто, за вами вибір, і оцінка власного твору - вартує він підвищених вимог, чи ні...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-12-19 22:24:43 ]
Сьогодні остаточно ПМ перейшло до більш виразних форм народовладдя, коли вже оцінки авторів зі статусом R... формуватимуть всі рейтинги - раніше вони формували тільки рейтинг "Народний", а рейтинг "Майстерень" "творили" оцінки редакторів і переможців наших конкурсів.
Тобто, від сьогодні коло відповідальних за "професійні рейтинги", а також за творче скерування ПМ в цілому, значно розширилося.
Утім, це не значить, що зникла цензура дій користувачів з боку адміністрації, це значить - ще важливіше буде послуговуватися в оцінюванні не лише емоціями, але і (як те, прикладом, при оплаті праці за будь що) поетичною якістю зробленого-написаного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-01-01 18:43:16 ]
Щодо деяких аспектів діяльності ПМ в 2013 та 2014 роках.

Перш за все, усьому високому поетичному товариству найглибша подяка за публікації в 2013 році, за витримку, і теплі емоції, за взаємопідтримку, за рух нашої поезії вперед, за поблажливість до адміністрації, в т.ч. ПМ.
Планка 2014 буде вищою, та й ми вже більше вміємо, і ще більше навчимося. )
З Новим Роком!

Між тим, шановні колеги, ви вже пробачте, що адміністрація не може дозволити собі особливо дружніх стосунків з авторами ПМ, утім, як і стосунків неприязних. Адміністрація, ж бачиться, лише як свого роду система відповідальності за розвиток ресурсу в напрямку "поетичного народовладдя", з основним акцентом на домінанту не стосунків автор-читач, автор-автор, а таки автор-поезія, автор-поезія-промисел. В цьому сенсі цього року сталося і розширення можливостей авторів рівнів R у формуванні всіх рейтингів ("народного" і "ПМ"), а також і технічних можливостей нових-старих авторів, наприклад, при публікації творів на головних наших сторінках.
В цілому ж для адміністрації в 2013 році важливими були доброзичливі мікровпливи на творчість кожного нашого автора з огляду на покращення милозвучності поетичної мови (відсутність збігів, що дуже часто є штампами), а також і обережні етико-естетичні вимоги, як до авторського образу в цілому, так і до його публікацій на наших сторінках, зокрема. Це все нікуди не дінеться і в 2014 році, бо ми всі лише на шляху до досконалості, і сторонній дружній погляд і поміч (вкрай делікатні) з розумінням того, що саме потрібно кожному з нас у всій нашій самобутності, - не зашкодять.
Утім, починаючи з 2014 року особливо цінною мала би стати більш глибока авторська праця над сенсами, над максимально точним розумінням означень вживаних слів. Адміністрація вважає, і продовжує вважати за доцільне у розумінні слів, як означень, опирання не стільки на "актуальні" стереотипи від невідомо чи відомо кого із суто сучасних світових джерел, скільки на потребу, за змоги, торкатися витоків слів, для найбільш гармонійного, а значить, і найбільш чесного, найбільш доброчинного їх використання. Бо ж символьна, магічна складова кожного слова не змінює свою дію на нас і простір навколо від того, як змінюється з часом розуміння масами цих слів. Зазвичай, це не так важливо для макросвіту, але коли автор збільшується, поглиблюється до стосунків із мікросвітом (який, власне, і творить макросвіт), тоді ситуація, схоже, різко змінюється і невидиме стає значно більш впливовим фактором...
Тому, хоча, і, як то найчастіше стається, перша творча криза зустрічає нас на рівні недосконалої милозвучності, та вже наступна точно чекатиме в нагромадженні неточно використовуваних означень. І ця криза більш небезпечна, бо торкається вже не лише нашого письма, але й життя в цілому.
Є й наступні етапи криз, але до них ще потрібно нам дорости. )
Саме тому, для уникнення важких наслідків для авторів і ПМ в цілому, адміністрація наголошує на більш свідомому ставленні до слів, які ми вживаємо. Зрозуміло, зважаючи на творчі рівні авторів - тобто, на глибину впливу.
До цього особливі вимоги на сторінках ПМ звучали стосовно "людини", "любові", "Бога-Творця", тощо, а також назв та імен, які могли викликати міжнаціональні, та міжконфесійні ворожнечі. Це також буде актуальним і в цьому році. Але є і просто широкий спектр слів, що можуть нести в собі небезпеку для подальшого творчого (доброчинного) зростання кожної авторської сутності, - коли за штампами загального і звичного розуміння раптом виявляється те, що може руйнувати подальші труди і здобутки. В цьому сенсі, для прикладу, хотілося би привести таке просте і зрозуміле нам усім слово як "історія". Здавалося б нічого такого, але якщо автор гармонійно захоче вийти за межі чи то інформації "З Тори", чи то "З Тора", тоді краще користуватися і дещо іншими словами...
Зрозуміло, такі тонкощі не стосуються всіх і кожного, але багатьох з нас таки вже стосуються...
І, зрозуміло, і надалі сайт функціонуватиме без надмірностей з боку адміністрації, у сподіваннях, що нинішня вагомість дій авторів зі статусом R втримає і від "компанійщини", і від воєн просто між авторами...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-02-11 20:52:03 ]
Перепрошуємо у всіх користувачів ПМ, але сьогодні вже зранку раптово виникла необхідність перенести сайт на новий, більш обширний і сучасний майданчик. І так, як це відбулося в авральному режимі, нікого не попередили завчасно. (
Але цим і прекрасне життя - раптовістю нового, і можливістю продовжити все попереднє?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-02-11 21:06:14 ]
Ще не все працює так як мало би, але це вже завтра...